Jump to content

KTM 690 Enduro in Supermoto


nikslo
DAMI34
Message added by DAMI34

 SERVICE MANUAL 690e08.pdf

Recommended Posts

1 hour ago, jskrablin said:

Hvala za idejo, sem preveril. Pri SMC/Enduro je bil en vpoklic zaradi potencialih težav z zadnjo zavoro. Bom pa malo pogledal naokoli kaj točno je bil problem pri Duku pa preveril napeljavo.

Napajalni kabel in kabel iz ABS enote naj bi bila tesno povezana kjer bi lahko prišlo do poškodbe izolacije in stika samih kablov. Tole je nekaj na grobo kolikor sem raziskoval v začetku akcije kasneje mi je bilo itak vseeno in se s tem nisem več ukvarjal. Zanimivo, da je imel vpoklic samo Duke.

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Evo sem zrihtal problem z ročko. Odšraufal sem ročko, vzel ven povratno vzmet in vse spucal. Namazal vse z modro mastjo in sestavil nazaj. Zdj dela brez klikanja in zatikanja :cool:

Link to comment
Share on other sites

Danes sm odstranil blokado 2 in 3 prestave. Če piše na internetu je 100% res, sploh če stric omenja požirke in puljenje žičk iz motorja :ras: http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-690/2nd-and-3rd-gear-restriction

 

Se pa zadeva dejansko pozna. V drugi so power wheeliji mogoči brez pritiska na prednje vilice motorja (s sklopko nisem vešč, nimam pojma kaj delam) :kmet:

 

IMG_20170811_204114.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ali kaj ves ali imajo to vse izvedenke lc4 ne glede na letnik? Za Duka nisem nikjer zasledil tega sam pa tudi ne vem kje bi tole odklopil. Sam imam en tak konektor le iz senzorja za pizicijo tacke(stojala). 

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, Žan96 pravi:

Danes sm odstranil blokado 2 in 3 prestave. Če piše na internetu je 100% res, sploh če stric omenja požirke in puljenje žičk iz motorja :ras: http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-690/2nd-and-3rd-gear-restriction

 

Se pa zadeva dejansko pozna. V drugi so power wheeliji mogoči brez pritiska na prednje vilice motorja (s sklopko nisem vešč, nimam pojma kaj delam) :kmet:

Heh, se lotim ob priliki. Za nepritiskanje na vilce pa sam rit bolj nazaj po sedežu. Pa bo skočil na zadnjega lih tako :bounce:

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Ali kaj ves ali imajo to vse izvedenke lc4 ne glede na letnik? Za Duka nisem nikjer zasledil tega sam pa tudi ne vem kje bi tole odklopil. Sam imam en tak konektor le iz senzorja za pizicijo tacke(stojala). 

 

 

Lp, Samo

Naj bi imeli samo endure in smcji, za letnike je pa tko, eni pravijo da so zamenjal bravo žičk. 

pred 46 minutami, jskrablin pravi:

Heh, se lotim ob priliki. Za nepritiskanje na vilce pa sam rit bolj nazaj po sedežu. Pa bo skočil na zadnjega lih tako :bounce:

Sm tut že o tem razmišljal, že če je povn tank se pozna :D . Vzame ti pa 5 minut, js sm jih s špic cangam vn porinu iz notranje strani (morš skor do konca notr porint ker se konektor rad zvije. Tist s sponko za papir da odhaklaš ne deluje. Vsaj meni ni

 

 

A uporabljate zadnjo bremzo za spust? Men zadostuje že če zaprem gas, se mi zdi da je kr dobra kompresija :smoke:

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, Žan96 pravi:

A uporabljate zadnjo bremzo za spust? Men zadostuje že če zaprem gas, se mi zdi da je kr dobra kompresija :smoke:

Kje vse se vozim s tem... ne gre brez zadnje bremze. Pa brez sprednje tud ne :nono: Se pa da dokler ne rata prestrmo lepo bremzati samo z motorjem.

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, jskrablin pravi:

Kje vse se vozim s tem... ne gre brez zadnje bremze. Pa brez sprednje tud ne :nono: Se pa da dokler ne rata prestrmo lepo bremzati samo z motorjem.

Mišljeno je blo za spust prednjega kolesa nazaj na tla :sleep2: 

 

Drgač pa bremze te upočasnijo, zakaj bi kdo to hotu?? :ras:

Link to comment
Share on other sites

Za spust po wheeliju je zadosti če zapreš gas... seveda odvisno kako si težek, naložen, kako visoko je že prednje kolo... Vedno zadnja zavora v pripravljenosti, če gre preko "vage". Odvisno je tudi od izbrane mape za vbrizg in prenosov. Advanced zelo nenadoma zapre gas (in tudi odpre wuuuhuuuhuuu :) ), standard in soft pa seveda bolj nežno.

Jaz imam prenose 15-48, torej zadaj 3 zobe več in je vsak premik ročke za gas opazen, zato za šparanje gum, verige, zobnikov, blažilcev itd. na daljšem potovanju ali zelo zahtevnem terenu izberem standard mapo, ki umiri konje v spodnjem območju vrtljajev. Je pa v tem primeru pri spustu potrebno uporabljati več zadnje zavore, ker motor ne zavora toliko kot z advanced mapo.

Odstranitev blokade za 2 in 3 prestavo pa kar dosti prinese ja, tako da previdno pri driftanju offroad ali na mokrem asvaltu z advanced mapo ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami, Žan96 pravi:

Mišljeno je blo za spust prednjega kolesa nazaj na tla :sleep2: 

Narobe prebral. Al pa si ti narobe napisal :P Med vožnjo vedno pokrivam zadnjo bremzo... ne pa ne vozim po zadnjem. Razen manjših wheelijev preko kakih ovir da je pristanek na drugi strani mehkejši.

 

pred 10 minutami, imaging pravi:

Jaz imam prenose 15-48, torej zadaj 3 zobe več in je vsak premik ročke za gas opazen, zato za šparanje gum, verige, zobnikov, blažilcev itd. na daljšem potovanju ali zelo zahtevnem terenu izberem standard mapo, ki umiri konje v spodnjem območju vrtljajev. Je pa v tem primeru pri spustu potrebno uporabljati več zadnje zavore, ker motor ne zavora toliko kot z advanced mapo.

Jaz bom šal zadaj 2 zoba gor, da bo 2. prestava bolj uporabna po terenu. Za vožnjo (vsaj terensko) mi je standard mapa dovolj... če hočeš da skoči ga sam prek 5k zavrtiš pa se mu spodobno odpelje :kva2:

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami, jskrablin pravi:

Narobe prebral. Al pa si ti narobe napisal :P Med vožnjo vedno pokrivam zadnjo bremzo... ne pa ne vozim po zadnjem. Razen manjših wheelijev preko kakih ovir da je pristanek na drugi strani mehkejši.

 :kva2:

Nisem se veliko prevozil z ktm SM a nekaj sem...recimo od tega vsaj 70% po zadnjem....dober si,da se ti uspe vozit po obeh kolesih...

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, sesir pravi:

Nisem se veliko prevozil z ktm SM a nekaj sem...recimo od tega vsaj 70% po zadnjem....dober si,da se ti uspe vozit po obeh kolesih...

Leta pa pozen začetek naredijo svoje :D Pa teren je hudič... nočeš v ovinek s prelahkim sprednjim delom ko pol noče zavit :panic:

Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami, jskrablin pravi:

Leta pa pozen začetek naredijo svoje :D Pa teren je hudič... nočeš v ovinek s prelahkim sprednjim delom ko pol noče zavit :panic:

Nikoli se nisem užival,se našel na terenu....asfalt je le asfalt...in tam je SM namenjen norčijam,ker za ostalo premalo gre...vsaj meni bilo tako kuk sprobaval...

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, bikez said:

@jskrablin, ti maš EXC in 690. Z obemi se voziš po terenu. Kako to, da si poleg EXC nabavil še 690?

Dve popolnoma različni jabolki in hruški. Redko vidim 690 na "cesti", kaj šele dvotaktarja da bi šel kam brez prikolice.

SM je res huliganski motor. Na endurotih pa imamo večinoma take gume, da jih z nekaj wheelijih ali že z malo večjim pospeševanjem uničiš zadnjo gumo v nekaj minutah.

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

pred 36 minutami, imaging pravi:

Dve popolnoma različni jabolki in hruški. Redko vidim 690 na "cesti", kaj šele dvotaktarja da bi šel kam brez prikolice.

SM je res huliganski motor. Na endurotih pa imamo večinoma take gume, da jih z nekaj wheelijih ali že z malo večjim pospeševanjem uničiš zadnjo gumo v nekaj minutah.

Men je jasno kaj je en in kaj je drug. Samo za po terenu vozit z 690, če maš EXC? Sicer pa me zanima kako gre 690 po terenu? Namreč vzdrževanja je vseeno manj kot na hard enduro.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, sesir pravi:

Nikoli se nisem užival,se našel na terenu....asfalt je le asfalt...in tam je SM namenjen norčijam,ker za ostalo premalo gre...vsaj meni bilo tako kuk sprobaval...

Gre SM čisto dobro, sam po bolj zaprtih ovinkih. Pa hitrost/moment je treba znat obdržati, ker se ne moreš zanašati zgolj na moč motorja za kompenziranje prenizke izhodne hitrosti. Več tehnike, manj navijanja... meni je to dovolj (sicer na enduro, SM še čaka... mogoče se ga kdaj bolj resno lotim).

 

@bikez - 200 je tipičen playbike. Za bolj ekstremne terene (relativno na moje znanje se razume), občasno MX progo pa cross country dirke. Tam ko grem z 200 ne bi s 690 rinil, čeprav bi marsikje tud 690 šal. Se da tud kak dan odpilit večje razdalje (lani sem na eni taki bolj dualsport turi nafural nekih 400 kilometrov v dveh dneh) sam ni to to. Je cvajer, poraba kr solidna, vibracije še malo bolj, pa gum je škoda za asfaltne transferje. 

690 je za gozdne ceste, ne lih ekstremen teren (čeprav gre občasno kr ornk na gor al pa na dol), pa pomalem ga dodelujem v bolj adventure motor. Pri nas je sicer bolj bogo z enduro tereni ker je vse kar je bolj zanimivega ilegalno, je pa cel Balkan na voljo zelo blizu. Pa na cesti se znajde precej bolje, 90 - 100 km/h pilit po asfaltnih transferjih gre lepo (več pa nima smisla ker sam gume ubijaš). Po terenu gre kolker znanje voznika dopušča. Ni tako visok kot 200 (ki je zelo visok) pa je treba malo pazit da ne zbiješ mašine (alu šus plata bo sicer kmal gor), pa v neko resno jebo ne bi rinil ker se razlika v teži glede na 200 zelo pozna. Ni ga fino pobirat al pa iz kake lukne vlačit.

V osnovi sem lani (za vsaj nekaj časa) obupal na cestnim motorizmom, ker se več ubadaš z ostalimi udeleženci v prometu kot z lastno vožnjo. Pa sem nabavil 690 kot splošno namenski motor (ki večino časa preživi izven asfalta), 200 je pa bil že prej za šport. Če takole pomislim, bi lahko oboje zamenjal za kak 350/450 EXC, pa bi lih tako šlo. Mogoče enkrat.

Link to comment
Share on other sites

Odmikači ventilov.

Zadnjič sem napisal, da jim še nič ne manjka. Na 38k km jim res ni na 45k km pa je šel ležaj na sesalnem (no ne še čisto, je pa zrel za menjavo) . Po mojem ni problem v "oseh" in netanju le teh, ampak v slabih ležajih, osi so BP (ležaj zariba in os popusti... ) . Torej od 38k do 45k km so se sesalni "odprli" na 0,22. Ležaj sem "opral" na papirnato brisačo in dobil bleščeče luske. Sledi menjava odmikačev (izpušnemu nič ne manjka ampak, če že menjam... ) .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 23 urami, jskrablin pravi:

pa v neko resno jebo ne bi rinil ker se razlika v teži glede na 200 zelo pozna. Ni ga fino pobirat al pa iz kake lukne vlačit.

Težk k prasc, enkrat sm rinu, pa rinu. Nakonc sm ga že čez hlode vleku. Nakonc je bla pa slepa pot in je blo treba obrnt pa nazaj čez iste hlode. Levo prepad, desno tak hrib da še peš nebi pršu gor. In takrat je potekla solzica :cry: aja gume pa Enduro Sahara 3....

Link to comment
Share on other sites

pred 46 minutami, franc pravi:

Odmikači ventilov.

Zadnjič sem napisal, da jim še nič ne manjka. Na 38k km jim res ni na 45k km pa je šel ležaj na sesalnem (no ne še čisto, je pa zrel za menjavo) . Po mojem ni problem v "oseh" in netanju le teh, ampak v slabih ležajih, osi so BP (ležaj zariba in os popusti... ) . Torej od 38k do 45k km so se sesalni "odprli" na 0,22. Ležaj sem "opral" na papirnato brisačo in dobil bleščeče luske. Sledi menjava odmikačev (izpušnemu nič ne manjka ampak, če že menjam... ) .

lp

To si odkril pri redni kontroli? Al je začel kake znake obrabe kazat (čudni zvoki ali kaj podobnega)?

Link to comment
Share on other sites

V soboto sem se lotil servisa (zaključil pri kontroli ventilov) . V sredo naročanje delov (danes ne delajo) , potem pa naprej. Brez kakšnih opaznih simptomov (občasno je sicer imel malo problemov, da je vžgal (ampak dvomim, da je bilo zaradi tega) , "kleplje" kot običajno (mogoče za odtenek bolj ampak nimam tako dobrega posluha, da bi to lahko trdil z gotovostjo)) .

Na 45k km je očitno čas za stroške. Čez zimo rabim še nov zadnji zavorni disk (+ ploščice) , verjetno zamenjati olje v vilicah, pogledati kaj je z bencinsko pumpo, pa še kaj se bo našlo...

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Žan96 pravi:

Težk k prasc, enkrat sm rinu, pa rinu. Nakonc sm ga že čez hlode vleku. Nakonc je bla pa slepa pot in je blo treba obrnt pa nazaj čez iste hlode. Levo prepad, desno tak hrib da še peš nebi pršu gor. In takrat je potekla solzica :cry: aja gume pa Enduro Sahara 3....

Tako sem se jaz enkrat "zakopal" v "frišnem" šodru (bager "potegnil" pot in se vrnil v rikverc). Ni bilo prostora za zalet pa je motor samo ril. Tudi tkc 80 ni dosti boljši...

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, franc pravi:

Na 45k km je očitno čas za stroške. Čez zimo rabim še nov zadnji zavorni disk (+ ploščice) , verjetno zamenjati olje v vilicah, pogledati kaj je z bencinsko pumpo, pa še kaj se bo našlo...

Jaz sem lih nekje tam. S tem da servis teleskopov je že bil. Zadnji disk je isto kmal za odpis, ostalo pa po potrebi. Pa ABS modul še pogledat ob priliki... Mogoče bencin pumpo menjam s kako bolj spodobno da je mir s tem do ene 100k :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!