Skoči na vsebino

Yamaha FZ 8


Fazer03

Priporočene objave

To naj bi bila namesto Fz6 ali Fz1? :unsure: Nekako ne vidim smisla v temu da imaš 3 zelo podobne modele v enakem razredu, sam sebi konkurenco delaš? Začetniki bodo verjetno posegli po fz6, izkušenejši pa po fz1, vsaj moje mnenje je tako, da bi vsak malo doplačal za tistih 200cc več...

Drugače pa zelo všečno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To naj bi bila namesto Fz6 ali Fz1? :unsure: Nekako ne vidim smisla v temu da imaš 3 zelo podobne modele v enakem razredu, sam sebi konkurenco delaš? Začetniki bodo verjetno posegli po fz6, izkušenejši pa po fz1, vsaj moje mnenje je tako, da bi vsak malo doplačal za tistih 200cc več...

Drugače pa zelo všečno :)

FZ6 bo postala FZ8, sej v 600ccm razredu tako imajo Diversion model, FZ6 pa čaka že ohoho dolgo nadomestitev in dodatnih 150ccm (kot pišejo) ji bo več kot prov prišl, končno bo to motor za množice :) ne pa zdajšnji, k ga je treba tišat ohoho da se sploh premakne

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko se te informacije kaj točne bomo videli čez čas...če se samo spomnimo VELIKI nateg o novi fz1 :headbang: Vsekakor pa osvežitev v yamahinih vrstah nebi bila slaba :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko se te informacije kaj točne bomo videli čez čas...če se samo spomnimo VELIKI nateg o novi fz1 :headbang: Vsekakor pa osvežitev v yamahinih vrstah nebi bila slaba :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra poteza yamaha, FZ6 v FZ8. Res nesmiselno je imeti diversion in fz6 skupaj v enem razredu. Sprednja luč mi je čist huda, in če bodo obdržali auspuhe pod ritjo, sem prepričan da bo cel motor izgledal hudo in bo dobra konkurenca z750....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeemmm. a je to pol vrnitev odpisane kubature 750? očitno imajo namen svoje segmente ločit bol konkretno. Čudno, da tega kupci ne znajo sami. pri Hondi je CBF umirjen 600 ali 1000ccm motor, Hornet ali cb1000rr pa mal zahtevnejša/močnejša/bol pozerska, pa si motorji ne skačejo v zelje. Res pa je, da XJ zgleda precej žešće od CBF in morda zato novo imena/kubatura?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeemmm. a je to pol vrnitev odpisane kubature 750? očitno imajo namen svoje segmente ločit bol konkretno. Čudno, da tega kupci ne znajo sami. pri Hondi je CBF umirjen 600 ali 1000ccm motor, Hornet ali cb1000rr pa mal zahtevnejša/močnejša/bol pozerska, pa si motorji ne skačejo v zelje. Res pa je, da XJ zgleda precej žešće od CBF in morda zato novo imena/kubatura?

Sej so lepo odgovorni iz Motosveta zapisali: "Očitno so se ravno zato odločili, da ne potrebujejo še enega »vstopnega« modela in bodo popularno FZ6 nadgradili v FZ8, ki bo primeren za bolj zahtevne kupce." In to je to. Kar se Honde tiče maš pa tudi zanimivo teorijo :) Sej si tudi pri Yamahi ne skačejo popolnoma v zelje, le z FZ6 ne morjo nikakor bit konkurenčni novodobnim mopedom tega razreda - (ni tle sploh Hornet v igri) maš Triumpha Street Tripla, ki gladko pomete z vso konkurenco kjerkoli se pojavi, nov Monster 696, Kawa Z750 (pa najbrž bo kmalu čist nova zuni, glede na to, da je Z1000 potrkal na vrata), pa še se kaj morda najde. In tako se bodo poslužili standardnega načrta - "če ne gre iz tega nardit več, pa mal povrtamo" :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa edino to moti, pri FZ6, kar je NejcN napisal, da bi obdržal, avspuhi pod ritjo. Ker potem vs smrdiš po izpušnih plinih... Načeloma me to ne moti, edino če prideš v kakšen zaprt prostor v kombinezonu, je pa kar neprijetno....

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa edino to moti, pri FZ6, kar je NejcN napisal, da bi obdržal, avspuhi pod ritjo. Ker potem vs smrdiš po izpušnih plinih... Načeloma me to ne moti, edino če prideš v kakšen zaprt prostor v kombinezonu, je pa kar neprijetno....

hahaha, dej no zdej si pa tako mem usekou s temle smradom da sm skor poču od smeha trance_21_laughing1.gif ....sej ni to 20 let star moped na mešanco, k kadi ko star turek. Zaenkrat še nisem zavohal motorista ki bi smrdel po dimu. Mislim da je NejcN mislil glede auspuhov sami v zvezi z dizajnom....meni osebno bi izgledalo še bolj strupeno če bi bila postavitev rorov na varianto aprilie tuono evilgrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa edino to moti, pri FZ6, kar je NejcN napisal, da bi obdržal, avspuhi pod ritjo. Ker potem vs smrdiš po izpušnih plinih... Načeloma me to ne moti, edino če prideš v kakšen zaprt prostor v kombinezonu, je pa kar neprijetno....

Kva zaprt prostor?A se ti po dnevni sobi vozš?

S takimi izjavami samo pokažeš da si bedak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh vsak ima svoja mnenja glede pozicije auspuha. Jaz imam najrajši stil fz6, yamaha r1, cbrke, ducati športni modeli... pač vseh motorjev ki imajo izpušni sistem speljan pod ritjo. Prav zagotovo pa auspuh speljan pod ritjo nima nobenega efekta da bi smrdel po izpušnih plinih.... hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj pišete, da sta dva vstopna modela v tem razredu. Vstopna je diversion, FZ6 pa je vedno bila stopnico višje, pa kakorkoli pogledate: okvir, zavore, nenazadnje 20KM več. Res da je motorist začetnik mogoče sprva zmeden, ob pogledau na ime in prostornino, toda kaj kmalu vsak ugotovi, da sta si motocikla zelooo različna. FZ6 je bil oz. je super motorček in zaradi tega se mi zdi povsem nesmiselno povečevati prostornino. A kdo ve, o kakšni moči sploh govorimo? Ker če se bo povečala prostornina, se bo povečala tudi masa, zato sklepam, da se bo tudi moč in močno dvomim, da je povečanje zgolj zaradi navora in večje "elastičnosti".

A se še kdo spomni, kako je bila FZ6 hvaljena ob prihodu na trg, koliko nagrad je pobrala in koliko zadovoljnih kupcev poznamu tudi tu na motosvetu.

Drugače pa nisem pristaš večanja prostornin, ker menim, da to za sabo potegne dražje zavarovanje, pogostejši obisk črpalk (temu ne bi nasprotoval, če bi mi vedno natočila kakšna prijazna črpalkarka.xD), podvojen obisk vulkanizerja, več kazenskih točk vezanih na A kategorijo, več policijskih kazni...pa še ženo, ki bo vse to prenašala ni tako lahko poiskat.

LETO 2030: "Sine, pa ne rabiš 280kW motorja za na 80kg motocikel."; "Fotr, al teh 240kW nikamor ne potegne. Sploh me nč roke ne bolijo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj pišete, da sta dva vstopna modela v tem razredu. Vstopna je diversion, FZ6 pa je vedno bila stopnico višje, pa kakorkoli pogledate: okvir, zavore, nenazadnje 20KM več. Res da je motorist začetnik mogoče sprva zmeden, ob pogledau na ime in prostornino, toda kaj kmalu vsak ugotovi, da sta si motocikla zelooo različna. FZ6 je bil oz. je super motorček in zaradi tega se mi zdi povsem nesmiselno povečevati prostornino. A kdo ve, o kakšni moči sploh govorimo? Ker če se bo povečala prostornina, se bo povečala tudi masa, zato sklepam, da se bo tudi moč in močno dvomim, da je povečanje zgolj zaradi navora in večje "elastičnosti".

A se še kdo spomni, kako je bila FZ6 hvaljena ob prihodu na trg, koliko nagrad je pobrala in koliko zadovoljnih kupcev poznamu tudi tu na motosvetu.

Drugače pa nisem pristaš večanja prostornin, ker menim, da to za sabo potegne dražje zavarovanje, pogostejši obisk črpalk (temu ne bi nasprotoval, če bi mi vedno natočila kakšna prijazna črpalkarka.xD), podvojen obisk vulkanizerja, več kazenskih točk vezanih na A kategorijo, več policijskih kazni...pa še ženo, ki bo vse to prenašala ni tako lahko poiskat.

LETO 2030: "Sine, pa ne rabiš 280kW motorja za na 80kg motocikel."; "Fotr, al teh 240kW nikamor ne potegne. Sploh me nč roke ne bolijo".

Če primerjamo FZ6 in 150 kubov večji kawa z750 je razilka vsega dobrih 10 konjev in nekaj navora, se pravi nič o podvojenem obisku vulkanizerja. Kazenske točke pa lahko nabereš z vsakim motorjem prehitro. Menim da je ta poteza yamahe super, saj model rabi malo predelave poleg tega je Z750 izjemno popularen in prodajan motor ki je trenutno brez resne konkurence na svoji kubaturi. Če bo predelava uspešna bo motor zelo všečen, upam pa, da nebodo pozabili na sopotnika. Današnji trend na nakedih je tak, da sopotnica preveč trpi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!