Skoči na vsebino

Električni motocikli


Kramp

Priporočene objave

pred 24 minutami, krucymucy pravi:

Pa dajmo naprej o mopedih no

Začelo se je s tistim potovalnim HDjem in povprečnim dosegom 150 km kar je za nekoga morda super za razkazovanje pred radovedneži za drugega pa cisto neuporaben moped za potovanja. ..težka krava za v službo ali do bifeja ni ravno smiselna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Tesle z +400.000km ze obstaja in baterije niso problem.....

Nisem dovolj razumljivo napisal, vem da niso problem. Ko bodo pa baterije problem, se jih bo namesto v reciklazo prepakiralo v take za domaco hrambo. 

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, vandrovec said:

Začelo se je s tistim potovalnim HDjem in povprečnim dosegom 150 km kar je za nekoga morda super za razkazovanje pred radovedneži za drugega pa cisto neuporaben moped za potovanja. ..težka krava za v službo ali do bifeja ni ravno smiselna...

Ampak pa s tistim HD-jem operes mausa na semaforju. Preden on sklopko spusti si ze na OMV in si izberes boljsi plac za sedet. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na semaforjih so tudi skuterjj hitrejši od "normalnih" motorjev. Take električne igračke pa kupujejo ljudje z veliko denarja, oz., novodobni razred bogatašev..."nek se vidi raskoš"...:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, krucymucy pravi:

Ampak pa s tistim HD-jem operes mausa na semaforju. Preden on sklopko spusti si ze na OMV in si izberes boljsi plac za sedet. 

kaj pa, če HD dobi čelno preden štarta .. in pol js "taka taka" poćasi priskakljam prej na cilj :ras:

p.s.

trenutno je najboljša varianta priključni hibrid .... motor preko noči polniš in se vsaj cca 200 km pelješ in potem še 100 na bencin ... tam preko burne noči polniš na elektriko in zjutraj zopet 200 km na elektriko in 100 km na bencin ... skratka .. za pot dolgo cca 600 km, bi porabil cca 11 litrov (vem, da imate vi bolj varčne motorje :P ) kar pa sploh ni slabo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, maus pravi:

trenutno je najboljša varianta priključni hibrid .... motor preko noči polniš in se vsaj cca 200 km pelješ in potem še 100 na bencin ... tam preko burne noči polniš na elektriko in zjutraj zopet 200 km na elektriko in 100 km na bencin ... skratka .. za pot dolgo cca 600 km, bi porabil cca 11 litrov (vem, da imate vi bolj varčne motorje :P ) kar pa sploh ni slabo.

...Dinko ima polnilnico? Obstajajo že taka motorna kolesa? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, vandrovec said:

...Dinko ima polnilnico? Obstajajo že taka motorna kolesa? ?

Ne, dvomim da bodo kdaj, ker je komplicirano in tezko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, vandrovec pravi:

...Dinko ima polnilnico? Obstajajo že taka motorna kolesa? ?

Sj polniš pri apartmaju .... bodo že morali neki zrihtat ... več kot 5 € niti naj ne bi računali za polnjenje ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, maus said:

Sj polniš pri apartmaju .... bodo že morali neki zrihtat ... več kot 5 € niti naj ne bi računali za polnjenje ;) 

18HRK za tako baterijo kot si si ti zamislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, vandrovec pravi:

...Dinko ima polnilnico? Obstajajo že taka motorna kolesa? ?

ja, na travarco gredo, po vseh 4ih. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, krucymucy pravi:

18HRK za tako baterijo kot si si ti zamislil.

za kavo in pol ?

si prepričan ? ... sicer, ko imam preko zime motor na "infuziji", imam osebno porabo cca 0,20 EUR  na mesec, ki je prikazana na položnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Roger G. Jagger said:

Za sportske avtomobile in motorje je samo en problem. Teza. V trenutne li-ion smo sposobni spravit okoli 200Wh/kg. Nekje sem zasledil da so uspeli s 21700 ali pa mogoce s 26650 celicami naredit komplet enoto tezko 88kg kapacitete 20,6kWh, kar znese 234Wh/kg.

Za Goldwinga ze zelo uporabno, 40kWh ~170kg, to bi cez palec imelo domet okoli 300km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Kugelschreiber said:

A je NEK u remontu? 

Da, se nekaj dni. Palice menjajo. To mora bit carski siht.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, krucymucy said:

Za sportske avtomobile in motorje je samo en problem. Teza. V trenutne li-ion smo sposobni spravit okoli 200Wh/kg. Nekje sem zasledil da so uspeli s 21700 ali pa mogoce s 26650 celicami naredit komplet enoto tezko 88kg kapacitete 20,6kWh, kar znese 234Wh/kg.

Za Goldwinga ze zelo uporabno, 40kWh ~170kg, to bi cez palec imelo domet okoli 300km.

Solid-state baterije bodo “game changer”..samo se delovanje pri nizjih temp. uredijo....kaj bo pa korak naprej od tega...morda mini fuzija (hec)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Solid-state baterije bodo “game changer”..samo se delovanje pri nizjih temp. uredijo....kaj bo pa korak naprej od tega...morda mini fuzija (hec)

Bi bilo ze to kar se pricakuje v praksi povsem dovolj. 500Wh/kg, bi pomenilo da bi 220 kilski Zero prevozil 300+km z enim polnjenjem.

Kajpak tezava je cena in pa zivljenska doba.

Z resevanjem problemov se ukvarja tudi kemijski institut v LJ ce se ne motim. Al-ion.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, krucymucy said:

Bi bilo ze to kar se pricakuje v praksi povsem dovolj. 500Wh/kg, bi pomenilo da bi 220 kilski Zero prevozil 300+km z enim polnjenjem.

Kajpak tezava je cena in pa zivljenska doba.

Z resevanjem problemov se ukvarja tudi kemijski institut v LJ ce se ne motim. Al-ion.

Kemijski inst. v LJ je eden izmed najboljsih v svetu (pa tega vecina sploh ne ve). Tudi pri Li-Ion so imel pomembno vlogo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Kemijski inst. v LJ je eden izmed najboljsih v svetu (pa tega vecina sploh ne ve). Tudi pri Li-Ion so imel pomembno vlogo....

Vem ja. Se trudim da dokaj sledim takim zadevam. V Sloveniji je ogromno znanja, lahko bi bili ponosni na to, prispevali svoj delez. Je pa jasno lazje lapat kako je vse v kurcu, pa da vsi kradejo. Sami pa pocnejo povsem enako, kako drzavo okoli prinest, a se obenem ne zavedajo, da s tem skodijo vsem, tudi sebi. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Zivnorc said:

..a ni nekdo Nobelovo nagrado za to dobu?

Letos so jo dobili za li-ion baterije. 

Vsec mi je priimek enega od trojice. John B. Goodenough :D

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!