Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

5 hours ago, Wakasaki said:

Hvala

Kok si plačal.....

Sicer mislim sam urediti ampak ta kurče....čas je vedno drama.

Iskreno nevem kako in koliko ti bo ratalo da si boš sam uredil. Očisti že ampak nastavit forgazerje pa nevem kako ti bo ratal. Jaz sem dal vse porihtat to Motormirčiju v Slovenskih Konjicah in ker je vgrajeval blokado za 35kw, je obenem vzel dol forgazerje jih dal v mašino ki očisti in nastavi forgazerje. Cena z vgradnjo blokade, blokado 35kw  in čiščenjem ter nastavljanjem forgazerjev je bila okoli 210eur.

Je pa tu kar ogromno dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Imam eno vprašanje,imam hornetko 2007,pa se noče  zbuditi-ne vžge:),pa me zanima ali se lahko motor vžiga na porivanje?Akumulator je napolnjen,pumpa se sliši,vednar vseeno noče vžgati,malo se nagibam k temu da je” zalit”.kakšen nasvet bi bil dobrodošel preden ga peljem k mehaniku,je pa do zdaj vsako zimo normalno vžigal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko se vzge na porivanje. Ce bos porivu daj motor v fazo,kontakt, porines,skocis na sedes in hrati iz lera zabijes v drugo prestavo...je pa eleganten vzig na porivanje mala znanost in nekaj prakse.  Marsigdo je ze padel ko mu je zadnje kolo blokiralo... Mogoce bo lazje ce "verglas" na kleme z avtoakumulatorjem, pa gas "wideopen" da se svecke posusijo ce so zalite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, marincspeedshop pravi:

.. Mogoce bo lazje ce "verglas" na kleme z avtoakumulatorjem...

Pa ja...na motorju pustis priklopljen aku in nanj zvezes se avto aku in je stvar zrihtana....nikakor direkt avto aku   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, sesir pravi:

Pa ja...na motorju pustis priklopljen aku in nanj zvezes se avto aku in je stvar zrihtana....nikakor direkt avto aku   

To sem mislil ja. Nisem pa pricakoval da bo gdo narobe zastopu in da morem priklop klem bol podrobno opisat:yea1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene zanima, če ima kdo pri Hornetu krajša prestavna razmerja (npr. sprednji zobnik verige manjši od originalnega, oz. večji zadnji zobnik) ?

Kakšni so občutki vožnje v primerjavi z original prestavnim razmerjem ?

Hvala in LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, dreja_123 pravi:

Mene zanima, če ima kdo pri Hornetu krajša prestavna razmerja (npr. sprednji zobnik verige manjši od originalnega, oz. večji zadnji zobnik) ?

Kakšni so občutki vožnje v primerjavi z original prestavnim razmerjem ?

Hvala in LP Andrej

Imel na l.98 in na 04.....kot imam vedno na vecini mopijev....

Men zakon...sem pa imel na hornet po spominu le enga manj spredaj,ker sem menju le zobmikec ne komplet...

Razlika?

Stevec vec laze,sam motor se veliko lepse pelje v prometni guzvi,velikokrat ni nujno potrebno saltat dol ko prehitevas...v dvoje pa se se lepse peljes...Lazje ga dvignes na zadnjo...je pa res,da po menjavi ne gre speljat in se do blokade peljat skozi prve tri prestave brez,da se peljes po zadnjem ali opleta balanca...

Recimo jz tud ce mislu kratek cas met mopi dal teh 12eu za 1zob manjsega spredaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor.

Jaz imam Horneta PC41, letnik 07. Rabil predvsem zato, da bi šel lepše iz dolgih (počasnih) ovinkov.

Ali mi bo potem tudi v drugi prestavi proti koncu obratov dvigovalo sprednje kolo ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, dreja_123 pravi:

Ali mi bo potem tudi v drugi prestavi proti koncu obratov dvigovalo sprednje kolo ?

 

Spredaj -1 je men bolj ko ne nujno...

Za 10eu spremenis karakter mopija...samo z menjavo prednjega se kar se mene tice moped le lepse pelje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Zdravo druščina.

Katere zavorne ploščice priporočate za Hornetko - letnik 2003?

Rabu bi za spredi in zadi :)

Tnx že vnaprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Zdravo druščina. Kot prvi motor bi vzel nekaj starejšega, ampak zanesljivega. Všeč so mi okrogli števci, tak retro izgled. Do 2005. V oči mi je padel tale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14544346

Je italijanski, uvožen 2010, v italijanski servisni vpisani 3-4 servisi (olje filter pa še neki malga kar nisem razumo). Nove gume, verižni set, svečke. Vžgal v prvo. Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, MilanG. said:

Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

Prvih ~10 sekund po hladnem zagonu je motor malo nemiren, sploh če dodaš gas. To je normalno.  Na slikah se opazi samo zamenjani gumi na ročkah, v folijo oblečeni bočni plastiki in manjše smerokaze. Drugih odstopanj ne najdem. Pri tako starem motorju bodi pozoren še na obrabo sprednjih zavornih diskov, ker lahko do neke mere sklepaš glede realnosti kilometrine na števcu (ni pa to 100%). Šibka točka teh motorjev je bil regler, ostalo pa dela (tipična Honda :)). 

Cena... en "veliki" servis (gume, verižni set, servis vzmetenja, kontrola ventilov, zavorne obloge, svečke..) te stane 500€++. 2000€ je lahko visoka ali pa nizka, odvisno od stanja motorja. Vzemi na ogled kakšnega izkušenega motorista...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2019 ob 22:51, MilanG. pravi:

Zdravo druščina. Kot prvi motor bi vzel nekaj starejšega, ampak zanesljivega. Všeč so mi okrogli števci, tak retro izgled. Do 2005. V oči mi je padel tale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14544346

Je italijanski, uvožen 2010, v italijanski servisni vpisani 3-4 servisi (olje filter pa še neki malga kar nisem razumo). Nove gume, verižni set, svečke. Vžgal v prvo. Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

tud js sem to sezono kr neki km naredil z tem motorjem (sicer letnik 2002 ampak mislim da je to isti), cena se mi zdi ok, bratov je bil kupljen za 2k z zadnjim kovčkom, prednim vizirjem in nakaj manjšimi lepotnimi napakami, prevoženih prebližno isto km kot ta ki si ga linkal. motor je super za prvi motor, vodljiv kr močen (ni nekih oh in sploh povspeškov) ampak 190 gre brez problema, za prehitevanje ga je pa če hočeš skočit kr nujno zamenjat eno nižje. je super vodljiv. edini minus (mogoče samo njegov da je to potrebno uredit) so zavore ki pa so "kar ok" dokler vozis samo ta motor, če pa se iz kakšnega novejšega z abs presedeš na tega se ti bo zdelo da je zavorna pot kilometerska (no vsej meni se je).

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ok, sem vzel tistole horneto. Zdej pa problem....pod štand gasom izgublja napetost akumulatorja. Ko ga napolnem z polnilcem, napolni akumulator na 12.8V...pri 2500 obrati naraste na 13.6V, pri višjih obratih zopet pade nazaj na nekje 12.8.  Če izvajam vaje na poligonu kakšno uro brez gasa - slalom etc. ali zgolj štand gas, ko ga vgasnem, se ga ne da več prižgat. Je kriv akumulator (a ni znak fuč akumulatorja, da se ne more napolnit - tale se in nato normalno vžge) ali česa drugega (regulator/rectifier)?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, MilanG. said:

Ok, sem vzel tistole horneto. Zdej pa problem....pod štand gasom izgublja napetost akumulatorja. Ko ga napolnem z polnilcem, napolni akumulator na 12.8V...pri 2500 obrati naraste na 13.6V, pri višjih obratih zopet pade nazaj na nekje 12.8.  Če izvajam vaje na poligonu kakšno uro brez gasa - slalom etc. ali zgolj štand gas, ko ga vgasnem, se ga ne da več prižgat. Je kriv akumulator (a ni znak fuč akumulatorja, da se ne more napolnit - tale se in nato normalno vžge) ali česa drugega (regulator/rectifier)?

Frendova horneta l. 2002 je isto pocela. Poligon je spraznil baterijo. Z novo je vse bp. Reg/rec v veliki vecini primerov crkne tako, da polni prevec, in baterijo skuha. 
edit @Shillien, za zavore so ful pomembne zavorne ploscice. Honda original so odlicne, in ne unicijo diskov. Sm eksperimentiral tud z aftermarket Nissin, ni blo OK. Hornet z urejenimi zlajfi se ustavi zelo solidno. (Ploscice, olje, cevi, ciste celjusti) 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

Imam Hondo Hornet CB 600 FA (z ABS), letnik 2008. Kje bi našel diagnostičen konektor oz. ECU?

Kupil sem namreč prikazovalnik prestav, sedaj pa ne najdem omenjenega konektorja za priključitev.

Hvala za odgovore. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!