Skoči na vsebino

Aprilia Tuareg 600 Wind


toxico

Priporočene objave

24474_1419729292851_1221229299_1229616_2690177_n.jpg

kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Popravljeno . Popravil toxico
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma takole po spominu bi rekel, da je starejši model. tale link pa mojo tezo potrjuje.

manual si lahko poberes tukaj. v italijanščini sicer.

sicer pa je letnik napisan tudi na prometni :naughty::naughty::naughty: . šala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti.Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok.Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo.

Popravljeno . Popravil toxico
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje si ga pa kupil? če ne dobiš v ler te matra kuplonga (našpani jo če še gre,...) drugače sem pa predkratkim prodal mašino za ta motor ( ni bila cela) pa je kupec neki reku da naj nebi kupil prave, če te zanima piš na pvt pa ti dam telefonsko od njega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se da prestavljati brez sklopke. Na mojem motorju med vožnjo skoraj vedno prestavljam brez sklopke, tudi navzdol. Pri prestavljanju navzgor samo popustiš plin in premakneš ročico menjalnika navzgor, ter dodaš plin. Čisto preprosto je to :grim. Za prestavljanje navzdol pa dodaš malo plina, da se prenosi (zobniki) sprostijo "napetosti" in medtem, ko prestavljaš navzdol dodaš minimalno plin. Pri tem prestavljanju pa potrebuješ malo občutka za motor, da ti ne skače, ko prestavljaš, saj pri tem prestavljanju menjalnik bolj trpi, če niso hitrosti zobnikov izenačene.

Na kratko: prestavljanje navzgor brez sklopke brez velikih problemov, navzdol pa rabiš malo vaje.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj moram še vprašati tisti pokrov na vrhu rezorvarja na katerem piše oil je samo za hlajenje.In če imam prav kakšno olje naj dam notri.In tista merica na balvnicah je za hlajenje.Kaj pa za agregat kje se ga dotoči in kje izpusti

Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine.

Kupil sem motul 2l 10/40 ali je ok

Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov.

Ko pritisnem na check na števcu posveti lučka za oil rdeče to verjetno pomeni , da ga je v agregatu premalo.

Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno...

Saj res ali lahko prestavljam brez sklopke (stric je pri krosu lahko brez)

Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd...

Popravljeno . Popravil motorist
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe jo je le eden kupil, mi je bla tako mamljiva, da sem jo že skor šel iskat :)

Dobr si kupu pomoje, motor je Rotax 560, na ebayu sem gledal se vse dobi kar rabiš za servis narest (jermen, filter,...) sam nekej boš mogu z dokumenti narest :rolleyes:

naj ti dobro služi, pa upam da jo ne boš namest crossa imel, jo je škoda ;)

lp kađiva (vidm da sem se spet pozabil pod svojim nickom prjavt :closedeyes: )

Popravljeno . Popravil Mr.Moto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se nalije olje za mašino. Oljno hlajenje je mišljeno tako, da se hladi olje iz mašine.

Tut bo vredu, sam 2 litra ne bo dost. Ko boš menjaval olje, ne pozabiu zamenjati še oljenga filtra. Pa če že to delaš bi se splačalo zamenjati še zračni filter in svečko-da nimaš pol več problemov.

Ta tipka ima samo to funkcijo, da vidiš ali dela kontrolka za olje. Ko se ti bo enkrat prižgala rdeča kontrolka je že prepozno...

Na vsakem motorju lahko prestavljaš brez sklopke, samo se morš zavedat, da s tem pripomoreš k večji obrabi. Glede na to, da je to že starješi motor (in bog ve kaj vse je že dal skozi) ti ne bi priporočal takšnega prestavljanja, če nočeš v kratkem razdirat mašine. Zrabijo se prestavne vilice, posledično ti začne metati iz brzine, itd...

U hvala zelo si pomagal samo še nekaj bi vprašal kje pa staro olje ven spustim in če je 2l premalo koliko ga potem potrebujem.Pa še nekaj filter ali je res potrebno novega kupit ali če ga samo spiham.

Popravljeno . Popravil toxico
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ven spustit imaš dva šraufa. Eden spodaj na mašini, drugi pa na sprednji strani na okvirju (poglej sliko).

neo-olje-t.jpg

Ko spustiš starega ven, zašraufaš nazaj vijake, zamenjaš še oljni filter.

Pol pa naliješ približno 1,5L olja, pa motor za cca. pol minute zalaufaš (da zakroži olje) in pol doliješ še 0,5L olja (2 L bi moglo biti dovolj-v prejšnji objavi sem nekaj zamešal).

Zračni filter pa če še ni preveč "bogi", opereš z bencinom (ga fajn ožemeš) in potem ga morš še naoljit. Lahko uporabiš pač eno najcenejše avtomobilsko olje. In ga spet fajn ožemeš in daš nazaj noter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal.

Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke...

Popravljeno . Popravil toxico
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem zamenjal olje natočil sem ga 2L pa še ni čisto do maksimum oz kakšena 2 deci bi ga še lahko natočil.V bencinu sem tudi opral filter spihal.

Ali se dobi digitalni števec , oziroma cela ta škatla , ki prikazuje kmh rpm lučke...

Danes vžgem motor lučka za olje sveti ugasnem pogledam merico nič olja.Dolijem še pol litra in manjaka še 3 črtice do max in 17 do minimum.Pa koliko olja to rabim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajalec me je tako nategnil glede tega motorja štarter samo vrti v prazno in komaj vžge danes se pa peljem ustreli kozla iz avspuha in jajca na noben način ne vžgejo več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, prva stvar, ki se sicer sliši smešno, amapak se dejansko velikokrat izkaže za vzrok; torej, imaš dovolj bencina v rezervoarju? Če je odgovor DA, poglej, če imaš iskro na svečki. In probaj kakšna je kompresija. Sporoč kaj si odkril, da vidimo ali se da kaj pomagat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol je pa mogoče štarter sklopka. Dost drago za popravit.

Jebiga, aprilia pač. Mar bi kupu kakšno xt-jko rajš. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja štartar se vrti in se nič ne zgodi.

Uho dej bliz motorja in ga probi se enkrat startat. Ce bos slisal mickeno pokanje, pol zna bit res solenoid.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kje dobim novi solenoid.

Solenoid dobis v Avto Triglavu, pride pa cca 30€ ali celo manj. Starter rele se rece po slovensko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!