Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci...:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, HyperJack pravi:

Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci...:hmm:

A prideš tuki do kakšnega razgleda ???

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, HyperJack pravi:

Sva iskala gobe....ni blo gob, samo svinjarija, ki jo puščajo begunci...:hmm:

A je veliko takega terena raziskanega? Tole zgleda bolj zabavno kot trenutni TET na vašem koncu... bi prišel spet enkrat v goste :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, jskrablin pravi:

A je veliko takega terena raziskanega? Tole zgleda bolj zabavno kot trenutni TET na vašem koncu... bi prišel spet enkrat v goste :)

Veliko takega terena je bolj neraziskanega kot raziskanega. Roman je kar čarovnik kar se tiče navigacije. Se je blo treba kr fajn fizično pomatrat. Še danes čutim katere mišice sem moral vse aktivirat :whistle:. Ampak prav v tem je bil čar, da se voziš po poteh, kjer človeška noga že dolgo ni stopila (razen od beguncev).

Je pa edina večja ovira ogromno na novo podrtega drevja, ki ga je povzročilo vreme prejšnji teden. Ampak če sem jaz zvozil ta teren, bi bil za bolj izkušene prou lepo igranje :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, HyperJack pravi:

Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo?

 

Hvala

OsmAnd na telefonu ti kar nekaj pokaže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MitcH' pravi:

OsmAnd na telefonu ti kar nekaj pokaže

Garminove topo mape (pri nas pride v poštev Adria Topo) pokažejo še več. Sam je treba z rezervo jemati.... marsikaj vrisanega je narava vzela nazaj, marsičesa pa tudi ni vrisanega.

@HyperJack če pod klasično navigacijo razumeš cestno navigacijo... tisto je bolj bogo za off uporabljat. Sam uporabljam Garmin Oregon z Adria Topo, gruntam pa da bom počasi šal na kako Montano, ki je malo večja. Še ena izmed opcij (nisem še čisto ziher kaj bi) pa je vzeti OsmAnd ali podobno v kombinaciji s kakim za zunanjo rabo namenjenim telefonom in obstoječ Oregon uporabljati kot backup. Tisto zna biti malo bolj fleksibilna opcija, se še kak roadbook app gor da :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, HyperJack said:

Eno vprašanje, katero navigacijo priporočate poleg klasične...rabim nekaj takega, da pokaže tud kakšno kozjo potko. Mogoče smešno vprašanje, ali to pomeni, da mora imeti TOPO navigacijo?

 

Hvala

Zdravo, jaz sem sprobal že malo morje navigacij, tudi telefon in vse te primerjave...

Eno je da ne razumem zakaj ljudje toliko stavijo (ne mislim zaradi omembe le te iz strani jskrablina, ampak vidim tako splošno na TET-u) na Montano. Je dražja, omogoča nekaj več funkcij ko prčkaš po njej ali pa doma za mizo, vendar v praksi, za navigiranje (za to kar je dejansko namenjena) je  Garmin Zumo 390 ali 395 bolj  učinkovita naprava in vse dodatne marketinške funkcije ki jih navajajo za Montano sploh niso pomembne ali uporabne.

395 ima GPS  bolj natančen in bolj odziven. V praksi to pomeni da med vožnjo po kolovozih in vlakah ali pa makadamih hitreje ugotovi v katero smer si obrnjen in hitreje ugotovi katera od npr 3 potk v približno isto smer je prava. Zaradi tega je navigiranje bolj tekoče in z manj napakami-manj obračanja, ker si po 50 metrih ugotovil, da si zavil na napačno potko. 

Ne trdim da kdor meni drugače nima prav. Take so moje izkušnje iz prakse in samo povem svojo izkušnjo, če se kdo kaj nauči iz nje pa toliko bolje zanj. 

395 Ima večji zaslon, bolj pregledno

396 je pol ceneje

Louis ima pogosto akcije in jaz imam že ta tretjega 39x ki sem ga nabavil v Louisu z vsemi moto priklopi  ( nosilec za motor in polnjenje za motor, kar sicer stane dodatnih 80-100€ če kupiš posebej)

Kar se kart tiče pa je Adria Topo Pro v3 najbolj podrobna. 

Navigiranje prek telefona je poceni rešitev, deluje v večini primerih, vendar je kup nepraktičnih stvari in ko rabiš resno navigacijo, tlf ni dovolj, poleg tega mu včasih zmanjka kart, ko si v kaki globeli. 

 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem primeru je glavni razlog za izbiro Oregona predvsem vsestranska raba... vsake tolko pride v poštev tudi za kako peš varianto v 'neznano', za na bicikl al pa hard enduro - naprava je res kompaktna. Za te primere ne rabim navigacije, ki bi me vodila naokoli - je track al pa zgolj ideja smeri več kot dovolj. Na spodobnih baterijah komot zdrži cel dan in še kaj poleg (če seveda ni ekran vseskozi vklopljen - v tem primeru ga kr hitro mrkne). Adria Topo ima spodobno detaljne mape, lahko pa tudi kak OSM gor dam če lih hočem. Pa stvar je kr solidno odporna na padce, udarce, prah in vodo. Stestirano na hard enduro izletih, kjer je recimo kolegu lih precej večji Zumo (oz nekaj v tem smislu) več kot enkrat odfrčal v maline. Nosilec za Oregon/Montana je majhen in precej odporen kos platike in ob resnejšem prekucu na glavo se prej potrgajo vezice, ki ga držijo na balanci kot pa poškoduje nosiIec ali odpade GPS.

Ima pa ta problem (oziroma ga ima uporabnik :D) da večkrat narobe ocenim kam je treba zavit, pol pa kmal sledi obračanje. Montana se mi zdi dobra izbira za večji motor ker ima večji ekran, deluje pa po istem pricipu kot Oregon. Pa SD kartico za Adria Topo sam not vržem in je to to.

Telefone gledam predvsem za to, ker lahko gor več aplikacij ganjaš, kot že omenjen roadbook app recimo. Za malo eksperimentirat z raznimi načini navigacije. Za backup pa vsekakor namenska naprava... to poznam in vem da deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enih 10 let nazaj sem imel podobno (bolj soft) idejo, samo mi je pri Črnem potoku "zmanjkalo" ceste. Po mojem "znanju"(iz leta 91-92) bi morala biti pot, ker so jo policaji uporabljali za kontrolo, samo so do takrat očitno zamenjali doktrino in se lotili bolj globinske kontrole.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Ni3ous pravi:

Zdravo, jaz sem sprobal že malo morje navigacij, tudi telefon in vse te primerjave...

395 Ima večji zaslon, bolj pregledno

396 je pol ceneje

Kar se kart tiče pa je Adria Topo Pro v3 najbolj podrobna. 

 

 

Če prav razumem je Zumo 395 klasična navigacija na katero se potem kupi in dodatno namesti Adria Topo Pro v3? Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, HyperJack said:

Če prav razumem je Zumo 395 klasična navigacija na katero se potem kupi in dodatno namesti Adria Topo Pro v3? Hvala

Te karte lahko naložiš tudi na svojega BMWjevega. Ja se lahko naloži dodatno, res je. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://garmin.opentopomap.org/

Da bi bila Adriatopo bolj podrobna? daleč od tega, prej obratno (mimogrede, zunaj je Adriatopo pro v4), jaz bolj ali manj uporabljam OSM (ki so povsem brezplačne.

Pri OSM zemljevidu je potrebno vedeti, da ga pomaga(m)jo delati tudi uporabniki in je v trenutku s popravki in novimi stezami na voljo takoj...tega adriatopo nima, popravke izdajo na par let. OSM ima prav tako izohipse (posebna datoteka).

Za "offroad" je pomembno, da lahko nalagaš tracke/sledi, torej da si doma narišeš sled ali uporabiš prijateljevo itd. tu se razni zumoti ne morejo primerjati z oregon/montanami.

Pri tracku potem ni prav nobenih napak, ker te vodi na m natančno, kakor si pač narisal, tako pelje.

Tako bi lahko nekdo z lahkoto vrisal slovenski TET v OSM zemljevide oziroma dodal manjkajoče poti ipd. :) 

Da bi imel zumo bolj natančne gps? tudi to ne bo držalo, Oregon/Montana podpirata tako ruski kot ameriški sistem in še waas/egnos, lociranje je precizno, prav zaradi tega, da delujeta tudi pod krošnjami in še kje.

Mimogrede:

Poleg tega Oregon/Montana podpirata tudi napajanje na navadne baterija. Sedaj sem testiral Energizer Ultimate Lithium. To je premium zadeva, boljših AA baterij (žal niso polnilne) ni na trgu, poleg tega, da so izjemno lahke, tudi neverjetno držijo. 3 dni polnega navigiranja brez težav.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

no saj možno da je kaka karta še bolj podrobna, je pa V3 topo že zelo dobra in ima vrisano vsako pasjo vlako. 

Ok, preverim kako je z V4, upam da nudi še več oz da je visanih manj vlak, ki več ne obstajajo.  

Na Zumota 39x lahko isto nalagam treke kot na Montano ali Oregona, ne vidim pomanjkljivosti v praksi. V čem se naj ne bi mogli primerjati? 

Glede natančnosti, kot pravim: probal dve Montane in obe počasnejše, zakaj ne vem, ali ima v teoriji boljši GPS tudi ne vem, govorim le iz prakse. Zumo mi še nikoli ni falil natančnosti pa naj bo globoka šuma ali pa največje brezno kar sem jih vozil, GPS mi je vsakič delal bp. 

Ponavljam, pišem iz prakse in glede na moje potrebe je Zumo dovolj dober in me ne prepriča 2 kratnik za montano, ki ima celo manjši zaslon. 

Se pa zavedam da imajo različni GPS-i različne prednosti in mora vsak pri sebi ugotovit kaj potrebuje in kaj mu je povsem zadosti. Npr meni napajanje na AA baterije res nič ne pomeni, ker imam Zumota izrecno za na motor. Če rabim osebno za peš, potem uporabim aplikacijo ala LOCUS MAP PRO in OSM karte ja.  Oregon je za moj okus in moj način vožnje premajhen zaslon in ni jasno in enostavno vidno, kar pomeni da je treba bolje pogledati na GPS med vožnjo in pogled traja dlje, zato  je treba pa že včasih malo upočasniti, sicer je nevarno. Tu govorim res o mojem stilu vožnje stoje po kakih dinamičnih makadamih in je za nemoteno dinamiko pomemben dober pogled na GPS in da je ta tudi na pravem mestu-dovolj visoko in naprej da se le s pogledom ošvrkne na zaslon, brez da bi sklanjal glavo proti krmilu in odvračal pogled iz ceste. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Ni3ous pravi:

Zdravo,

no saj možno da je kaka karta še bolj podrobna, je pa V3 topo že zelo dobra in ima vrisano vsako pasjo vlako. 

Ok, preverim kako je z V4, upam da nudi še več oz da je visanih manj vlak, ki več ne obstajajo.  

Na Zumota 39x lahko isto nalagam treke kot na Montano ali Oregona, ne vidim pomanjkljivosti v praksi. V čem se naj ne bi mogli primerjati? 

Glede natančnosti, kot pravim: probal dve Montane in obe počasnejše, zakaj ne vem, ali ima v teoriji boljši GPS tudi ne vem, govorim le iz prakse. Zumo mi še nikoli ni falil natančnosti pa naj bo globoka šuma ali pa največje brezno kar sem jih vozil, GPS mi je vsakič delal bp. 

Ponavljam, pišem iz prakse in glede na moje potrebe je Zumo dovolj dober in me ne prepriča 2 kratnik za montano, ki ima celo manjši zaslon. 

Se pa zavedam da imajo različni GPS-i različne prednosti in mora vsak pri sebi ugotovit kaj potrebuje in kaj mu je povsem zadosti. Npr meni napajanje na AA baterije res nič ne pomeni, ker imam Zumota izrecno za na motor. Če rabim osebno za peš, potem uporabim aplikacijo ala LOCUS MAP PRO in OSM karte ja.  Oregon je za moj okus in moj način vožnje premajhen zaslon in ni jasno in enostavno vidno, kar pomeni da je treba bolje pogledati na GPS med vožnjo in pogled traja dlje, zato  je treba pa že včasih malo upočasniti, sicer je nevarno. Tu govorim res o mojem stilu vožnje stoje po kakih dinamičnih makadamih in je za nemoteno dinamiko pomemben dober pogled na GPS in da je ta tudi na pravem mestu-dovolj visoko in naprej da se le s pogledom ošvrkne na zaslon, brez da bi sklanjal glavo proti krmilu in odvračal pogled iz ceste. 

 

 

Montana je zastarela v primerjavi z Oregonom, še vedno je v starem ohišju, pa kar velik in težek kos je. Potrebuje 3AA baterije oz litijevo oem.

Imaš neke argumente, a odebeljeni del je za enduro malo smešen :) res pa je da si pisal o lastnem stilu, ki pa verjetno precej odstopa od normalne vožnje in navigiranja. 

Meni pač zumoti ne sedeijo, vse to kar sem imel doma na mizah, so težki veliki cigli, počasno delovanje, lepljiv ekran itd. A bi se lahko navadil, vendar ni potrebe :) 

V glavnem OSM zemljevidi ne zaostajajo nikjer več in so v prednosti napram komercialnim.

Če boš pa kje "našel" adriatopo v4 pa jo "posreduje" v test.

Adriatopo pro v3 je izšla pred dobrimi tremi leti, pomeni da so podatki še starejši, OSM ima dnevno nove podatke. Sedaj so izdali V4, večina podatkov se itak nanaša na cestno omrežje, ki se spreminja, za pohodnika in "enduraša" je v3 še čisto ok.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse ok. Vsak opise svoje izkusnje in mnenje. Jaz povem svoje z veseljem predvsem da komu olajšam pravo izbiro. Na posamezniku pa je da zna razbrat iz razlicnih mnenj kaj rabi sam in ustrezno nabavi, brez nepotrebnih stroškov. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ni3ous pravi:

Vse ok. Vsak opise svoje izkusnje in mnenje. Jaz povem svoje z veseljem predvsem da komu olajšam pravo izbiro. Na posamezniku pa je da zna razbrat iz razlicnih mnenj kaj rabi sam in ustrezno nabavi, brez nepotrebnih stroškov. 

jaz bolj vidim, da je bolj težava v sami uporabi materiala in SWja

je pa zanimivo, da Garmin ne naredi nekega pravega "enduro" modela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!