Skoči na vsebino

KTM 690 Enduro in Supermoto


nikslo
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

277765550_508343790689033_6598623628567562206_n.thumb.jpg.c4cbf11cd75df2b6b9bf654e4b5c4717.jpg

Priporočene objave

@Jernej23 jaz še nisem zasledil alternative ročnega napenjalca. Če najdeš javi :) Je pa možno da je tvoja veriga že preveč raztegnjena in je ne more toliko napet? Ali pa ena od oljnih črpalk in rabi dlje časa da se naredi pritisk olja. Žal nisem šolan mehanik in ne bom nič napamet trdil kaj bi bilo za zamenjat.

@franc Dol sem vzel mislim da s pritrjenimi ali le odpuščenimi stopalkami. Za montažo sem jih pa le moral odstranit skupaj s stranskim stojalom, da sem imel dostop do šraufov kot je treba. Kolikor se spomnim lahko vzameš samo stransko stojalo dol kjer je luknja da prideš do šraufa. Nisem pa imel dostopa z moment ključem ob montaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala,

Bom bolj podrobno pogledal (nimam neke pretirane volje razdirati več kot je nujno potrebno (tak je bil primer, ko so za menjavo odmikačev odstranjevali odmične gredi, pa gre skozi luknjo v zobniku)) . Moj motor ima 46 000 km in 10 let, tako da je verjetno čas za podmazovanje (vidnih ali "občutljivih" problemov sicer ni) pa malo "nabiram znanje" .

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nightmare pojma nimam, nekateri menjajo že pri 20.000, jaz imam skoraj 64.000 pa je vse še prvo.

imaging, za črpalki sem vprašal Jamnika in je rekel da se ne menjajo. Trenutno mi ga res ni za dat na servis ker zgubim pol sezone in bi rad da zdrži do sredine oktobra, imam pa itak čas za zamenjat olje in bi obenem še šponer (če je smiselno ali ni take bojazni okvare?)

Komplet preventiva pride skoraj toliko kot drug rabljen motor z manj km, če ta useka. Res, da ne veš kaj dobiš: trenutni nima nobenih muh, olja je spil med prvomajskim izletom na 1850km od MAX do recimo 3/4 steklca....cca.2mm

Bi pa naredil isto kot franc, komplet zadnji konec razdret, podmazat, verigo menjat, drsnike, amortizer obnovit...ampak pozimi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravek, rabim števec :) krivec za električne gremline se je našel...

Ali je morda kaj interesa za dele, če najdem cel motor (poškodovan ali v okvari iz tujine)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pri cca 20500km so mi začele puščat prednje vilice. Peljal sem do Čarmana. Rihtalo se je vilice in zadnji amortizer in nastavitev na trdoto, primerno za supermoto (mi je biu tudi kot enduro premehek).

Cena 331€ :huh: Je pa res da je vrhunska storitev in odnos Gašperja. Zadovoljen zelo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Žan96 pravi:

Cena 331€ :huh: Je pa res da je vrhunska storitev in odnos Gašperja. Zadovoljen zelo B)

Cena je čisto OK. Jaz sem dal lani za uredit vzmetenje na EXC-ju (komplet zadnjih in sprednjih fedrov + komplet obnova vilic in amortizerja) ~ 500 pri motoextreme.si, vse uradno z računom. Ta šport pač nekaj stane, vsaj osnovno porihtana amortizacija (vzmeti primerne za težo voznika oz tipično obremenitev/rabo, pravilno nastavljeno posedanje oz sag, redno menjano olje, tesnila in ostali potrošni materiali) je nuja v kolikor se hočeš dobro pelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ima kdo tester?

Na avtocesti mi je crknil sredi vožnje pri cca. 110km/h, ni dal niti kontakta od sebe, potem ko sem pregledal varovalke, premigal kablovje pod sedežem itd. je čez nekaj minut po večkratnem verglanju vžgal.

Žal nisem uspel prešteti kolikorat je utripnila FI lučka... upam da ni spet benc.pumpa:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem najprej pomislil na bencinsko pumpo (tudi meni para živce) . Samo pumpa nič ne "utripa" in kontakt ni problem (samo vžge ne, dokler se ne ohladi) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je drugič obstal. Najprej samo reset števca, čez dva km je pa ugasnil med vožnjo. Ko mi je vmes uspelo dobiti kontakt (lučke števca) so bile FI kode 33 in 37, potem nič, je pa verglal... doma premigam vse, odklopim oba računalnika, poberem ven varovalke in jih premešam, dam polnit aku. in normalno vžge :hmm: Mogoče se je res ohladil, ker se mi je zdelo da vmes na konstantem gasu malo zaniha (kot bi peljal v vetru oz. zavetrju. 20km testni krog prestal brez težav, bomo videli kako bo naprej. Pumpo bi najraje vzel kar to "poljsko" z ebaya in naj bo na rezervi, bo kdo od kolegov sigurno rabil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole si poglej in lepo korak po korak - https://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-troubleshooting-guide.1029084/

Btw za takole nenavadno obnašanje motorja je dobro naprej preveriti a ima ok maso. In če se aku pravilno polni. Skakanje napetosti naokoli zna imeti precej nenavadne posledice. Glede na to da premiganje kablov kao pomaga - naprej pogledat napeljavo - slabi kontakti, preribano kablovje, masa, ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem (zaenkrat) še nimam problemov, ampak napeljava (kabli) naj bi bili "krhki" in se rado kje prekine (okoli krmilnega ležaja ali pa pod aku-jem) .

Lahko pa te "daje" samo kakšen oksidiran kontakt.

Meni je crknila kapica za svečko, pa je vseeno delal, samo slabo je vžigal (občasno) in crknil je v prostem teku, če je delal dalj časa. Samo tudi tega "koda" ne javi.

Kontaktna ključavnica ni ravno na nivoju (zna se nabrati svinjarije in potem dela zgago, sploh po kakšni vožnji v dežju (iz lastnih izkušenj) to čisto uspešno reši kakšen WD40) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je enkrat po skokih odpel konektor desno pod krmilom, tik ob čepu za hladilno tekočino. Mislim da je za temperaturo zraka. Od takrat naprej sem vse konektorje, ki sem jih dosegel dodatno zaščitil z vezico, da se ne more sam vzet narazen.

Ali pa kot že omenjeno držalo za varovalke. Daj vse ven in ponovno vse not, zna pomagat včasih :) Ali pa kar celotno držalo varovalk ven vzet in konektor pod njim, ki povezuje vse skupaj preverit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Ima kdo viška 75029099100 TOOL SET 08?

ali pa kakršnekoli dele (powerparts dodatke), sem zadnjič enega nabavil pa je par stvari za uredit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Ob 20. 1. 2019 ob 17:04, Jernej23 pravi:

In, kaj novega na tej sceni... ga kdo prodaja? :)

Navdušujem drago, da to rabi ?

Če kdo razmišlja o prodaji, lahko na privat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

če kdo kupuje 2019' model in bi ga zanimal rabljen, mi lahko pošlje privat.

ni bil testni, fizična oseba in izpisek koliko ur/minut je bil vožen v kakšni obremenitvi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14744264&display=KTM%20SMC690

 

Če kdo kupuje, to je moj bivši motor, prodan v Tomačevo za cca 4300€ pred 2 leti z cca 21000km. Takrat je kazal, da bo treba odmikač menjat. Motor ma nove plastike, na desni roki ma pošarano zaščito in nima ogledala. Levo ogledalo je od Duka 125, manjka mu zaščita ketne, katero mam v delavnici. Oranžne feltne so zelo slabo pobarvane, barva se lušči, na enduro gumah so Metzeler Six Days. Tačka je bila odrezana, notri zavarjena matica m12, na spodnji del tačke pa navojna palica. zaradi enduro gum, katere so višje od 17 colskih. Supermoto gume so Conti SA3, vgrajen je Oberon cilinder sklopke, drug zračni filter. Požrt je tudi navoj na bloku, kjer se privijači ta cilinder ? Aja, motor je biu parkrat na motokros progi in se ga ni šparalo :D skratka, preglej preden kupiš, sploh za ceno 6300€ ?

 

Inked20181022_163516_LI.jpg

20181022_163756.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da je ključ tanek, ni ravno plus. Ktm ima alu matice pa se "tanek" ključ zažira vanje (saj pri originalnem ključu je tako) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
pred eno uro, ofc pravi:

Ima kdo kakšno vezo, kje bi 'ugodno' dobil scottov komplet za 2015 690r?

Tole je vse večinoma iz ZDA, se pravi je treba k tej ceni dodati še carino ne...?

https://slavensracing.com/shop/scotts-steering-damper-kit-ktm-690-sm-smr-smc-duke-e-r-enduro/

Povprašaj pri MotoXgeneration, oni jih sigurno dobavljajo. Prejšni teden so enega montirali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!