Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

Grand enduro Slovenija

Recommended Posts

Electric

hehe aprilia kopira KTM :D

Sej je ful podoben adventureju.

Aprilija ima lepo zgodovino z tuareg modeli.

Osnova je zanimiva, me pa zanima kaj bodo dejansko naredili, sploh glede agregata, da bo uporaben, saj konji niso tako pomembni ni potrebe po 200+ km/h.

Ne bi bilo nič narobe če bi vzeli zasnovo od 450 reli replike, oz v reli repliko samo zmontirali 750 mašino :boobies:

Edited by Electric

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

A se dobimo danes za savo?

Js se grem malo preluftat offroadersko :bounce:

Pa še fotič vzamemo in posnamemo kaj materiala :)

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Prepozno videl, pa še včeraj sem peljal motor na servis (se mu izteka garancija, pa me moti par stvari).

Ko bo "porihtan" pa se vidimo.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Moj gre pa naslednji teden na prvi servis na 1000 km.

Tako da sedaj po terenu nabiram še nekaj malega.

Je blo kar luštno na terenu :naughty:

post-9811-127066819048_thumb.jpg

post-9811-127066819819_thumb.jpg

post-9811-127066820775_thumb.jpg

post-9811-127066821572_thumb.jpg

post-9811-127066824136_thumb.jpg

post-9811-127066824631_thumb.jpg

post-9811-127066825119_thumb.jpg

post-9811-127066823038_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

DIWJAK :bum:

hahaha zakon :yea2:

Sam zgleda d ga pa seka tenerejka :trance_27_notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Bravo bravo, za tenere mislim, si bo pa zaslužila servis.

Mislim da boš ti moral zamenjati vzmeti ne da bi bilo priporočljivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Original vzmetenje je crap, se je že posedlo, in normalno stojim s celimi podplati na tleh, na začetku sem samo s sprednjim delom škornjev.

Ni mi jasno zakaj :whistle:

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Original vzmetenje je crap, se je že posedlo, in normalno stojim s celimi podplati na tleh, na začetku sem samo s sprednjim delom škornjev.

Ni mi jasno zakaj :whistle:

Mogoče si zrastel, poglej hlačnice :)

Povprašaj na srevisu zakaj je tako, me zanima njihov odgovor, obvezno pa poročaj ko boš imel zmontirane pregrsivne vzmeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Normalno!

vsak se posede, BMW in yamaha.

Hvala bogu, če bi se še vsaj za kakšna 2cmtrance_27_notworthy.gif pri meni!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parus

Lep pozdrav,

nekako nisem našel na tem forumu bolj primerne teme, zato bom kar tu vprašal (*).

Kaj uporabljate od zaščitne opreme za vožnjo?

Čez 2 meseca imam namen kupiti: Pegasota, F650GS-a ali TransAlpo. Z namenom vožnje tudi izven asvaltnih površin.

Od opreme imam celotno usnje (sedaj vozim ER6n), kar je vredu za po cesti. Ampak za makadam pa nekako ne.

Za škornje vem, da potrebujem nove, in le te to bom kupil takoj, ko se na motor navadim in bom začel voziti po McDamu.

Zanima me pa predvsem druga oprema. Glede na slike vidim, da se nosi kordura oz. nekaj v tej smeri (ne vem ali obstaja razen usnja in kordure še kaj).

Kaj imate pa spodaj? Body armor? Kolenski/golenski ščitniki?

V katalogih raznih znamk je "U-lala" opreme, ampak kaj je pa dejansko koristno? Če bom prišel v trgovino in povedal da rabim opremo za off-road mi bodo hoteli prodati vse in še kaj več :) + zanima kakšen strošek lahko pričakujem, da si lahko uredim računico.

Za začetek bom uporabljal kar imam, namen imam kupiti XXL vojaške maskirne hlače in srajco ter ju obleči čez usnje, da vsaj malo zaščitim pred prahom.

Ker je pa želja tudi po resnejšem terenu, mora biti pa tudi oprema na nivoju.

Also, tale tema mi je zelo všeč, ampak ima čisto premalo slik :D, upam, da se vam čimprej pridružim na kaki furi.

Lep pozdrav, in hvala za odgovore.

u ja, še tale misterij, če mi lahko kdo razjasni :), kaj imajo krosisti na sebi, vem da imajo za prsa armor, a čez imajo pa samo tiste majce? in kaj na nogah?

__________________

(*) vem, da obstaja podforumska kategorija "oprema", kolikor sem tam gledal nisem našel nič oprijemljivega + na živce mi gre, ko vidim da stalno isti "nabijajo" odgovore na vsa možna vprašanja, mnenja takih "strokonjakov" me pa ne zanimajo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest massio

Lep pozdrav novinec..

1. Če si kupuješ veliko enduro in se misliš z njo zapeljati na offroad, ti odsvetujem pegasota. Imel sem ga, je sicer dizajnersko oblikovana endura, ampak niti slučajno ni za več kot lep makedam.

Poleg tega trese pri potovalni hitrosti nad 100kmh in ti zaspijo roke, noge.... slabo vpet Rotax agregat z enim cilindrom.

Jaz ti svetujem Transalp do letnik 99. Dva cilindra, odlična lega na cesti in dober za offroad, Original sprednje vzmetenje ni najtrše, ko se navadiš na teren in motor lahko za 100e montiraš progresivno vzmetenje...to je OK. GS je baje tudi OK, zdi se mi, da je težji, pa bolj okoren po terenu, ne vem..

2. Ko se boš začel voziti po terenu, kjer se lahko prekucneš( ko ne spelješ klanca ali obračaš motor v gozdu...), ti pride prav vsa oprema.

Rabiš cross-trde škornje, KOLENSKE ŠČITNIKE-dobri so tisti s pregibom, zelo pomemben kos opreme. Potem je tu bodyarmor, zgornji ščitniki za telo. Svetujem ti komplet, ki je našit na tanko mrežico...Komolci, ramena, prsni del in komplet hrbet. Odsvetujem ti cross ščitnike, ki prekrijejo le prsni del, ramena in polovico hrbta.

Dobrodošla je tudi cross čelada...zaradi zračenja in sončnega šilta. Potrebuješ še očala.

Kar se tiče obleke...usnje je OK za na cesto, za teren pa priporočam cross hlače, zgoraj pa oblečeš čez bodyarmor windstopper jakno. Na terenu ti je hitro vroče in švicaš kot konj,

zato je dobro, če te ne prepiha, ko se vračaš domov.

CENA...hm, če res vse okol obrneš, bi te lahko koštal- škornji, hlače, jakna, vsi ščitniki, čelada+očala, rokavice...600,700 evrov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Živijo enduraši!

Ker je prva opcija opravičljivo, toda žal zaradi višje sile odpadla, bom zadevo poenostavil, da ne bomo ostali samo pri besedah...

Torej predlog je bil, da se zadeve lotimo regijsko, nekdo povabi, zorganizira na simpl vikend vožnjo, nočitev in nekaj za pojest...

Seveda pa je potem dobrodošlo, da tudi ostali iz drugih regij pripravite enduro vožnjo v svoji regiji in pripadajočo organizacijo.

Jaz sem željan raziskovanja in dvomim, da sem edini :)

Tokrat jaz vabim vas na raziskovanje zgornje dolenjske!

-Dogodek bo potekal 5-6 Junija 2010.

-Zbor v Šentjanžu ob 11 ih dopoldne

-Potem gremo do zidance odložit kramo, (šotor, spalko) da bomo lahko šli na teren "light weight" (drugačne nočitve, kot šotor niso možne)

-Sledi popoldanska vožnja po okoliških gričih (Leskovec, Jatna, Dule, Skubčeva dolina, Pekel...vam sicer neznani lokalni kraji, vendar vsak po svoje skriva veliko lepot in obilico stranskih poti za enduro vožnjo in uživanje.

-Vožnja bo potekala cca 5-6 ur, makadam, nekaj bo tudi manj urejenih gozdnih poti, asfalta skoraj nič.

-Dinamika vožnje športno turistična, malo razgledovanja, postanki, kak hiter odsek, če bo kdo želel se poženemo čez kako vlako... za vsakega bo nekaj.

-Zvečer se vrnemo do zidance in pojemo kak golaž, zakurimo taborni ogenj in se podružimo in zadebatiramo ob cvičku

-drugo jutro lahko še naredimo kak krog če bo volja, stvar dogovora...

Seveda vabljeni vsi lastniki velikih endur, ki imate nekaj enduro žilice v sebi in vam tak slog organizacije odgovarja.

Dobrodošla je zelo dobra enduro guma na motorju. (če bo mel kdo "štoflace" bo užival še bolj)

Vsak udeleženec dobi v sklopu organizacije:

Hrano (golaž, žar) in pijačo (cviček in žganje) zvečer in zjutraj (juhca, jajca...) ter plac za postavitev šotora za nočitev.

Cena je le za kritje stroškov, predvidevam, da bomo s največ 15€/osebo pokrili stroške.

Predlagam, da ima vsak udeleženec v nahrbtniku pijačo in sendvič za čas sobotne popoldanske vožnje.

Uživanje zagarantirano.

Prijave tule ali na PM.

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
james007

joj meni se pa glih 7mega začnejo prvi izpiti tako da.... se bo treba čez vikend učit :headbang::headbang::headbang::wallbash::wallbash::wallbash::(:?:cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

joj meni se pa glih 7mega začnejo prvi izpiti tako da.... se bo treba čez vikend učit :headbang::headbang::headbang::wallbash::wallbash::wallbash::(:?:cry:

Boš že stisnil, izpiti ne morjo biti izgovor :naughty:

Komaj čakam tole furo, bo treba pohitet s prijavami da ne bo prej polno :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Bravo! Špricr bo hladen ko pridemo nazaj iz fure!

Franc s tvojo mašinco boš v svoji vikendici za 10-15 minut, tko da je tut to ok.

Nekateri prijavljenci so želeli videti plan poti, zato prilagam eno osnovno karto, da bo za občutek.

KARTA POTI GES.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites
rokrs8

Aprila se ne bomo nič dobili? Zelo pogrešam enduro ture in razna podobna srečanja za enduraše v Sloveniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Aprila se ne bomo nič dobili? Zelo pogrešam enduro ture in razna podobna srečanja za enduraše v Sloveniji.

Glede na to da bi naj bil iz ormoža, se komot lahko dobimo na kakšnem treningu, če si za se javi pa bomo že kaj pogruntali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Uradno Pol za 2 leti na HRC... Bi bilo pa zanimivo vidt face od HRCja, če bi Alex letos ene 3 zmagal 😂
    • farang
      Jest mam pa eno vprašanje. A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni? Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov. Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?  
    • MARE 65
      Res se moram zapeljat v Štanjel, full dobro zgleda, pa sem vedno samo peljal mimo in nikoli ustavil.
    • MARE 65
      Mogoče pa naši tudi tako kje ležijo pri sosedu ker prismrdijo domov po dimu 
    • gospodar
      hmmm??? vozil sem po večin maxiskuterje, v mirovanju sem teže manevriral z burgmanom 650 2016 kot ko sem imel možnost sedeti na GL1800 F6B, pa še znižan sedež imel a GL je imel tovarniški, ki pa se da dobiti še nižji cca 2,5cm, zato mislim da bi bil bolj primeren zame, a obvezno z R prestavo, npr. BMW R1200GT mi sploh ne gre  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!