Skoči na vsebino

Grand enduro Slovenija


Ni3ous

Priporočene objave

pred 3 minutami, spuzvica pravi:

@biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim??

Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne...

640 Adventure? Sam tisto je verjetno še vedno preveč huligansko. Vedno bo kompromis v eno smer... Africa (ne nova, ne stara) pa nista lih rally mašine.

 

pred 7 minutami, miklavc pravi:

Imajo pa večji motorji nek svoj čar pri terenski vožnji ki jih noben drug motor ne ponuja :D poleg teže seveda :ninja:

Zaradi teže lahko kr povoziš marsikako oviro... dokler vzmetenju ne zmanjka hoda :ninja:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, jskrablin pravi:

640 Adventure? Sam tisto je verjetno še vedno preveč huligansko. Vedno bo kompromis v eno smer... Africa (ne nova, ne stara) pa nista lih rally mašine.

 

Zaradi teže lahko kr povoziš marsikako oviro... dokler vzmetenju ne zmanjka hoda :ninja:

Al pa ga je treba pobrat :D Velike endure je itak treba vozit na moment, ker ni dobro če kje obtičiš v strmini :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, miklavc said:

Al pa ga je treba pobrat :D Velike endure je itak treba vozit na moment, ker ni dobro če kje obtičiš v strmini :D

When in doubt, flat out!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎23‎. ‎11‎. ‎2017 ob 21:06, spuzvica pravi:

@biker87: ja to je bila prva ideja ampak kaj pa naj potem kupim??

Malo sem cakal na T7 breakthrough pa bo spet isti drek, 195kg suha vs 203kg kot jih ima africa. 701 je prevec enduro zame, se vedno si zelim malo vec udobja tudi po cesti. Novi motorji so vsi 10k plus se vsa dodatna oprema. Na Africo sem racunal 1k-1.5k vrect gor in bi se dalo nekaj naredit. Se vedno ne bo imela 150kg vsekakor ne...

@spuzvica žal ne bo šlo na dol s težo. Mam novo Africo 2017 in sem gledam kako se razne na pol profi ekipe matrajo z  zmanjševanjem teže. Denarja imajo glih prav ampak niso kaj bistvenega zmanjšali težo.

Govori se, da bo celo ena ali dve AT na Dakarju 2018 vozile ... oskubljeni motorji do nezavesti ampak še vedno rabijo razne dodatke ... Zato pa Hondina tovarniška ekipa sploh ne razmišlja o takem podvigu, da bi tekmovali z Africo ...

Ja minila so tista stara pota slavja in zmag ... danes je ostalo ime in zajetnih 230 kg + dodatna oprema.

Za Africo ostaja potem najbolj hard varianta zelo slab makadam ... o slabših terenih bi se dalo razpravljati ampak ne na daljše proge kot pri teh 180 in nižjih kategornikih kar se teže tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Roman AT said:

Govori se, da bo celo ena ali dve AT na Dakarju 2018 vozile ... oskubljeni motorji do nezavesti ampak še vedno rabijo razne dodatke ... Zato pa Hondina tovarniška ekipa sploh ne razmišlja o takem podvigu, da bi tekmovali z Africo ...

Najbrž si pozabil na podatek, da dirkajo s 450 ccm motorji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, motolover pravi:

Najbrž si pozabil na podatek, da dirkajo s 450 ccm motorji. 

Ne nisem na to pozabil.

Naj bi imeli neko odprto kategorijo. Vsaj govorilo se je tako.

Definitivno so v uradnem tekmovalnem seznanu vse 450.

 

Popravljeno . Popravil Roman AT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. 

Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692

Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, spuzvica pravi:

@Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. 

Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692

Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap!

Roko na srce ... mene je tud strah ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, motolover pravi:

Nisem vedel. Saj včasih so vozili z večjimi in težjimi in je šlo.

Tud letos jih ne bo zraven ... nočejo potrditi to opcijo ... jim pa ostane kakšen drug rally ... mal sm zašel iz teme ... sorry ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roko na srce...Dakar je postal samo še šov za bogate. Lahko si dober voznik, ampak ne premoreš buđeta za prijavo...kaj šele pot in vse kar sodi zraven....umirajoč šov na stari slavi.

To je veliko bolj človeška varinata....in kolikor spremljam zadevo, se veliko ekip (amaterskih in tudi že profesionalnih) obrača v to smer...pa še bližje je...dosegljivo praktično vsakomur, ki mu je to izziv. Ravno dovolj drago, da ni glih vsakega lokalnega pezdeta tam...in dovolj ugodno, da se kakšna resna amaterska ekipa spravi zraven.

http://www.tuareg-rallye.eu/en/

 

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, spuzvica said:

@Roman AT Ne me narobe razumet, sej s tem motorjem se da marsikam splezat, sploh ce bi clovek res dobr znal pelat masino. Ampak ce hocem pa popoldne skocit mal na brezpotja, pa morda se kako pionirsko pot najt, si pa sam ne upam, saj ko se ti hudic zlozi po hribu dol je potem juhu to dvignit nazaj. 

Verjetno ce zelim ta problem naslovit je 701 res edini pravi odgovor... Ocitno ne preostane kot zapet prikolico pa iskat

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252717692

Pa rally kit gor in mal zascite in brap brap!

Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena!  

Valda se da, tut na konc sveta in nazaj. Samo za kakšno ceno????
V resnici na daljših turah ne vozmo velik harda. Bolj se hard dogaja na domačem terenu, ki ga poznaš (SLO in recimo HR). 

Težava je v naših glavah. Radi bi en motor za vse podvige. Ne gre!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je pod "husa" mišljena 701, zakaj pa ne?

Bolj je problem "hard vožnje" na neki oddaljeni lokaciji, možnost okvare (loma) , kar pri hard vožnji ni nič posebnega in imaš potem delo/stroške, da vse skupaj spraviš domov.

Drži, da je vse v naših glavah. Meni ni do nekih problemov v kakšni vukojebini, drugi se požvižgajo na to in vsi imamo "prav" (vsak odgovarja sam zase in ve kaj mu odgovarja) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Dimen pravi:

Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena!  

Valda se da, tut na konc sveta in nazaj. Samo za kakšno ceno????
V resnici na daljših turah ne vozmo velik harda. Bolj se hard dogaja na domačem terenu, ki ga poznaš (SLO in recimo HR). 

Težava je v naših glavah. Radi bi en motor za vse podvige. Ne gre!!!!!!

To je edini realen komentar...se popolnoma strinjam.

Problem je v naših glavah...proizvajalci pa to dobro vedo, zato nam ponujajo neke wannabe proizvode ki obljubjajo vožnjo v vseh pogojih na vseh terenih. Kakšna pa je resnica pa vsi vemo....velike "endure" na cestnih gumah....za kozlat... Ampak ker večina nima pojma kako se vozijo popoldanski podvigi....se kupujejo krave z enduro plastiko...v glavi (ampak res samo tam) pa občutek da imaš all in one...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, franc said:

Bolj je problem "hard vožnje" na neki oddaljeni lokaciji, možnost okvare (loma) , kar pri hard vožnji ni nič posebnega in imaš potem delo/stroške, da vse skupaj spraviš domov.

Ma ni noben problem.
To je dejstvo kar si zapisal in zato pravim, da je hard na turi prej po sili razmer kot namen.
Proizvajalci niso nič krivi. Oni postrežejo kar trg želi. Ne da se pa očitno narest adventure/turing motor pod 190kg.

Popravljeno . Popravil Dimen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vseeno mislim, da je prostor za en tak motor, ki ga lahko peljes na dolge ture, obenem pa se zaneses sam nase, da ce se zakomplicira, se bos nekako zmotal ven. Seveda ce gres nekam sam, ne delas takih pizdarij kot v soncno nedeljo popoldne s kolegom u hosti, 10km od doma...

Tole je zanimiv primer:

Tale husa z rally kitom, pa morda nekim udobnejsim zicem je mikavna.

Popravljeno . Popravil spuzvica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...dejstvo je da govorimo o zadevi, ki NIKOLI ne bo doživela epiloga za vse....žal.

Mislim, da je "rešitev" v nas samih...razčistit, kaj želimo in zmoremo in poiskat opcije, da se temu najbolj približamo. Pa naj bosta to dva, eden ali trije motorji....univerzalca pač ni...kompromisi so neizbežni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, kontekst vsakega posameznika je drugacen. Jaz recimo nimam dovolj casa za 2 motorja, niti placa za prikolico. Oboje sta krasni opciji. Posledicno tudi v enduru nisem tako dober, mi je pa celotna cestno/offroad kombinacija silno pri srcu. Vazno mi je da sem suveren tudi ce "zagusti" :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dimen pravi:

Proizvajalci niso nič krivi. Oni postrežejo kar trg želi. Ne da se pa očitno narest adventure/turing motor pod 190kg.

Seveda se ga da narediti, samo na tržišču ni (dovolj) povpraševanja. Cena bi bila na nivoju GS-a, Super tenere, Ktm1290... Takrat pa ga potem noben več ne kupi, ker vsi stremijo po nečem več... S slabšanjem komponent (za znižanje cene) pa se zvišuje teža in izgublja uporabnost. Vsak naslednji model je močnejši in težji... (in dejansko manj uporaben) .

Realno bi bil motor z nekimi 400 ccm in 40 km in dobro opremo (vzmetenje, zavore... ) , čisto dovolj. Samo kdo bi kupil tak motor? Uporabnost gor ali dol, dejansko ni nič posebnega (še hvalit se ne moreš z njim) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Dimen pravi:

Pomoje je edina rešitev dva motorja. Enga za popoldanske podvige po hosti in drugega za TET in daljše adventure fure. Ne predstavljam si odpelat s huso 700-1000km transferja do lokacije in potem 2000kkm ture in nazaj transfer. Husa ni temu že v osnovi namenjena!  

Zakaj ne? Eni so s 690 okoli sveta prilezli. Se splača prebrat prvi post, kjer je opis vseh posegov na 690. Rabil je dva, ker so mu enega ukradli. Dve utrgane babe pa sta leta 1934 s 600 kubičnim čudesom tedanje tehnike prefurale kr celo Afriko. Priporočam v branje, leposlovno sicer knjiga ni bogve kaj, je pa vseeno dober potopis iz enih čisto drugih časov. Še ena 'zmešana baba' pa se je iz Avstralije na Nizozemsko pripeljala z Yamaho XT250. Mopedu za preganjanje kur po avstralskih farmah.

TET raje navijam na 690 kot na čem večjem. Transfer po cesti? Komot, 90 km/h+ noben problem sploh s kakim kao rally vetrobranom spredaj. Prehitro itak nočeš navijati ker enduro gume ne marajo pregrevanja na asfaltu. Servisni interval? 10k km, ni problem. Prtljaga? Ni problem če nimaš lih potrebe pol bajte s sabo furat. Edin potencialen problem je relativno švoh doseg, max 200 km pri moji vožnji. Se pač extra kesl gor zmontira. Al pa extra kantica z bencinom. 

Osebno imam dva motorja zgolj za to, ker tam kjer se vozim z 200 je tud 690 prevelik in pretežek. Pa cross country in MX proge niso lih za 690. Če odmislim svojo hard enduro kvazi kariero bi samo 690 čisto zadostoval. Večino trening terena na Verdu lahko odpeljem s 690... lih preko večjih hlodov in gum ga pa ne bi metal.

S tem sem že opletal naokoli, pa še malo bom. Kako si izkušeni ADV vozniki predstavljajo ultimativen ADV motor - http://www.sibirskyextreme.com/2013/08/bike-selection-101/

O dejanskih dolgoprogaških izkušnjah s 701 pa lahko @Nearrain kaj napiše. Je letos nabral par tisoč km s tem motorjem, tudi TET Albanija in po cesti domov.

 

Naš problem je da preveč mislimo, googlamo in teoretiziramo. Na kobilico pa gasa, ostalo se pa sproti reši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!