Skoči na vsebino

Vlada (parlament in politika)


volk

Priporočene objave

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Slovenska vlada je oblubla....de nam bo še naprej obljubljala...

JJ je obljubil Mega paket.

Delajo 24 ur na dan!

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, GeeSXer pravi:

JJ je obljubil Mega paket.

Delajo 24 ur na dan!

glede na plačo, delajo 28 ur na dan :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je, da se spotikamo ob njihove plače, res, da imajo najvišji plačni razred, kar ni bilo najbolj smotrno v prvem trenutku, pa potem znižanje za 30%. Ampak: 5400 bruto je za nas večino ogromna plača. Menda pa ima Marcos Tavares okrog 15.000. Pa Čeferin okrog miljona na leto pa evroposlanci okrog 20.000. Pa en kup slovenskih direktorjev javnih podjetij, ki so v lasti vlade. V tem kontekstu pa plača ni več pretirana.

Sicer pa, vsak ima možnost kandidirat, še Kangler se je pred leti dobesedno drl po Mariboru: Jaz sem Franc Kangler in kandidiram za poslanca - pa kje je zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, euro poslance bi morali ukinit, imajo plačo, plačano stanovanje, zastonj prevoze in baje nič dohodnine za njih, je baje njihovo poročanje o prihodkih prostovoljno. 

Kar se tiče raznih direkrorjev pa... če dajo zaposlenim primerne plače nej imajo kar sboj denar, če pa iščejo visoko izobražen kader in jih pol plačujejo glih okoli minimalca ali malo več. (to mislim da so firme kjer se plačujejo inžinirji, projektanti, vodje projektov pod jurja) in nadure so đabe... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk mi je zanimivo, ko takole pomislim, kaki smo ljudje. Ko kaj kupujemo/delamo se zelo radi poslužujemo "brez računa", pa mi dej še kak skonto, država nas samo nateguje, kaj pa mami mi od tega... Pol pa stvari zaškripljejo, pa takoj potestirat, pa pred vlado svečke prižigat.

 

Upam samo, da se zavedate da tole ne bo zastonj. Pa nima veze, kdo nam vlada levi/desni v vsakem primeru bo tole treba nekak vrnit (če ne vse, pa vsaj dobršnji del).

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

Kolk mi je zanimivo, ko takole pomislim, kaki smo ljudje. Ko kaj kupujemo/delamo se zelo radi poslužujemo "brez računa", pa mi dej še kak skonto, država nas samo nateguje, kaj pa mami mi od tega... Pol pa stvari zaškripljejo, pa takoj potestirat, pa pred vlado svečke prižigat.

 

Upam samo, da se zavedate da tole ne bo zastonj. Pa nima veze, kdo nam vlada levi/desni v vsakem primeru bo tole treba nekak vrnit (če ne vse, pa vsaj dobršnji del).

zaenkrat še nič nismo dobili.. smo pa že veliko dali za razne dokapitaizacije bank pa teš6 pa noben ne ve koliko..

dejansko je sedaj čas , ko mora država vrniti narodu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, thumper said:

dejansko je sedaj čas , ko mora država vrniti narodu..

Verjami. Nič ne vrača ali podari. Vse se plača in vse se vrača in to z obrestmi.
Pa nima veze levi, desni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ftp pravi:

Verjami. Nič ne vrača ali podari. Vse se plača in vse se vrača in to z obrestmi.
Pa nima veze levi, desni.

verjetno nisi uštekal.. 

sedaj je čas da država nekaj vrne državljanom..

potem bodo pa kradli naprej..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, thumper pravi:

verjetno nisi uštekal.. 

sedaj je čas da država nekaj vrne državljanom..

potem bodo pa kradli naprej..

Pa ne bit tolk pesimistični, no ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 3. 2020 ob 17:30, Darko3g pravi:

Zanimivo je, da se spotikamo ob njihove plače, res, da imajo najvišji plačni razred, kar ni bilo najbolj smotrno v prvem trenutku, pa potem znižanje za 30%. Ampak: 5400 bruto je za nas večino ogromna plača. Menda pa ima Marcos Tavares okrog 15.000. Pa Čeferin okrog miljona na leto pa evroposlanci okrog 20.000. Pa en kup slovenskih direktorjev javnih podjetij, ki so v lasti vlade. V tem kontekstu pa plača ni več pretirana.

Sicer pa, vsak ima možnost kandidirat, še Kangler se je pred leti dobesedno drl po Mariboru: Jaz sem Franc Kangler in kandidiram za poslanca - pa kje je zdaj.

Niso problem visoke plače, problem si tiste nizke , 

kjer mora država dodati kar nekaj €, da siromak pride do 700€ minimalca.

Pa teh 300.000 upognjencev, ki bodo dobili 1x draginjski dodatek ker so pod pragom revšine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polno nesreč na praznih cestah (vsaj tako poročajo) in vsi ti so tudi volilci ... zato pa imamo take vlade ...

zaenkrat me je vlada JJ prijetno presenetila z ukrepi, katere "roko na srce" uvajajo vse evropske države  ... saj pravim .. zaenkrat ... kaj bo pa potem, bomo pa videli :huh: 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

totalitarni režimi so v času krize vedno bolj uspešni kot demokracija, prav tako avtoritativni voditelji. Zakaj mi verjetno ni potrebno pojasnjevat.

Predvidevam, da poleg vlade, za ukrepe, ki so jih izdali skrbi in svetuje še kup strokovnjakov, ali pa ljudi, ki se malce spoznajo na zadevo, pa bi najbrž bilokatera vlada izdala podobne ukrepe. Problem je edino v hitrosti, zna biti da bi jih dogovarjanje mogoče zavleklo stvar.

In ne JJ nas ni rešu, tu je bilo za pričakovat od vsakega oblastnika. 

Tako da tut (vlečem blesavo ampak po efektivi podobno vzporednico) Tito ni zgradil Nove gorice. Je pa dal komando, ker je imel to moč in možnost.

ps. pa apolitičen sem, ne navijam za nobenga, uspešnim pa bom vedno priznal da so dobro delali.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bartolo Lampret se U_fhlRRccUo.png počuti zamišljeno.

Malce daljše razmišljanje o potrebi po 37.a členu Zakona o obrambi. Sicer pa vas je ogromno doma, torej si lahko vzamete nekaj več časa. 1f642.png:)

Če sem se še prejšnji teden čudil, da nismo deležni veliko »novic« o migrantih, zdaj ugotavljam, da se bombardiranje v »medijih« ponovno povečuje. Žal ne gre za željo po informiranju, v ozadju so drugi nameni. Hmm, pa poglejmo.

Že nekaj dni je v obtoku ideja o aktiviranju 37.a člena Zakona o obrambi. Javnost tej ideji (še) nasprotuje, pomisleke ima opozicija. Velika ovira je tudi, da takšno odločitev sprejme DZ z dvotretjinsko večino glasov navzočih poslancev. Problem koalicije je, da ima skupaj s predstavnikoma manjšin le 52 glasov. Ob predpostavki, da bi bili na seji, kjer bi se odločalo o tem vprašanju, prisotnih vseh 90 poslancev, potrebuje koalicija tako še 8 opozicijskih glasov. Najbrž so znotraj koalicije tudi poslanci, ki tej ideji niso naklonjeni. Seveda se v vladi tega zavedajo, zato predloga o aktiviranju še niso poslali DZ. Po zadnjih potezah vlade lahko sklepam, da bi ga že zdavnaj, če bi bili prepričani, da bi bil izglasovan. Pa niso.

Potrebno je ustvariti sliko izrednih razmer in strahot, ki da nas čakajo, če ne bo prišlo do aktiviranja 37.a člena. S tem se vpliva na javno mnenje, da bi ljudje v čim večji meri podprli ta ukrep, vrši pritisk na opozicijo in konsolidira omahljivce v lastnih strankah. Zato lahko v prihajajočih dnevih pričakujemo še več »novic« o hordah, ki da nam grozijo z juga.

Vendar se strategija ne zadovoljuje zgolj z »novicami«. Priča smo dosti bolj prefinjeni taktiki. Poleg že znane ofenzive strankarskih vojakov in vernikov ter spletnih trolov, smo priče tudi sofisticirani propagandi v na videz ideološko neopredeljenih spletnih medijih, čeprav že zgolj površen pregled naslovov prispevkov pove, kam pes taco moli. Pa si poglejmo tipičen primer:

V članku s pomenljivim naslovom: »Če Janša pripravlja državni udar, potem ga tudi večji del Evrope« avtor zagovarja aktiviranje z argumentom, da je vojsko aktiviral večji del demokratičnih evropskih vlad. Pri tem navaja primer Nemčije, ki »sledi načelu, da se vojaško osebje razporeja kot pomoč civilnim kapacitetam na več kritičnih področjih, ne le v zdravstvu. Vojska tako prevzema del logistike, ki je nujna za nadaljevanje normalnega življenja. Vojska znatno pomaga v boju proti koronavirusu še v mnogih drugih državah, med drugim so jo vpoklicale Avstrija, Švica, Španija, Francija, Poljska, Češka, Norveška, Madžarska, Grčija in Srbija, najbolj obremenjena pa je italijanska vojska. V pripravljenosti je tudi 20.000 kanadskih vojakov, ki bodo ob primeru hujše krize asistirali civilnim strukturam. Prav toliko vojakov na pomoč pri različnih nalogah pripravlja tudi Velika Britanija.«

Če dobro preberemo zapisano in ne misel, ki jo vsiljuje avtor, ugotovimo, da – citiram: »se vojaško osebje razporeja kot pomoč civilnim kapacitetam«. Hja. Kaj je s tem narobe? Nič! Pohvalno in pričakovano. Kleč je v tem, da lahko pri nas vojska to počne že zdaj, pa je ni še nihče za to aktiviral. Za takšno delo ne potrebuje nobenih izrednih pooblastil. Zakaj pa ne, mimogrede, če je situacija resna?

Zakon o službi v slovenski vojski v 23. členu namreč določa, da Slovenska vojska glede na svojo organizacijo in opremljenost sodeluje pri zaščiti, reševanju in pomoči ob naravnih in drugih nesrečah v skladu z zakonom, ki ureja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, skupaj z drugimi silami za zaščito, reševanje in pomoč (podobno, a v krajši obliki določa tudi 37. člen Zakona o obrambi). Da je epidemija koronavirusa prav taka zadeva pa nam pove 8. člen Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami, ki med naravne nesreče šteje tudi množični pojav nalezljive človeške bolezni.

Problem arhitektov te poteze pa je prvi odstavek 83. člena Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami, ki določa pristojnosti odločanja: »Če pri zaščiti, reševanju in pomoči sodelujejo vojaške enote, njihovo delovanje vodijo vojaški poveljniki v skladu z usmeritvami pristojnega poveljnika Civilne zaščite oziroma vodje intervencije.« Ha! Poglejmo to še enkrat. Če vojska deluje v okviru tega zakona, je podrejena Civilni zaščiti! Če pa deluje po 37.a členu, pa samostojno! Policijo le obvešča.

Ob napovedi vložite predloga je notranji minister povedal, da ne želijo poslati tankov na ulice in da gre izključno in samo za varovanje naše meje s Hrvaško. Asistirala mu je njemu podrejena policija, ki je nemudoma dodala za policijo vsake države nenavadno misel, da bi bila vojska z dodatnimi pooblastili dobrodošla pomoč policiji za delo na meji in da se trudi urejati varno pot voznikom tovornih vozil iz različnih držav v konvojih. Opa! To pa potrebuje malce več pozornosti.

Z vso resnostjo si upam trditi, da policija že dolgo ni bila tako malo obremenjena kot je danes. Ni koncertov, športnih dogodkov, pravzaprav nobenih javnih prireditev, kjer drugače policija skrbi za varnost. Nimam statističnih podatkov, a verjetnosti račun pravi, da kadar je na cestah bistveno manj vozil, je tudi manj prometnih nesreč. Letalskega potniškega prometa sploh več ni. Ljudje se zadržujemo doma, kar pomeni, da je zagotovo manj tatvin in manj vlomov. Mogoče v policiji še tega niso ugotovili, ampak potreba po njenih storitvah se je trenutno zmanjšala. Drugo vprašanje pa je, kako učinkovita je pri razporejanju resursov.

Izjava o urejanju varnih poti pa je ena velika fora. Čeprav zgleda, kot da živimo v filmu, to (še) ni film Mad Max. Če je to tako velik problem, pa lahko vojska spremlja konvoje. Izkušnje s tem imajo. Kako je že zapisal zgoraj citirani avtor o Nemčiji? Tam vojska prevzema del logistike.

Za konec pa si poglejmo, kaj ta famozni 37.a člen sploh pomeni. Vojaki pri širšem varovanju državne meje izvajajo naslednja pooblastila in naloge:

1. opozarjajo;
2. napotujejo;
3. začasno omejujejo gibanje oseb;
4. sodelujejo pri obvladovanju skupin in množic.

Pooblastila iz 1., 3. in 4. točke izvajajo pod pogoji, ki so predpisani za policiste. O opravljenih pooblastilih in nalogah nemudoma obvestijo policijo. Hmm. Baje lahko vojska izvaja določena pooblastila, ki jih določa Zakon o nalogah in pooblastilih policije. Pri tem naj bi za vojake veljale enake omejitve kot za policijo. V Zakonu o nalogah in pooblastilih policije bomo zaman iskali »sodelovanje pri obvladovanju skupin in množic«. Kaj za vraga to pomeni? Če tega pooblastila ni med policijskimi pooblastili, kako jih bodo potemtakem vojaki izvajali pod pogoji, ki so predpisani za policiste? Zanimivo je tudi, da morajo policisti po Zakonu o organiziranosti in delu v policiji za izvajanje policijskih pooblastil opraviti izpit, vojaki pa kot kaže ne. Pooblastilo »obvladovanje skupin in množic« se lahko uporabi tudi pri protestih, demonstracijah. Že vidim, kako mi bodo nekateri kontrirali, da to pooblastilo velja le pri širšem varovanju državne meje. Kaj pa je »širšo varovanje državne meje«? Tega izraza, razen v Zakonu o obrambi, ni v zakonodaji. Po nekaterih interpretacijah se lahko šteje območje celotne države. Ustavna odločba št. U-I-28/16 pa pravi, da »konkretne varnostne razmere določijo tako področje kot tudi območje delovanja SV«. Bodimo pozorni na ta pojma! Območje pomeni ozemlje, področje pa dejavnost. Če je bilo ob sprejemanju 37.a člena vprašljivo le območje, je US sodišče pooblastilo v bistvu še razširilo.

Ha! Pa smo tu. Poglejmo si hipotetično situacijo. Protesti v mestu. V javnosti zaokroži informacija, ki se kasneje izkaže za dezinformacijo, da se med protestniki nahajajo tudi tujci, ki so nezakonito prešli državno mejo. Je dovoljena uporaba vojske za obvladovanje skupin in množic? Jaz menim, da v taki situaciji je. Konkretne varnostne razmere določijo tako področje kot tudi območje delovanja vojske!

Da povzamem – obstoječa zakonodaja je dovolj dobra za uporabo vojske v trenutni situaciji. Podobna je ureditvam držav, s katerimi se tako radi primerjamo – Nemčiji in Avstriji. Aktivacija 37.a člena ima nek drug namen.

Ali kot je pomenljivo ugotovila Padmé Amidala »So this is how liberty dies.«

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še zmeraj lahko dodatno z aneksom omejijo področje delovanja na 5km od meje.. 

dejansko je potrebno ustaviti priliv okuženih čez katerokoli mejo..kar pa je še zmeraj črna luknja oz. prosti prehod brez kakršnegakoli zagotovila o neokuženosti - pogoj vstopa v državo je le , da nimajo več kot 37,5stC telesne temperature.. 

jaz osebno bi to veliko bolj omejil kot pa samo gibanje znotraj države - le to mora bolj bazirati na osnovi obveščanja , samoizolacije in pretrganja osebnih stikov pa čeprav z bližjimi sorodniki na drugi lokaciji..

na žalost je tak čas in take razmere , da je v izogib katastrofalnim razmeram potrebno zatesniti mejo s hrvaško ..101% .. 

če se ne bomo zaščitili mi kot državljani , vlada in slovenija kot samostojna država nas drugi ne bodo.. hrvati in bosanci sigurno ne želijo , da migranti ostanejo pri njih..

jebe se jim za slovenijo... 

zato je potrebno južno mejo zapreti neprodušno ! s čim , kako in s kakšnimi pooblastili je meni vseeno.. le pooblastila je potrebno omejiti na priobmejni pas in na točno določene subjekte.. vse se da ..

pa kakšni zakoni veljajo za migrante? če se prebijejo do hrvaške so že v evropski uniji torej tisti , ki so upravičeni do azila lahko to zahtevajo.

tisti , ki niso upravičeno in si dovoljujejo vzeti naše zakone v svoje roke pa naj se gredo solit..tudi jaz moram pri njih upoštevati njihove zakone..

in ja - državo in državno mejo se brani na meji.. in ja - tudi z orožjem...in ja tudi z uporabo tega orožja.. ne mi sedaj polemizirat o tem kako to ni humano pa demokratično pa kaj vem kaj še .. 

da..imamo kot suverena država vso pravico , da na kakršenkoli možen način uveljavimo in obdržimo to našo suverenost in celovitost in se zaščitimo pred vdorom kakršnekoli nevarnosti z vsem , kar nam je na razpolago..

če tisti , ki prihajajo oz . želijo vstopiti v našo državo to ignorirajo in želijo vstopiti izven veljavnih slovenskih in mednarodnih zakonov imamo vso pravico na tem svetu , da to preprečimo..

seveda - če ne gre milo gre s silo.. ampak je na naši zemlji pravica še zmeraj naša... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal dejstev na solato Lampreta. Eno je razlaga zakonov, drugo pa dejstva.

Ker se  ne morem izpostavljat...na kratko....v marcu sem bil 10 dni na meji. Vojska NE SME zaustavljat, opozarjat, odvracat migrantov. Lahko samo poklice policijo. Zato deluje v mesanih patruljah, kjer pri postopku z migranti samo podpira, sciti policaja. 60 kilometrov pod PU Ljubljana naenkrat pokriva min xx mobilnh patrulj/opazovalnic. In nekaj xx kamer. To podrocje je mozno pokriti le, ce je na vsakih 300 metrov patrulja. Izracunajte, koliko oseb, vozil...bi bilo potrebno.

V tistih 10 dneh se je v obcini Kocevje ( ne na meji) pojavilo več kot 100 migrantov, v glavnem mladi Pakistanci. 

Nepotrjeno pa....Hrvatje so vzeli nazaj samo tiste, brez znakov okužb.  Ali se jih je testiralo? Ne vem.....vem pa, da je PU Ljubljana aktivirala vse razpolozljive resurse, da je to "uredila".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, XTR pravi:

Andrej Šter: "Pejd u k..." 

 Naplavina... :) 

 

 

oprosti ampak možak jemlje zadevo resno. S ceste odstranjuje nore motoriste, trudi se vrniti domov, pobegle in neubogljive turiste, občasno mal popizdi ampak skrbi za nas in za virus :P

Da ne govorim o JJ, on je pa naš. Zarad njega ni večjih problem. Zarad njega smo srečni :P In če bo vse po sreči nam tudi objestneži ne bodo več ropotal z odprtimi rori mim bajte. Slava mu!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš, vaš, lepo da si se opredelil... meni je vseeno. Dregni Ivana za odškodnino v primeru splošne prepovedi vožnje z motorji... Psihične posledice bodo hude... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, XTR pravi:

Naš, vaš, lepo da si se opredelil... meni je vseeno. Dregni Ivana za odškodnino v primeru splošne prepovedi vožnje z motorji... Psihične posledice bodo hude... :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zdaj imajo že kriminalci več pravic....
Magla svuda, magla oko nas.....

Ja, itaq....saj je tud direktorja urada na komuniciranje že zamenjal z odgovornim urednikom televizije in spletnega portala Nova24 Urošem Urbanijo...  :worship:
 

Nataša Pirc MusarSledi

2 h · 

Veliko novinarjev in ostalih zaskrbljenih državljanov in državljank me danes sprašuje o novih pooblastilih policije. Zato malce daljše moje videnje ukrepov. Ob razumevanju zahtevnosti razmer ne morem mimo bojazni, da so nova pooblastilia policiji presplošna in so lahko razumljena in uporabljena na način, ki bi bil lahko v nasprotju z našimi demokratičnimi vrednotami. Predvsem iz določb 103. in 104. člena "mega korona zakona" ni razvidno, spoštovanje katerih posebnih ukrepov naj bi zagotavljala nova pooblastila policiji.

Če gre za zagotavljanje spoštovanja upravnih določb, kot je odločba o odreditvi karantene, pravna varnost naslovnikov zakona terja, da se to odločbo izrecno izpostavi oz. da se taksativno našteje ukrepe, ki bodo predani v nadzor policiji.

Posebej bi rada poudarila, da je treba biti previden pri pooblaščanju policije za vstop v stanovanje in druge prostore in za omejevanje gibanja oseb, ne da bi bila potrebna vnaprejšnja sodna kontrola. Tudi ukrepi se zdi, da so strožji v smislu, saj so manj pregledni in slehernemu prebivalcu nudijo manjšo pravno varnost, kot jo denimo osumljencem ali obdolžencem storitve kaznivih dejanj nudijo kazensko pravni predpisi.

Menim, da v dani situciji nihče ni bi nasprotoval ukrepom, kolikor bi bili prepričljivo predstavljni kot potrebni in sorazmerni. Kar v pojasnilih vlade najbolj pogrešam, so prav argumenti, na katerih sloni ocena sorazmernosti predlaganih ukrepov oz. novih pooblastil policiji iz 103. in 104. člena. Pri ukrepu, ki policijo opravičuje do pridobitve podatka o lokaciji komunikacijskega sredstva posameznika nikakor ni mogoče ugotoviti, kdaj nastopi to upravičenje policije. Sicer se določilo začne z navedbo "če ni mogoče drugače zagotovoiti spoštovanja z odločbo ali drugim aktov odrejenih ukrepov ...", pri čemer pa predlog zakona ne določa, kako drugače ter predvsem v kakšnem vrstnem redu naj bi policija izvajala svoja nova pooblastila. Kot že navedeno zgoraj, pa tudi v določbi 104. člena ni jasno, ali se pooblastilo policije za pridoboitev lokacijskih podatkov nanaša samo na nadzor spoštovanja upravne odločbe ali morda kar na splošno odloka vlade.

Varovalka pisnega soglasja posameznika je po mojem prepričanju samo navidezna. Pri soglasju, kadar gre za pravni temelj obdelave osebnih podatkov, je bistvena svobodna volja posameznika in njegova neomejena možnost preklica soglasja. Nič od navedenega ne izhaja iz predlagane določbe 104. člena. Poleg tega tudi ni mogoče natančno razbrati, kakšne so posledice za posamenzika, če pisnega soglasja za pridobitev lokacijskega podatka o njegovem komunikacijskem sredstvu ne poda.

2. odstavek 104. člena predloga zakona nima prav nobene vsebinske vrednosti, saj pozameznik iz njega ne more razbrati, kako bo zagotovljeno spoštovanje odločbe ali drugagega akta, če soglasja ne poda.

Pri posegih v temeljne človekovce pravice se od zakonodajalca pričakuje popolna transparentnost in predvsem jasnost določb, ki pravice omejujejo.

Ne pozabiti, da priznavamo človekove pravice tudi obsojencem za huda kazniva dejanja. Zdaj pa zelo pomembne človekove pravice kot so svoboda gibanja, nedotakljivost stanovanja in varstvo zasebnosti odrekamo slehernemu prebivalcu v veliki meri, ne da bi jim pri tem predstavili konkretne argumente, ki takšno ukrepanje opravičujejo.

dr. Nataša Pirc Musar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!