Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
toxico

Aprilia Tuareg 600 Wind

Recommended Posts

toxico

24474_1419729292851_1221229299_1229616_2690177_n.jpg

kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Edited by toxico

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

ma takole po spominu bi rekel, da je starejši model. tale link pa mojo tezo potrjuje.

manual si lahko poberes tukaj. v italijanščini sicer.

sicer pa je letnik napisan tudi na prometni :naughty::naughty::naughty: . šala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxico

Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti.Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok.Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo.

Edited by toxico

Share this post


Link to post
Share on other sites
street_fighter

kje si ga pa kupil? če ne dobiš v ler te matra kuplonga (našpani jo če še gre,...) drugače sem pa predkratkim prodal mašino za ta motor ( ni bila cela) pa je kupec neki reku da naj nebi kupil prave, če te zanima piš na pvt pa ti dam telefonsko od njega..

Share this post


Link to post
Share on other sites
trebor

Seveda se da prestavljati brez sklopke. Na mojem motorju med vožnjo skoraj vedno prestavljam brez sklopke, tudi navzdol. Pri prestavljanju navzgor samo popustiš plin in premakneš ročico menjalnika navzgor, ter dodaš plin. Čisto preprosto je to :grim. Za prestavljanje navzdol pa dodaš malo plina, da se prenosi (zobniki) sprostijo "napetosti" in medtem, ko prestavljaš navzdol dodaš minimalno plin. Pri tem prestavljanju pa potrebuješ malo občutka za motor, da ti ne skače, ko prestavljaš, saj pri tem prestavljanju menjalnik bolj trpi, če niso hitrosti zobnikov izenačene.

Na kratko: prestavljanje navzgor brez sklopke brez velikih problemov, navzdol pa rabiš malo vaje.

LP Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist
Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti

Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine.

Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok

Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov.

Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo.

Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno...

Saj res ali lahko prestavljam brez sklopke (stric je pri krosu lahko brez)

Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd...

Edited by motorist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mr.Moto

hehe jo je le eden kupil, mi je bla tako mamljiva, da sem jo že skor šel iskat :)

Dobr si kupu pomoje, motor je Rotax 560, na ebayu sem gledal se vse dobi kar rabiš za servis narest (jermen, filter,...) sam nekej boš mogu z dokumenti narest :rolleyes:

naj ti dobro služi, pa upam da jo ne boš namest crossa imel, jo je škoda ;)

lp kađiva (vidm da sem se spet pozabil pod svojim nickom prjavt :closedeyes: )

Edited by Mr.Moto

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxico

Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine.

Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov.

Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno...

Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd...

U hvala zelo si pomagal samo še nekaj bi vprašal kje pa staro olje ven spustim in če je 2l premalo koliko ga potem potrebujem.Pa še nekaj filter ali je res potrebno novega kupit ali če ga samo spiham.

Edited by toxico

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist

Za ven spustit imaš dva šraufa. Eden spodaj na mašini, drugi pa na sprednji strani na okvirju (poglej sliko).

neo-olje-t.jpg

Ko spustiš starega ven, zašraufaš nazaj vijake, zamenjaš še oljni filter.

Pol pa naliješ približno 1,5L olja, pa motor za cca. pol minute zalaufaš (da zakroži olje) in pol doliješ še 0,5L olja (2 L bi moglo biti dovolj-v prejšnji objavi sem nekaj zamešal).

Zračni filter pa če še ni preveč "bogi", opereš z bencinom (ga fajn ožemeš) in potem ga morš še naoljit. Lahko uporabiš pač eno najcenejše avtomobilsko olje. In ga spet fajn ožemeš in daš nazaj noter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxico

Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal.

Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke...

Edited by toxico

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxico

Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal.

Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke...

Danes vžgem motor lučka za olje sveti ugasnem pogledam merico nič olja.Dolijem še pol litra in manjaka še 3 črtice do max in 17 do minimum.Pa koliko olja to rabim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxico

Prodajalec me je tako nategnil glede tega motorja štarter samo vrti v prazno in komaj vžge danes se pa peljem ustreli kozla iz avspuha in jajca na noben način ne vžgejo več.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist

Ok, prva stvar, ki se sicer sliši smešno, amapak se dejansko velikokrat izkaže za vzrok; torej, imaš dovolj bencina v rezervoarju? Če je odgovor DA, poglej, če imaš iskro na svečki. In probaj kakšna je kompresija. Sporoč kaj si odkril, da vidimo ali se da kaj pomagat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

pol je pa mogoče štarter sklopka. Dost drago za popravit.

Jebiga, aprilia pač. Mar bi kupu kakšno xt-jko rajš. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Ja štartar se vrti in se nič ne zgodi.

Uho dej bliz motorja in ga probi se enkrat startat. Ce bos slisal mickeno pokanje, pol zna bit res solenoid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

a tebi vergla sploh motor, torej če ti bat miga gor pa dol? Če je temu tako, pol problem ni v štarterju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

in kje dobim novi solenoid.

Solenoid dobis v Avto Triglavu, pride pa cca 30€ ali celo manj. Starter rele se rece po slovensko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!