Skoči na vsebino

"cviljenje" zavor


voda

Priporočene objave

Živjo!

Upam da ni podobna tema že odprta ... Skratka, ko zaviram, se slišijo cvileći zvoki ... To se mi je pojavilo že pri Malagutiju Ciak 50, zdaj po približno 2000 prevoženih km pa še pri Apriliji Scarabeu 250. Zanima me, če se lahko npr. diske kaj našprica z WD40 recimo ali kaj takega, da ne bi več cvilili.

Ni ravno nekaj bistvenega pomena verjetno za samo delovanje motorja (zaradi tega ne zavira nič slabše), ampak je pa občasno rahlo moteče.

Če ma kdo kak nasvet, bom vesela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej kakšno je kej stanje z zavornimi ploščicami. Drugače pa nikakor ne špricaj z WD40! Ker če boš našprical se neboš ustavil z tisto bremzo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NE ŠPRICJA Z WD40!!! ali pa čem podobnim!!!

Hrbtno stran ploščic (tam ko nanjo pritiskajo batki) na tanko namaži z bakreno mastjo in pazi da le ta ne pride na stično površino ali pa disk!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahahahahah WD - 40 če si na diske pošpricaš vd 40 je isto koda bi si naredo bombo na motor ker sem že probal in disk ne prime NITI malo ;)

Priporočam ti da si kupiš razmaščevalec zavornih površin in malo špricneš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponavadi je dosti bolje če s kompresorjem spihas prah ven, drugac pa plscice vzemi ven in jih mal pošmeglej ko pa sestavljas pa namazi vodila ploscic z bakreno mastjo dobra pa je tudi grafitna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponavadi je dosti bolje če s kompresorjem spihas prah ven, drugac pa plscice vzemi ven in jih mal pošmeglej ko pa sestavljas pa namazi vodila ploscic z bakreno mastjo dobra pa je tudi grafitna.

Grafitna "ni dobra" ker jo voda izpira in ni odporna na visoke temperature.Proti cviljenju se uporablja SAMO: bakrena,aluminijasta,mesingasta ali pa poseben sprej za ploščice, ki se prinas sploh nedobi(vsaj jaz ga šenisem nikjer videl) dobi pa se v tujini je rudeče barve in je lepljiv vsebuje tudi bakrene drobce. :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahaha, dobr da sm se mal pozanimala, a ne :D Se mi je zdelo čudno, da bi kaj špricala z Vdjem, sam je en pametnjakovič bil pameten pa je rekel, da je to edina rešitev, ker pa nisem temu preveč zaupala, sem vprašala tukaj :) Hvala, bom poskusila s kompresorjem, če pa ne bo boljše, pa še z bakreno mastjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grafitna "ni dobra" ker jo voda izpira in ni odporna na visoke temperature.Proti cviljenju se uporablja SAMO: bakrena,aluminijasta,mesingasta ali pa poseben sprej za ploščice, ki se prinas sploh nedobi(vsaj jaz ga šenisem nikjer videl) dobi pa se v tujini je rudeče barve in je lepljiv vsebuje tudi bakrene drobce. :whistle:

ne vem ce jo voda izpira, ampak vem pa da prenese temperaturo cez 1000°C, ker jo v službi uporabjamo na parnih glavah, drgač pa bakrena je zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Upam da ni podobna tema že odprta ... Skratka, ko zaviram, se slišijo cvileći zvoki ... To se mi je pojavilo že pri Malagutiju Ciak 50, zdaj po približno 2000 prevoženih km pa še pri Apriliji Scarabeu 250. Zanima me, če se lahko npr. diske kaj našprica z WD40 recimo ali kaj takega, da ne bi več cvilili.

Ni ravno nekaj bistvenega pomena verjetno za samo delovanje motorja (zaradi tega ne zavira nič slabše), ampak je pa občasno rahlo moteče.

Če ma kdo kak nasvet, bom vesela :)

Najbolje je da snameš zavorne ploščice ter jih pobrusiš z brusnim papirjem(srednja granulacija),tako da odstraniš tisto tanko črno oblogo ki se je nabrala na ploščicah, kolute pa v smeri teka tudi rahlo pobrusiš(najbolje je da dvigneš kolo od tal,pritisneš h kolutu brusni papir ali gobico ter kolo nekajkrat zavrtiš v smeri teka, to pa ponoviš na obeh straneh koluta, nazadnje pa vse te pobrušene dele obrišeš z krpo napojeno z nitro razrečilom). Zavorni sistem se ne maže z nobenumi mastnimi sredstvi ker to zmanšuje zavorni učinek, je pa tudi veliko od tega iz kakšnega materjala so zavorne obloge, je pa tudi zelo priporočljivo v jeseni ko se motor očisti ter pospravi čez zimo da se tudi koluti kozervirajo. Upam da ti napako uspe odstranit. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje je da snameš zavorne ploščice ter jih pobrusiš z brusnim papirjem(srednja granulacija),tako da odstraniš tisto tanko črno oblogo ki se je nabrala na ploščicah, kolute pa v smeri teka tudi rahlo pobrusiš(najbolje je da dvigneš kolo od tal,pritisneš h kolutu brusni papir ali gobico ter kolo nekajkrat zavrtiš v smeri teka, to pa ponoviš na obeh straneh koluta, nazadnje pa vse te pobrušene dele obrišeš z krpo napojeno z nitro razrečilom). Zavorni sistem se ne maže z nobenumi mastnimi sredstvi ker to zmanšuje zavorni učinek, je pa tudi veliko od tega iz kakšnega materjala so zavorne obloge, je pa tudi zelo priporočljivo v jeseni ko se motor očisti ter pospravi čez zimo da se tudi koluti kozervirajo. Upam da ti napako uspe odstranit. LP.

Krivo vero učiš!!! :lol1: obloge se lahko egalizira(izravna)samo tam kjer nalegajo na disk sicer pa se zaščitno(črno)barvo NESME odstranit kajti to povzroči samo RUJAVENJE ploščic.Tudi diske nidobro sam brusit sicer pa če so še dovolj debeli se jih da pobrusit na stružnici z brusilnim strojčkom ali podrejat.Nevem pa zakaj nekdo,ki ni mehanik sploh odgovarja na vprašanja o katerih nima pojma!!! :headbang::headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krivo vero učiš!!! :lol1: obloge se lahko egalizira(izravna)samo tam kjer nalegajo na disk sicer pa se zaščitno(črno)barvo NESME odstranit kajti to povzroči samo RUJAVENJE ploščic.Tudi diske nidobro sam brusit sicer pa če so še dovolj debeli se jih da pobrusit na stružnici z brusilnim strojčkom ali podrejat.Nevem pa zakaj nekdo,ki ni mehanik sploh odgovarja na vprašanja o katerih nima pojma!!! :headbang::headbang:

Prvo moraš vedeti kaj je sploh stuženje ali groba obdelava kovine, jaz pa sem samo omenjal (kot čiščenje) z finejšim brusnim elementom nesnage z zavornega sistema ne pa kakšno posredovanje v globino materjala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo moraš vedeti kaj je sploh stuženje ali groba obdelava kovine, jaz pa sem samo omenjal (kot čiščenje) z finejšim brusnim elementom nesnage z zavornega sistema ne pa kakšno posredovanje v globino materjala.

Šenkrat preberi, saj še sam neveš kaj si napisal (odstraniš črno oblogo) to je na metalni strani zavorne ploščice zaščitna barva proti rjavenju.Kar setiče struženja me ti sigurno neboš učil, saj sem napisal diske se v stružnici pobrusi z posebnim brusinim strojčkom. Avtomobilske diske pa se še vedno samo struži.Za motor, ker so diski bolj tanki najbisejih vedno pobrusilo, ampak v stružnici in ne s smirgelpapirjem saj jih samo pošaraš!

Ps:samo nemi nakladat o kakšni strokovni obdelavi diskov,ker to počnem že 40 let brez pretiravanja. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bučno olje pomaga :?

Najbolj bi bilo ploščice zamenjat... vrjetno so postale pretrde ali so pa take že bile. Ploščice morajo biti mehke, sicer se prej obrabijo, podaljšajo pa rok trajanja disku7om.

Pred leti smo na 101-ke dajal Sinterjeve, ki so bile izredno trde, pa škripale tok, da nisi rabu troblje. Bile so cenejše od originalov, so pa občutno uničevale diske oziroma bobne. Ko si mal dnarja prišparu, kupu originale in je nehalo škripat.

To je samo moje skormno amatersko opažanje :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šenkrat preberi, saj še sam neveš kaj si napisal (odstraniš črno oblogo) to je na metalni strani zavorne ploščice zaščitna barva proti rjavenju.Kar setiče struženja me ti sigurno neboš učil, saj sem napisal diske se v stružnici pobrusi z posebnim brusinim strojčkom. Avtomobilske diske pa se še vedno samo struži.Za motor, ker so diski bolj tanki najbisejih vedno pobrusilo, ampak v stružnici in ne s smirgelpapirjem saj jih samo pošaraš!

Ps:samo nemi nakladat o kakšni strokovni obdelavi diskov,ker to počnem že 40 let brez pretiravanja. :whistle:

ja pri avtu se jih postruzi, pri motorju pa se kupi nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pri avtu se jih postruzi, pri motorju pa se kupi nove.

Ne vedno kajti na disku lepo piše minimalna debljina diska in če jih pobrusiš in so diski še vedno v dovoljeni toleranci ni problema ! ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vedno kajti na disku lepo piše minimalna debljina diska in če jih pobrusiš in so diski še vedno v dovoljeni toleranci ni problema ! ! :whistle:

...dej -dej...ti bi še konja podmazu da bi bolj laufu......:P

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pa kaj se samo kregate :D:D....lepo vzemi Wap na paro, pa lepo operi diske, pa tam ko so ploščice lepo pod pritiskom operi :D:D....Nima kaj bit :D....lahko tut, da ti je kamenček prjelo not, tak da je res bolše , da pod pritiskom opereš :D....jes vedno tak naredim, mam aeroxa, 4000 km pa primejo bremze ko fukjene :D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem jst nebi kej preveč pod pritiskom pral čeljusti, ker lahko pomoje kej poškoduješ tesnilca. Ploščice se vzame vn, ko si že pri tem še mal očistiš okolico batkov, ploščice lahko tud mal pobrusiš z šmirglom, zadnjo stran ploščic pa na tanko namažeš z bakreno mastjo pa je. Čeprav se mogoč zdi čudno karkoli mazat na zavornem sistemu je to pač potrebno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!