Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
kasti

Aprilia 1000 ETV Caponord

Recommended Posts

kasti

Glede na to, da sem imel priliko testirati(beri: pri Avtotriglavu so bli take face da so ni ga posodili čez vikend)Aprilio Caponord, nad katero sem se enostavno navdušil(dovolj moči in navora, odlična lega, zavore, sedež - zanj in zanjo,...)me zanima, če ima že kdo izkušnje s tem motociklom? Po mojem mnenju je to odličen potovalni motocikel, obenem pa si ravno zaradi moči in lege na cesti sem ter tja lahko daš duška!!!

Kako bi se lahko npr, primerjal s Hondo Varadero?

Ima kdo že izkušnje z obema?

Skratka - Ljubitelji pokončne drže morate preizkusiti ta motocikel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

caponord je po voznih lastnostih dosti boljsa od varadero, varadero lepse vlece pri nizkih obratih, visje je CN boljsa.

edino kar moti pri CN je izrazita cestna naravnanost. cevka za nivo olja je sicer prakticna ampak tudi zelo obcutljiva in bi na terenu hitro pocla (majhni padci se redno dogajajo) in olje bi steklo ven kar pomeni da je motor nevozen. ce se ti to zgodi kje dalec od civilizacije je to "sila neprijetno". za levo in desno (posoda za olje) stran motorja je treba nujno nabavit kovinsko zascito.

drugace pa se mi zdi CN boljsi motor, da o skoraj sportnem polaganju ovinkov sploh ne govorimo - lega na cesti je odlicna.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

PERVY!!!

A si slučajno probal že oba motorja? Zanima me predvsem mnenje nekoga, ki je uspel preizkusiti oba motocikla(CapoNord in Varadero)!

Na tisto s cevko za kontrolo nivoja olja pa še pomislil nisem!!!

No ja, Rotax je pač tukaj naredil napako; se pravi da je to problem pri vseh 1000 ccm Apriliah!!!

Mogoče sicer ETV in njemu podobni motocikli niti niso namenjenu za brezpotja, pa vendar je tudi na cesti kakšen zdrs neprijeten za bikerja in motocikel, če pa je še motor nevozen (izliv olja) pa je situacija še toliko bolj zaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

varadero nisem probal ampak to je mnenje mehanika ki je ze vozil oba. rekel je da bi se odlocil za CN ampak mu je malo prevec cestni ker gre rad na kaki teren. drugace mu je CN boljsi.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

PERVY!!!

A si slučajno probal že oba motorja? Zanima me predvsem mnenje nekoga, ki je uspel preizkusiti oba motocikla(CapoNord in Varadero)!

Sam imam Varaderota, ampak Aprilie nisem vozil, tako da primerjave med motorjema ne morem narediti. Imam pa naslov(sicer je stran od Vare), kjer je primerjava med to claso motorjev, in pa izseki testov.

http://users.bart.nl/~stikfort/

Nato na levi strani pritisni na :Testverslagen

Testratings.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopedfan

Vozil sem oba. In sem bolj navdusen nad Varadero.

Pac. Na Aprilii me moti krmilo, ki izgleda kot kup strlecih rogovil. Za moje pojme (in predvsem za moj obcutek) bi moralo biti krmilo debelejse. No seveda je to le stvar okusa. Sicer pa tudi Honda ni tu kaj boljsa. Je pa vsekakor manj plasticna. Pri Hondi se mi zdi, da jo lahko se zapeljem malce ven iz asfalta; zdi se mi pac bolj robustna.

Lega na cesti: ce bi oba lahko vozil se kaksen dan vec...., poleg tega pa ima varadera od kolega ze precej obrabljene gume. Tako, da tu ne bi prevec filozofiral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

ja vse je relativno. memi je bil caponord ful vsec po voznih lastnostih, udobju za oba in zavorah. motilo me je da si na zelo zaviti cesti (prelazi) tezko nasel pravo prestavo ker je bilo v prvi ze malo previsoko in v drugi prenizko. pa motor je dokaj sirok zato je verjetno z kakimi normalnimi kufri ZELO sirok (sicer varadero tudi). no vglavnem je blo fajn ampak velike endure na sploh niso moj stil.

na teren pa nebi upal ker mi je motor pretezek in nebi bil siguren pa se z cestnimi gumami nimas tam kaj iskat. ce pa obstanes sredi kaksnega hriba v blatu UUUUUHHHHHH. klici vlecno sluzbo!!!

to je glavni problem da pri nas ne mores probat motorjev ker bi se lahko pol vsak za sebe odlocil.

tako pa: vsak ima svoj okus. upam da se bos vseeno dobro odlocil in ti ne bo zal.

PS: ce ze razmisljas o tej kategoriji- tudi triumph tiger je na enakem in po vseh testih boljsi od varadero, se posebaj 2001 letnik ki ima elekt. vbrizg.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopedfan

.. razmišljaj tudi mogoče o BMW 1150 GS. Ok, ok je grd; zelo grd. A pelje se zelo, zelo dobr. Pa se natovoriš ga lahko več kot ostala dva konkurenta. Manj je plastike, ki jo lahko polomis, ....

Ni pa taka sminka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

cist tko o nalaganju....triumph tiger prekosa vse podobne endure in se najmanjso porabo ima.in najbolj sexy sound,ce montiras racing-izpuh (WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH ).

-----

who dares wins

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Ja res je CN cool motor!Se posebej pa bi izpostavil dobre bremze.Vsekakor so te celo malo preostre za na makadam- tam sem jih namreč tudi preizkusil in me je skoraj motor s svojimi kilami prevagal.Kar se tiče gs bmw bi pohvalil lego ter uporabnost kardana (predvsem na daljših potovanjih).Varadero bom pa preizkusil ko se bo to hondi AS zazdelo - pravijo da se ga ne izplača registrerat za testno floto(meddrugim pri njih menijo da se motoristična sezona konča že julija in zato se znebijo tesnih motorjev- o tem v kaki drugi temi).Tigra pa bi z veseljem preizkusil če bi bilo le mogoče.Ob vsem tem razmisljanju pa se vedno ostajam zvest svoji transalp s katero še vedno lahko zapeljem tudi na lazje brezpotje, kar je pa tudi veliko vredno.

lp,Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

Potem pa imaš tukaj tudi MG QUOTO, ki pa je žal letos ni bilo mogoče dobiti v Sloveniji. Je pa vsekakor motor, ki ti požene kri po žilah tako na cesti kot na terenu.

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

...ki ti požene kri po žilah tako na cesti kot na terenu.

yep.predvsem zaradi 270 kg,katere moras "ujeti",ko....

-----

who dares wins

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

quote:

Potem pa imaš tukaj tudi MG QUOTO, ki pa je žal letos ni bilo mogoče dobiti v Sloveniji. Je pa vsekakor motor, ki ti požene kri po žilah tako na cesti kot na terenu.

lp Easyrider

ja in ce mas manj kot 190-200 cm mas probleme gor zlezt ta o kili ki jo dobis zaradi teze ne govorimo. samo za ULTRA MAZOHISTE ali totalne profije (ki pa vozijo kaj drugega).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZIUNORC

Moje mnenje je pa naslednje: za enduro sploh nisem, sem pa CN-ja vozil in to se ga da peljat res hitro, ker to je motor za na cesto: ne opleta niti v najhitrejših ovinkih. Sicer pa kdor si dela utvare, da so dandanašnje endure za v gmajno, naj vseeno proba najprej po klancu NAVZDOL! od Razdrtega proti Podnanosu...

Še en hec: Haula pele CN-a dvakrat hitrejš od svojga superšportnika Mileta (aprilia RSV), pa že s tem ni lih počasen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

quote:

Še en hec: Haula pele CN-a dvakrat hitrejš od svojga superšportnika Mileta (aprilia RSV), pa že s tem ni lih počasen.

V čem je pa štos ?

Kaj je pri CN-ki takega, da mu to omogoča ?

lp RAN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

V čem je pa štos ?

Kaj je pri CN-ki takega, da mu to omogoča ?

ergonomija motorja (sedez,balanca,stopalke) in karakteristika masine.clovek se bolje pocuti na potovalni enduri,kot na sportniku.ima vec zaupanja v visoko "sedecem" polozaju,kakor v "lezecem".in zraven se drugi faktorji (gume,teza itd...).

------

anything anytime anywhere

Edited by - Ice on 26/09/2001 15:06:07

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Nekako se mi zdi, da je CN teľja in viąja od Mille, tko da fizika govori v prid Mille. No, bo gotovo drľal, da je bolj stvar zaupanja.

lp, Pjotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

pa kaj je vam???? z CN hitrejsi od mille. no mogoce niso tipu povedali da ma mille vec kot dve prestavi. ker sem oba motorja vozil vam lahko zagotovim da sicer z CN dobro polagas ampak niti slucajno ne tako kot z mille (saj to je menda jasno, a ne???). je pa res da ce z CN malo polozis mas obcutek ko da si na kolenu, ta obcutek dobis z mille sele ko si RES na kolenu.

aja pa saj CN mi za grobnik, zakaj bi se torej vozil. tisti ki pa z CN naredi hitrejsi krog kot z mille bi moral mille takoj prodat in saltat na 125-coperja v stilu daelima.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZIUNORC

quote:

Ne razumem.

Primer:

RSV na Grobniku 1.50.00 min/krog.

A ima potem z NC 55 sek/krog?

lp Easyrider

Ej fantje, sm po en stran zadovoljen, k ste si že skor use razložl, po drug stran sm pa mal razočaran: al je biu kriu dež alk je pa res IQ uprašajne?

Kdo pa zmeri sam u nulo podatke našiba? Če sm reku, de je Haula s CN dvakrat hitrejši kukr z Mile, sm pač mislu de sm ga pou majn cajta čaku k se je s CN pelu.

Grobnik je pa čist drug teren, za ke je pa CNa velika škoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Perla

quote:: Haula pele CN-a dvakrat hitrejš od svojga superšportnika Mileta (aprilia RSV), pa že s tem ni lih počasen.

Hehe, Ziunorc, si jim/nam vrgel kost za glodanje ... tisto:

"Še en hec" je na pravem mestu - pac kaze, da je Haula bolj spreten in hitrejsi s CN.

Perla

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopedfan

A se na CN pojavljajo kakšne težave, kot npr: kakšni serijski problemi z motorjem itd.

Sprašujem tudi lastnike kakšne so cene servisov in kakšne so cene gum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiger

Za leto 2004 imajo tudi za Caponord predviden ABS po naročilu.

V nemčiji cena preko 11.000 € :wacko:

Brez ABS-a pa 10.300 € :huh:

Pri nas cene še niso znane,pa vprašanje če jih bodo k nam uvažali z ABS-om ker so baje pol predragi in jim ostajajo v trgovinah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Sem prebral Bajsijevo dogodivščino, pa lahko zdej po 2k km pokomentiram še mojo Caponord-ko, ki sicer po Dolomitih ni bila vožena, sem pa po dolenjskem in štajerskem pa tud čez kak hrib kar dobro tiščal:

- bremze dobre, z dvemi potniki bp

- pogon ZAKON, veliko navora, še posebej pa sklopka, tale zadeva ki sta jo Rotax&Ąprilia izmislila v zvezi s sklopko je noooora, gre pa za to, da ti sklopko popušča elektronika, ko bi ti moralo zadnje kolo spodnest zaradi navora, če preveč v nižjo prestavo zamenjaš. Ne vem kako majo tole drugi urejeno, vem samo, da je bila moja prejšnja Cagiva pri več kot 2x manj konjih dost bolj nemirna, če si ponesreči zgrešil prestavo ti je tko zadnjo gumo zablokiral al pa spodneslo, da sem parkrat skor letel, pa črte je tud delal na asvaltu

- avtonomija - 25 l tank, pri moji porabi brez problema 300 km če ne tišim, če pazim gre tud pod 5l/100 km

- udobnost - super, še posebej zic ki je prekrit z eno plastiko na kateri ne švicaš, pa še drsi ne ker je dokaj groba, aja pa glavna finta, posebej zic za voznika in posebej za sovoznika, da sovoznik ne nabija vate (kot je prej na Cagivi), nastavljivo zadnje vzmetnje (men se zdi da za preload na roko).

V glavnem, ni lepšega kot po hribovskih cestah vozit, če hočete v bližini Ljubljane "Dolomite" sprobat se zapeljite do nas v Litiji in na Bogenšperk, super izlet pa super pregledni ovinki za tačke drsat, sam jeseni je k... ker je listje na cesti, ni sicer kako hudo visokogorje, cesta je pa zelo lepa.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!