Skoči na vsebino

VMAX KLUB


Priporočene objave

to, z opletanjem vmaxa gen1 se reši tako, da se gumijaste nosilce motorja nadomesti s teflonskimi pušami. motor tako postane del nosilne konstrukcije in opletanje (kot posledica zvijanja) je bistveno bistveno bistveno zmanjšano.

se pa zaradi tega v določenem območju vrtljajev (področje obsega cca 500vrtljajev) pojavijo manjše resonančne vibracije, ki pa niso škodljive, so zgolj moteče...

o tem sem govoril z enim vmax strokovnjakom iz češkega vmax kluba. zanimiv dečko, razvija lastne sesalne cevi, kolektorje, airboxe,...

res mormao narediti blog na naši klubski strani, a ne?

Elo fajn bi bilo da začnemo nekaj delat v klubu , pa makar samo skupaj kak pir rukniti :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

počakajmo da vsi z dopusta pridemo, pa začnemo!

se pa že pogovarjamo, da bomo naredili eno skupno dvodnevno druženje (vožnja-zabava-prenočitev-vožnja) s CroVmax klubom...

l.p.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zdravo!

čuj, saj za to pa smo, da si pomagamo, a ne?

vem pa, kako vesel je človek, ko dobi kaj novega...

jaz sem danes dobil tole:

20100910165802_2010-09-1015-56-56-0002_resize.JPG

zdaj pa imam dilemo, hehe.. ;)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

čuj, saj za to pa smo, da si pomagamo, a ne?

vem pa, kako vesel je človek, ko dobi kaj novega...

jaz sem danes dobil tole:

20100910165802_2010-09-1015-56-56-0002_resize.JPG

zdaj pa imam dilemo, hehe.. ;)

full lepe stopalke , ma kako dilemo, gor zmontiraj :naughty: pa gasa .... komaj čakam da se bojo ,novim -rabljeni v maxi za ene 10k € dobili .)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bodoče me bolj zanima recimo 1500ccm kit carilo bati... pa montaža širše felge iz 3,5 na 6 in iz 15 col na 17-18 col(Deget)( koliko je max širina zadnje gume brez da predelaš kardan,kar je tud simpl ko pasul sam delat se mi tega za enkrat ne ljubi.

Pa motaža usd vilic od R1, če recimo zna kdo pri nas izdelati križe( a ima kdo pri nas s tem izkušnje) ma stavim six pack hofer pira da se nikomur tu ne sanja kaj veliko o tem :lol:

Bilo bi pa super s kom podebatirati o tem :)

vem za enega ... ko se boš odločal me pokliči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bodoče me bolj zanima recimo 1500ccm kit carilo bati... pa montaža širše felge iz 3,5 na 6 in iz 15 col na 17-18 col(Deget)( koliko je max širina zadnje gume brez da predelaš kardan,kar je tud simpl ko pasul sam delat se mi tega za enkrat ne ljubi.

Pa motaža usd vilic od R1, če recimo zna kdo pri nas izdelati križe( a ima kdo pri nas s tem izkušnje) ma stavim six pack hofer pira da se nikomur tu ne sanja kaj veliko o tem :lol:

Bilo bi pa super s kom podebatirati o tem :)

Se oproščam, da se oglašam v tej temi, samo bi opozoril KUK-a, da naj se izogiba mojega motorja :ninja::nono: , če ne bo :bum::P .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa motaža usd vilic od R1, če recimo zna kdo pri nas izdelati križe( a ima kdo pri nas s tem izkušnje) ma stavim six pack hofer pira da se nikomur tu ne sanja kaj veliko o tem :lol:

Bilo bi pa super s kom podebatirati o tem :)

Oj Kuk-šele zdaj opazil tvoj post. Ponavad se menja kar cel sprednji del z križi vred, lahko pa obdržiš tudi feltno in zavore al pa nardiš distančnike/nosilce ter montiraš te komponente po želji. Vsa znanost pri menjavi sprednjega konca je postružit os, ki drži križe pa urezat navoj. Izdelava custom križev (sploh CNC) zna bit kar draga. Drugače bi pa križe moral znat narest vsak dober kovinostrugar. Primeri aftermarket križev-cene segajo vse do 2800eur - http://bimbo.stroehm...hp?kategorie=13

Drugač pa V-max trance_43_wavetowel2.gif - tud supeeer osnova za predelave.

P.S:- A lahko Spar pir namest Hofer trance_41_w00t2.gifdrinka.gif

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj Kuk-šele zdaj opazil tvoj post. Ponavad se menja kar cel sprednji del z križi vred, lahko pa obdržiš tudi feltno in zavore al pa nardiš distančnike/nosilce ter montiraš te komponente po želji. Vsa znanost pri menjavi sprednjega konca je postružit os, ki drži križe pa urezat navoj. Izdelava custom križev (sploh CNC) zna bit kar draga. Drugače bi pa križe moral znat narest vsak dober kovinostrugar. Primeri aftermarket križev-cene segajo vse do 2800eur - http://bimbo.stroehm...hp?kategorie=13

Drugač pa V-max trance_43_wavetowel2.gif - tud supeeer osnova za predelave.

P.S:- A lahko Spar pir namest Hofer trance_41_w00t2.gifdrinka.gif

Jo majster ! :)

če bom kje dobil poceni komplet sprednji del (vilice, križi, kolo, blatnik, diski, čeljusti)od gsxr1100 bom zmontiral na mojega

križe pa bom dal delati

nekaj podobnega, klikni na: Gabelbruecke

sem nekje srečal načrt za take križe pa sem ga spustil iz oči :?, če veš za kak načrt mi ga pošlji, drugače ga bom pa moral sam narisati :D

bom testiral "špar pir" pa ti javim :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načrtov sicer nisem vidu, sem pa bral en opis predelave, kjer je majster sam izdelal križe za gsxr1100 in so res super izpadli. Bom poskusu poiskat. Drugač pa itak vzameš osnovne mere (za vilice) od križev za gsxr, psremeniš samo os, pa obliko. Drugač pa kolker vem majo od gsxr od 91 USD vilice. Če boš pa rabu slučajno rabu mam pa še 6batne Tokico zavorne čeljusti, ki pašejo na te vilce.

P.S.-lahko pogledaš tudi za kakimi vilicami od Hayabuse-ampak so pomoje dražje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načrtov sicer nisem vidu, sem pa bral en opis predelave, kjer je majster sam izdelal križe za gsxr1100 in so res super izpadli. Bom poskusu poiskat. Drugač pa itak vzameš osnovne mere (za vilice) od križev za gsxr, psremeniš samo os, pa obliko. Drugač pa kolker vem majo od gsxr od 91 USD vilice. Če boš pa rabu slučajno rabu mam pa še 6batne Tokico zavorne čeljusti, ki pašejo na te vilce.

P.S.-lahko pogledaš tudi za kakimi vilicami od Hayabuse-ampak so pomoje dražje.

Od hajabuze vilice so kr drage ,od gsxr-a pa jih lahko dobiš ugodno, jaz bom kr cel sprednji del menjal kot si rekel, dimenzije križev bom pa kr od starih vzel , kot si napisal l le malo debelejše bom naredil , cevi vilic pa bom oblekel z debelejšimi cevmi

edino ni mi še čist jasna naslednja zadeva, frend iz crovmax kluba je notranji del vilic podalšal za 8 cm pa neke nastavke je dodal, kje pa kako in zakaj še ne vem.

Videl pa sem da montirajo usd vilice od yamahe yzf 750 r 4 hn, me zanima koliko so dolge? men se zdijo malo kratke.

to so najcenejše varijante ki so mi znane, zdaj moram samo še poceni sprednji del od starega gixxerja

najt(taki ki ga moj trenutni proračun prenese :lol:) pol pa se lahko zmeniva za čeljusti , kaj si ti nor in že pade hofer(špar) pir :beer1:

nekaj podobnega bi rad naredil kot so maxi na spodnjem linku

http://www.rubymax.de/fotos.php

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj glede daljšanja vilic nebi vedel, mapak pomoje nebi smelo bit opreveč komplicirano-z mal volje se vse da. Glede dolžin nisem najdu česa pametnega, sem pa našel glede premerov samih vilic če ti kaj pomaga- http://www.vortexracing.com/index.php?src=gendocs&link=Clip%20On%20Chart&category=Tech

Lahko pa povprašaš na tem forumu- www.customfighters.com. Tele so nardil pa stestiral že večalmanj vse. Gor je tudi par opisov predelav Vmaxov npr. tale je dost hardcore http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=19304&highlight=vmax

Če te pa zanima sem pa enkrat na e-bayu zasledil tudi plastiko zadka, ki se direkt našravfa na maxa (bolt on)

P.S.-Sem ugotovu da je spar pir (tiste 2l flaše) sam prepakiran Jelen-srbski dost OK pir trance_06_beer2.giftrance_41_w00t2.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mere vilic od V maxa:

Vilice 87 cm

Od tal(konca kolesa) do zgornjega križa 114 cm(po liniji vilic), če ima kdo kake ki so približno te mere naj javi :)

pašejo tudi vilice od yamahe yzf 1000 exup z malo predelave (notranje cevi se zamenja z cevmi od yzf 750r 4hn

¸iščem dalje...:ninja:

zanima me dimanzija vilic od stare cbr-ke 900 let 94-99 čeprav nisp usd.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to mi pa prosim razloži

Na kratko , po nasvetu Vmaxxerjev( klub ki šteje čez 1500 lastnikov vmaxev) iz omenjenih vilic sestaviš ene ki pašejo po dolžini.

ali pa podalšaš vilice od gsxr-a 1100 za 8 cm da dobiš pravo dolžino

še ena varijanto poznam, vzameš vilice ki so krajše in jih montiraš v križe ki so(spuščeni) sam grdo zgleda.

raziskujem pa še druge možnosti., če ima kdo kako idejo ali nasvet, se priporočam.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definiraj še motocikel "yzf 1000 exup"

Najbrž misli T-ace, tak kot je tvoj cel in moj sesut, hehe.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž misli T-ace, tak kot je tvoj cel in moj sesut, hehe.

LP Robert

a-an, ni thunderace, starejši model yamahe z USD vilicami THACE nima USD vilic če se ne motim, od yzf so vilice dolge77 cm,če pa zamenjaš spodnje cevi (ma ne vem kako se jim reče) z cevmi od yzf 750 pa dobiš dolžino okoli 84 cm kot pri vmaxu :)(tako so mi razložili VMAXXERJI from germany ;)

na spodnjem linku sta oba modela 1000 in 750

http://www.motorcycl..._fzr1000_91.htm

http://www.google.si...ved=0CBsQ9QEwAQ

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

bratranc tegale slikal nekje v nemciji.. ni slabo, ne?

post-1357-012085100 1288548041_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

http://www.vmaxforum.net/album.php?albumid=320&pictureid=2452 Pri v maxu gen-1, je predelava sedeža oblikovalsko kr zahtevna, ker hitro popačiš motor , problem je v tem ker okvir ni v eni liniji, da bi lahko naredil linijo kot recimo pro caferacerjih, tud streetfighter predelave po navadi samo popačijo motor.

Večina jih meče drage dele na motor ,ki pa pol nardi jo motor grd !

Motor na prejšnjem postu je lep, sam predelava je ziher čez 15k €

(če mi bo seveda uspelo fotko prlimat???)za ziher pa bom linkal, je max z nizkim proračunom za predelavo, in mislim če bi še zadek nekako estetsko ujel bi bila ena lepših predelav.

http://www.vmaxforum...&pictureid=2452

Popravljeno . Popravil KUK679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!