Skoči na vsebino

Električni motocikli


Kramp

Priporočene objave

2 hours ago, Zok said:

OK, potem pa ze.

Koliko uporaben je pa taksen moped, ki stane 6, 7 jurjev (ali koliko pac stanejo motocikli spodnjega srednjega razreda)?

Za 6, 7 jurjev električnega mopeda skoraj ni, saj vsi stanejo vsaj 15k EUR. Takšne so zaenkrat cene, ko pa bo prodaja zrastla, bodo tudi cene padle. Enako je trenutno pri avtomobilih, ampak že v nekaj letih bodo cene električnih na nivoju sedanjih bencinskih oz. dieselskih. Vedno je nova tehnologija draga, potem pa se cenovno unese. Sam imam sicer deljene občutke glede elektrike, ker je tukaj veliko dodatnih stroškov, ki pridejo potem, ko je recimo treba zamenjati baterijo, ki bo lahko svinjsko draga, pa tudi sicer se električni moped vozi povsem drugače, kot bencinskega. Je avtomatik, torej brez prestavljanja, dodatno pa je še težišče precej višje, kot pri bencinskih, zato je lega na cesti drugačna. Je pa baje vse OK, ko se enkrat navadiš na to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majhen ocvirk - baterije, ki predstavljajo dobrsen delez nabavne cene motocikla, ne bodo nikoli bistveno cenejse.

Zakaj? Preveri kaksne zaloge kobalta in litija ima Zemlja, in koliksne zaloge bi potrebovali, ce bi hoteli elektrificirati vecino vozil na Zemlji. Ze tu se zelo hitro zatakne.

Druga zadeva - ce imas 150 km REALNEGA (!) dosega (to je tisto, ko ti v papirjih pise do 400 km), to pomeni, da kam dlje kot 50 km od doma raje ne hodi, sicer se bos vracal s taksijem. Ker ko grem nekam na kavo je zadnje kar hocem to, da iscem vticnico sredi nicesar.

Dalje - za 6 ali 7k eur, kolikor stane nov, ze precej uporaben motorino, stromarja ne bo preprosto zato, ker je toliksna ze cena komponent za zanimivo igraco (konkretno za en nas projekt je bil predracun za 37 V 100 Ah akumulator, krmilnik in se nekaj drobnarij 4000 eur - brez elektromotorja, pa ni slo za neko revolucionarno, ekstra zmogljivo ali ultralahko robo, ampak za kitajske baterije in Curtis krmilnik!). Kje imas potem se vse ostalo - okvir, kolesi, pnevmatike, zavore, itd... ...pa potem se vse ostalo - razvoj, vzpostavitev proizvodnje, pravne zadeve... ...zakaj je to mozno pri bencinskih mopedih? Masovna proizvodnja. En Versys je za razvoj hudicevo drag projekt, pa se z ogromno kolicino ta strosek lepo razdeli, medtem ko stromarji nikoli ne bodo tako masovno proizvajana vozila - ze zaradi startnega stroska s komponentami, kaj sele zaradi prakticnosti (doseg, dolgotrajnost polnjenja).

Nenazadnje - kje je dusa motocikla? Ravno danes sem kupil izpuha za moj moped (ajde priznam, malo zaradi eksoticnosti izbrane robe, predvsem pa zaradi tistih dodatnih obljubljenih 8 konjev) - na stromarja bomo pa zvocnike sraufali?

Zero emission je totalni posmeh narodu v fris. Kot da strom ne pride iz premoga. S tem, da je kompleten izkoristek malo slabsi kot pri sodobnem turbodizlu.

Kot primer iz avtomobilskih voda, ki so bolj razvite kot moto elektro scena: VW E-Up! stane 18k eur - upostevajoc eko-subvencijo v visini 7500 eur (ki je pesek v oci, ampak ok - za koncnega uporabnika pomeni nizjo ceno). Najdrazji Up! na avtonetu je primerljivo nalozen z opremo, 1.0 TSi agregat, in ga cenijo na 13700 eur - brez kakrsnekoli subvencije. Toliko, iz 25200 eur na 13700 eu,r pa cena ne bo nikoli padla. Ni primerjave.

Stromar kot eksotika in zanimivost ja, prakticne uporabnosti in svetle prihodnosti pa jaz ne vidim.

Pa se en ocvirk - tehnologija ni nova. So se elektricni avtomobili vozili po cestah prej kot bencinski. :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Kawalir said:

nergica ima dva zelo zanimiva modela, t.j. Eva, ki je naked in Ego, ki je super sport. Oba imata po 145 KM in kar zverinskih 200 Nm navora. Oba omogočata vsaj 150 km vožnje, pri čemer imata tudi funkcijo Fast Charging, kar pomeni, da ti na 80% iz nule napolne v manj kot pol ure! Polniš ga lahko tudi doma, pri čemer potrebuje za poln domet 3,5 ure, kar bi tako slabo. Dopoldne se zapelješ, potem prideš domov na kosilo, in se popoldan spet malo zapelješ, med tem pa se ti lepo napolni. 

 

 

 

 

Nebi želel kritizirati, ampak sem pač tak da rad prebrane podatke malce premislim, torej tale fast čarging kje? Direktno na trafo postaji? Motor ima 11.7kWh baterijo, 80% je 9.36kWh, v Watih je to 9360Wh, ker noben ponlnbilec nima glih 100W izkoristka lahko zaokrožimo da potrebujemo vsaj 9400Wh in ker lahko to energijo posesamo v pol ure (zanemarimo tisto manj kot pol ure) je to dejansko 18800W v pol ure. če imamo le 220V v vtičnici je to cca 85.5A . (pri 230V 82A)

Včasih ima kompleks zgradb ali kakšna stoplnica 65A varovalke, tako zvane pancerke. Torej če želiš nekje "fast čarđat" tak motor moreš najprej zagotovit en konkreten industrijski priklop za štrom.

Sej če se komu zdijo te številke pretirane lahko preveri s tistim podatkom da je počasno polnjenje 3.5ur, vgrajen ali priložen polnilec je 3KW kar znese 13.6A, če to pomnožimo z 3.5h, smo spet na magični številki 45, ki je količina amperov ki bi jih potrebovala zverinica eno uro da se nafila....

Kaj si  elektro firme manejo roke, to bo dnarja v prihodnje, ker vsi računajo porabo električnega vozila samo glede na porabljeno elektriko, ampak če pogledate račun je tam še marsikaj drugega ki se dodaja glede na porabljene kWh, omrežnina, dajatve, takse, eko skladi ala neki tazga... seveda za met elektro zver je fajn povečat priključno moč....

 

ps: @Zok ne pozabi da so naredili izračun koliko CO2 "prišpara" električni avto če ga sploh in v najboljše primeru so prišli na nekaj ton, ki s tem mešetarjenjem ko lahko podjetja al države kupujejo kvote za emesije, stane 500€, torej države dajejo subvencije recimo 7500€ za dejansko 500€ CO2, seveda lahko, sej ne delijo denarja iz lastnega žepa. Da ne začnem kolko me razp... uni s subvencioniranimi cenami elektro energije iz sončnih elektrarn, ko se hvalijo da se investicija povrne v 5 letnih, pol država zniža subvencije pa jokako, sončne celice pa imajo garantirano delovanje 35let. 

 

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh vidis, povprecen switcher ima izkoristek okrog 85%, pa baterije in BMS se med polnjenjem grejejo, tako da lahko skupni izkoristek polnjenja (precej optimisticno) zaokrozis recimo na 75%.

...pa smo na 115 A.

Tole glede CO2 sem bral ravno nasprotno - da sta izdelava in kasneje razgradnja toliko bolj problematicni od konvencionalnega vozila, da je skupni carbon footprint vecji v primerjavi z bencinskim/dizelskim ekvivalentom.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je bilo samo z vožnjo, itak da baterije se bojo dale v prihodnosti tako reciklirat. da boš fliknu v mašino 20Ah akumulator ga bo mašina raciklirala v 30Ah akumulator, in edini stranski produkt bo čaj od kamilic :D :lol1:

 

ps: zmiri se kaj spomnem še kaj, edino kar kvazi podpiram so električna kolesa, ker to da se na štrom pelje smao ena rit, da ne zavzema placa za cel avto ko se nekdo pelje v službo, je kar vredu in ni potrebe hranit v baterijah še energijo za klimo, pa gretje sedežev pa preprosto brezvezne W.  V Švici na veliko terajo te električne bicikle, in sumim da nimajo omejitve na 250W, ker tako kot so eni bicikli pičili samo na elektro pogon v klanec.. če je tisto 250W, so jih nekje drugje merili. Sem pa videl človeka ki mu je crknil elektro skiro (za majhen zložljiv) in sploh ni znal poganjat, je hodil ob skiroju :lol1::lol1::lol1:

(pa vem da se reče kamilični čaj, ampak mi nekako ni pasalo na konec stavka :D ) 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od možnosti bi bila izmenjava baterij, kot npr. plinske jeklenke. Se pravi standardizirana oblika za vse avtomobile. Problem je tudi v količini litija, ki je potrebna za izdelavo baterij (če ne bodo odkrili drugih materialov).

Res pa je, da večino vožnje opravimo v dnevnih dozah po cca 30-100 km, za kar elektrika povsem zadostuje. Če dodamo obnovljive vire (vetrnice, solarne celice), bi lahko tudi doma polnili baterije, ko piha in sije, in se vozili v službo in po opravkih.

Torej je elektrika še kar obetavna alternativa v prihodnosti. To sicer pretežno velja za avtomobilizem, motorizem pa je zlasti v funkciji užitka in manj uporabnosti. Tu bi bila rešitev navidezna resničnost z dovolj dobro simulacijo vožnje (pospeški, nagibanje, vožnja po zadnjem, zvok, vibracije) pa še nesreč se rešimo. Sicer pa se mi zdi butasto in sebično, da motoristi odstranjujejo dušilce ali montirajo glasne izpuhe in potem nosijo čepke za ušesa.

Prav lahko pa se tudi motim. Malce stran od čiste elektrike pri motorjih pa vseeno nekaj v zvezi s tem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa res ne vem, ali sem narobe informiran, ali pa živim za luno, ampak, kot vem, se elektrika pripravlja za vstop skozi velika vrata. Govorim za avtomobilizem. Sedaj se bo nekje 2020 v igro vključil VW in to bo pravzaprav začetek novega obdobja v avtomobilizmu. Štartali bodo s povsem novo linijo I.D. na električni pogonski platformi (MEB). Najprej bodo 2020 dali ven I.D., ki bo nekakšen Golf razred, potem čez dve leti SUV I.D. Cross in še čez dve leti velikoprostorsko limuzino I.D. Buzz. Do leta 2025 načrtujejo uvedbo kar 20 novih električnih modelov. Pa je to samo VW, kje so še ostali. 

Kaj torej to pomeni? Ali mi ne vemo vsega, ali pa VW in drugi vedo nekaj, kar mi ne. Da ne govorimo o tem, da so že sedaj hibridi pravi hit, kjer pa zaenkrat prednjačijo Japonci, predvsem Toyota. Tile hibridi so tudi zelo posrečena zadeva, saj REALNA poraba pri takšnem avtomobilu pri normalni uporabi pride okrog 3-4 litre, kar je zelo v redu dosežek. 

Kaj potem reči na dejstvo, da v Nemčiji in ponekod drugod izganjajo diesle iz mestnih jeder, da sedaj BMW-ja iz Nemčije (diesla) dobiš za "bagatelo" in jih kar na veliko sedaj uvažajo noter za "male pare". Poznam konkretno enega takšnega prodajalca rabljenih vozil, ki se že leta ukvarja z uvozom rabljenih in je povedal, da je to sedaj trenutno zlata jama, torej uvoz rabljenih dieslov iz Nemčije. Kaj to vse pove? Da je elektrika eksotika, ki se ne bo prijela? Sam predvidevam, da se bo v prihodnjih nekaj letih močno okrepil trg hibridov, med tem pa bodo spedenali pure električna vozila, med katerimi bo prednjačil VW, potem pa se bo počasi ottova tehnologija poslovila. 

Seveda nisem povsem ravnodušen do pomislekov glede čistosti elektrike, pa tudi verjamem, da bo cena primerno poskočila, v mnogih državah pa za pridobivanje stavijo na čiste tehnologije, kot je vetrni pogon itd. Strinjam pa se, da bo potrebno nenormalno povečati kapcitete, če bomo želeli vse gnati na elektriko, pri čemer bodo elektro podjetja dobesedno obogatela. V elektriko se je že pred časom splačalo vlagati, sedaj pa se bo še bolj. Tisti, ki imajo veliko denarja, ga bodo del zagotovo razprišili tudi na področje energetike in potem vlekli dividende. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Darko3g said:

čiste elektrike

Razen vetrnih turbin - no sutch thing. Pa se tam se najdejo brihtnezi a la greenpeace (namerno pisem z malo), ki bi radi steli mrtve ptice, pa jih ne najdejo.

Glede velikih vrat za elektriko pa si predstavljaj kaj bi se zgodilo, ce bi se poraba elektricne energije dvignila recimo v povprecju za 2 kW na gospodinjstvo. Za primerjavo - pri nasi bajti je 5 avtov in en moped s skupno 600 kW - pa nafilaj to naenkrat, ce bi si rad kompliciral zivljenje. Ce pa ne, pa predpostavim, da povprecno v voznji izkoriscas recimo 15 kW. Samo midva z zeno sva skupno v povprecju dve uri in pol na cesti, kar znese 37,5 kWh dnevno. Avto bi polnil ponoci, torej max 8 ur, kar znese upostevajoc izkoristek polnjenja in z minimalno mocjo, da se akku v tem casu napolni 6 kW obremenitve - pa sta to samo dva avtomobila. V nasi vasi je 500 gospodinjstev, kar znese 3 MW samo za naso vas, vas z 2500 prebivalci. Kje je potem Celje, Maribor, Ljubljana? Kdo bo proizvedel toliko elektricne energije?

Dalje - kako to elektriko distributirati? Prekopati bo potrebno slehern plocnik v mestu, da se potegne nove, debelejse dovode. Elektro podjetja obogatela? Koliko casa je potrebnega, da se investicija posodobitve dovoda povrne? Ni to GSM sistem ko postavis nov repetitor, pa zadeva laufa - tu je potrebno fizicno prekopati celo (v nasem primeru) Slovenijo, in potegniti dovode stirikratnega premera sedanjih vodov. Bodo tudi delovni stroji za to operacijo delovali na elektriko?

Dizla se hocejo Svabi znebiti zaradi PM delcev, bencinarja in plinasa zaenkrat pustijo pri miru.

VW naj pocne kar hoce, sem vozil njihovega E-golfa, in ostal povsem ravnodusen (kar se pri BMW i3 ni zgodilo, ceprav je grd kot satan tako znotraj kot zunaj). Reklama pac mora biti, in marsikatera mastnoustna napoved je do sedaj ostala neizvedena. Posebej mi gre na kozlanje ob dejstvu, da se ravno VW gre neke eko ambasadorje, po tem, ko so nas 10 let zaplinjali z BISTVENO povecanimi emisijami od obljubljenih. Saj ne recem, dalec od tega, da so bili edini, so bili pa njihovi izpusti eni izmed najslabsih.

Da pa ne bom samo tolkel po elektriki - sem mnenja, da je edina dobra varjanta le te v prometu hibrid - po mojem mnenju je najbolj posrecena kombinacija plug-in zaporedni hibrid, kot je Opel Ampera ali BMW i8, ki je sicer prakticno neuporaben, da o ceni ne govorim... ...pa preden se kdo spotakne ob definicijo - Opel Ampera in BMW i8 nista elektricna avtomobila, ampak sta prav to, kar sem napisal - plug-in zaporedna hibrida. Ravno zaradi tega je lahko bila Ampera tako uspesna kot je bila, in to neglede na ceno, ki je bila za enega Opla prav divja (slabih 50k eur).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, GO_Tomi said:

Elektrika v vozilih je samo prehodna varianta. Razvoj zaradi razvoja.

Se strinjam! Naslednje generacije motorjev bodo šle na vodo. :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z H2O2 generatorejms semse jaz igral v srednji šoli, pol so mi zabili veselje da elektroliza ne more bit 100% učinkovita (sicer plošče za celico imam že nekaj let samo časa da bi vseeno sestavil si nisem vzel)

Možnosti za laufat na vodo je več, ena je spodaj v videu, zmeraj mora biti nek katalizator (kemijsko je katalizator element ali spojina ki znižuje potrebno energijo za doseganje določenega procesa).

Tako da pred leti je nekdo v ameriki tudi delal avto na vodo, ampak je sestavil "tablete" ki so razgrajevale vodo v plin uporaben za izgorevanje. V spodnjem videu sta Aluminij in NaOH te kemikaliji ki regirata z vodo. Vprašanje je potem ali je smiselno uporabiti Aluminij kot "gorivo" ??

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Bentiš cene bencinskih motorjev letijo v nebo. Spodobna mašina pride 20 kek.

Me ma da nabavim kakega tajvanca...za isti al pa manjši denar bo zihr. (no ja z ozirom na komponente bo 2x 20kek)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Sam takega motorja na baterije ne bi imel pa če mi ga šenkajo, ker se mi me zdi dovolj uporaben. Kakšen skuter na baterijo za okrog bajte je že smiseln ampak za dolge poti elektrika še ni in vprašanje če kdaj bo konkurenčna drugim pogonom. Po moje je elektrika le nekaj vmesnega in za določen namen uporabe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmesnega med cem? Motorjem z notranjim izgorevanjem in warp pogonom?

Ti ga ne bi imel, se malo pa bos imel moznost pes ali pa z elektricnim avtobusom. Takrat bos sicer navdusen nad elektro zadevami. 

Zadeve letijo nepredstavljivo, pospeski instantni, obenem pa precej bolj natancno doziranje, pa se elektronska pomagala delajo precej bolje v navezi z elektro motorjem. 

Zadeve so tudi precej bolj zanesljive z manj vzdrzevanja. 

Ampak vazno da ropota a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, krucymucy pravi:

je prvi proizvajalec, ki je zacel serijsko proizvajati in prodajati elektricni motocikel.

Uhm, Zero Motorcycles? Njihovi prvi motorji so se prodajali že 2010...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, sebar said:

Uhm, Zero Motorcycles? Njihovi prvi motorji so se prodajali že 2010...

Poznam zelo dobro zadevo. 

Zero je start up podjetje, do letos so delali sicer bolj mopede. Harley pa je ena najstarejsih znamk, v oceh plasticarjev, bemflarjev in italjanov "zastarel kup zelezja", ki pa jih je s tem modelom vse po vrsti prehitel in to prav grdo. 

 

Glede Zerota, poznam sicer SR/F model prav podrobno, ampak za to je druga tema. 

Poleg Zero je dobro poznana tudi energica, ego, eva, ss9 ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, krucymucy pravi:

Vmesnega med cem? Motorjem z notranjim izgorevanjem in warp pogonom? 

...pustimo se presenetit, razvoj novih pogonov hitro napreduje. Gorivne celico so ena rešitev za počasna polnjenje...v tem casu kupovati neke novotarije katere bodo po par letih polizdelki se mi ne zdi smiselno ampak nekateri pokupijo vse, kar je kao novo...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred gorivnimi celicami je vec problemov kot pred baterijami. 

Tudi ce po nekem nakljucju bi slo v bliznji prihodnosti, ta zadeva je modularna, baterijo stran, pa gorivne celice gor. 

Gorivne celice ne poganjajo zadnjega kolesa s carovnijo, pac pa se vedno rabi elektromotor. 

Pa ta je tudi modularen, tako se menja lahko se to ce bi bilo komu premalo v prihodnosti. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, maus said:

Počas in z leti, bodo vsi prešaltatl na elektriko... najprej z kolesi in nato z motorji

 

https://biketoday.news/article/new-kawasaki-electric-bikes-presented-by-diavelo

Kaj tocno razen zelene barve je tukaj kawasakijevega in kako so s tem blizje serijskim elektricnim motociklom?

Japonci spijo. Nic nimajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, krucymucy pravi:

Kaj tocno razen zelene barve je tukaj kawasakijevega in kako so s tem blizje serijskim elektricnim motociklom?

Japonci spijo. Nic nimajo. 

tako gre napredek ... misliš, da so imeli prej avtomobile kot kolesa  :?

 

lahko jih pa kontaktiraš in vprašaš, kaj je vgrajeno japonskega ;) 

 

https://kawasakiebikes.com/home

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še Rea je treniral, da je prišel do 5-tega zaporednega naslova ;) 

 

kolo.jpg

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 5. 2018 ob 8:30, Zok pravi:

Glede velikih vrat za elektriko pa si predstavljaj kaj bi se zgodilo, ce bi se poraba elektricne energije dvignila recimo v povprecju za 2 kW na gospodinjstvo. Za primerjavo - pri nasi bajti je 5 avtov in en moped s skupno 600 kW - pa nafilaj to naenkrat, ce bi si rad kompliciral zivljenje.

Če bi takole razmišljali ko so šle porabe gospodinjstev iz 0kW na več... bi si še danes svetili na petrolejke. Oziroma še kaj drugega, ker tudi petrolej zahteva precej infrastrukture. Nadgradnja infrastrukture je inženirski problem pa tudi političen problem. Nič nerešljivega, nič novega, elektriko znamo generirati in pošiljati naokoli že zelo dolgo časa. Družba v globalu se pa tudi vedno bolj zaveda da takole kot ga serjemo zdaj, dolgo ne bo šlo več. Prehod na elektro pogone bo postopen, poraba električne energije (oz priključna moč, poraba je bolj kW/h :P ) ne bo šla gor za 2kW/gospodinjstvo preko noči. In ICE pogoni bojo naokoli še dolgo, dolgo časa sploh v raznih hibridnih izvedbah.

Bi pa pametna država začela razmišljati, kako vzpodbuditi nabavo več električnih vozil tam, kje so vozila na splošno največji problem (gostota prometa, hrup, lokalno onesnaževanje) in kjer je najlažje zagotoviti spremljajočo infrastrukturo za polnjenje - v mestih in ob AC torej.

Elektro mopedi pa hja. ATM lahko dobiš spodobne elektro skuterje. Električni bicikli takšni in drugačni, ki po navoru marsikakega ICE-ja spravijo v zadrego. Prav motorji... je pa uborna ponudba. Sam razmišljam o e-trialu (nič hrupa = veseli sosedje), če bi se lih htel malo finančno 'stegniti' se dobi tudi kak e-enduro. Prav za v promet pa je ponudbe res malo, tudi zaradi tega ker je cela moped industrija neverjetno konzervativna. Ne vem kje si lahko npr leta 2006 kupil avto na fergazer, medtem ko je recimo KTM še vedno izdeloval 640 serijo... na fergazer. Topogledno moto industrija vedno precej zaostaja za avto industrijo, nekaj zaradi objektivnih razlogov (v avto je ABS enota lahko težka magari 30 kil, al pa baterije pol tone, na motorju pač ne), nekaj zaradi previdnosti.

Osebno bi si z veseljem omislil elektro enduro za primerljivo ceno ICE enduri in zagotovilom, da bom vsaj 10 let dobil dele za njo. Sam v trenutnem stanju moto (in avto trga) je e-vozilo kr tvegan nakup. Ker ne veš, kako in koliko bo tehnologija napredovala v recimo petih letih. Pomoje zelo, takoj ko se vključijo malo večji igralci. Do takrat se pa z nakupom večjih vozil na elektro pogon v bistvu kr precej špekulira - ne smao pri klasičnih vprašanjih podpore. V tem trenutku je nekaj subvencij, 'gorivo' je poceni... sam to se lahko (in se bo) hitro spremeni. Ko bo v prometu kakih 10% elektro vozil, bo enota električne moči na elektro 'pumpi' stala ene tolko, kot enota bencina al pa nafte. Subvencije bojo manjše, al pa nične. In tako dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da so električna lokesa in mopedi najboljša elektro rešitev, medtem ko so elektro SUVi velika neumnost, ker je pametno gledat koliko je uporabna moč akumulatorjev oz. koliko kapacitete se porabi samo zato da se akumulatorje premika okoli.

Že pri elektro motorju z 10 ali 12 kWh baterijo ali nekaj podobnega bi pri extra hitrem polnjenju potrebovali 80A priklop na 220V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!