Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

pred 5 minutami, Arzen pravi:

In zakaj nucate še kaj več? Sej pa se to dere že brez teh auspuhov.

Ti ko primerjaš z 125 4t:ras:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Arzen said:

Ne ne, vozim kar hornetko 600 :fyou: Joj, nič vam ne povem več, banda :lol1: 

Mi te mamo tudi radi. Ampak Hornetke pa bolj, zato nehaj smetit k te bom zatožla :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Lani sem postal ponosen lastnik CB-jke letnik 2008. Do sedaj z njo nisem imel nobenih problemov, dela ko urica, se je pa sedaj pojavlja naslednja težava.

Med vožnjo ko pritisnem sklopko in želim 'prešaltat', motor ugasne. Nekako sem uspel stestirati, da se to to dogaja ko ima motor tam 90+ stopinj celzija (ko se naprimer peljem čez mesto in se motor bolj zagreje). 

V prostem teku motor lepo teče - namreč, prvo sem pomislil da je prenizki štangas, pa tudi ko imama motor tam okrog 80 stopinj tudi ni problema.

Je imel mogoče kdo od vas podoben problem. Prosim za kakšen nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, matej1 pravi:

Pozdravljeni,

Lani sem postal ponosen lastnik CB-jke letnik 2008. Do sedaj z njo nisem imel nobenih problemov, dela ko urica, se je pa sedaj pojavlja naslednja težava.

Med vožnjo ko pritisnem sklopko in želim 'prešaltat', motor ugasne. Nekako sem uspel stestirati, da se to to dogaja ko ima motor tam 90+ stopinj celzija (ko se naprimer peljem čez mesto in se motor bolj zagreje). 

V prostem teku motor lepo teče - namreč, prvo sem pomislil da je prenizki štangas, pa tudi ko imama motor tam okrog 80 stopinj tudi ni problema.

Je imel mogoče kdo od vas podoben problem. Prosim za kakšen nasvet.

A ti crkne ko daš iz lera v prvo (semafor npr) al ko se dejansko peleš?

A kj zvoke spuša k ga zmanjka ("pokašljevanje") al sam ugasne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Xebec pravi:

A ti crkne ko daš iz lera v prvo (semafor npr) al ko se dejansko peleš?

A kj zvoke spuša k ga zmanjka ("pokašljevanje") al sam ugasne?

Ne crkne med voznjo, naprimer ko presaltam iz 2 v 3, ...

kar naenkrat ga 'sfali', ni nobenega čudnega zvoka, nič, ... samo ugasne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, matej1 pravi:

Ne crkne med voznjo, naprimer ko presaltam iz 2 v 3, ...

kar naenkrat ga 'sfali', ni nobenega čudnega zvoka, nič, ... samo ugasne

Neki z štromom mogoče.

Preveri stikala:

- sklopke

- kill switch

- stikalo stojala

Če so zapacani je možno da javlja kot da je stransko stojalo dol in ugasne motor :hmm:

Za kaj bolj kompliciranega bo kšn mal večji majster mogu pogledat/predlagat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Xebec pravi:

Neki z štromom mogoče.

Preveri stikala:

- stikalo stojala

Če so zapacani je možno da javlja kot da je stransko stojalo dol in ugasne motor :hmm:

Ne spomnim več...mislim gsxr1000 k3 smo pet doktoratov delali okoli in naredili,saj na koncu blo stikalo tačke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Xebec pravi:

Neki z štromom mogoče.

Preveri stikala:

- sklopke

- kill switch

- stikalo stojala

Če so zapacani je možno da javlja kot da je stransko stojalo dol in ugasne motor :hmm:

Za kaj bolj kompliciranega bo kšn mal večji majster mogu pogledat/predlagat.

U, super, hvala za tole.

Bom preveril stikala, če so ok, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, matej1 pravi:

U, super, hvala za tole.

Bom preveril stikala, če so ok, ...

Neki se mi sanja da takrat bla na koncu vse kriva fedrca na tački in ko si dal gas zavibrirala in ugasnu...dokler nismo menjali fedre smo z dutch tejpom zalepili stikalo kot,da je tačka skozi dvignjena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, sesir pravi:

Ne spomnim več...mislim gsxr1000 k3 smo pet doktoratov delali okoli in naredili,saj na koncu blo stikalo tačke...

Hvala, preverim stikalo stojala, ... Ker dejansko je pa tak da se včasih ugasne, včasih, ne, ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ixill izpuhi ti tamali z dvojnim rorom pride svetovno na hornetko pa se zvok je ubijalsko dober :)

 Bol ko španaš bol se dere :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 6. 2017 ob 9:24, sesir pravi:

Kot ti je napisal Dami...mogoče imaš še vilice malo trdo nastavljene...uteži pa sam nisem mogu verjet kakšna razlika med težami...prav zanimivo...Načeloma se vibracije pojavljajo pri konstantni vožnji ponavadi...Sem imel s temi utežmi kr neki heca na eni hondi vfr 800 ,ker sem skompliciran človek seveda!

Ja res je vilice naj bi bile kao nekoliko ponastavljene. Zanimivo, da se mi je začelo to sedaj dogajat po menjavi pnevmatik (vsaj zdi se mi, da prej nisem opazil - začetek sezone) in to ravno pri konstantni vožnji med 3 in 7 k obratov. Sem tolk jezen ker ravno ne tiščim v višave, da že razmišlam o menjavi na kaj bolj touring ker je res jebeno, da te roka boli zaradi tega - uniči ves užitek. Ma kdo kaj izkušenj z VFR 1200 kak se pele kj na dolge ture v dvoje in pa ob mal sportni-dinamični vožnji? 

Popravljeno . Popravil motoguzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko dejansko polnite gume? Na nalepki na blatniku mi piše 2,5/2,9 za oba primera, samo voznik, ali pa voznik plus sopotnik plus prtljaga.. Se ne bi niti poglabljala, če me ne bi vulkanizer čist presenečeno vprašal če sm zihr da je tolk veliko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume se polni po proizvajalni specifikaciji, z dodatkom izkušenj glede na gumo, in malo logike. Let me explain:
Na Transalp naj bi, če je voznik sam, pumpal spredaj 2 in zadaj 2. Če zadaj voziš še tistga, ki plačuje pir, pol je zadaj 2,8. Ma japonci predvidevajo, da je člouk težak 70 kil. K sm jst težak za 1,5 japonskega človeka, pumpam zadaj za pol človeka več. Kar pomeni pol več kot je razlika med 2 in 2,8. Torej mam zadaj napumpano gumo na 2,4.
To je ustrezno adekvatno natančno tolko, kot se predvideva :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, lucif3rka pravi:

Koliko dejansko polnite gume? Na nalepki na blatniku mi piše 2,5/2,9 za oba primera, samo voznik, ali pa voznik plus sopotnik plus prtljaga.. Se ne bi niti poglabljala, če me ne bi vulkanizer čist presenečeno vprašal če sm zihr da je tolk veliko..

Tudi meni piše toliko in to je predvideno s strani proizvajalca tako, če je voznik sam kot če ima sopotnika in proizvajalec verjetno malo bolj ve kot nek vulkanizer..., sam zaradi občutka med vožnjo nafilam obe gumi za 0,2 manj, torej 2,3/2,7...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, lucif3rka pravi:

Koliko dejansko polnite gume? Na nalepki na blatniku mi piše 2,5/2,9 za oba primera, samo voznik, ali pa voznik plus sopotnik plus prtljaga.. Se ne bi niti poglabljala, če me ne bi vulkanizer čist presenečeno vprašal če sm zihr da je tolk veliko..

toliko kot piše. Z ozirom, da si lažja, pa sama na motorju ne bo nič narobe tudi z 2,3 in 2,5 (oprijem je za odtenek boljši, obraba pnevmatike pa za odtenek večja, ampak res zanemarljivo)

Yamaha XJ6 220kg teže ima predpisano za solo 2,3 in 2,5 v dvoje 2,5 in 2,9.

Moj GT 210kg teže ima samo 2,5 in 2,9. Ponavadi tako vozim, ko gre guma h koncu in ko so hladnejši meseci nekoliko spustim (na 2,3 in 2,5) načeloma pa povsod pri štandardnih motorjih in štandardnih dimenzijah z 2,5 in 2,9 ne moreš zgrešit. Vse ostalo so detajli, recimo kaj hočeš od motorja itd. Ampak to je že višja znanost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, DAMI34 pravi:

toliko kot piše. Z ozirom, da si lažja, pa sama na motorju ne bo nič narobe tudi z 2,3 in 2,5 (oprijem je za odtenek boljši, obraba pnevmatike pa za odtenek večja, ampak res zanemarljivo)

Yamaha XJ6 220kg teže ima predpisano za solo 2,3 in 2,5 v dvoje 2,5 in 2,9.

Moj GT 210kg teže ima samo 2,5 in 2,9. Ponavadi tako vozim, ko gre guma h koncu in ko so hladnejši meseci nekoliko spustim (na 2,3 in 2,5) načeloma pa povsod pri štandardnih motorjih in štandardnih dimenzijah z 2,5 in 2,9 ne moreš zgrešit. Vse ostalo so detajli, recimo kaj hočeš od motorja itd. Ampak to je že višja znanost.

Guma bolj drži, če je v njej manjši tlak ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Borutt pravi:

Guma bolj drži, če je v njej manjši tlak ? 

Razlike so minimalne, (sicer je ta debata bolj za temo pnevmatike) z nekoliko nižjim tlakom je naležna površina za odtenek večja, zato guma kasneje začne drseti, oprijem je malce večji, hkrati pa če je samo sredina obrabljena nekoliko upočasniš obrabo sredine.

Vendar, meni osebno je bolj všeč da guma (pač zaradi stila vožnje) malce prej kontrolirano drsi (ter mi s tem nakazuje da se bližam meji) kot pa da lepi do zadnjega, potem pa samo odleti. Zato raje vozim polne tlake 2,5 in 2,9. (ampak razlika z 2,3 in 2,5 je reeeesnično minimalna, marsikdo sploh ne bo zaznal razlike)

Potem je tu še nekaj, niso vse gume enako odzivne, prav tako se enim pozna malce nižji tlak, drugim pa skoraj nič.

Recimo konkretno Mitas SF+ ma raje, je bolj odzivna, se hitrej preklada (je manj lesena) in manj troši na štandardnih tlakih 2,5 in 2,9. 

Če bova tule končala ok, če bi pa rad nadaljeval debato, linkaj odgovor na moj post v temo Pnevmatike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, DAMI34 said:

toliko kot piše. Z ozirom, da si lažja, pa sama na motorju ne bo nič narobe tudi z 2,3 in 2,5 (oprijem je za odtenek boljši, obraba pnevmatike pa za odtenek večja, ampak res zanemarljivo)

Yamaha XJ6 220kg teže ima predpisano za solo 2,3 in 2,5 v dvoje 2,5 in 2,9.

Moj GT 210kg teže ima samo 2,5 in 2,9. Ponavadi tako vozim, ko gre guma h koncu in ko so hladnejši meseci nekoliko spustim (na 2,3 in 2,5) načeloma pa povsod pri štandardnih motorjih in štandardnih dimenzijah z 2,5 in 2,9 ne moreš zgrešit. Vse ostalo so detajli, recimo kaj hočeš od motorja itd. Ampak to je že višja znanost.

Dejmo reč povprečne višine in teže za moškega, ajd (176/82), pa pomoje ne lih takšnega, kot ga je predvidela Honda :P Skratka, bomo ostali kar na standardu. Hvala za razlago, nekako nimam nikogar v familiji/partnerja/kogarkoli, k bi bil motorist, za takšna vprašanja, zato vam tu gor težim :jezik:

13 hours ago, Erik99 said:

Tudi meni piše toliko in to je predvideno s strani proizvajalca tako, če je voznik sam kot če ima sopotnika in proizvajalec verjetno malo bolj ve kot nek vulkanizer..., sam zaradi občutka med vožnjo nafilam obe gumi za 0,2 manj, torej 2,3/2,7...

LP

Tale moj "nek vulkanizer" je tudi sam motorist in prihaja iz dolgoletne moto familije, tako da mu definitivno bolj zaupam kot lastni presoji. Povprašala sem pač, ker vem, da Hornetke v originalu nimajo zadnjih blatnikov, moja pa je bila kupljena od prejšnjega lastnika z že zmontiranim, na njem je pa tudi nalepka za tlak v gumah. Pa še prvi motor mi je to, ever, zato nimam lih s čim primerjat :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, lucif3rka pravi:

Koliko dejansko polnite gume? Na nalepki na blatniku mi piše 2,5/2,9 za oba primera, samo voznik, ali pa voznik plus sopotnik plus prtljaga.. Se ne bi niti poglabljala, če me ne bi vulkanizer čist presenečeno vprašal če sm zihr da je tolk veliko..

Poizkusi prednjo 2.2 in zadnjo 2.3 men osebno glede na stil je bilo 2.3 in 2.5  preveč....

Tuk je za nekje malenkost hitrejšo vožnjo a še vseeno okretno...če se ti bo pa spredaj zdej zdaj okoren mopi pa po 0.1 dodajaj...vsi lahko pametujejo/mo...

Verjemi sama boš najlepše videla.Nič ne stane,če med vožnjo pač na "vsaki" bencinski obstojiš in dodaš ali odvzames 0.1....pogoj je le da prva bencinska kjer meriš tlak ni preblizu doma,da so pnevmatike ogrete...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, sesir said:

Poizkusi prednjo 2.2 in zadnjo 2.3 men osebno glede na stil je bilo 2.3 in 2.5  preveč....

Tuk je za nekje malenkost hitrejšo vožnjo a še vseeno okretno...če se ti bo pa spredaj zdej zdaj okoren mopi pa po 0.1 dodajaj...vsi lahko pametujejo/mo...

Verjemi sama boš najlepše videla.Nič ne stane,če med vožnjo pač na "vsaki" bencinski obstojiš in dodaš ali odvzames 0.1....pogoj je le da prva bencinska kjer meriš tlak ni preblizu doma,da so pnevmatike ogrete...

Uff, tolk malo? To pa ne vem če, pri ko mi je sprednja spustila na 2.0 je blo kot da bi vozila renault 5 brez serva :P 

Stane pa lahko vsaj 118€ + par ur dela (asistenca in iskanje nove in menjava in vožnja domov po dežju z novo gumo) - tale debata je nastala zato, ker sem pol metra pred manometrom na pumpi zapeljala na vijak.

In čeprav se strinjam, da sam najboljše veš, je za to vseeno potrebno imeti kaj več izkušenj, kot jih imam. Zato se zanašam na navodila proizvajalca, vulkanizerja in še koga :blush: Trenutno me pa itak bolj jezi konkretno tresenje balance pri 50, če imam zadaj kufr. Pred tem vikendom tega ni bilo, pa brez kufra je vse normalno, s kufrom pa... Komaj pripeljala domov, dejansko gre balanca 5cm levo desno, če jo spustim za desetinko sekunde :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, lucif3rka pravi:

Koliko dejansko polnite gume? Na nalepki na blatniku mi piše 2,5/2,9 za oba primera, samo voznik, ali pa voznik plus sopotnik plus prtljaga.. Se ne bi niti poglabljala, če me ne bi vulkanizer čist presenečeno vprašal če sm zihr da je tolk veliko..

pumpi 2,4/2,8 ali 2,5/2,9  neuš falila ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!