Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

3 hours ago, MBMarjan said:

Zdravo vsem.

Tako dolgo se nisem javil, da sem moral ponastaviti geslo.

Objavil sem oglas na Avtonetu. Cena je nesramna. Ni zadnja. Ne hitim s prodajo. Če se pa kak prijatelj zanima, pa lahko priporočim moj motor. Gor so nove gume in nov akumulator. Vgradil sem Yuaso. Zaganja super. Prej sem imel neki poceni "šikimiki" in je velika razlika. Mislim, da je premali zagonski tok vir veliko na forumu opisanih težav. Ko sem ga nabavil, sem zamenjal krmilni ležaj, kolesne ležaje, ležaje vage amortizerja. Amortizer sem dal obnoviti. Polletna vinjeta.....Kufri trije, malo starejši. Vse napake ki se pojavljajo so bile že odpravljene. (regulator napetosti, minus kabli, tuljave, rele zaganjača, diski - Brakings) Motor je brezhiben. Dobil sem ga s pripližno 56kkm sedaj im 67,5kkm. Malo vožen v prvi barvi.

Lepa. Si na špicah menjal niple? Pa brakinge, kje si kupil? Cca 300 za par? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ojla, imamo na primorskem kakega majstra da pogleda mojega caponorda? Tko preventivno :)

Tek motorja itd. 

Lahko tudi kateri od vas, pa castim pivo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Oprosi, sem bil na dopustu. Ja tuljavke naper (niple) sem snel, jih skrtačil in jih dal prašno barvati. Če bo kdo razstavljal kolesa, naj vas opomnim, da ima "nipel" na zunanji strani mali navojni zatič na inbus ključ. Ča ga ne odviješ zlomiš napero (špico, žbico). Novi nerjaveči se dobijo 10 krat ceneje kot originalni v vsaki spodobni trgovini.

Brekingsi pa so bili kar dragi, s ploščicami vsi trije cca 500 EUR (Zaradi cene sem se obrnil na našega uvoznika). Mogoče bo treba zaradi diskov malo posneti nosilec čeljusti, da očesa vpetja diska ne ribajo po njem (pazite, da ga ne oslabite preveč). Zavore odlično delujejo. 

LP Marjan

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Leto je naokrog in prekinjam sušo s standardno težavo : 33

Torej, dragi kolegi, če se komu doma valja ena ali dve predelani vžigalni tuljavi viška, prosim za ponudbo....najbolj bi bil vesel plug&play variante, saj počasi izgubljam potrpljenje. Hvala!

 

  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam...sicer pa dokler ne boš rešil težavo z napetostjo bo to večni problem..premalo ti polni akom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, lasagna said:

Leto je naokrog in prekinjam sušo s standardno težavo : 33

Torej, dragi kolegi, če se komu doma valja ena ali dve predelani vžigalni tuljavi viška, prosim za ponudbo....najbolj bi bil vesel plug&play variante, saj počasi izgubljam potrpljenje. Hvala!

 

Ngk u5008 predelaš v 10min. Rabiš samo olfo, spajkalnik in (se mi zdi) M3 vijak. Na autodocu so bile zelo ugodne, priporocil pa mi jih je Šarc. Predelava sede na original HT kable. Dve strani nazaj sem objavil nekaj slikc postopka. Ce je ratalo meni,  lahko to nardi kdorkoli. 
 

naša korajžno mašira k 90 000km. Do zdaj menjana zandnja nihajka, prednji diski, par tuljav. Več al manj sem se njenih kapric navadil. Edina zamerica ostaja  podhranjen zadnji žlajf. Dve z letošnjih potepanj. 
 

IMG_4027.jpeg

IMG_4026.jpeg
 

edit. Ker nisem še menjal prednjih dveh, Imam dve nikoli priklopljeni,  predelani u5008, če je iber nujno, ti ju menjam za nepredelani. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 5. 2023 ob 17:08, Kugelschreiber pravi:

............edit. Ker nisem še menjal prednjih dveh, Imam dve nikoli priklopljeni,  predelani u5008, če je iber nujno, ti ju menjam za nepredelani. 

Pri Autodoc sem naročil dve. Ker gre za sprednje, ki so v črevah, bom menjal obe. Moja je tudi prebrala in me gleda, gleda in pravi : "daj, prosi za narejene, sem prevečkrat zraven, ko 2 meseca vizualiziraš pol pa še zajebeš....".  Se bova slišala, ko jih dobim, potem pa boš povedal, če si še za.... Hvala !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 5. 2023 ob 12:55, zundapp pravi:

Nimam...sicer pa dokler ne boš rešil težavo z napetostjo bo to večni problem..premalo ti polni akom.

Nov stator, MOSFET, huda baterija, starter rele, kabli direkt..... pa mi med vožnjo gre heavy duty 30A varovalka z reglerja na akku. Zadeva malo cuka, kot da je bencin slab, nakar se ustavi. Akumulator 0,1 V 🙂      Avtovleka in sramota (že tretjič), napolnim aku in pove, da ima 33 vročine na testu (Coil No. 1). Ko se čisto napolni, javlja da je vse OK.  Zaupam ji pa prav nič več. Če bi vase toliko investiral, bi bil že europoslanec. Sedaj imam pa še ležaje v vagi na sumu za luft. Če se izkaže, da je še to, bom raje kupil lopato in jo zagrebel. Ampak....kadar dela normalno, je -kakor vsi veste- veselje neizmerno in le položnice ga nekoliko zmanjšajo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, lasagna said:

Zaupam ji pa prav nič več.

To je pa qurac, de večji ne more bit. Tudi da ti crkujeta prednji tuljavi mi je, glede na vse prebrano po forumih in lastne izkušnje, dokaj ne tipično. Meni sta gagnili samo tisti pod stolom. Stator in reg/rec original. Kablovje original, edino “wulox” predelavo sem dolotal. Dva dodatna kabla iz reg/rec, prek varovalke, na aku in na maso. Za tuljavi kar pokliči. Eno imam stalno v tank torbi, drugo v omari, čakata inspiracijo :) al pa efi lučko. Ker je motor že mal u letih, sem kupil tole 

https://www.top-start.com/en/izdelek/battery-guard/

nisem se zmontiral, baje belezi filanje baterije in lahko pogledas graf, kaj se z napetostjo dogaja med voznjo. 

ps: če se odločiš drugače, in razkoplješ za prodajo po kosih, a imaš centralca? 🤣🤣

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ekola. Deveti križ. 
IMG_4165.thumb.jpeg.cc2455c9ad2d030fb741b44511cb9990.jpeg

 

medtem mi jo je enkrat malo zagodla. Na nakljucnem postanku ni vzgala. K sreci je bilo na klancu, pa tudi na zalet ni kresnila na prvi poskus, je prej zablokiralo kolo, cez 10m pa smo ze ropotali.  Po tem incidentu je celo furo vzigala popolnoma normalno, se vec. Po celem tednu parkiranja, je kresnila ko mitraljez.  A je mozno, da je obstala na kompresiji, pa zaganjac ni 4 sezone stara baterija  “z mesta” nista zmogla obrnit? 
 

IMG_4969.thumb.jpeg.e710e2677168a9b4fe11dc90c998bc48.jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je enkrat na bencinski imel kontakt mal čvekav medtem, ko je drugi tankal, ko hočem zalavfati sam tk. Potem smo ga hoteli poriniti ni možnosti sem mal počakal, da je akumulator mal prišel k sebi je pa normalno kresnil. Kmalu zatem sem zmontiral stikalo za luči, da jih lahko sklopim dobi mal več el. 2 x H4 žarnice se kar pozna. Ali imaš še original štarter rele ta zna tudi nagajat oreginalj  50A je mal  zamenjaj za 200 A

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vprasanje za lastnike. Oktobra 21 sem menjal zavorno olje, tudi v sklopki. Vceraj sem imel v sistemu crno blato! Na zavorah cist OK, lepo, svetlo, na sklopki blato. Na pokrovcku jasno pise DOT4. Kako pogosto vi menjavate tekocine? Ima se kdo podobno situacijo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem lastnik, ampak smatram vprašanje kot splošno.

A so za sklopko enake cevi kot za zavore? Ker črno gosto olje je lahko samo od tesnil in gumijastih cevi. Kdaj si cevi menjal, če sploh? Kot vidim ima motor že nekaj križev na grbi.

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

Vprasanje za lastnike. Oktobra 21 sem menjal zavorno olje, tudi v sklopki. Vceraj sem imel v sistemu crno blato! Na zavorah cist OK, lepo, svetlo, na sklopki blato. Na pokrovcku jasno pise DOT4. Kako pogosto vi menjavate tekocine? Ima se kdo podobno situacijo? 

Ja normalno verjetno prej ni bil del časa menjan. Zamenjaj ga, ko boš imel  prazen lonček dobro zbriši še lonček. Jaz ga menjam vsako leto samo v lončku na nekaj let pa še v cevi.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz menjam olje v sklopki in zadnji zavori vsako leto,v kozarček dolivam spodaj pa spuščam.Vedno pa uporabljam motul 5.1 je precej bolj temperaturno obstojno(manj problemov s pregrevanjem) Cev sklopke je original pa še nisem imel črne usedline.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pitanje. Zguslal sem gumo na tacki.  Novih ni za dobit.  Ste kaj menjavali to? Nasli kako kompatibilno? Morda menjali cele noznike? 
 

B73AD76D-810E-4C5C-A85D-27A24BE4CB5B.jpeg.6204d150a433c5ffcbc6ec482c1d737f.jpeg
 

letos sm stavec ustavil na 93000.  Za sezono 24 dobi nove prednje diske, baterijo, mitaske, olje in filter, verjetno servis vilc in zadnjega wilbersa.  Letos sem imel ludo porabo zadnjih ploscic. Menjal aprila pred Korziko, julija sred dolomitov,  konec sezone se enkrat. Prodali so mi neke brembote za 20€, zdrzale so 4000km.  V bolzanu sem zmontiral kar je mel možak na polici, Ferodo, in po 4000km spet pohrska?! Zdaj so notri sintrane brembo za nekih 50€, upam da zdrzijo vsaj sezono. 

Par slikc z druge polovice sezone. 
 


9C4E4D13-26EF-4BC8-9190-8A769B45623D.jpeg.d4eea859a8e195c4946146737f35ce13.jpeg

9D014974-1A37-4635-9905-5224A8DE911B.jpeg.281bb12aa3dacfa45fe47146ed79bb57.jpeg

14D2624D-8096-4A8A-A178-B40771D9FE7B.jpeg.7147593d99c9be1f71cf18fd3f536e5e.jpeg

 

46915085-61B2-46DD-8C92-5B2AF9CAA9E1.jpeg

A4A99793-08A7-4342-B170-06A4C9B3A906.jpeg

03BDE96E-45E2-4699-823C-39FEF6E537B1.jpeg

E07BEC6E-9F88-4A51-9F8C-A61DE23B5887.jpeg

103EF63F-A85C-40D8-A11B-2466E0480ED6.jpeg

A6BDC7C9-0E33-41B6-BF1E-502A86472AF1.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pitanje. Zguslal sem gumo na tacki.  Novih ni za dobit.  Ste kaj menjavali to? Nasli kako kompatibilno? Morda menjali cele noznike? 
 

B73AD76D-810E-4C5C-A85D-27A24BE4CB5B.jpeg.6204d150a433c5ffcbc6ec482c1d737f.jpeg
 

letos sm stavec ustavil na 93000.  Za sezono 24 dobi nove prednje diske, baterijo, mitaske, olje in filter, verjetno servis vilc in zadnjega wilbersa.  Letos sem imel ludo porabo zadnjih ploscic. Menjal aprila pred Korziko, julija sred dolomitov,  konec sezone se enkrat. Prodali so mi neke brembote za 20€, zdrzale so 4000km.  V bolzanu sem zmontiral kar je mel možak na polici, Ferodo, in po 4000km spet pohrska?! Zdaj so notri sintrane brembo za nekih 50€, upam da zdrzijo vsaj sezono. 

Par slikc z druge polovice sezone. 
 


9C4E4D13-26EF-4BC8-9190-8A769B45623D.jpeg.d4eea859a8e195c4946146737f35ce13.jpeg

9D014974-1A37-4635-9905-5224A8DE911B.jpeg.281bb12aa3dacfa45fe47146ed79bb57.jpeg

14D2624D-8096-4A8A-A178-B40771D9FE7B.jpeg.7147593d99c9be1f71cf18fd3f536e5e.jpeg

 

46915085-61B2-46DD-8C92-5B2AF9CAA9E1.jpeg

A4A99793-08A7-4342-B170-06A4C9B3A906.jpeg

03BDE96E-45E2-4699-823C-39FEF6E537B1.jpeg

E07BEC6E-9F88-4A51-9F8C-A61DE23B5887.jpeg

103EF63F-A85C-40D8-A11B-2466E0480ED6.jpeg

A6BDC7C9-0E33-41B6-BF1E-502A86472AF1.jpeg

ploščice daj te bistveno boljše sinter  za diske pa bojo cenejši od EBC  in tudi boljši

image.jpeg.f28b324ace6d023304a2fec0c7efe1c9.jpeg

gumo za tačke pa poglej mal na ebay robe je dosti nek čeh ma cel odpad.

https://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/aprilia/1000/etv-1000-caponord/2004/?page=2#good_detail=zavorni-disk-ebc-81a30f7445adf5b1e0f4b30438e254d2m

 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Rdeči said:

ploščice daj te bistveno boljše sinter  za diske pa bojo cenejši od EBC  in tudi boljši

image.jpeg.f28b324ace6d023304a2fec0c7efe1c9.jpeg

gumo za tačke pa poglej mal na ebay robe je dosti nek čeh ma cel odpad.

https://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/aprilia/1000/etv-1000-caponord/2004/?page=2#good_detail=zavorni-disk-ebc-81a30f7445adf5b1e0f4b30438e254d2m

 

 

Hm. A ves da ne bi vec dal diskov na te distancnike? Oziroma, jih ti redno menjujes? Naredik srm nove in sred sezone je zacelo spet ropotat.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

za zabavo v novem letu vedno poskrbi moja sponzoruša....

novembra sva prespala v Paliću, noč je bila temna in neverjetno vlažna. ker je spala zunaj, je zjutraj kašljala in kadila, čez čas je bilo vse po starem. Dokler nisem opazil, da imam na madžarskem 120kmh skozi vas, ko pa malenkost potegnem pa 210kmh na števcu. Ko ustavim, kaže 60 ali pa 80. Po občutku in oznakah je videti, da so prevoženi kilometri ustrezni, zato sem senzor in vijake le očistil. Kadar ugasnem in ponovno vžgem je nekaj časa OK. torej bomo počakali, da se presuši. Pa ni nič bolje. Števca nisem in ne bom odpiral, ker potem ne bo kazalo nič drugega več, zato me zanima, če je kdo imel podoben primer in koliko časa je trajalo, da se je samo uredilo oz. se je podal po zlatih stopinjah.

vozni smo, le kazni bo več...veselo in glasno novo leto vsem 🤪

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že pri stvari - ravno odpravljam eno ZELO zanimivo (programsko) napako enega Caponorda...😉

412380574_1889610748125973_5304395265981371306_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!