Skoči na vsebino

Yamaha FZ 8


Fazer03

Priporočene objave

Ne razumem zakaj pišete, da sta dva vstopna modela v tem razredu.

če pa je po vsej mentaliteti voznikov FZ6 vstopni model. samo poglej si tisoč tem na motosvetu. tričetrt jih svetuje "ne si kupit 750 ali več, za začetek si kupi FZ6,....."

večina FZ6 ni bilo prodanih starim motoristom, to so si kupovali vsi za prvi večji motor in hitro ugotavljali, da bi počasi imeli nekaj več. ni važno če potrebuješ ali ne, ogromno lastnikov FZ6 je po letu ali dveh začelo gledati naprej k večjim motorjem. marsikomu je FZ1 prevelika, premočna, predraga,... yamaha pa nima nič vmes. FZ8 je logična rešitev, če pa je zato ukinitev FZ6 pravilna pa verjetno oni vejo. očitno računajo, da bo FZ8 toliko bolj zanimiva da se FZ6 nebi več prodajal.

600 ali 750 (800) kubikov ni velika razlika v teži, porabi itd. oz je ni, sploh poraba je lahko manjša ker ga ni treba tako vrtet in matrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je blazno, da se FZ6 priporoča za prvi motocikel. To mesto mora po mojem mnenju definitivno zavzemati diversion. Ampak OK, to itak ni predmet te debate:)

Tisto z vulkanizerjem in kaznimi pa je bilo seveda napisano s šalo.

Zanima me, kakšen bo pogonski agregat. Če se gre na 120-130KM, bi bil to še naprej precej športen motocikel (kar se seveda pričakuje), vendar bi bil še vseeno primankljaj moči pri nižjih vrtljajih. Slednje se seveda na vse pretege trudijo odpravit, toda če hočejo dobiti več prožnosti, bodo morali darovati nekaj moči "od zgoraj". Tako bi lahko govorili o približno 110KM. Toda potem dobimo že bolj umirjen motorček, kar pa je v popolnem nasprotju s filozofijo tega modela. To bi me potem bolj spominjalo bolj na kakšno VFR800.

Ampak ker se strinjam z vami, da gre tu za konkurenta predvsem z-eju, ki pa je praktično gledano slečeni SS(zavore, okvir...seveda ciljam na novega z750), lahko pričakujemo bolj športno varijanto.

To nam napoveduje enako krivuljo moči/navora, le da bo malce premaknjena po vertikali. Meni osebno bi nova FZ6 povsem ustrezala, vendar če le te ne bo več v ponudbi, bom pač pogledal za FZ8.

Se pa strinjam s PERVY-em, da za oba modela pač ni prostora oz. ne bodo sprobavali, če ga je:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po drugih www portalih špekulirajo in ugibajo ter napovedujejo: agregat bo ali zmanjšana verzija FZ1 ali povrtana varianta R6; moči naj bi bilo okoli 120 KM. Vsi so si edini le v napovedi prihoda na trg: pomlad 2010.

Vem da je že tema o Z 750, a vseeno: Z po moje ni slečena verzija ss-a: okvir je mislim da jeklen in popolnoma drugačen kot na ss motorju, agregat je razvit prav za njega, zadnja nihajka je iz "pohištvenih cevi" itd. ...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po drugih www portalih špekulirajo in ugibajo ter napovedujejo: agregat bo ali zmanjšana verzija FZ1 ali povrtana varianta R6; moči naj bi bilo okoli 120 KM. Vsi so si edini le v napovedi prihoda na trg: pomlad 2010.

Vem da je že tema o Z 750, a vseeno: Z po moje ni slečena verzija ss-a: okvir je mislim da jeklen in popolnoma drugačen kot na ss motorju, agregat je razvit prav za njega, zadnja nihajka je iz "pohištvenih cevi" itd. ...

LP

Pomlad 2010... dost kmalu glede na to, da letos ni predstavljena med novostmi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi so si edini le v napovedi prihoda na trg: pomlad 2010.

ne verjamem da bo spomladi 2010 ne trgu ker:

- če pride spomladi je fajn jeseni zrajcat folk da vplača motor čez zimo ali da vsaj tisti, ki razmišljajo da bi spomladi menjajo dajo tudi ta model v izbiro.

- bi iz zgoraj omenjenega razloga verjetno predstavili FZ8 zraven letošnje palete do milana

- recesija vredu seka po moto industriji zato je bilo letos tako malo novosti. dajat nov model ven v letu ko pričakuješ slabo prodajo nima smisla. raje počakaš na leto za katerega pričakuješ da se bo trg pobral (2011?) in je stvar takrat "vroča".

mislim da bo bolj realno da pride ven (na ceste in v salone, ne predstavitev) spomladi 2011 ali vsaj jeseni 2010.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leto 2011 bo huda konkurenca v tem razredu. Novi Z, gotovo tudi Honda, Suzuki in tale FZ8, ki zgleda zelo strupena. Bomo videli ali bodo dali konkretne komponente na tele motorčke ali pa bo le treba prešaltati na 1000ccm.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ja v bistvu FZ1 z masko od FZ8...

Si hotu rečt FZ1 z masko CB1000R? FZ8 mislm da še ne obstaja, taka oz. zlo podobna luč je pa definitivno že na CB1000R oz. Hornet-ki od 07let. naprej.

Mi je pa na prejšnji strani al predprejšnji bla zlo zlo všeč slikca "FZ8" z zlatimi feltnami in rori pod ritjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne verjamem da bo spomladi 2010 ne trgu ker:

- če pride spomladi je fajn jeseni zrajcat folk da vplača motor čez zimo ali da vsaj tisti, ki razmišljajo da bi spomladi menjajo dajo tudi ta model v izbiro.

Če jeseni ne razrajcaš, lahko še lepo prodajaš FZ6 iz zaloge ... :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nobenem primeru ne bi imeli težav z odprodajo FZ6.

no ja glede na ponudbo in nizke cene malo rabljenih FZ6 je vprašanje zakaj kupiti novo FZ6 kar na mestu. sploh ker vidimo, da navadno lastniki hitro začnejo gledati po nečem večjem - kot mogoče FZ8 ali FZ1???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja glede na ponudbo in nizke cene malo rabljenih FZ6 je vprašanje zakaj kupiti novo FZ6 kar na mestu. sploh ker vidimo, da navadno lastniki hitro začnejo gledati po nečem večjem - kot mogoče FZ8 ali FZ1???

Sklepam glede na to, da se letnik 2009 že od novembra dobi le v srebrni barvi (katera pa mi je naravnost nagravžna)

Popravljeno . Popravil crom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Capy/paste iz nekega drugega vira:

Yamaha FZ8 on sale in Summer 2010

By Andy Downes

08 January 2010 14:48

The much-anticipated Yamaha FZ8 and Yamaha Super Tenere will be going on sale this summer according to Yamaha insiders.

Yamaha officially unveiled the front light of the FZ8 a few weeks ago but there is no further information coming from Yamaha officially.

A Yamaha insider said: “The FZ8 will be seen later this year along with the Super Tenere which will be a good thing for increasing interest in new bikes and these bikes will hopefully stir up some important sales in 2010.”

Unofficially the FZ8 is thought to have a smaller capacity version of the 998cc four-cylinder motor from the FZ1 – itself based on the five-valve Yamaha R1 engine from 2005.

The FZ8 will be replacing the smaller-capacity FZ6 models as a sporty middleweight naked, leaving the XJ6, XJ6 Diversion and the new-for-2010 XJ6 Diversion F to cater for the novice and all-rounder markets

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me basat. A se potem lahko nadejamo, da bomo predstavitveni model videli že na IMOT-u?

Torej lahko tudi sklepamo, da bo drugo leto prišel ven model s poloklepom? Lepo bi bilo, če bi fz8 res imela usd nastavljivo prednje vzmetenje. Ne bi se tudi branil višjih stopalk in auspuha pod zicom. Cena bo pa verjetno kar zasoljena. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na IMOT-u bolj malo verjetno ker imot je samo bolj ali manj prodajni sejem za nemške trgovce. če bo do takrat že zunaj jo bo nemški trgovec sigurno pripeljal ampak malo dvomim. tale "summer 2010" bo verjetno bolj jesen, predstavljena pa bo verjetno preko neta in na kaki tuji lokaciji za izbrane svetovne novinarje. pomoje bomo prvo videli ko pride v krško :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tuji www portalih se piše "iz zanesljivih virov" znana cena cca 8000€ - tudi MS je to povzel; ne vem no, meni za nov model ni ne vem kako pretirana napovedana cena; sem pač pripravljen mogoče odšteti kakšen € več (sedanja FZ S2 fazer je bila maja 2007 7100 €) , če bodo tudi komponente malo boljše: tu imam v mislih prve vilice (bil bi že čas za USD), pa zadnja nihajka upam da ne bo v stilu CBK-ke ali Z 750 (sicer verjetno dela vse OK, ampak izgled je pa res bolj bogi) ...

Nič, v trgovine pride junija potem se bo pa videlo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova FZ1 ni dosti dražja (2000€) pa je popolnoma drug motor - se dobi 1 let stara za ta denar, takrat pa že človek malo pomisli, mar ne?

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nova FZ1 ni dosti dražja (2000€) pa je popolnoma drug motor - se dobi 1 let stara za ta denar, takrat pa že človek malo pomisli, mar ne?

ajd

Edini plus 800 kubov je ta, da ga ne zamenjaš tako hitro kot 600 in tako načeloma zgubiš manj denarja... :P Drugače pa se mi zdi da bo izgled zelo všečen. Sam bi obdržal rore pod zicem, tako se malce loči od ostalih motorjev. FZ1-N z masko od nove FZ8 bi bil strupen!!! :yea1:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini plus 800 kubov je ta, da ga ne zamenjaš tako hitro kot 600 ....

Ja pajade ... če ti tako misliš; z +200ccm pride prav gotovo več navora, drugačni krivulji moči in navora, nekaj več končne brzine (komur je ta pač potrebna); in ne vem od kje fama, da je 600 ccm fuul premalo - in potem tu berem "svetovanja" stručkotov, ki pravijo, da morajo novopečeni motoristi nujno začeti na 1000 ccm in 150KM+ ; :slap:

PS: Vem, sem popolnona atipični motorist (za slovenske razmere), ker že od leta 1992 vstrajam na 600 ccm in 100 KM ...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pajade ... če ti tako misliš; z +200ccm pride prav gotovo več navora, drugačni krivulji moči in navora, nekaj več končne brzine (komur je ta pač potrebna); in ne vem od kje fama, da je 600 ccm fuul premalo - in potem tu berem "svetovanja" stručkotov, ki pravijo, da morajo novopečeni motoristi nujno začeti na 1000 ccm in 150KM+ ; :slap:

PS: Vem, sem popolnona atipični motorist (za slovenske razmere), ker že od leta 1992 vstrajam na 600 ccm in 100 KM ...

Dokler si na motorju sam, je 600 kubov polna glava. Ko pa sem posadil svojo bejbo gor pa se je kvaliteta vožnje krepko poslabšala. Motor je bilo treba priganjat v visoke obrate in veliko šaltat, prehitevanje kar naenkat ni bilo tok lahko in hitro. Vse to je zginilo ko sem prešel na težji motor. Sploh se ne opazi sopotnika, šaltanja je dosti manj, vožnja je bolj umirjena.

Tud jst nevem od kje je fama da je 600 ccm fuuul premalo.Očitno ima nekaj v zvezi s tem kar sem zgoraj napisal.

Svetoval nisem nobenemu novopečemu motoristu da naj začne z 1000ccm in 150km, dejstvo je da je že FZ6 dovolj hitr in podivjan nad 8000 da spravi marsikoga, ne samo začetnika v probleme....

600 ccm nikoli nikoli ni fuul premalo, je prej preveč. Moraš pa si priznati da ob vožnji v dvoje natovorjen(200km+) si zaželiš malce veš navora ....

LP pa brez zamere

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!