Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Zeee noje dogbone. Švedsko jeklo, 2mm krajsa, de rahlo privzdigne rit, lep laserski rez....:headbang: ker pri narocilu nism napisal 2kom, sm dobil samo enega.  Krucefix. 

E8B2D0D6-B664-488B-9341-ABA413C06CF6.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

imam težavo capija.

Zelo težko mi vžiga. Če mi motor stoji teden dni mi normalno vžge in dela. 4 ure po tem pa že noče vžgat in niti ne obrne. štarter sem meril in deluje, accu je star 2 leti  . Polni ga normalno na 14,5v, ko capi miruje,  je poraba par mA zanemarljiva. Nekak ciljam na zaganjač oz. krtače. Je kdo že podiral zaganjač oziroma kako preverim krtače brez da bi ga odpiral. Sem pa enkrat dobil meritev med štarterjem in zaganjačem,da  mi je pokazal kratek stik na maso. Če bi bil navitje v zaganjaču fuč po moje se nebi več zaganjal ali pač.

Nekje sem že slišal, da tudi zaradi slabe mase motor lahko težko vžiga- Masa na kaj?

Ker še nikoli nisem podiral zaganjača, je kdo da bi mi to pokazal, da ga ne uničim.

Lp

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Quote

The starter motor is not normally subject to any particular wear and tear. In the event the carbon brushes are worn, they can be replaced using the available repair kit; if not, replace the complete starter motor.

vir: http://jaytune.eu/DL/documents/Enginemanual_v990_OCR.pdf - stran 129. Zal ne bo slo brez odpiranja. O samem odpiranju starterja v tem manualu ne pise nic.

Kot masa je misljena povezava med negativno klemo akumulatorja in ohisjem starterja. Tudi jaz mislim, da gre za tezavo pri krtackah.

AP0294352 je stevilka dela - revision kita, ki vsebuje plosco s krtackama, nekaj o-ringov, lezajno puso in zadnjo stranico - del ohisja starterja. Stane pa okrog 200 eur.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, mito007 pravi:

mi je pokazal kratek stik na maso. Če bi bil navitje v zaganjaču fuč po moje se nebi več zaganjal ali pač

Kratek stik, ali zelo nizka upornost?

Kaj pa startni rele je OK?

Med zagonom meri napetost na + sponki zaganjača, bodo bo bolj jasno kaj te zafrkava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Zok said:

Jes temu stevcu nic vec ne verjamem. :P

Glede posodobitev si mislil dogbone?

 

Tole s stevcem, moram mal prevert. Ze drugic je cifra sumljiva. Postojna-karlobag-postojna je napisalo nekih 310km. Zadnjih 20 let je blo postojna-karlobag 200! 

Posodobitve so ble pa dogbones, podlozka za preload v prednjih vilcah, diski, distancniki za diske in zavorne ploscice. Prvic mi celo zadnja zavora nekak dela. 

 

Btw,  vcasih se med verglanjem premikajo cagri, vcasih starter ne obrne v prvo....Viva italia.  A je mozno, de bi kak tak dogodek resetiral dnevni stevc? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Kugelschreiber said:

A je mozno, de bi kak tak dogodek resetiral dnevni stevc? 

To je se najmanj, in ce ti resetira samo dnevni stevec, imas se sreco :D Namrec tudi popolni reseti pri teh armaturah (Futura, Capo) niso neka izjemno redka zadeva - kilometri pristanejo na nuli, enote pa na metricnih, in baje da pooblascenci ne morejo preklapljati med metricnimi in imperialnimi enotami, zato Amerikanosi norijo. Gre za to, da pride do preskoka adrese pri zapisovanju eeproma, in ker podatki ne stimajo vec (oz. so po adresah zamaknjeni za en bajt ali celo vec), ob naslednjem kontaktu mikrokontroler v eeprom zapise defolt vrednosti - 0 kilometrov odo, 0 kilometrov trip, stopinje, litri, kilometri, 7500 km do servisa. Tezava je v napetostnih konicah pri verglanju s svoh akumulatorjem, pa po moje tudi z osvohnjenimi kondenzatorji v sami armaturi po toliko letih - pa pride do napake v komunikaciji med eepromom in mikrokontrolerjem (ki sta sicer glih 2 cm narazen, ampak bog pomagaj - tud Marelli je taljan). Lahko pa tudi tovrsten primer postavim nazaj v prejsnje stanje, ce bo potreba.

Se zanimivost - tudi trip kilometrina je zapisana v eepromu, zato tudi ce odklopis akumulator ali celo armaturo iz instalacije, bo podatek ostal tak kot je. Npr. pri avtih se ta podatek ob odklopu stroma izbrise. ;)

Ah, podlozke za preload vzmeti v vilicah kolegu predlagam ze nekaj tednov. Torej pravis, da deluje. :yea2:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Zok said:

To je se najmanj, in ce ti resetira samo dnevni stevec, imas se sreco :D Namrec tudi popolni reseti pri teh armaturah (Futura, Capo) niso neka izjemno redka zadeva - kilometri pristanejo na nuli, enote pa na metricnih, in baje da pooblascenci ne morejo preklapljati med metricnimi in imperialnimi enotami, zato Amerikanosi norijo. Gre za to, da pride do preskoka adrese pri zapisovanju eeproma, in ker podatki ne stimajo vec (oz. so po adresah zamaknjeni za en bajt ali celo vec), ob naslednjem kontaktu mikrokontroler v eeprom zapise defolt vrednosti - 0 kilometrov odo, 0 kilometrov trip, stopinje, litri, kilometri, 7500 km do servisa. Tezava je v napetostnih konicah pri verglanju s svoh akumulatorjem, pa po moje tudi z osvohnjenimi kondenzatorji v sami armaturi po toliko letih - pa pride do napake v komunikaciji med eepromom in mikrokontrolerjem (ki sta sicer glih 2 cm narazen, ampak bog pomagaj - tud Marelli je taljan). Lahko pa tudi tovrsten primer postavim nazaj v prejsnje stanje, ce bo potreba.

Se zanimivost - tudi trip kilometrina je zapisana v eepromu, zato tudi ce odklopis akumulator ali celo armaturo iz instalacije, bo podatek ostal tak kot je. Npr. pri avtih se ta podatek ob odklopu stroma izbrise. ;)

Ah, podlozke za preload vzmeti v vilicah kolegu predlagam ze nekaj tednov. Torej pravis, da deluje. :yea2:

saj ne vem če mi ga. Težko opaziš, saj ga po defoltu vrže na odo. Stvar se ne sklada s furo. Ugasnil sem jo samo enkrat, približno na pol poti. 

A se podložka pozna? verjetno se. Spremenil sm  tri stvari, in ne vem katera se najbol pozna. Verjetno gume, ker sem imel res uničene. taprav test za dobičk pri dogbonih bo fura u dvoje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/9/2019 at 3:50 PM, Kugelschreiber said:

Tole s stevcem, moram mal prevert. Ze drugic je cifra sumljiva. Postojna-karlobag-postojna je napisalo nekih 310km. Zadnjih 20 let je blo postojna-karlobag 200! 

 

V vednost. Senzor ze stevc,  na zadnjem kolesu steje vijake diska.

 

Ker sem rabil vzorec za nove puše za diska na prednjem kolesu, sem ga cez zimo snel, in pozabil na polici. Zdaj je svet spet v pravem merilu. :D 

C8DE957B-D8BB-4520-83B3-ECF347FDE74C.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo, že lani mi je nagajala zadnja zavora. Sedaj sem vse skupaj podrl in očisti, batki na čeljusti so lepi, vzmetni bat pri pedalu deluje. Pri podiranju sem opazil eno stran čeljusti počohano. Ko sem vse skupaj sestavil, disk sloni na eno stran čeljusti in jo očitno drajsa. Disk ni na sredini čeljusti. Moral bi biti za mm odmaknjen. Očitno manjka distančnik, podložka. Sedaj pa vprašanje. Kaj je sestavljeno narobe?

Ko mi je vulkanizer podiral zadnje kolo, sem opazil distančnik. Ne vem če ga je dal na pravo stran oz. če je to kak vpliv. 

Ali je med nosilcem in čeljustjo kak distančnik. sedaj sem dal  mm debelo podložko in je nekako na sredini. Je morda nosilec skrivljen. 

Hvala na odgovoru

Lp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec maja je v Prnjavoru na motozbou eno mini srečanje Caponordistov če koga zanima.

 

cropped-FB_IMG_1551095185944-1-206x300.jpg

Se dobimo s fanti iz bivše juge.....

 

Lp Šarc

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ima kdo izkušnje z obnovo preloada zadnjega amortizerja? Pri mojem sem namreč opazil, da samo pol območja nastavitve dejansko premika preload, tako da sumim da je stvar zrela za obnovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Po dolgem času se spet javljam ?

Naslednji teden se bom lotil malo večjega servisa moje kravce.

Menjava diskov, zavornih ploščic, bremz olja, zračni filter, oljni filter, olje in pa hitre spojke - konektorje za bencin tank.

Neki sem moral napisat, ker se že doooooolgo nisem oglasil ?

Vidim, da je zmeraj manj objav tu notri, a ste že vsi vse poštimal in nič več ne crkne, al ste presedlal na BMW-je ???

Šarc, a si še kr tam doma ko si bil, al si kje drugje?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nadomestne dele se da dobiti tudi tu 

https://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/aprilia/1000/etv-1000-caponord/2003/?page=3

Prevzem možen v https://www.yogi.si/ 

Mislim , da se motorčki še kar vozijo. To sezono sem jih kar nekaj srečal doma in nekaj v tujini. Po večini pravijo, da bojo vozili do konca, ker za toliko evr, kaj ni kupiti in jim služijo namenu. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj popoldne se je en rdec lepotec peljal skozi Ponikvo pri Sentjurju...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Sem spet mal pokukal na forum :)

 

ACIM ni na Kosovem, al ne znaš brati, pa še geografija ti ne gre najboljše. Drugače pa ja, za vikend se planira eno manjše druženje na Kopaoniku s Caponordisti iz balkana (Srbija, Hrvaška, BIH. Imam plan da se udeležim, da se zmenimo glede organizacije ACIM za naslednje leto nekje na balkanu. Pobuda je bila dana iz moje strani in glavni organizatorji in udeleženci ACIM srečanj so bili takoj ZA, da se naredi na balkanu. Termin verjetno 10-12.7.2020, Pre-tour pa od 6.7. dalje po prvih variantah iz Italije po dalmaciji vsaj do Črne gore, mogoče preko Albanije in Makedonije nazaj v Srbijo ali BIH

Nekako je okvirni plan za Bosno s pomočjo hrvatov, lahko pa se naredi celo da bo v Srbiji ki ima kar močno sekcijo intuziastov Caponordov. V glavnem nekaj bomo spravili skupaj, ker je velik interes tudi iz strani Slovenije.

 

Letos sem spoznal še par Caponordistov s problemi, večino smo porihtali, se pa najde sem in tja kakšen za katerega bi si moral vzeti malo več časa.

Kar se tiče napak pa letos prevladujejo reglerji, menjava cca130€ za original Shindegen mosfet FH20AA, vakuum cevke so tako za zamenjat pri vseh letnikih in je prva stvar ki jo pogledamo ob težavah, še vedno se najde cel kup plastičnih konektorjev za gorivo ki jih je pametno zamenjat za kovinske, pa kakšna tuljava ki se jo zamenja z NGK 5008U z rahlo predelavo. In kar nekaj armaturnih plošč je pregorelo, pa smo jih zrihtali.

Pri tuningu je par novih map, ampak ji še nisem imel časa osebno testirat, po izkušnjah drugih pa delno še zmanjšajo porabo, sploh pri tistih ki delajo daljše ture po avtocestah nad 4500 obratov (da ne napišem km/h :) )

V glavnem kolikor sledim kolege po svetu mašine delajo do 300.000 brez večjih problemov, ventili so do 100.000km vedno v specifikacijah, svečke delajo brez problema 30.000km, olje pa menjamo na 10.000 

Drugače pa dve informaciji za tiste ki še vedno iščete bočne zaščite, sem govoril s Poljakom ima na zalogi material še za en komplet:

http://wilkuj.cba.pl/en/crash-bars---small.html

165€ plus poštnina, 

In na avtonetu, oz bolhi se prodaja čisto novo centralno stojalo za 110€, in par mašin za rezervne dele

 

Lp Tomaž

 

 

 

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Šarc said:

ACIM ni na Kosovem, al ne znaš brati, pa še geografija ti ne gre najboljše.

Jah.....pismo, ne bit jezen. Glej, to je moj vir. Rahlo dvoumno, a ne? 

E3EAAD52-21BE-4200-A3AD-67FF65ACD48C.thumb.jpeg.3dd8d83765743449a37ffe7da10fc3ae.jpeg

 

Ko sem spoznal napako, je blo prepozno za popravke. 

 

tist centralc gledam ze ene dva meseca. Strah me je, de stvar v ovinkih drsa. Pogosto podrsam noznike. Oni se umaknejo, ni blema. Nalozen, z original kovcki čohnem po tleh. Dokaj nevarno.  Je kavalet bolj umaknjen? 

DC41842E-E3EB-4E72-9266-BE40A077A493.thumb.jpeg.42a5fe196142b3fcc15455a91dbdfee2.jpeg

 

Edit glede porabe na ac nad 4500rpm. Men zlampa okrog 12l/100km. Je to se normalno? Ce nisem na ac je ok, okrog 7. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!