Jump to content
  • Sign Up
Sali

Honda CB 600 F Hornet

Recommended Posts

Hrgota
5 hours ago, Wakasaki said:

Hvala

Kok si plačal.....

Sicer mislim sam urediti ampak ta kurče....čas je vedno drama.

Iskreno nevem kako in koliko ti bo ratalo da si boš sam uredil. Očisti že ampak nastavit forgazerje pa nevem kako ti bo ratal. Jaz sem dal vse porihtat to Motormirčiju v Slovenskih Konjicah in ker je vgrajeval blokado za 35kw, je obenem vzel dol forgazerje jih dal v mašino ki očisti in nastavi forgazerje. Cena z vgradnjo blokade, blokado 35kw  in čiščenjem ter nastavljanjem forgazerjev je bila okoli 210eur.

Je pa tu kar ogromno dela...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nedicom

Imam eno vprašanje,imam hornetko 2007,pa se noče  zbuditi-ne vžge:),pa me zanima ali se lahko motor vžiga na porivanje?Akumulator je napolnjen,pumpa se sliši,vednar vseeno noče vžgati,malo se nagibam k temu da je” zalit”.kakšen nasvet bi bil dobrodošel preden ga peljem k mehaniku,je pa do zdaj vsako zimo normalno vžigal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Lahko se vzge na porivanje. Ce bos porivu daj motor v fazo,kontakt, porines,skocis na sedes in hrati iz lera zabijes v drugo prestavo...je pa eleganten vzig na porivanje mala znanost in nekaj prakse.  Marsigdo je ze padel ko mu je zadnje kolo blokiralo... Mogoce bo lazje ce "verglas" na kleme z avtoakumulatorjem, pa gas "wideopen" da se svecke posusijo ce so zalite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 5 minutami, marincspeedshop pravi:

.. Mogoce bo lazje ce "verglas" na kleme z avtoakumulatorjem...

Pa ja...na motorju pustis priklopljen aku in nanj zvezes se avto aku in je stvar zrihtana....nikakor direkt avto aku   

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop
pred 21 minutami, sesir pravi:

Pa ja...na motorju pustis priklopljen aku in nanj zvezes se avto aku in je stvar zrihtana....nikakor direkt avto aku   

To sem mislil ja. Nisem pa pricakoval da bo gdo narobe zastopu in da morem priklop klem bol podrobno opisat:yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dreja_123

Mene zanima, če ima kdo pri Hornetu krajša prestavna razmerja (npr. sprednji zobnik verige manjši od originalnega, oz. večji zadnji zobnik) ?

Kakšni so občutki vožnje v primerjavi z original prestavnim razmerjem ?

Hvala in LP Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 26 minutami, dreja_123 pravi:

Mene zanima, če ima kdo pri Hornetu krajša prestavna razmerja (npr. sprednji zobnik verige manjši od originalnega, oz. večji zadnji zobnik) ?

Kakšni so občutki vožnje v primerjavi z original prestavnim razmerjem ?

Hvala in LP Andrej

Imel na l.98 in na 04.....kot imam vedno na vecini mopijev....

Men zakon...sem pa imel na hornet po spominu le enga manj spredaj,ker sem menju le zobmikec ne komplet...

Razlika?

Stevec vec laze,sam motor se veliko lepse pelje v prometni guzvi,velikokrat ni nujno potrebno saltat dol ko prehitevas...v dvoje pa se se lepse peljes...Lazje ga dvignes na zadnjo...je pa res,da po menjavi ne gre speljat in se do blokade peljat skozi prve tri prestave brez,da se peljes po zadnjem ali opleta balanca...

Recimo jz tud ce mislu kratek cas met mopi dal teh 12eu za 1zob manjsega spredaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dreja_123

Hvala za odgovor.

Jaz imam Horneta PC41, letnik 07. Rabil predvsem zato, da bi šel lepše iz dolgih (počasnih) ovinkov.

Ali mi bo potem tudi v drugi prestavi proti koncu obratov dvigovalo sprednje kolo ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred eno uro, dreja_123 pravi:

Ali mi bo potem tudi v drugi prestavi proti koncu obratov dvigovalo sprednje kolo ?

 

Spredaj -1 je men bolj ko ne nujno...

Za 10eu spremenis karakter mopija...samo z menjavo prednjega se kar se mene tice moped le lepse pelje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suit

Letnik 2009,  prosti tek je stalno na okoli 1700-1500rpm (hladen in vroč).

Kakšna znana napaka teh modelov ali se, da kje nastavljat?

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
znj

Zdravo druščina.

Katere zavorne ploščice priporočate za Hornetko - letnik 2003?

Rabu bi za spredi in zadi :)

Tnx že vnaprej!

Share this post


Link to post
Share on other sites
B192

Kje se dobi original, imam 08 letnik in ne vem iz kje naročiti.. ebay je nasičen podvojenih oglasov in nič ne najdeš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roki

https://www.honda-as.com/motorji/prodaja-in-servis

Share this post


Link to post
Share on other sites
MilanG.

Zdravo druščina. Kot prvi motor bi vzel nekaj starejšega, ampak zanesljivega. Všeč so mi okrogli števci, tak retro izgled. Do 2005. V oči mi je padel tale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14544346

Je italijanski, uvožen 2010, v italijanski servisni vpisani 3-4 servisi (olje filter pa še neki malga kar nisem razumo). Nove gume, verižni set, svečke. Vžgal v prvo. Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
9 hours ago, MilanG. said:

Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

Prvih ~10 sekund po hladnem zagonu je motor malo nemiren, sploh če dodaš gas. To je normalno.  Na slikah se opazi samo zamenjani gumi na ročkah, v folijo oblečeni bočni plastiki in manjše smerokaze. Drugih odstopanj ne najdem. Pri tako starem motorju bodi pozoren še na obrabo sprednjih zavornih diskov, ker lahko do neke mere sklepaš glede realnosti kilometrine na števcu (ni pa to 100%). Šibka točka teh motorjev je bil regler, ostalo pa dela (tipična Honda :)). 

Cena... en "veliki" servis (gume, verižni set, servis vzmetenja, kontrola ventilov, zavorne obloge, svečke..) te stane 500€++. 2000€ je lahko visoka ali pa nizka, odvisno od stanja motorja. Vzemi na ogled kakšnega izkušenega motorista...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
Ob 12. 11. 2019 ob 22:51, MilanG. pravi:

Zdravo druščina. Kot prvi motor bi vzel nekaj starejšega, ampak zanesljivega. Všeč so mi okrogli števci, tak retro izgled. Do 2005. V oči mi je padel tale:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14544346

Je italijanski, uvožen 2010, v italijanski servisni vpisani 3-4 servisi (olje filter pa še neki malga kar nisem razumo). Nove gume, verižni set, svečke. Vžgal v prvo. Pod standgasom se mi je zdel malo nemiren, minimalna fluktuacija obratov. Prodajalec rekel, da je to normalno (imajo tudi servis). Vožnja zaradi vremena še ni realizirana. Na kaj pazit, opazite kaj iz slik? Kolikšna je realna cena 15 let starega horneta? Mogoče kak forumaš prodaja svojega?

tud js sem to sezono kr neki km naredil z tem motorjem (sicer letnik 2002 ampak mislim da je to isti), cena se mi zdi ok, bratov je bil kupljen za 2k z zadnjim kovčkom, prednim vizirjem in nakaj manjšimi lepotnimi napakami, prevoženih prebližno isto km kot ta ki si ga linkal. motor je super za prvi motor, vodljiv kr močen (ni nekih oh in sploh povspeškov) ampak 190 gre brez problema, za prehitevanje ga je pa če hočeš skočit kr nujno zamenjat eno nižje. je super vodljiv. edini minus (mogoče samo njegov da je to potrebno uredit) so zavore ki pa so "kar ok" dokler vozis samo ta motor, če pa se iz kakšnega novejšega z abs presedeš na tega se ti bo zdelo da je zavorna pot kilometerska (no vsej meni se je).

Edited by Shillien

Share this post


Link to post
Share on other sites
MilanG.

Ok, sem vzel tistole horneto. Zdej pa problem....pod štand gasom izgublja napetost akumulatorja. Ko ga napolnem z polnilcem, napolni akumulator na 12.8V...pri 2500 obrati naraste na 13.6V, pri višjih obratih zopet pade nazaj na nekje 12.8.  Če izvajam vaje na poligonu kakšno uro brez gasa - slalom etc. ali zgolj štand gas, ko ga vgasnem, se ga ne da več prižgat. Je kriv akumulator (a ni znak fuč akumulatorja, da se ne more napolnit - tale se in nato normalno vžge) ali česa drugega (regulator/rectifier)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
10 minutes ago, MilanG. said:

Ok, sem vzel tistole horneto. Zdej pa problem....pod štand gasom izgublja napetost akumulatorja. Ko ga napolnem z polnilcem, napolni akumulator na 12.8V...pri 2500 obrati naraste na 13.6V, pri višjih obratih zopet pade nazaj na nekje 12.8.  Če izvajam vaje na poligonu kakšno uro brez gasa - slalom etc. ali zgolj štand gas, ko ga vgasnem, se ga ne da več prižgat. Je kriv akumulator (a ni znak fuč akumulatorja, da se ne more napolnit - tale se in nato normalno vžge) ali česa drugega (regulator/rectifier)?

Frendova horneta l. 2002 je isto pocela. Poligon je spraznil baterijo. Z novo je vse bp. Reg/rec v veliki vecini primerov crkne tako, da polni prevec, in baterijo skuha. 
edit @Shillien, za zavore so ful pomembne zavorne ploscice. Honda original so odlicne, in ne unicijo diskov. Sm eksperimentiral tud z aftermarket Nissin, ni blo OK. Hornet z urejenimi zlajfi se ustavi zelo solidno. (Ploscice, olje, cevi, ciste celjusti) 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
MilanG.

Da ne bom izpadel idiot, a akumulator spada pod 1 mesečno garancijo, ki jo prodajalci zakonsko morajo nuditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Premeri z multimetrom stator in regulator ter sporoci vrednosti potem pa svetujemo naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      evo glih kar začel gledat ta novo episodo semen  
    • twom
      Ko ženske želijo zgledati mlajše: - peeling, mikroabrazija, maska za obraz, 12 različnih krem, 3 slojni makeup - zgledajo dva tedna mlajše. Ko moški želimo zgledati mlajši: - se obrijemo - zgledamo mlajši 10 let
    • ChuckNorris
      Kaj ti pa preprečuje da pokličes avtošolo, ki organizira tečaje za čoln in jih vprašat kolk to košta al pa štacuno s čolni? Boš takoj dobil cifro, pa boš videl kolk je drago. Tukaj je pa isto. Priletelo kup številk koliko je nekoga približno prišlo koštat. Za toče cifre je pa treba poklicat ljudi, ki se s tem ukvarjajo.  Infomacije so dostopne saj živimo v letu 2019 in ne v kameni dobi...😉  
    • amateur
      Zanimiv posnetek. Koliko časa je to realno trajalo? Srečno vožnjo!
    • ligenjček
      evo, zimske radosti so doživete, zdj bi pa poletje nazaj če lahko...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!