Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
kasti

Aprilia 1000 ETV Caponord

Recommended Posts

eltrinajst

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, eltrinajst pravi:

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

najcenej od vseh problemov :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 5 urami, eltrinajst pravi:

Pokurjena. Brez kakšnega posebnega razloga, morda sem jo uspešno skuril, ko sem po zimovanju priključil nazaj akumulator. 

 

Pri motorjih (tudi avtih) s kopico elekrtonike je posebej pomembno pri odstranitvi in ponovnem priključevanju akumulatorja to, da ne povzročaš večkratnih kontaktov (iskrenja).  Ko vstaviš akumulator vedno najprej priklopiš plus in nato paziš, da z minus priključkom ne "drsaš" po "klemi" akumulatorja. Tokovni sunki lahko poškodujejo varovalke ali nebodigatreba kaj bolj pomembnega.

Glavno, da si uredil.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sash00

Zdravo,

ali mogoče kdo ve, kje dobit najceneje napenjalec verige katera krmili ventile agregata pri capotu. Koliko sem sledil po netu, bi lahko bil ekvivalent od ktm-a 950 ali 990, pa tudi od gs 650 ali 800. Ima kdo s tem izkušnje? Ti so cenejši kakor original od Aprilie.

Lep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sash00

Oj,

pozabil sem napisat številko rezervnega dela napenjalca od ktm-a 60036003000.

Lep dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sash00

Številka originala je AP0236252, ampak tega ni več za dobit. Sedaj je nadomestni napenjalec, kateri ima številko AP0236253.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sash00

Oj,

začelo se je s kovinskim zvokom v sprednjem cilindru ( nenavaden ropot, čeprav rotax agregat je znan po glasnejšem delovanju ). Motor ima prevoženih 56ooo km. Pred dvema letoma sem zamenjal batne obročke, tesnila na obeh cilindrih in dal ravnat obe glavi cilindrov. Zatorej mi ni preostalo drugega, kakor da preverim nastavitev ventilov, razteznost verige in napenjalca verige. Zračnost ventilov je OK. Verigo se obremenil z 10 Kg. in izmeril dolžino med prvo in dvajseto kovico in izmeril 152 mm. Po servisnih navodilih, naj bi ta razdalja bila v mejah normale. Ko sem stisnil napenjalec na sprednjem cilindru, je drsel težje (rodo ), kakor napenjalec na zadnjem cilindru. Po zadnjem stisku sprednjega napenjalca sem naredil eno oslarijo. Napenjalec mi je v trenutku, ko sem ga stisnil, dobesedno odletel z roke. Napenjalec je sestavljen iz cilindra, bata, vzmeti, tesnilne kroglice in obroča kateri je " pentljan " na cilinder, da vzmet bata, ne potisne iz cilindra. In, ker je meni napenjalec odletel iz roke v trenutku ko sem ga stisnil, je bat z vso silo udaril nazaj in razmaknil tale " pentljan " del, in zaradi tega je bat pogledal izven cilindra. Pa je nastala "štala". Pentljan obroč sem odstranil, očistil oziroma spoliral bat in sedaj drsi dosti lažje. Preveril tesnenje bata brez vzmeti, katero je OK. Razmišljam o tem, da bi napenjale vgradil nazaj kakršen je sedaj. V bistvu je pentljan po mojem mnenju samo zaradi tega, da ne razpade pri vgradnji oziroma, ko ga izvlečemo. Pentljan del ni na sliki, ker sem ga vrgel stran. Se pa vsede v rob cilindra.

Kaj predlagate ?

Lep pozdrav.

20180419_184812.jpg

20180419_184933.jpg

20180419_185000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
Ob 26. 4. 2018 ob 8:06, aichmb pravi:

Pozdravljeni. 

caponord rallyraid potrebuje novo ketno in zobčenike. Kaj izbrat in kje. 

Reče se verižnik. Cene so najboljse na www.kettenmax.de

 

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? 

221FC099-3D7F-4418-ABBD-82ACD2AC495A.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
aichmb
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

 

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe? 

Podobne težave imam jaz. Italijan dela že cca 10000 od kar ga imam brez ene napake. 

Ketna in verižnika naročena, grem sedaj iskat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
9 hours ago, Kugelschreiber said:

S tole mojo gajbo nek ni ok.sm naredu ze ene 3 jurje. Zdej jih ma 40000. Nc ni se crknlo. Kaj je narobe?

Menjaj voznika :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koli

Pozdravljeni, če koga zanima prodam rez. dele aprilie ETV 1000 caponord, v kompletu. Lp, Klemen

070829133

IMG_20180503_170721.jpg

IMG_20180503_170727.jpg

IMG_20180503_170724.jpg

IMG_20180503_171329.jpg

IMG_20180503_171343.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sash00

Pozdrav vsem,

danes sem dobil nova napenjalca za verigo.  Veriga krmili ventile agregata. Napenjalec od Caponorda ima oznako INA F-46807, enako oznako ima tudi napenjalec od KTM 950 in 990. Tako, da sem naročil napenjalce od KTM-a za tretjino cene Caponord-a. Mersko so enaki. Upam, da sem se pravilno odločil. Ko bom zaštartal motor sporočim, če bo kakšna razlika, ali pa bom lahko samo še pometel. Zraven dodam še nekaj slik. To so slike napenjalca od KTM-a.

Lep pozdrav.

20180505_114113.jpg

20180505_114331.jpg

20180505_114503.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mito007

Če so kufri original, boš težko z njimi podrsal, razen ob padcu ali kaskadersko nori vožnji. Ti samo furaj.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
aichmb

Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen 

Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hribuc
21 minutes ago, aichmb said:

Podrsajo, sploh če imaš še sopotnico zraven in da si polno naložen 

Možna rešitev je dvig zadnje vilice ali pa nosilce preuredit. 

Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu  proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej .

Share this post


Link to post
Share on other sites
aichmb

Zaenkrat mi ta od rallyraida lepo požira. Spredaj moram nove trše fedre not dat. Imaš tu kakšno rešitev ali nasvet? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 3/8/2016 at 9:36 PM, biker77 said:

Ni tako grozno. Moja poraba je bla v zacetku slabih 6 litrov, po menjavi gum pa dobrih 6 litrov. Pa to ni ravno pocasna voznja..

Seveda updajtana mapa in spredaj zob manjsi zobnik, sicer pa vse original..

No..prisel je tudi update..zmontiram ko se konca smucarska sezona. Komaj cakam..ker original zadnji amortizer je malo bogi..

20160308_213232.jpg

 

2 hours ago, hribuc said:

Montiraj progresivno zadnjo vzmet pa bo teh problemov v hipu konec.Hyperpro , poglej na netu  proizvajalec je na Nizozemskem naročiš ga pa pri njihovem dilerju v Astriji nekje na Tirolskem majo firmo .mislim da sem čakal 10 dni pa sm ga dobil,kakor bi vozil drug motor taka razlika da se samo čudiš če je to možno. Jaz sm zelo zadovoljen. Pa mislim da mi je Gift to svetoval prcej strani nazaj mal preglej .

Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole.  Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram.  

 

 

DC20CC09-B5B5-4B6F-A779-E83874CF23C6.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Ne vem, ce bo hupi frudi fedr bols k tole.  Prefelav in domacih improvizacij pa ne maram.  

 

 

DC20CC09-B5B5-4B6F-A779-E83874CF23C6.jpeg

A imaš zadnji vzmet napeto  ? Nekam pokonci ti stoji motor.

Meni je stal tako , ko mi je spusti zadnji feder in preveri ležaje spodaj pri  nihajki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • a79
      Ti to resno?  Men se tud zdi, da se je Rossi nekam hitr predal ob keglanju.... Sicer pa so po keglanju odreagiral po svoje, Vinales bi najrajs 99 ubil, Dovi se še ni zavedal, kva se je zgodil, Rossi pa je skomignil z rameni in si mislil - to je dirkanje...  
    • spuzvica
      Ima morda kdo kaksne izkusnje? Predvsem ciljam na adventure model... Kje kupiti?
    • ukica
      Ja, res res. Ne to nisem jaz.. imam revit kombi, ter shark belo/rdeco/modro celado.. pa ponavad ruzak   Tuna ima pa rdec/zelen/crn in malo bez zadek  
    • ftp
      Danes nekako prosti dan na Kosu. Ogledi, kopanje,... Zanimiv otoček, grško neurejen, z lepimi plažami in vetrom. Aja, pa še to,... naš dež, ni ga bilo dosti, so se pa kaplje le prikazale, na srečo zvečer in kratko.
    • Vito23
      Vikend vftisi 😁 cca 600km se je nabralo.Motor ima že 7000km pa ga nimam se dva meseca 😱😉👍
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!