Jump to content

KTM 690 Enduro in Supermoto


nikslo
DAMI34
Message added by DAMI34

 SERVICE MANUAL 690e08.pdf

Recommended Posts

Evo še umetnina Koritnika. Glede na to za kakšnega profija se ima.... Žalostno. Predebela plast barve, napačna temperatura. 

Hvala bogu so mi fantje v Bliku v Mostah zrihtal oranžen lak, ki dost dobro pokrije pike. So tudi sami rekl da tako slabo pobarvanih felten še niso videli...

IMG_20170618_115832.jpg

IMG_20170618_115746.jpg

IMG_20170618_115758.jpg

IMG_20170618_115908.jpg

IMG_20170618_115754.jpg

IMG_20170618_115807.jpg

IMG_20170618_115820.jpg

IMG_20170618_115825.jpg

IMG_20170618_115816.jpg

IMG_20170618_115859.jpg

  • Confused 3
Link to comment
Share on other sites

Jaz sem dročnike preventivno menjal sam decembra pri 10.000km. So bili not letnik 2012, sedaj pa so 2015, ki naj bi bili vzdržljivejši. Stari so imeli malo lufta v ležaju proti novim. Ko pridem domov poiščem še en nasvet kako narediti utor pri ležaju da ne more zlesti ven, kar lahko naredi največ škode. Na žalost sem to zasledil po moji menjavi.

0-02-05-65f67579dc408ea7a21093f9a5b9fbf1603c5460a7e765b90d110ef684606efa_full.thumb.jpg.a5479a3178a54bb049f04cbc59cddfa2.jpg

Po menjavi je bil razmak zelo tesen celo izven območja tolerance, tako da sem korigiral. Upam da sem glede tega lahko miren za naslednjih 15k km (5k je ze mimo), vmes pa le razmak in verigo še enkrat preverim.

0-02-05-bf07710415d0450ad9bd551321aebc401466234ea9d06f24512805dd1c66920b_full.thumb.jpg.f66dc6d78239d3500983e1272a667798.jpg

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

No takih kolobocij se pa malo bojim...me že včasih mika ko gledam oglase teh novih oranžnih s poškodbami obroča, ampak se prepričam da je še samo 2 meseca SM sezone letos in pa priden jih dobim itd. :D

A je kdo za kakšen meet? Na nevtralnem ozemlju oz. če se kdo pripelje kdaj do Marija reke?

Link to comment
Share on other sites

Evo, sveže Bel-Rey Thumper 10w60 olje je v mašini pa prvih ~ 100 kilometrov večinoma off za njim. Razlika glede na Motorex prej? Je ni, mašina še vedno klepa isto ko prej, menjalnik dela kot mora, sklopka pa tud. Me zanima, kolk/če ga bo popil na menjalni cikel.

 

Pa ko je bilo lih govora o težavah. Lučka za ABS od včeraj ne ugasne več. Kdaj je znal to moped že prej ušpičit, pa je ponavadi zadostoval en extra izklop/vklop cikel. Najprej poskusim z odklopom akumulatorja, če ne bo pomagalo pa na servis. Lih huda težava mi to trenutno ni, ker ABS pa teren je  :nono:  Je pa fino da dela bp, če je že gor. Od daleč zgleda kot problem s senzorjem/napeljavo... bom vidal.

Link to comment
Share on other sites

@jskrablin a si se vozil po dežju? Lahko je senzor ali pa slab kontakt do ABS enote. Ščisti kontakte  senzorjev in ABS enote s kontakt sprejem (WD40 NI kontakt sprej, ker je prevoden). In hvala za report glede olja.

In še kot obljubljeno video za dročnike. Jaz bom to naredil pri naslednji (upam da spet preventivni) menjavi dročnikov.

@franc ob dovolj veliki sili bo vsak način pritrditve šusplate upam da odpovedal, drugače gre nosilec motorja. Vsi imajo neke vare ali profile, da se pritrdi v obstoječe navoje. V glavnem je zaščita boljša od original plastike, če bo tako daleč da se polomi ali odpove var bo me bo pa kak kos mene bolj skrbel kot motorja :blush:

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, imaging pravi:

@jskrablin a si se vozil po dežju? Lahko je senzor ali pa slab kontakt do ABS enote. Ščisti kontakte  senzorjev in ABS enote s kontakt sprejem (WD40 NI kontakt sprej, ker je prevoden). In hvala za report glede olja.

Zadnje čase niti ne. Bi pa glede na občasno ponavljanje problema prej lahko bili kaki kontakti. Bom pregledal in posprejal kontakte pa javim če bo kaj boljš.

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem malo skeptičen do tega "kernanja" (dročnikov) , ker je dročnik lit in lahko pri tem početju poči (napoka) , koliko je dovolj pa ne veš dokler ne probaš (jaz na mojih dročnikih nekako ne bi "treniral" ) . Je na netu še kup drugih "nasvetov" (varjenje ipd) , ki so mi še manj všeč.

Pri zadnji nastavitvi ventilov (40 000 km) dročnikom in ležajem na njih ni nič manjkalo izpušni so bili za 0,05 ohlapni sesalni bp.

lp

Link to comment
Share on other sites

Jst sm ležaje skupaj z "roko" dal v primež, z ene strani 6mm gedoro nastavek in stisnil v primežu, tako je nastal "rob" ki je fiksiral os ležaja. Zaenkrat (15 jurjev kasneje) stvar dela bp.

Link to comment
Share on other sites

Tudi to je dobra rešitev. Franc če pogledaš se dročnika sploh ne dotakne ampak le ležaja, ki je že itak bil tovarniško sprešan not.

Kar se sedeža tiče je meni za enduro zadosti ugoben, na offroadu pa itak večinoma stojim. Kot vidim pa je kar znana "napaka" da poči.

0-02-05-8b2b674630658ce3d3528c3bcdab2873788ee7624fa40ac655c73bffe499ca64_full.thumb.jpg.08ddf3646f4271bdb0f845aebb76fb49.jpg

Jaz sem po razpoki zalepil z dvokomponentnim lepilom, prečno razpoko pa še ojačal z aluminijastim kosom.

WP_20170728_08_27_15_Pro.thumb.jpg.102376aeede4fe5ddef33e73cbc41791.jpg

Tudi sprednji del kjer se zahakla sedež na motor sem zalepil in nato pobrusil, saj se je sponka snela in je blago odstopalo.

WP_20170728_08_27_39_Pro.thumb.jpg.cc424d27b2df6bee1017053cad7e2e0c.jpg

Ne mi pa rečt, da se nič ne da pod sedež spravit :P Spodaj sem natlačil flike, vezni člen verige, Loctite (za na trip), astronomsko folijo, dvokomponentno maso, original pokrov plus kontakta akumulatorja sem odstranil in pokril z gumijastimi rokavicami za lažji dostop v primeru da kolega ali jaz potrebuje vžig z drugega motorja. V gumijaste nosilce relejev sem natlačil še dodatne rezervne varovalke in pripravljena mostička v primeru da odpove keri od relejev ali varnostnih stikal (sklopka, tačka,...) da lahko premostim rele. Pripet je tudi temperaturni senzor od Garmina, ki mi kaže zunanjo temperaturo na navigaciji in kameri. Na airbox sem napisal vse pomembnejše podatke, da na potovanju ne rabim iskat po navodilih, če bi to rabil. Spodnjega šraufa zadaj na plastiki ne uporabljam, saj imam ostala dva dzus vijaka, tako da vse snamem brez orodja (več o tem kasneje). Vedno pa na motorju seveda tudi vezice. Moraš pa pazit, da ti nič ne drgne ob žice in ostale pomembne dele.

WP_20170728_08_26_15_Pro.thumb.jpg.eced9094346aa132b89af8e2b4fa6e43.jpg

Kot že omenjeno je problem razporeditev teže zaradi tanka, s prtljago zadaj pa to še bolj pride do izraza. Ker imam dodatni Rall Raid tank, ki je nameščen zadaj desno pa to še bolj povdari, zato sem dosti premišljeval kako in kaj obesit čim bolj naprej za daljše ture. Za trip sem tako pod stranske platike spravil dve rezervni zračnici. Sedežu sem dodal dva šraufa, ki držita vezice za še eno zračnico.

WP_20170728_08_27_22_Pro.thumb.jpg.227b4c363deca42afed8be2c22c1c060.jpg

Ob strani pa še dve torbici od fotografske opreme, katerima sem prišil uho iz ostanka gurtne, da ju bolj stabilno lahko pritrdim.

WP_20170725_09_18_45_Pro.thumb.jpg.b26ef390cca400a656c4a7f265d14cc0.jpg

Vso ostalo orodje sem namestil z vezicami na okvir motorja, kjer sem le našel prostor. To je vso orodje za snemanje pnevmatik, ključ za svečko in rezervna svečka, rezervni ročki (ena ročka + 2 adapterja s kitajske), rezervna tačka za zadnjo zavoro in še ostale drobnarije.

(najdi vsiljivce)

WP_20170725_09_18_27_Pro.thumb.jpg.ddd9112841a69d44ce0963c959d11153.jpg

WP_20170725_09_18_59_Pro.thumb.jpg.44f4284e278e609f6eb8ba231fd7bdd1.jpg

 

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

Meni je Jamnik preverjal ventile pri 11.000 km in je nastavil izpusna dva, sesalni naj bi bilu uredu. Ko sm pri 21.000 km za ceno preverjanja spraseval v Grosuplju pa je sledil odgovor, da tega po vecini do 40-50.000 km(upam, da sm si stevilke prav zapomnil) sploh ne preverjajo in nastavljajo. 

V vsakem primeru bom stanje preveril sam cez zimo. Glede na to, da pa je motor letnik 2015 recimo, da samih odmikacev ne bi potreboval menjati. 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Na kolk km pa je preverjanje in nastavljanje ventilov pri 690? 50000 se mi zdi mal dolga ... 

Na 640 je na 5000km če se prav spomnim, je pa res da ma 640 "klavir" za nastavljanje.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hajoktejn said:

Na kolk km pa je preverjanje in nastavljanje ventilov pri 690? 50000 se mi zdi mal dolga ... 

Na 640 je na 5000km če se prav spomnim, je pa res da ma 640 "klavir" za nastavljanje.

Kot vem 10 000km.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ja svašta kaj berem o slovenskih "majstrih" ... preverjanje ventilov je na 10,000km ali na 2 leti po navodilih. Res ne vem zakaj to ne delajo kot je treba na uradnih servisih... ali je zadeva kao prekomplicirana za njih ali je premalo dobička proti menjavi olja in filtrov... in pa več stane ko gre res že kaj narobe zaradi nevzdrževanja. Nekatere dročnike so v tujini menjali zastonj, vendar šele po okvari. No, če delaš to sam je najbolje narediti PRED menjavo olja. Če ti slučajno kakšna umazanija pade v mašino da jo z menjavo potem odstraniš.

Če je motor letnik 2015 je velika verjetnost, da so dročniki 2014.

Edited by imaging
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da ne bo dvomov. Direkt iz PDF verzije navodil za 690.

 

efd6b-2017-08-01.png

 

Se pravi za ziher na 10k, če si malo bolj lene sorte voznik pa 20k. 40k... pa je malo huda.

Link to comment
Share on other sites

Včeraj mi je začela ročka prednje zavore klikat, ne znam drugače opisati, klikne in preskoči. Ne vedno. Ustavlja motor še vedno normalno. Je imel kdo podobno težavo?

Link to comment
Share on other sites

Evo danes sem mel nekaj časa in sem preveril kako stojijo zadeve z ABS-om. 25A varovalka za ABS pumpo je bila skurjena. Dam novo not, se po parih metrih vožnje kontrolna lučka ugasne. In ob prvi uporabi zavor takoj spet prižge. Seveda je bila menjana varovalka skurjena. Tako da kot kaže je problem s črpalko za ABS (v manualu piše da je varovalka za ABS return pump)... kar zna biti drag hec.

Ve kdo za koga, ki se spozna na Bosch ABS enote? Za servis se mi kr zdi da bojo hteli menjat komplet enoto... kar pa zna biti malo drag hec.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, jskrablin said:

Evo danes sem mel nekaj časa in sem preveril kako stojijo zadeve z ABS-om. 25A varovalka za ABS pumpo je bila skurjena. Dam novo not, se po parih metrih vožnje kontrolna lučka ugasne. In ob prvi uporabi zavor takoj spet prižge. Seveda je bila menjana varovalka skurjena. Tako da kot kaže je problem s črpalko za ABS (v manualu piše da je varovalka za ABS return pump)... kar zna biti drag hec.

Ve kdo za koga, ki se spozna na Bosch ABS enote? Za servis se mi kr zdi da bojo hteli menjat komplet enoto... kar pa zna biti malo drag hec.

Duke je imel vpoklic glede dodatnega ožičenja ABS enote saj se je lahko pri določenih pogojih "skuril". Kako je s tem pri SMC/Enduro motorjih?

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Bolj pomembno je kdaj, časovno. No, če nisi menjal (pred) to sezono bi jaz najprej to nafedil, saj ce se to dogaja po nekaj casa voznje ti zavre tekocina.

Ce se nisi delal sam pelji k kateremukoli mojstru ki sraufa motorje, ni mus ktm ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 56 minutami, imaging pravi:

Bolj pomembno je kdaj, časovno. No, če nisi menjal (pred) to sezono bi jaz najprej to nafedil, saj ce se to dogaja po nekaj casa voznje ti zavre tekocina.

Ce se nisi delal sam pelji k kateremukoli mojstru ki sraufa motorje, ni mus ktm ;)

Menjano je bilo pred to sezono :), vsako leto menjam tekočine. A je možno da zato klika? Ker zavorni učinek je še vedno enak

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 8. 2017 ob 13:07, Žan96 pravi:

Včeraj mi je začela ročka prednje zavore klikat, ne znam drugače opisati, klikne in preskoči. Ne vedno. Ustavlja motor še vedno normalno. Je imel kdo podobno težavo?

Po mojem je nekaj narobe z ročko (nastavljanjem oddaljenosti) . Hidravlika malo težje "klika" (rata "gumijasta" ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

Ob 8/6/2017 ob 10:55, Nightmare pravi:

Duke je imel vpoklic glede dodatnega ožičenja ABS enote saj se je lahko pri določenih pogojih "skuril". Kako je s tem pri SMC/Enduro motorjih?

Hvala za idejo, sem preveril. Pri SMC/Enduro je bil en vpoklic zaradi potencialih težav z zadnjo zavoro. Bom pa malo pogledal naokoli kaj točno je bil problem pri Duku pa preveril napeljavo.

Link to comment
Share on other sites

Seleša je včasih treba jemati malo z rezervo. Verjetno pa je mišljeno, da (normalno) do 40-50 000 km ni potrebe po nastavljanju ventilov (kar je več ali manj res) .

lp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!