Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Pozdravljeni,

kolega rabi agregat ( motor) za pegaso 650, in me je prosil, ce lahko vprašam na forumu, če ga ima kdo za prodat?

Drugače, pa ko je meni motor tako čudno delal,Začetnik kot tebi, smo menjali 4 tuljave, dal sem Ngk in malo predelal po svoje in menjal svečke, pa je motor čisto drug, sem naredil že kar nekaj tisoč km in je vse ok, ker mi je kazalo napako 33 in 34, pa sem menjal kar komplet tuljav in svečk. Zdaj uživam v vožnji, samo temperature so prehude, drugače pa je moja Capo pravi motor, užitek ga je vozit.

 

Lp in upam da ga poštimaš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, mare pravi:

@rdeči

hvala. sem opazil ta oglas. mogoče kakšen nasvet na kaj je treba biti pozoren pri nakupu? namreč nimam veliko izkušenj z rabljenimi. zadnji motor ki sem ga vozil je bil nov.

Nekaj strani nazaj 53 je Šarc opisal probleme motorja. Se pa jih, da poceni popravit. Drugače pa še malo poglej zgled in, da nimajo kaj zračnosti kolesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

tudi jaz sem pozimi kupil Capota in ga počasi porihtal. Prebiral sem ta forum, kateri mi je bil v veliko pomoč pri obnovi motorja. Veliko delov sem zamenjal saj ima motorček že spoštliva leta kakor tudi kilometre. Motor je letnik 2001  MK1 brez O2 senzorja. Mapo v ECU imam v. 051123 kar naj bi bilo za ta tip OK. V glavnem imam eno težavo, ki je sam ne znam odpravit zato se obračam na vas. Vsaka ideja bo dobrodošla. Motrček vedno užge od prve topel ali hladen. Hladnega lahko užgeš in takoj štartaš, malo segreješ štartaš brez težav. Toplega, ko je na delavni temperaturi če užgeš in takoj štartaš velikokrat crkne, kar pa se ne zgodi če obratuje na mestu kakšno minutko ali dve. Torej težavo imam ko pridem na bencinsko pumpo z ogretim motorjem natankam plačam gorivo se oblečem vžgem motor in če hočem takoj speljati moram to narediti na višjih vrtljajih. Ko pozabim sem vedno znova presenečen.... EFI mi ne sveti in tester ne pokaže nobene napake. Imel sem idejo, da mogoče katera od visokonapetostnih tuljav v določenih pogojih (hot) prebiva. Sem zamenjal vse 4 brez uspeha in sedaj imam 4 rezerve haha... Zahvaljujem se vam za napisano saj sem tako kupil od ngk U5008, ki so bistveno cenejše od originala. Svečke imam nove. Visokonapetostni kabli izmirjeni stestirani OK. Regulator nov polnjenje OK. Elektro instalacijo znane napake odpravljene.  Vakumi porihtani.  Drugače motor lepo dela in vleče tudi pod 3000 obrati. Z motorjem sem zadovoljen vendar bi mu to hibo rad odpravil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A obrate ti lepo drži, al se motor zaganja? Pa ko dvigneš obrate, se ti kdaj zgodi,kot da ga malce zamori oz gas ni vedno enako odziven, ko ga hočeš zbudit s spodnjih obratov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko nastopijo omenjene težave motor lepo užge brez tikanja gasa. Na minimumu se ne zaganja in ima konstantne vrtljaje 1350 obr. Je pa res gas takrat slabše odziven, zato tudi moram speljati na višjih vrtljajih. Ko dodajam gas kakor, da ga moram več dodati da se zbudi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal si, da si   Vakumi porihtal . Kakšne cevke si dal?  Kolegu, prav tako na caponordu, ki ni dal dobrih cevk so se na temperaturi omehčale. Posledično mu motor ni tekel kot bi moral. Zamenjala z drugimi bilo ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem prebral tukaj, da znajo tiste vakumske cevke nagajati sem jih glede na moje težave  odstranil in vakumske odprtine zaprl takoj na throttle body. Tudi gumi prirobnice, ki povezujejo throttle body z motorjem sem zamenjal z novimi. Je pa res, da nisem sinhroniziral cilindrov med sabo. Bi mogoče moral še to poskusiti? Sedaj mam za to opravilo več  dela......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem malo slabo napisal. Odprtine sem zaprl na mestih, ki so označena z krogci.... Moram pa še preverit ventilček številka 9 in membrano na sklopki. Kaj tisti ventilček je navaden nepovratni ventil ?? Je mogoče to že kdo testiral ??

predloga vakum.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/22/2017 at 1:30 PM, RSTDRIVER said:

ker se mi zdi de je tole sarkastično?

vsak k je kdaj šraufov motor ve....

.

.

.

.

.

da na podlagi tvojih podatkov je lahko svašta 

.

.

.

.

oziroma nismo znalci

ja, je bilo malo sarkastično..sorry vsem..zdaj vem...tuljava je bila...pri Šarcu vzel, doma jo prerihtal in zdaj špila...saj nisem iskal diagnoze, bolj namig...zdaj je ok..kravica spet vleče..jupi:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole. Od novega leta do junija sem svojega caponorda obnavljal. Lahko rečem, da redno vzdrževano vozilo, ni po 14. letih za na cesto. Ker vsak motor podobno uredim in ga imam vsaj 3 leta, sem se lotil vsega, razen odpiranja motorja(56000km). Krmilni ležaj vilic je bil malo trd, kar ugotovite na centralnem stojalu, če se zaradi jamičenja v ležaju sam postavlja v smer ali med vožnjo vstraja v smeri. Rezultat je da nogo na semaforju trdo postavljaš dol in izgledaš neroden. Na makadamu pa ne gre ravno tam, kamor si naciljal. (gre za manjše odstopanje, ki ga večina sploh ne opazi) Podoben simtom je tudi, če zadnje kolo ni povsem poravnano s prednjim. Z dvema ravnima letvama ob zadnjem kolesu, pri naslednjem napenjanju verige preverite! Kolesni ležaji in tesnila so po smešni ceni standardnih dimenzij. Dobijo se v prosti prodaji. Samo ozki "semering" na desni strani vpetja zadnjih vilic, je težje najti. Naročil sem original. Gumjasti elementi sklopke zadnjega verižnika niso poceni. (60-70EUR) Tudi tesnila izpuhov sem zamenjal. Največja težava so ležaji zadnjega nihalnega elementa ("vage"). Tega ne naredi noben serviser brez zahteve. Ležaji so v prosti prodaji, a je bolje naročiti iz Italije z orodjem za montažo set. Ležaji so namreč brez kletke (trpežnejši). Vožnja bo opazno boljša, saj so ti, zaradi pranja s tlakom, tako rjavi, da so teško gibljivi. Zadnji amortizer sem dal na obnovo ( Kromana in brušena batnica ter nova tesnila zaradi rošenja). Glede Braking diskov. Ja, votle-očesne kovice plavajočega diska lahko drsajo ob čeljust. Se da rešiti! Zamenjal sem še zavorne gumice na cilindrih čeljusti, in vse tekočine. Olje v sklopki in zavorah je imelo vsebnost vlage čez dovoljeno vrednost. V sklopki za nameček še črno kot katran. Kolesa sem razdrl, prašno barval tuljavke in spoliral. Centrirana kolesa so sedaj kot nova. Gumi sta Mitas, nove generacije in večje nosilnosti, do sedaj nimam slabe izkušnje. Cena je primerna. O tem kako se obnaša na mokrem, sporočim po sezoni. Sedaj se pelje kot nova. Kako navešem stik s Šarcem? Bi se pripeljal kdaj iz MB v Kranj in plačal pir. Ne bodite hudi, ker sem bil dolg, Sem prebral vse strani in se veliko naučil, sedaj pa še sam delim svoje izkušnje.

P.S.

Gumijasta grla sesalnih kolektorjev po viru IT foruma pašejo iz štirikolesnika (pol cene) Aprilia AP0267150
Can Am 420267151

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi imel prej ta podatek o gumijastih grlih sesalnega kolektorja bi prihranil kakšen euro. Tudi na mojem capotu so bili omenjeni deli dotrajani zato sem jih zamenjal z novimi. Vse kolesne ležaje uključno z semeringi sem dobil v Tehimpex-u za male pare. Zadnji amortizer imam Sachs-ov plinski in ga nisem tikal sem pa zamenjal oringe na prednapetju. Ugradil sem 2x Viton 55.25X2.62 en 75/80 shore in 1x Viton 67.95X2.62 en 75/80 shore . Omenjeni oringi zdržijo višje temperature saj se prednapetje nahaja nad izpuhom zadnjega cilindra. V prednjih vilicah sem zamenjal samo olje Motul gostote 10W. Z delovanjem uzmetenja sem zadovoljen in motor se res lepo pelje.

20170124_155210.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

vakumski ventilček ( AP8104251) je zamenjan, vakumi sinhronizirani in po današnji vožnji lahko rečem, da je sklopka mehkejša na ročici. Topel motor ne ugasne več pri speljevanju tudi na nizkih vrtljajih. Super zelo zadovoljen..... Ventilček kupil na PVG za 29€ in to je to... Sinhronizacija vakumov po domače.....

20170629_160101.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar sem kupil Capota se mi je trikrat zgodilo da se mi Dashboard ni prižgal ko sem dal kontakt. Nobena lučka se ni prižgala.....vse mrtvo. Ko sem kontakt sklopil in ga ponovno vklopil vse normalno.... Gledam električno shemo in možnih več napak. Odločim se in kot prvo najprej popravilo stikala na kontaktključu. Vse se da lepo razdreti oksidirane kontakte očistiti in ponovno sestaviti. Pri razstavljanju je potrebno stikalo segreti z vročim zrakom, da se plastika zmehča in ne poči. Več dela je edino za vse tiste plastike da se sploh pride do konektorja. Ob tem sem z kontakt klinerjem pošprical še ostale konektroje.

20170708_093420.jpg

20170708_101559.jpg

Caponord Wiring Diagram.pdf

20170708_143731.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka čast,da se tkole lotevaš popravil :cool: Sej pravijo,da so tile stroji dost enostavni za popravljat, sam vseen morš pomojem kr vedit, kaj delaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Oj vsem,

eno vprašanje? Včeraj sem med vožnjo pogledal nivo olja v cevki in opazil mehurčke v olju.  Ali je to normalno ? Do sedaj nisem bil na to nikoli pozoren.

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj jih še nisem videl. Se pa vidijo, če odpreš zgoraj čep se vidi kakšen.

Ali imaš dovolj olja? Na cevki. V primeru, da nisi siguren bi jaz menjal olje. Za 50 evr se nebi delal skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Rdeči, imam dovolj olja. Pred kratkim sem zamenjal olje, uporabil Bardahl full syntetic. Res pa je, da tega nisem prej opazil, ko je olje bilo staro in temne barve. To opazim sedaj, ko je še svetlo. Sedaj sem napravil test in ugotovil, da se to dogaja samo med vožnjo. Če pa agregat motorja " laufa " na mestu, torej se ne vozim, potem ti mehurčki v olju ne nastajajo. Zraven še dodam sliko.

LP.20170801_110150.thumb.jpg.36c993a5511b78eb575ca0fcd56ba5a8.jpg 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To smo že obdelali detaljno v temi MILLE in TUONO. Nikar ne glej preveč. Če je v trenutku , ko ustaviš ogret motr olja vsaj na min je vse OK. Normalno, da so mehurčki v prešejkanem olju...Ti samo :quad: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

zadnje čase mi Capo težko vžiga, ko je topel pa še težje. Vklopi se mi tudi EFI, vendar pokaže 0 ali 1, kar je normalno. Zamenjal sem tudi accu, ker je bil slab. Nazadnje mi je crknu, ko je bil segret na 95 stopinj in je komaj vžgal. Da po nepotrebnem menjam svečke ali kable, je že kdo imel podobno težavo. Ima pa 74KKm.

Lp

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, mito007 pravi:

Pozdravljeni,

zadnje čase mi Capo težko vžiga, ko je topel pa še težje. Vklopi se mi tudi EFI, vendar pokaže 0 ali 1, kar je normalno. Zamenjal sem tudi accu, ker je bil slab. Nazadnje mi je crknu, ko je bil segret na 95 stopinj in je komaj vžgal. Da po nepotrebnem menjam svečke ali kable, je že kdo imel podobno težavo. Ima pa 74KKm.

Lp

Mitja

Verjetno je štartar rele.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!