Jump to content

Yamaha FZ 8


Fazer03

Recommended Posts

Predrago in premalo konjev, meni osebno je to razočaranje. Okoli 120KM bi takle strojček skoraj moral imeti,pač stvar okusa, da ne bo nepotrebnega kreganja ane.)

lp

Edited by renyy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaz sem jo pa naročil, belo, in jo komaj čakam :kva1: Ne morem pa izrazit razočaranja, da se bo dalo verzijo z ABS dobit komaj konec avgusta :headbang: Ne dvomim, da bo vredu služila, treba sam pazit, da bo skoz vsaj eno kolo na asfaltu, ker za s tal pobirat pa je res preveč lepa :yes:

A jo morda še kdo čaka ?

Link to comment
Share on other sites

BTW: ... in za kdaj so ti obljubili dobavo (si položil aro za Fazerja8 ali FZ8? ) ?

LP

Link to comment
Share on other sites

mogoče bo kdo rekel da se vtikam... pri razmerju kg/km v prid fz6 1,88 proti fz8 2,03... 185kg teže proti 215kg fz8...

Hola mojster,

hmmm... v Motorradovem katalogu (oni na testu motor tudi stehtajo) piše teža za FZ6 204 kg, za FZ6 Fazer S2 pa 210 kg, tko da je FZ8 minimalno težja...

Edited by suzuki
Link to comment
Share on other sites

BTW: ... in za kdaj so ti obljubili dobavo (si položil aro za Fazerja8 ali FZ8? ) ?

LP

V maju bo baje. Če ne bo 31.5., bom pi.. ko sto mater :ninja: FZ8, z masko mi sploh ni všeč :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Končno!

Delta team sporoča:

9. MOTO BOOM v Celju:

... Yamaha (Top Moto) pa bo poskrbela za pravi spektakel. V dvorani D bo namreč čez vikend na ogled motocikel prvaka MotoGP sezone 2009 - YZR-M1 Valentina Rossija.

Prav tako pa si bodo lahko obiskovalci na svoje oči ogledali novi motocikel družine Fazer, težko pričakovan FZ-8.

Skozi celoten sejem bo razstavljen tudi motor Alena Pečnika, prvaka Motoheppening tekmovanja (klasa 1000, no limit), tretje uvrščenega na tekmovanju Alpe Adria v superbike kategoriji ter drugo uvrščenega na Hungaroringu na Madžarskem.

Vljudno vabljeni!

Link to comment
Share on other sites

Tudi meni se zdi tale FZ-8 predraga, če jo primerjam z FZ-1, ki se je pa tudi kr preveč podražila.

Link to comment
Share on other sites

A jst to prav vidim, da nima prvih vilc nastavljivih?

Zgleda že tako :hmm:.

Edited by bikez
Link to comment
Share on other sites

Italjani so jo že vzeli pod drobnogled. Text niti ni tako zanimiv, ker ne razumem niti besedice :) so pa slikce fejst lepe, hehe

Moto.it LINK

ajd

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jabe.ti, včasih sem pa res slabe volje, da smo tako majhni in da je naš trg motorjev tako majhen v primerjavi z ostalo EU: na to misel sem zopet prišel ob gledanju, kako se v sosednji Italiji Yamaha trudi v teh časih prodat kolikor je mogoče veliko: prvo so imeli "akcijo" zeto zero, sedaj pa ti ob nakupu zmontirajo Akrapoviča, da zamenja po pravici povedano res ne najlepši izpušni lonec; in še vedno je potem Fazer8 300€ cenejši kot pri nas :eek: .

http://www.infomotori.com/moto/2010/07/16/yamaha-fz8-e-fazer-8-allestimento-akrapovic/

post-1569-024216300 1279528008_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Danes naredil nekaj prvih kilometrov s FZ8 fazer. Motorček je čisto soliden, vožnja precej udobna. Ni nek višek zmogljivosti ampak če je treba dovolj potegne. Z obrati še nisem pretiraval, ker se mora prvo uteči...

Mislim, da bi bila tole kar dobra izbira za kakšen par.

Edited by aero
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Danes naredil nekaj prvih kilometrov s FZ8 fazer. Motorček je čisto soliden, vožnja precej udobna. Ni nek višek zmogljivosti ampak če je treba dovolj potegne. Z obrati še nisem pretiraval, ker se mora prvo uteči...

Mislim, da bi bila tole kar dobra izbira za kakšen par.

Zdaj si ga že verjetno ulafal, kakšni so sedaj občutki?

Link to comment
Share on other sites

Zdaj si ga že verjetno ulafal, kakšni so sedaj občutki?

Kolikor vem ga prodaja, zaradi zdrav. težav.

Link to comment
Share on other sites

Sem šel do BS centra in si sposodil golo verzijo osmice za "en krog". Položaj sedenja je nekoliko bolj "na roke" (podobno kot Z 750 ali pa Honda CB 1000 R) kot pri moji (ko sem se vrnil, sem probal sedenje v trgovini še na Fazer-ju in če me občutek ni preveral, je vseeno ta malo bolj "turistična" kot pa naked; tudi po trditvi prodajalca je krmilo tu za spoznanje - 1-2cm - višje) ; sam motor pa je kar opazno trši v vzmetenju, bolj precizen v oviku in nagibu, navora je res neprimerno več kot pri moji in posledično manj šaltanja, zavore mnogo boljše v vsem (verjetno tudi zato tak občutek, ker so na moji še prve ploščice pri 32000 km), tudi glas iz tistega ne najlepšega izpušnega lonca je kar konkreten (zopet v primerjavi z mojo, ki samo nekaj piska in sika izpod zadnje luči).

Kar ji štejem v minus je za moje pojmovanje še vedno previsoka cena in to, da je centralno stojalo na spisku dodatne opreme.

Kot zanimivost: kar malo "čudna" cenovna politika DT iz Krškega: pri naših južnih sosedih so štartali s popusti in Fazerja8 pocenili za cca 500€ (to je videti tako, da so staro ceno črtali in napisali novo nižjo; za nas pa sedaj kot vidim tudi "laufa" akcija le s to razliko, da za osmico ni popustov ker je voden kot "nov model" ... )

LP

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Podobne ugotovitve, kot na testih, se pravi zadeva ni slaba, razen cene, ki je precej blizu fz1 in je mal za poštudirat kaj se bolj splača. Sem se pa tudi jaz menil v BS za probo, sam mal vremena še rabim.

Fazer03 thanks za komentar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!