Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ImenitnaPriložnost

Ducati Multistrada MTS 1200 (2010)

Recommended Posts

perry
59 minutes ago, DUCATI_RIDER said:

tanova 2018 tut nima luknje več, že od 2016 naprej  so jo odpravili , navora pa še več :D kak še bo to cotalo gume :kva2:

Bom probal, mogoce jo pa menjam

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER
Ob 23. 11. 2017 ob 21:21, perry pravi:

Bom probal, mogoce jo pa menjam

jaz tudi, drugo leto če ne zgubim preveč. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUCATI_RIDER

Da malo zbudim še to temo. A je kodo šel sprobat to novo MTS 1260? jaz sem si jo sposodil v asu za eno dopoldan. Meni osebno pozicija bolj odgovarja na tej prejšnji,  nova je malo daljša, oz belanca je malce bolj naprej in nižja, motor je res še večja petarda, qichshifter pa se lepo izkaže da ni to ta turing motor najboljša rešitev. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AleksG

Živjo,
eno vprašanje za tiste, ki ste poleg Multistrade vozili tudi kakšnega starejšega ducatija.

Pred nekaj leti sem si lastil Monstra 620, motor je precej zaviral, kot se seveda za Ducatija spodobi.

Zanima me koliko motornega zaviranja ima motor "Testastretta 11°" v primerjavi s starejšimi ducatiji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 9 urami, AleksG pravi:

Živjo,
eno vprašanje za tiste, ki ste poleg Multistrade vozili tudi kakšnega starejšega ducatija.

Pred nekaj leti sem si lastil Monstra 620, motor je precej zaviral, kot se seveda za Ducatija spodobi.

Zanima me koliko motornega zaviranja ima motor "Testastretta 11°" v primerjavi s starejšimi ducatiji?

Imajo protizdrsno sklopko in ni več brutalnega pojemka , ko prestavljaš na dol .

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Sem si privoščil MTS 1200 :D

Letnik 2015 

Hja... (itk je nism sprobu prej) kar presenecen no priznam, da nisem pricakoval taksne elegance od Ducatija :)

Predvsem mislim na agregat, ki je precej elasticen (če primerjam z 1098S...)

Za probat bo treba kako daljšo furo sam izgleda obetavna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Am... aje ze kdo menjal pozicijsko luc za LED (belo) menjal bi tudi glavne H11 ampak tist mi je jasno... na MTS 2015+

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ducared

Za vse ki imate tezave z zadnjo zavoro. 

Koncno nekdno nasel neko boljso resitev in testiral na 4 multistradah. 

Prav tako resitev za vse monsterje. 

Prilagam video. Resitev je v olju CASTROL SRF (ja je drazje kar cca. 70€/l). To olje ima vecje "mokro" vrelisce kot ostala navadna olja. 

Baje je rezervoar za olje preblizu izpusnega sistema.. Itd, kar povzroci da se olje pregreva in vsrka prevec vlage in umazanije.

 

Jaz preiskusil in zadeva mi deluje tudi po 1mesecu. Prej luftal zadnjo zavoro skoraj vsak teden. 😁😎

Link

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MPeco

Živjo,

Zanima me če kdo prodaja Multistrado 1200 z ABS in ni na avto.netu (do približno 9.500€), hvala. 🙃

Share this post


Link to post
Share on other sites
djexxtreme

Koliko sploh ti motorji zdrzijo se pravi glavne komponente glavna gred, lezaji, bati, itd?

Ima mogoce kdo kaksno multistrado da ima prevozenih prek 100.000km in da je na njej se prvi motor brez menjave dotičnih glavnih stvari?

Kajti ko malo gledam po italijanskih ali nemških straneh praktično ni multistrade da bi imela preko 100.000km kar bi za 10 let star touring motor ze katera morala imeti vsaj v primerjavi z gsi ko ima ze skoraj vsak drug toliko kilometrov.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Ima kdo strojno opremo za reset servisa na multistrada 1200 2013? Saj veeem bom mogu pelat na AS...🙈

Share this post


Link to post
Share on other sites
kr3mn1
Ob 16. 5. 2020 ob 14:48, marincspeedshop pravi:

Ima kdo strojno opremo za reset servisa na multistrada 1200 2013? Saj veeem bom mogu pelat na AS...🙈

 

Ob 23. 2. 2020 ob 16:47, djexxtreme pravi:

Koliko sploh ti motorji zdrzijo se pravi glavne komponente glavna gred, lezaji, bati, itd?

Ima mogoce kdo kaksno multistrado da ima prevozenih prek 100.000km in da je na njej se prvi motor brez menjave dotičnih glavnih stvari?

Kajti ko malo gledam po italijanskih ali nemških straneh praktično ni multistrade da bi imela preko 100.000km kar bi za 10 let star touring motor ze katera morala imeti vsaj v primerjavi z gsi ko ima ze skoraj vsak drug toliko kilometrov.

 

moja ima 107.000, tadruga pa 75.000. delajo kot urice. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
djexxtreme
pred 4 urami, kr3mn1 pravi:

 

moja ima 107.000, tadruga pa 75.000. delajo kot urice. 

No to je dober podatek, pa še na nobeni od teh dveh nisi imel kakšnih težav z samim agregatom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!