Jump to content

KTM 690 Enduro in Supermoto


nikslo
DAMI34
Message added by DAMI34

 SERVICE MANUAL 690e08.pdf

Recommended Posts

Ker je tale tema nekoliko bolj aktivna kot o Duku bom kar tukaj povprašal.

 

Je kdo v svojo 690ko mogoče že namontiral tole zadevo?

690_shift_kit_copy_3_1024x1024.jpg?v=1501939833

https://ktmtwins.com/products/factory-690-shift-kit

Sicer so na netu samo pozitivni komentarji pa bi vseeno rad slišal še kakšno mnenje iz prve roke. Zamenjavo načrtujem praktično odkar imam motor pa zadeve še kar nisem naročil in zamenjal.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, franc said:

Kar nekaj let že nisem "kiksnil" prestave (na začetku ene parkrat) . Škornji "naredijo svoje"  ( da nisi prenežen) .

lp

Ko se vozim lahkotno in sproščeno še ni takega problema, ko pa sem na kakšni zaviti cesti in poskušam iztisnit iz motorja kar največ se mi pa večkrat zgodi, da falim pri pospeševanju saj je zadnja stvar katero imam takrat v mislih ali sem dovol grob do menjalnika in bi rad kar se da hitro prestavil in tiščal naprej.

 

Ampak ker že sama cena ni tako prijazna poleg pa moram, če prav vem prišteti še naš davek mi je zadeva skoraj predraga.

Ali se motim? Poštnina naj bi bila zaston.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ja saj cene so čist brezvezne.

 

Sem pa gledal po katalogu rezervnih delov in imajo različni modeli od LC4 do LC8 enake vzvode katerega kot zamenjavo sem prilepil višje a imajo različne vzmeti. RC8 ima recimo še vedno enak vzvod kot LC4 690 in je razlika le v vzmeti. Prav tako 1290 SD.

Bi imel po logiki velik dvocelindraž tako močnejšo ali švohejšo vzmet kot velik enocelindraš?

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ob 16/02/2018 ob 14:50, Nightmare pravi:

Ampak ker že sama cena ni tako prijazna poleg pa moram, če prav vem prišteti še naš davek mi je zadeva skoraj predraga.

Davek in uvozne dajatve. Sem pred kratkim naročal JD Jetting komplet za EXC-ja iz ZDA... in na srečo je to poštimano preko Ebaya.

 

Ob 16/02/2018 ob 14:50, Nightmare pravi:

Ko se vozim lahkotno in sproščeno še ni takega problema, ko pa sem na kakšni zaviti cesti in poskušam iztisnit iz motorja kar največ se mi pa večkrat zgodi, da falim pri pospeševanju saj je zadnja stvar katero imam takrat v mislih ali sem dovol grob do menjalnika in bi rad kar se da hitro prestavil in tiščal naprej.

Za trenutek zapreš gas, skoraj istočasno odločno prestaviš gor, odpreš gas nazaj. Če ga dobro zadaneš je skor tak ko quickshifter, motor spremeni obrate in veselo trga naprej. Sam ne smeš biti prenežen... ko takrat pa ima 'natančen' LC4 menjalnik nevtralno med vsemi prestavami :doze: Seveda pri tem ni razmišljanja, to more biti avtomatika. Ko razmišljaš kako boš zdaj to, pa ono, pa tretje sam kaj zakvačkaš.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, jskrablin said:

Za trenutek zapreš gas, skoraj istočasno odločno prestaviš gor, odpreš gas nazaj. Če ga dobro zadaneš je skor tak ko quickshifter, motor spremeni obrate in veselo trga naprej. Sam ne smeš biti prenežen... ko takrat pa ima 'natančen' LC4 menjalnik nevtralno med vsemi prestavami :doze: Seveda pri tem ni razmišljanja, to more biti avtomatika. Ko razmišljaš kako boš zdaj to, pa ono, pa tretje sam kaj zakvačkaš.

Hja sej je vse lepo in prav in s tem res nimam ravno vsakodnevnih problemov. Že ko sem si vzvod menjalnika prestavil malo nižje je bilo bistveno bolje a se vseeno še kdaj zgodi. Niti me ne moti toliko, popraviš še 1x in je, bolj me zaboli ko ko enkrat zatakneš v nevtralno in potem na hitro popraviš prav tako s sklopko prav grdo zaškrta in temu bi se rad izognil. Zato pa sedaj pogledujem za originalnimi vzmeti iz drugih modelov ampak ne vem po čem bi lahko prepoznal kateri model ima močnejo vzmet. Vem samo, da je za LC8 skoraj 1x dražja kot za LC4 pa še to je samo dobra 2€. Saj vem, kupim pa probam samo po nepotrebnem pa tudi ne bi odpiral motorja.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Jernej23 said:

Poguglaj pirate racing arretier feder ali mu piši po nemško na fb.

Mislim da jih je imel ta možakar po nekih 7-8eur...

Bom pregledal, hvala.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Tole so kar koristni linki in mislim da še ni bilo

predelava enduro v supermoto: http://www.ultramoto.de/690/sumo.html

in obratno :)https://sites.google.com/site/690wiki/home/690smc/enduro-hjul

švedi, ampak veliko v angleščini: https://sites.google.com/site/690wiki/home/690smc/tips-och-trix

problemi s hladilnikom, števcem, ribanjem v lajtngo na levi strani pod sedežem, restriktor 2. in 3.prestave, in meni najbolj zanimiv podatek da mape od 3 do 9 le niso vse enake hehe

Nummer Motor Ohms
0 Poor fuel Quality inf
1 Soft 15k
2 Advanced 6,8k
3 Standard 4,68k
4 Standard 3,29k
5 Standard 2,7k
6 Standard 2,21k
7 Standard 1,93k
8 Standard 0k
9 Standard 0k

razno: http://www.monomaniacs.nl/index.php

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jernej23 said:

Vse lepo in prav premontirat kolesa, sam zanimivo bi blo sprobat vzmetenje potem po terenu.
+ prevelik sprednji disk brez možnosti manjšega, razen če zamenjaš vilice.

Enduro v SM je dost boljš varianta ja.

Zanima me, kaj bojo naredli tanovi 55kW motorji, če bo preslabo gorivo (so brez šalterja za mape)
Mogoč bo pa zaznal, in prilagodil parametre.

Edited by damijan_s
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pravkar, Jernej23 pravi:

"moj"interesent je nabavil :) glej prikazno...

bom poskusil še koga navdušit

Sma se slišala in je rekel da ima še kako varianto. Pa takrat (zaenkrat še) moj 690 ni bil poštiman... zdaj pa je :) Hvala za reklamo, ob priliki dam za pijačo po izbiri.

Link to comment
Share on other sites

Ob 18. 4. 2018 ob 22:19, jskrablin pravi:

Če kdo kupuje ali pozna koga, ki kupuje 690 Enduro R - http://motosvet.com/marketplace/view/62858-ktm-690-enduro-r Kot sem napisal v oglasu je moped pravkar s servisa (danes sem ga pripeljal domov), urejeno je vse kar je bilo za uredit. Morebitni interesenti - ZS ali klic.

Motor je prodan.

Link to comment
Share on other sites

Ima kdo izkušnje z rally raid šponerjem? Ali obstaja tudi alternativa (cenejša ali blizu original?) se čedalje pogosteje oglaša kot star dizel... 

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2018 at 9:02 PM, Jernej23 said:

Ima kdo izkušnje z rally raid šponerjem? Ali obstaja tudi alternativa (cenejša ali blizu original?) se čedalje pogosteje oglaša kot star dizel... 

Rally raid ni alternativa, ampak ročni šponer. Prednost je v tem, da če ti pade pritisk olja, preko katerega se avtomatski (original) napenja, da je veriga še vedno napeta in ne povzorči dodatne škode.

Žal z njim nimam izkušenj, je pa na mojem seznamu za montažo ob naslednjem preverjanju ventilov.

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

Imaging, koliko je dela da se "odstrani" zadnja nihajka? Je dovolj, da se odstrani "centralni" vijak (skozi motor) ali je potrebno odstraniti tačke in vse ostalo? Sem iskal po netu, pa je samo "nadaljevanje" kako "razkoplješ" ležaj, nič pa o demontaži nihajke .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, imaging pravi:

Rally raid ni alternativa, ampak ročni šponer. Prednost je v tem, da če ti pade pritisk olja, preko katerega se avtomatski (original) napenja, da je veriga še vedno napeta in ne povzorči dodatne škode.

Žal z njim nimam izkušenj, je pa na mojem seznamu za montažo ob naslednjem preverjanju ventilov.

Vem, mislil sem če je še kakšna firma ki jih prodaja :) Vse pogosteje se sliši in dlje. Včasih je samo 2-3 sekunde, sedaj pa že 10-20 klopota. Ali bi kar novega original dal?

Se pa počasi poslavlja tudi akumulator (po papirjih iz 2013), števec se ugasne in napiše soft 3.2 dat 1.2 Polne ga 14.1-14.2V pade pa vmes na 9-10 enkrat tudi 4.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!