Jump to content

Yamaha FZ 8


Fazer03

Recommended Posts

Udobje je sigurno na strani Tracerja; tu mislim tako na voznika kot sopotnika. Na Tracerju sem "samo" sedel, vozil ga nisem, ker mi ni zanimiv ... ima pa (na pogled) tudi boljši sedež za sopotnika; na Fazer-ci je le-ta namreč nagnjen naprej in posledično sili sopotnika v manj udobno držo zadaj. Tudi voznik na Fazer-ci sedi manj pokončno in nekaj teže gre na roke, Tracerca nudi bolj pokončno držo in verjetno tudi nekaj boljšo vetrno zaščito ...

Link to comment
Share on other sites

Koker komu, js mam naked verzijo fz8 in drza je res malo naprej ampak nikakor utrujajoca

Boljse polovice pa zadej nikoli niso trpele :P

Link to comment
Share on other sites

Živio

Ravnokar se odločam med nakupom tracer ali fazer , vem da sta si to različna motorja. zaradi udobja bi imel rajši tracerja glede vsega ostalega pa fazer-ko

Če bi me kdo potolažil in mi rekel , da za mojo boljšo prtljagico nebi bilo preveč naporno se prevažat z njo po Grčiji, bi bil zelo vesel.

Če pa fazer-ka ni za takšne podvige, pa mi kar napišite, vi lastniki

Hvala za odgovore

Tezka izbira. Poizkusi oba. Pravijo pa, da ko poizkusis peljati tracerja da se tezko locis od njega in bi ga kar vsi imeli pri hisi. Edited by morfin
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

No tako: moja je dobila nove gume (Roadsmart III) , pa novo verigo,  včeraj pa še nov akumulator (YTZ 10S - TAB Mežica) in sedaj se lahko za vikend začne sezona.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja situacija je taka, da sem se po razmisleku odločil za prodajo .... več pa na avto.net.

5938f249a4212_20170531_133122kopija.thumb.jpg.3ee6684a5f4b74f05148056876fc085e.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

tako za primerjavo

jest sem dal lansko leto za 2013 letnik, 1 lastnik,  4300km, akrapovič, ABS , sicer NAKED izvedbo , 6300€

mogoče bi šlo še za kaj manj , vendar je bil moped kot iz trgovine ( minus par mušic ) , točno tak kot sem ga iskal, zato nisem izsiljeval glede cene.

verjetno pa da so fazer izvedbe malenkost dražje .

 

lp,Y

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 4. 8. 2017 ob 11:02, limabacje pravi:

Eno vprašanje fz8s 2013 letnik 9000km in nove gume vredna 6300€ ?

Velikokrat že napisano: vredna je toliko, kolikor je nekdo pripravljen plačat ... glede na to, da je tudi moja naprodaj bi bilo seveda čudno, če bi dejal, da ni vredna teh cekinov. Lp

Link to comment
Share on other sites

Sem že nekajkrat napisal, da 500€ ne pomeni nič...če je moped dober, poznaš lastnika, zgodovino itd..

Samo razlika če ima moped nove ali izrabljene gume je cca 300€. Nadalje, če se vsaj malo voziš boš hitro za kavice, bencin in vzdrževanje zapravil kup denarja.

Se strinjam s @Fazer03moped je vreden toliko, kot je nekdo pripravljen zanj plačati. Seveda velja tudi obratno. 500€ je lahko razlika med tem ali boš moped prodal, ali ti bo stal v garaži.

Tako da, najprej pogledat, potem pa ovrednotiti ali je ali ni vreden denarja kot ga kupec zanj zahteva in seveda potem se pač poskušaš zdilat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 16. 6. 2015 ob 22:40, noer pravi:

Živio

 

Ravnokar se odločam med nakupom tracer ali fazer , vem da sta si to različna motorja. zaradi udobja bi imel rajši tracerja glede vsega ostalega pa  fazer-ko

Če bi me kdo potolažil in mi rekel , da za mojo boljšo prtljagico nebi bilo preveč naporno se prevažat z njo po Grčiji, bi bil zelo vesel.

 

Če pa fazer-ka ni za takšne podvige, pa mi kar napišite, vi lastniki

Hvala za odgovore

FZ 8 odličen agregat,vendar nedoraslo vzmetenje za bolj dinamičnega voznika.

Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami, dore pravi:

FZ 8 odličen agregat,vendar nedoraslo vzmetenje za bolj dinamičnega voznika.

in nenastavljivo za 2 osebi, kar je problem, saj imaš potem hitro guncanja dovolj.

Link to comment
Share on other sites

kako to misliš nenastavljivo ? je spredaj iz zadaj nekej za nastavljat ( spredaj : spring preload, rebound damping force, compression damping force, zadaj : spring preload, rebound damping force) 

ali misliš nenastavljivo kot prešvoh vzmetenje za dve osebi.

sprašujem, ker je zadnji sedež še "virgin"

 

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami, yogurt pravi:

kako to misliš nenastavljivo ? je spredaj iz zadaj nekej za nastavljat ( spredaj : spring preload, rebound damping force, compression damping force, zadaj : spring preload, rebound damping force) 

ali misliš nenastavljivo kot prešvoh vzmetenje za dve osebi.

sprašujem, ker je zadnji sedež še "virgin"

 

lp

Tako je SE OPRAVIČUJEM , specifikacije 2015 pišejo, da ima polno nastavljivo. https://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz8_2015.php

Za vožnjo 2 oseb rabiš povečati prednapetost,(stršat vzmet) in nekoliko prilagoditi hitrost povrata, da ne gunca. Večina ST mopedov ima zato okrogel gumb, ki ga samo zavrtiš, medtem ko povrat prilagodiš z izvijačem. (kake pol ali 1/4 obrata)

 

 

Bom pa opisal, zakaj se 2011 nisem odločil zanjo

https://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz8_2011.php

sem jo par let nazaj gledal, in se premislil ravno zato, ker ni, da se popravim polno nastavljivo. Nastavljiva samo prednapetost zadnje vzmeti, kar je premalo. In en od pogojev, ko sem XJ6 menjal za boljši moped je bila možnost polno nastavljivega vzmetenja, ker se velik vozim v dvoje in rabim prilagoditi moped. 

Agregat mi je bil sicer čisto dovolj, vse ostalo pa odločno premali napredek v primerjavi z XJ6.

Je pa bila prej alternativa rabljena FZ1. Oziroma bom drugače povedal, za podoben denar dobiš veliko več motorja, če vzameš FZ1.

Mislim, da je Yamaha naredila premalo in predrago zaračunala. Pa ni nič narobe z mopedom, tudi nič ne kritiziram, le nekega bistvenega uporabnega napredka ni.

Sicer pa Z900 ima nastavljivo vzmetenje, pa si tudi nič ne moreš pomagati, ker prednapetosti ne moreš sam nastaviti :D, ampak asketsko narejenemu nakedu, to lahko odpustim, ker tako ali tako ni za 2 osebi in v kolikor bi želel spremeniti nastavitve jih lahko, le malo več dela je.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lahko nastavljaš vzmetenje do onemoglosti,pa še vseeno takoj ružiš s tačko po tleh.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 25 minutami, dore pravi:

Lahko nastavljaš vzmetenje do onemoglosti,pa še vseeno takoj ružiš s tačko po tleh.

 

to je pa še dodaten problem, ki je sicer rešljiv.

V vilce daš bolj gosto olje, zadaj pa wilbersa :D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

to je pa še dodaten problem, ki je sicer rešljiv.

V vilce daš bolj gosto olje, zadaj pa wilbersa :D

 

Se strinjam ,sicer nimam tega motorja in teh problemov sem jih pa več vozil od kolegov.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Živjo družba.

Danes sem bil na ogledu ene fazerce 800. Ker je dlje časa stala je lastnik odklopil baterijo. Ko jo je danes spet priklopil, je začela svetiti opozorilna lučka motorja. Motor je deloval normalno, peljal in use bp. Ima kdo mogoče kako idejo kaj bi lahko bilo narobe?

Link to comment
Share on other sites

ali želja po servisu (menjavi olja) kak fz forum prebrat ali gladko na google napisat vprašanje

Link to comment
Share on other sites

Smo probali 3 različne akumulatorje. Na googlu use kar sm najdu je to, da se pri nekaterih motorjih lučka vžge ko se baterija odklopi in kasneje ugasne po par več km. Nažalost sem do tega prišel komaj kasneje ko sem bil že doma. 

Želja po menjavi olja? To možnoda ima pri določenih km naštimano da opozori?

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, upp pravi:

Smo probali 3 različne akumulatorje. Na googlu use kar sm najdu je to, da se pri nekaterih motorjih lučka vžge ko se baterija odklopi in kasneje ugasne po par več km. Nažalost sem do tega prišel komaj kasneje ko sem bil že doma. 

Želja po menjavi olja? To možnoda ima pri določenih km naštimano da opozori?

načeloma, za konkreten model ne bi vedel. Nikakr pa ne škodi, ker je motor stal nekaj časa, zaviti na servis, priključit na diagnostiko, ter menjat olje in filter. Več kot 150€ ne boš odkartal, ampak boš vsaj prepričan, da je vse ok.

Link to comment
Share on other sites

Aha, najlepša hvala:) motorja nisem vzel tako da mene najverjetneje ne bo stalo nič, ker ga bo trenutni lastnik zrihtal. Bom ostal v kontaktu z njim pa javim kaj je bilo. Če bo res kak tak manjši problem ga bom verjetno vzel, če bo pa kaj resnega pa raje preskočim da ne bom imel še sam kaj prezgodaj za rihtat.

Edited by upp
Link to comment
Share on other sites

Prodaja kdo, ali ve za kak Fazer 800 na prodaj, ki ni na avtonetu?:)

Link to comment
Share on other sites

In kaj je te moti pri tistih na anetu? Saj izbira je kar pisana: nekaj uvoženih, nekaj "domačih", pa vseh barv in letnikov, z urejenimi servisi ali pa tudi ne, 1. 2. ali n-ti lastnik, s prirejenimi ali realnimi kilometri .... Za vsakega nekaj. 

Edited by Fazer03
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!