Jump to content
  • Sign Up
Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Recommended Posts

spuzvica
4 hours ago, Snečer said:

ni malo visoka cena? 

Nisem nikoli rekel, da si jo resnicno zelim prodat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

En nasvet.

Ker se sedaj zaradi žene "drugače" vozim, kaj naj vzamem za 70%asfalta, 25%makedama in 5%goznih poti: mitas E 07+, E 09 ali E 10.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650
3 minutes ago, Buschi said:

En nasvet.

Ker se sedaj zaradi žene "drugače" vozim, kaj naj vzamem za 70%asfalta, 25%makedama in 5%goznih poti: mitas E 07+, E 09 ali E 10.

Hvala.

Nekaj takega- procentualno gledano jaz vozim, pa sem zadovoljen z mitas E07 navadno. V zakup moraš vzet da je na cesti boljša od E09 ali E10, po makadamu je tudi dobra se da dobro peljat in je vodljiva, vendar slabša od preostalih dveh... gozdne poti pa dokler bo suho gre, vendar po mokrem pozabi no go..... tako gledano bi imel z E07 problem samo po mokrem na gozdnih poteh, druge podlage ni sporno. V vožnji v dvoje boš zadovoljen z E07, vsaj jaz sem :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

tistih 70% je, ko se cjazim za ženo po cesti.

pri 07 se bolj nagibam k + modelu. je velika razlika med navadno 07 in 07+ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Jaz imam E08 in sem presenečen kako (dobro) gre po makadamu. Asfalt odlično. Kakšno blato je pa popolna drsalnica.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Jaz bi na tvojem mestu vzel sigurno E07, s plusom ali brez, ker je resnicno dobra allround guma. Na mokri travi in blatu je pa treba po pameti😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 42 minutami, HyperJack pravi:

Kakšen je to stil vožnje, bi kdo šel?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
Ob 29. 8. 2019 ob 13:35, SF pravi:

 

temu  pravite voznja?   hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
Ob 2. 9. 2019 ob 22:58, stuhec pravi:

temu  pravite voznja?   hmmm

Kako pa naj to imenujemo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TTONE

Zdravo!

Imam težave z nalaganje gpx trackov s strani TET

SLO mi je normalno naložilo v garmin, HR in BiH pa noče...

Hvala in lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Someone12
pred 11 urami, TTONE pravi:

Zdravo!

Imam težave z nalaganje gpx trackov s strani TET

SLO mi je normalno naložilo v garmin, HR in BiH pa noče...

Hvala in lp

meni normalno kaže... Kako misliš da "noče"? 

Skopiraš v mapco na napravi in ti mora pokazati notri track - je pa možno da moraš iti v "sledi" / "tracks", in označiti track da ti ga pokaže na zemljevidu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
TTONE

je deluje in imam naložene karte

mogoče je problem, ker je to starejši model nüvi 25..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 14 minutami, TTONE pravi:

je deluje in imam naložene karte

mogoče je problem, ker je to starejši model nüvi 25..

na enih garminih lahko določiš trenutno državo nekje v nastavitvah...probat ni greh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!