Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

je že kdo testiral kitajsko sklopko starterja? Moja je na koncu, pa bi moral nekaj ukrenit cez zimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Oj vsem,

 

ali kdo mogoče ve, kako nastavit zobnik na strani magneta, kadar je glavna gred v TDC točki. Zobnik ima zatočkano piko, medtem ko na nosilcu zobnika ni točke, temveč neka " solza ".

Priložena je slika.

Lep pozdrav.

Etv.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Sash00 pravi:

Oj vsem,

 

ali kdo mogoče ve, kako nastavit zobnik na strani magneta, kadar je glavna gred v TDC točki. Zobnik ima zatočkano piko, medtem ko na nosilcu zobnika ni točke, temveč neka " solza ".

Priložena je slika.

Lep pozdrav.

Etv.jpg

napiši za kateri model aprilie se gre in potem bom zadevo premaknil v pravo temo, torej v temo določenega modela motorja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Sash00 pravi:

Aprilia Caponord ETV 1000 letnik 2001  agregat Rotax V 990.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav.

si poskusil uporabit iskalnik, pa iskanje po temi?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 2. 2021 ob 11:59, Sash00 pravi:

Oj vsem,

 

ali kdo mogoče ve, kako nastavit zobnik na strani magneta, kadar je glavna gred v TDC točki. Zobnik ima zatočkano piko, medtem ko na nosilcu zobnika ni točke, temveč neka " solza ".

Priložena je slika.

Lep pozdrav.

Etv.jpg

Pika poravnana z spicko.  Imas dva TDC za vsak cilinder. Odmicne se zaradi tega zobnika vrtijo v kontra stran. Nakoncu preveri da so odmicne poravnane z glavno gredjo cene se bojo bat in ventili srecali

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

Marincspeedshop, če piko poravnam s špičko, potem pike ne vidim več. Ali si mislil tako, kot ke na fotografiji.

Lep pozdrav, pa v naprej hvala.

20210223_103409.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

še ena informacija glede nastavitve zobnika v pravilno pozicijo. Ko sem odstranil nosilec zobnika za krmilno verigo ventilov, je na bloku motorje še ena oznaka, za pozicijo zobnika, katera se ujema z oznako ( izboklino ) na nosilcu zobnika, za katero je povedal Marincspeedshop. Dodam še sliko.

Lep pozdrav.

20210301_183407.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Pravkar, megane73 pravi:

pozdravljeni.ima mogoce kdo kaksen kontakt od tomaza sarca.lahko mi posljete na PM.hvala

bo kar tule prava tema za tako vprašanje, ali pa aprilia servisi, ni potrebe po odpiranju nove teme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 8. 4. 2021 ob 9:35, megane73 pravi:

pozdravljeni.ima mogoce kdo kaksen kontakt od tomaza sarca.lahko mi posljete na PM.hvala

Tomaž Šarec na FB...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred 2 urami, hribuc pravi:

 A si že kaj ventile nastavljal, moja ima 90k pa mislim da bi dal to zrihtat. mnenje ?

Ja prvič kontrola pri  89k in so bili še v mejah. Mislim, da mi  je samo zadnja ventila malo sfiniširal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Rdeči said:

Ja prvič kontrola pri  89k in so bili še v mejah. Mislim, da mi  je samo zadnja ventila malo sfiniširal.

Ok hvala za info,bom kar dal na kotrolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!