Jump to content

Aprilia ETX 125


MotoRossi

Recommended Posts

Ima dobre pospeške (za seboj sem pusto sošolkino Hondo NSR125, pa seveda Yamaho dragstar125 od enga drugega sošolca  )

Na kero šolo pa hodiš?

A je ta sošolka mogoče Mateja, ker če je, močno dvomim, da si jo stresel v pospeških.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • batzajla

    20

  • _LuX_

    6

  • Hanza

    6

  • pastrana

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

en moj frend je meu ETX-a 125 sma se dost skup vozla. jst mam KMX-a 125 (nepredelanga). podobna sta sam etx je bl švoh (top: 100 km/h, moj:120+). pol je dau pa moj sošolc dizo zamenjat pa auspuh je neki predelal pa sta bla čist izenačena. drgač je pa to pravi fun bike za po gmajni pa tud po cesti, sam mal prešvoh za daljše ture, da se pa tudi vozit.

p.s.: lahke endurce so zakon!!!! :OK:

Link to post
Share on other sites

Na kero šolo pa hodiš?

A je ta sošolka mogoče Mateja, ker če je, močno dvomim, da si jo stresel v pospeških.

Ne, ni Mateja, Branka je - fejst punca :D

Hodim pa na Gimnazijo Slovenj Gradec

Glede mojga motorja:

je tak kot nov - ga nisem še nič predelal, v sebi še ima vse blokade... O:-)

torej je katalizator še vedno v auspuhu

Link to post
Share on other sites
en moj frend je meu ETX-a 125 sma se dost skup vozla. jst mam KMX-a 125 (nepredelanga). podobna sta sam etx je bl švoh (top: 100 km/h, moj:120+). pol je dau pa moj sošolc dizo zamenjat pa auspuh je neki predelal pa sta bla čist izenačena. drgač je pa to pravi fun bike za po gmajni pa tud po cesti, sam mal prešvoh za daljše ture, da se pa tudi vozit.

p.s.: lahke endurce so zakon!!!! :OK:

dej mal bol podrobno napiš kva je naredu: katero dizo,kolk veliko,kva je naredu z auspuhom (menjal al samo katalizator ven vzel),kako je mel naštelan frgazar (igla,zrak) upam da veš kej več.... :)

Link to post
Share on other sites

čist točn en vem, sam se bom pa pozanimu če te zanima pa ti povem, kar se auspuha tiče ga je dau enmu predelat pa mu ni do kraja zrihtu pa je kr tk ostau...

nevem točn, vga bom v šoli prašu pa ti pol povem

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

evo,pa sn prišo do tiste točke,ko hrepeniš po pospeških in hitrosti :kva2: ,pa si na nuli z dnarom.

daj,etx fani povejte mi prosim kak je z blokadami pr toti endurci! Kje so kak zgledajo,kak se jih da ven-odpre,ka s tem pridobiš,pa tak malo.Bi šlo? kak je kaj z zvokom,ko daš katalizator ven?

Ajde majstri!

Hanza

Link to post
Share on other sites

najprej poglej če maš še blokado na cdi. zvok se ti ne bo spremenil,če daš ven katalizator. mal poglej nazaj,boš vidu da se tega motorja ne da skor nič odpret,bi mogu vse menjat

Link to post
Share on other sites

cdi je majhna črna škatlica pod sedežem,so eni drati gor priklopljen. na zadnji strani je stvar zasilikonana z nekim črnim kitom-to spraskaj stran in poglej,če imaš not nekakšen kovinski hmmm.... kako bi rekel :hmm: drat :D no to je treba preščipnit! malo preglej temo o rs 125,ma isto zadevo in so slikce tam.potem nazaj zasilikonaš in zadeva dela veliko bolje v srednjih obratih :) men je to naredu serviser pri 500km

<zok> tisti "drat" v silikonu nekateri poznamo se pod izrazom "jumper". :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pozna kdo koga,ko pozna koga,ko pozna koga,ko lahko zrihta zobnike za etx 125 :hmm: ?

Samo je problem,ko ne originalne.Zaj mam:vzadi 49

spredi 17.

tak za normalno ceno. :doze:

Al mi kdo kako drugo razmerje priporoča?

vaš Hanza

Link to post
Share on other sites

mam 23.000 km.

ketna ma 6cm hoda,zobniki so zbrušeni do amena,vožna:dosti-preveč nepredvidenih pavz za ketno.Kitnšpaner je na koncu.Sledi:Morm vse menjat.Takoj!!

No,se bi že zdavnaj mogo.

Lahko kdo zrihta zobnike? :xx:

Link to post
Share on other sites

če maš original ketno gor,se sam čudim da ti še skup stoji! :wacko: men se je ful hitro stegnila in pri slabih 10Kkm sem že vzel en člen ven... potem sem kupil DID in naslednjih 16Kkm sem jo našponal samo 2x :OK: zobniki so bli še zmer prvi. predolg si čakal,zdej maš še zobnike čist fuč

a ti jo je ratal kej 'odpret'? :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ne ni nič več blo " zaprto".Sn mislo,da ga je ona punca,ko ga je prej mela malo bol šparala,pa viim,da ga je terala do amena!

Zaj si mislim kupit 17 colske felne samo ne vem ki jih naj dobim. ve kiri za kake?

Pa kake si naj kupim? kire sploh pašejo gor?

od KTM-ov jih je kr dosti na www.ebay.de samo ne vem či pašejo gor.

na ka morš sploh to gleat? :hmm:

:stupid:

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

mal preber nazaj,smo že govorl o tem.etx ma nažalost cilinder brez ventila v izpušnem kanalu in če bi jo hotel 'odpret' bi blo treba menjat cilinder,pa mogoč še kej

ma pa blokado na CDI-ju,v uplinjaču,pa katalizator lahko ven vzameš.zadnjega se mogoče niti ne splača delat

Link to post
Share on other sites

kje pa je na frgazarju? pr moji mam en problem, k prešaltam neki cajta ful uleče pol se ji ustau pol pa podivja spet,to mi ni glih ušeč k prletim uvink s pounimi obrati pa mau pobremzam pol mi pa padejo na une k ne gre nikamr,pa ni glih fajn to,una črna škatlca sm jo pa dons najdu je pa vidt nedotaknena a je to vzrok? drgač je pa kolega(Unikat) povedu da mam drgač blokade uzun u aspuhu,kje je pa katalizator? js sm zdej s prmu tankom naredu 120km s tem da ni šlo skor nč rezerve( sam preklopt sm mogu) a je to velik za ta motor? lp

Link to post
Share on other sites

jaja,ta luknja moči v srednjih obratih je zarad blokade na 'črni škatlici'

vzem dol sedež,spraskej stran silikon na čš in preščipni (odlomi) kontakt tm zadej.slike maš v temi aprilie rs 125 k ma enako blokado

Link to post
Share on other sites

nč ne bo narobe.to je blokada,ki naj bi jo serviser ostranu po 500 kilometrih.najd si fotke,da ne boš kej zaštrikal če ne veš točn zakva se gre.ne odgovarjam za posledice :D

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!