Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

:worship: .

Drugače pa za KTM-a je "obvezen" Loctite. Jaz sem "zalimal" čisto vse vijake (razen osi koles, pa vidim, da tudi to ne bi bila slaba ideja) in od takrat nimam nobenega problema z nenamernim odvijanjem vijakov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

drugo polovico avgusta  jo bom nekam proti Srbiji mahnu, planiram bolj južni in vzhodni del srbskega TET odvozit. Kaj točno se bo iz tega izcimil in kolk od tega bom dejansko prevozil, še ne vem, ker sem bolj slab Garmin navigator, ampak nekam bom sigurno pršu ;-). Planiram bluzit kakšen teden +/- dan gor dol, točen termin odhoda še ni fiksiran...

Če je kakšen kamerad pri volji, se lahko pridruži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 8. 8. 2018 ob 18:39, igc1 pravi:

Zdravo,

drugo polovico avgusta  jo bom nekam proti Srbiji mahnu, planiram bolj južni in vzhodni del srbskega TET odvozit. Kaj točno se bo iz tega izcimil in kolk od tega bom dejansko prevozil, še ne vem, ker sem bolj slab Garmin navigator, ampak nekam bom sigurno pršu ;-). Planiram bluzit kakšen teden +/- dan gor dol, točen termin odhoda še ni fiksiran...

Če je kakšen kamerad pri volji, se lahko pridruži...

Uživaj in ne pozabit uporabljat fotoaparat ;) Jaz bi se ti z veseljem pridružil, ampak sem letos svoj moto dopust porabil za drug namen. 

Moj terenski doživljalj se bo za forumaše odvil tukaj, saj ne spada ravno v GES temo :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bom zgleda za naslednjo sezono moral revidirati odločitev o prodaji 690 in si omislit kakega DR-Zja. Tole zgleda predobro da bi sam potopise bral :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, jskrablin pravi:

Bom zgleda za naslednjo sezono moral revidirati odločitev o prodaji 690 in si omislit kakega DR-Zja. Tole zgleda predobro da bi sam potopise bral :) 

Ja, enocilindrci bi bli v za na srbski TET sigurno boljša izbira, da ima mopi vsaj enih 50 kg manj kot moja kravca... določeni odseki niso ravno vzdrževani oz so precej zapuščeni, ker se vozi verjetno samo kakšen domorodec parkrat na let s kakšnim traktorjem tam čez, za njih pa razne od dežja erodirani kolovozi niso problem, za take kljukce, kot sem jaz, je pa to lahko že velika težava.  Pa fajn je tud, če je kakšen kamerad al pa 2 še zraven, potem se že prerineš z dodatno pomočjo skozi kakšne jebe, kjer se sam morda ne. Poleg tega sem jaz veliko tracka izpustil, ker se mi je že mal mudil, in sem se na določenih mestih pač zopet vključeval, domnevam pa, da zna biti takih "relativno neprevoznih"  delov več, če sem že jaz 2x na  mino naletu. Mogoče sem imel pa tud smolo, tako kot delno z vremenom in proljevom :)

A si lahk tolk prjazn, pa mi zbrišeš tiste fotke, ki so od teksta "se nadaljuje" naprej, ker mi je zmetal not še tiste, ki sem jih želel danes še mal pokomentirat v zadnji post.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, igc1 pravi:

A si lahk tolk prjazn, pa mi zbrišeš tiste fotke, ki so od teksta "se nadaljuje" naprej, ker mi je zmetal not še tiste, ki sem jih želel danes še mal pokomentirat v zadnji post.

Sem uredil, upam da pravilno :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kdo ve če pride to tudi v slovenijo? Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno.

Lp

Popravljeno . Popravil Janezs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Janezs pravi:

Kdo ve če pride to tudi v slovenijo? Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno.

Lp

Vse to kar ma tale 2019 honda, je imel KTM že pri RFS mašinci( - ajnšpric) tam v letu 2000, dodelano pa v 2006/2007, tako da japonci zamujajo vsaj desetletje :D 

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej še pa morjo sam rally verzijo tega nardit, pa mam sanjski motor...kjub temu, da ni od Y...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, miklavc pravi:

Vse to kar ma tale 2019 honda, je imel KTM že pri RFS mašinci( - ajnšpric) tam v letu 2000, dodelano pa v 2006/2007, tako da japonci zamujajo vsaj desetletje :D 

Na koliko pa ma RFS mašinca servisne intervale?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Janezs pravi:

Na koliko pa ma RFS mašinca servisne intervale?

Odvisno kolk in kako jo voziš, tekmovalno po vsaki tekmi/etapi, hobi enduro 15-20h, TET EU 1500-2000km kamot. Moja ima trenutno na sebi cirka 10.000km pa je dala skozi 3x Croatia rally z mano letos Bosnia rally in pa nekaj cross country treningov pa kaj več ko pregleda ventilov še na mašini ni bilo delano. Doma imam pripravljen 525 cilinder za predelavo iz 450, pa se mi zdi škoda brkljat po mašini. 

Vedi da tale CRF450L ima še vedno v sebi motorcross mašino od CRF450R  katero so malo zadušili z drugačno obliko odmične gredi, težjo glavno gredjo in drugačno mapo na ECU-ju.  Še vedno pa je to mašina z velikim batom in kratkim hodom (visoka eksplozivnost in visoki obrati) ter 6- stopenjskim menjalnikom s kratkimi prestavami (close-ratio). Po podatkih ki pa krožijo po netu za servise na Hondi pa so 600milj za menjavo olja in pregled ventilov pa na 1200milj, nič kaj daljši kot so predpisani pri KTM-u. 

Saj nimam kaj proti novi Hondi, sem jo podrobno preveril ker sem dolgo iskal XR650R in se mi Honda nasploh zelo dopade, ampak ves ta pomp okrog nje se mi zdi pretiran glede na to kaj ponuja ter da Japonci močno zaostajajo za KTM/Husquarno v tem segmentu in se bo mogla kar fejst dokazat. 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil miklavc
Tipkarska ;)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 10. 2018 ob 19:32, Janezs pravi:

Po predstavitvi sodeč je honda zadela v terno.

Prej sfalili na polno. Zadeva je v osnovi MX motor z lučmi in nekoliko daljšim servisnim intervalom. To ni 250L z večjo prostornino in 10kkm menjavo olja. To je na MX osnovi narejen hard enduro. Lahko nabaviš EXC-ja 450/500, dodaš oljni hladilnik (večja količina olja se bo počasneje 'utrudila') in si na boljšem... s tem da bo ene par kil lažji v vsakem primeru.

Al pa si omisliš Shercota v tej prostornini, dodaš oljni hladilnik, gratis pa dobiš zanesljiv elektro štarter in 200W stator (KTM ~90W)... na kar lahko obesiš še nekaj extra razsvetljave, navigacije in še česa :P 

Na splošno pa so ti servisni intervali malo tako-tako. Obstaja 500 EXC z 90k+ kilometri na števcu, rednimi menjavami olja in menjanim batom, ki je šal okoli sveta in so ga pred časom meli na servisu pri Selesu. Mašino ubijajo obrati in slabo vzdrževanje. Dokler tega ne vrtiš skoz v 3 p.m. (in enduro motorje tipa 450+ kubikov je res težko nonstop vrteti na polno ker letijo ko fuknjeni) se da narediti precej lepo število kilometrov preden je potrebno kako resno vzdrževanje. Seveda pri tem mislim na hobby voznike. Oni tazaresni vozijo precej drugače.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim, da bo kdaj "videla" evropo. V ameriki jo (kakor vem) že sedaj prodajajo (verjetno je samo malo posodobljena) . Pa še vprašanje cene je. XR650R je v evropi dražji (saj bil je ko sem se jaz zanimal) od Ktm690 ali Huske 701.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jskrablin pravi:

Prej sfalili na polno. Zadeva je v osnovi MX motor z lučmi in nekoliko daljšim servisnim intervalom. To ni 250L z večjo prostornino in 10kkm menjavo olja. To je na MX osnovi narejen hard enduro. Lahko nabaviš EXC-ja 450/500, dodaš oljni hladilnik (večja količina olja se bo počasneje 'utrudila') in si na boljšem... s tem da bo ene par kil lažji v vsakem primeru.

Al pa si omisliš Shercota v tej prostornini, dodaš oljni hladilnik, gratis pa dobiš zanesljiv elektro štarter in 200W stator (KTM ~90W)... na kar lahko obesiš še nekaj extra razsvetljave, navigacije in še česa :P 

Na splošno pa so ti servisni intervali malo tako-tako. Obstaja 500 EXC z 90k+ kilometri na števcu, rednimi menjavami olja in menjanim batom, ki je šal okoli sveta in so ga pred časom meli na servisu pri Selesu. Mašino ubijajo obrati in slabo vzdrževanje. Dokler tega ne vrtiš skoz v 3 p.m. (in enduro motorje tipa 450+ kubikov je res težko nonstop vrteti na polno ker letijo ko fuknjeni) se da narediti precej lepo število kilometrov preden je potrebno kako resno vzdrževanje. Seveda pri tem mislim na hobby voznike. Oni tazaresni vozijo precej drugače.

Jaz sem razumel, da ima daljše servisne intervale, vsaj tako so hoteli predstaviti. Očitno sem narobe razumel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/6/2018 at 10:25 PM, igc1 said:

Sklenem, da zadnji dan preživim v srbskem gostoljubju na Kopaoniku. Tajming in načrti, da pridem tja do bolgarske meje so šli že z izvenplanskim bluzenjem šez planine po Bosni in kasneje z enim dnevom prisilnega postanka na Zlatiboru, v hlače...

Sklenem,  da prevozim še giro čez Kopaonik. Vozim sicer v nasprotni smeri, kot je predvideno ker sem moral v dolino tankat, potem  sem pa nazajgrede kmalu krenil na makedam. 

Že pri startu po nekaj 100m vožnje me na enem ovinku ustavi policija. Jao, zdajle mi bo policaj sigurno eno kazen zaradi usranih oznak na motorju nabil. Odakle si  - iz Slovenije - gde krečeš - mal čez Kopaonik... Nekaj hod policaj okrog motorja in mi je frajer še mal tablco očistil, očitno je preverjal, če sem res iz SLO :-)) Težil zaradi tablice ni nič, mal popričamo in pravi polako i sretan put, Prav prijazen možakar :-)

20180830_141239.thumb.jpg.ed04c259b44d4083f1a1266e07be83e6.jpg

 

Kopaonik je kar konkretna gora, se po tistih poteh oz smučarskih progah, ko ni snega na njih, lahko kar konkretno navoziš

20180830_134123.thumb.jpg.c033161e50eaf5223d7637475de954e2.jpg20180830_140659.thumb.jpg.15de41b4a04520129a30b578bdfa037c.jpg20180830_142921.thumb.jpg.413e329f68565035c68d776f30bc81e7.jpg

 

Vmes naletiš še na kakšen Blatni dol20180830_151155.thumb.jpg.e23e7574995b11c5e777b6509f04371a.jpg

 

pa prletiš na vrh na slabih 2000m nad morjem20180830_155522.thumb.jpg.30b039c866c7ea52012fe9ae97a154c9.jpg

 

Če bi rad kdo poleti šminkiral na smučah , so ravnokar odprli poletno smučarsko progo20180830_160538.thumb.jpg.4c9c1fc5e746de3768c862057f2d97f5.jpg

naredim enih 45km po kopaoniških kolovozih in zakjučim z motoriranjem. Popoldan se prepustim užitkom v hotelski restavraciji na Kraljevih čardacih20180829_205010.thumb.jpg.12e378df2256c73788ebe1e43fb20735.jpg

 

Na poti domov: svi putevi vode u Titograd. Vedel, sem, da nekaj ni čist up to date na kažipotu v Srbiji,čez kako sekundo mi je šele prebil, da je to zdaj Podgorica :-)1482596247_20180831_123025(1).thumb.jpg.c0eb2915ff09687ad26d875f5e2296cf.jpg

 

To je blo to, se prebijem iz Kopaonika po asfaltu do Vogošča, naslednji dan pa po dežju čez Bosno še do doma. Dobro je blo, mal mi je zmanjkal časa za še kaj več makedama, bo pač ostalo več za kdaj drugič...

 

 

 

Super reportaža. Malo z zamudo ampak sem z veseljem prebral in seveda užival tudi v slikah. Lepe trase si najdu, super planinske poti in vse. Hvala za trud vložen v reportažo!

Ahh ta balkan, kakšna sreča da ga imamo tako blizu.

Offroad meka in materiala zlepa ne bo zmanjkalo za vozit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!