Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kramp

Električni motocikli

Recommended Posts

Kramp

No takole, da bo prostor za predloge, izkušnje in nasvete v zvezi s prihajajočimi električnimi motocikli.

Za prevažanje na šiht v mestna središča bodo žal postali ena redkih alternativ. Žal zato ker od mestnih oblasti (Ljubljanskih) očitno ni pričakovati olajšav v zvezi z enoslednimi bencinskimi vozili kar se tiče prometa in parkiranja.

Ali je že kje zaslediti realne možnosti nakupov kolikor toliko uporabnih motociklov in za kakšne denarje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Tukaj imaš nekaj informacij o tem + firme, ki jih proizvajajo (eni so menda že serijski, večinoma gre za prototipe): http://electricmotorcycles.net/wordpress/

Nekateri entuziasti pa kar predelajo stare motorje (npr. razne suzukije gs 500 ali kawe en 500) v električna vozila (vpiši v google "diy electric motorcycle").

Jaz osebno pozdravljam prihod električnih motociklov (in avtomobilov). Že res, da bodo po zmogljivostih sprva zaostajali za bencinskimi brati, pa tudi čar hrupa in vonja bencina se bo izgubil (da ne govorim o šraufanju po mašini, kar žal prakticiramo čedalje bolj redki posamezniki). Ampak mimo teh slabosti ima električni moped kar nekaj prednosti. Cenejše gorivo (vsaj zanekrat, ko je elektrika še poceni), tiho delovanje (hehe, za vse ljubitelje terenske vožnje, ki vedo/vemo kako zoprno je, če te preganjajo kmeti z vilami), enak navor v celotnem območju delovanja motorja. Ampak v bližnji prihodnosti bo električni moped uporaben predvsem za vožnjo po mestu in po terenu, pač nekaj, kar ne zahteva velike moči in dolgega obsega vožnje. Najbrž bodo cene precej visoke, tako da električni dvokolesniki za večino motoristov še nekaj časa ne bodo predstavljali (cenovno) razumne opcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SHREDDER

Največji čar da zvok motorja,ko enkrat tega ne bo več................bo brezveze.................. Posledično bo več nesreč............zdaj te saj slišjo ko prideš izza ovinka pol bo pa kr naenkrat brez glasu................................

Verjetno si poš zvok lahko kupo kar na dvd mediju,,,,,,,,,,,,,,,,,

http://www.treehugger.com/files/2007/11/electric_bike_ev-x7.php#d

Edited by SHREDDER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Največji čar da zvok motorja,ko enkrat tega ne bo več................bo brezveze.................. Posledično bo več nesreč............zdaj te saj slišjo ko prideš izza ovinka pol bo pa kr naenkrat brez glasu................................

Res je, da ima rohnenje motorja velik čar. A je največji ali ne, je najbrž stvar posameznikovega okusa. Jaz recimo bolj uživam v vožnji (pospeševanju, zaviranju, polaganju ovinkov) kot v poslušanju. Hm, da bi bilo zaradi odsotnosti zvoka motorja več nesreč? Potem so sodobni (še posebej luksuzni) avti manj varni, saj predejo izredno tiho:)

Anyway, še vedno ostaja "ropotajoča alternativa prihodnosti" - vodik. Ampak vozila "na vodik" (ki mora, če želimo ropot, poganjati motor z notranjim izgorevanjem, ne pa elektromotor) so zaenkrat veliko predraga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SHREDDER

Res je, da ima rohnenje motorja velik čar. A je največji ali ne, je najbrž stvar posameznikovega okusa. Jaz recimo bolj uživam v vožnji (pospeševanju, zaviranju, polaganju ovinkov) kot v poslušanju. Hm, da bi bilo zaradi odsotnosti zvoka motorja več nesreč? Potem so sodobni (še posebej luksuzni) avti manj varni, saj predejo izredno tiho:)

Anyway, še vedno ostaja "ropotajoča alternativa prihodnosti" - vodik. Ampak vozila "na vodik" (ki mora, če želimo ropot, poganjati motor z notranjim izgorevanjem, ne pa elektromotor) so zaenkrat veliko predraga.

Se strinjam stabo.............glede ostalih pospešek itd...............Edino rešitev za hrup bo dovolj glasen zvočnik in ojačevalec.....pol pa avsenike gor pa bo.................Po okusu..............

Avti so že danes dokaj tihi,,,razlika je samo v tem,da 4 kolesa dajo precejšen zvok,tudi če mašina čisto tiho....Avtoceste od daleč se čuje zvok on kolesov ne od mašin...........................

Zanimivo,me zanima kaj bo Akrapovič pol pogrunto.....profesionalne zvočnike?????????????

Edited by SHREDDER

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Če kdaj bodo in izgleda da, se mi zdi kar kul ideja. Po mojem bodo prvi menjali Italijani pa narodi skuterašev, v glavnem tisti ki se vozijo tistih par km v službo. Za pospeške se ne bojim, saj ima elektromotor takojšen navor. Bi pa pogrešal zvok, tisti čisti zvok, ko se mašina zavrti recimo temu v neskončnost. Sicer pa so prve rešitve že na dlani, dvd z raličnimi zvoki, pač glede na razopoloženje voznika. Zvok za vsak dan...Druga stvar, ki me potem mal skrbi pa je, koliko se bo v resnici elektrika podražila, denimo v gospodinjstvo. No ja, mogoče pa bo kdo izzumil kakšno škatlo prekrito s fotovoltaičnimi celicami, pa bo. Torej mislim, da so tudi električna prevozna sredstva prihodnost.

Pa še tole: stroški vzdrževanja, bi znali biti celo manjši.

Edited by DAMI33

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

ker je v naslednjrm desetletju realno samo to, da bodo električna vozila počasi zamenjala skuterje in mestne male avtomobile se za zvok ne bojim. nič nebi pogrešal zvoka skuterjev, po možnosti z raznimi "resonancami".

preden pa bo elektrika zamenjala motorje in večje avtomobile pa bo še kar nekaj časa - če sploh.

Zakaj po kar konkretnem študiranju električne motorizacije in razvoja tako razmišljam - povem drugič :evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
m147

A je že kdo od vas vozil kakšen električen motor? Me zanimajo, kakšne so izkušnje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda

Zanimivo,me zanima kaj bo Akrapovič pol pogrunto.....profesionalne zvočnike?????????????

Sej je električar po papirju. Rotorje, statorje, krtačke, itd.. :whistle:

Za dirke in piste pa bo bencina zmanjkalo nazadnje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

A je že kdo od vas vozil kakšen električen motor? Me zanimajo, kakšne so izkušnje ...

skuter ja - motor dvomim da kdo, ker pravi električni "motorji" so sami svinjsko dragi prototipi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
m147

skuter ja - motor dvomim da kdo, ker pravi električni "motorji" so sami svinjsko dragi prototipi.

In, kako kaj to zgleda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Težava z zvokom bi bila še najmanjša. Bi imeli pač kakšen piskač, kot recimo alarmne naprave oz javljalniki požarov, ki delujejo na 12V in znajo bit hudičevo glasni, samo zvok bi bil spremenjen, glasnost Db pa bi se spreminjala z hitrostjo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

In, kako kaj to zgleda?

zelo fajn. potegne ko šus ker je skoz dosti navora, drugače ga voziš kot navaden skuter brez nadležnega prdenja. meni se dopade, edino kar se moreš navadit je da motor ne zavira, se pravi moreš več bremzat in močneje.

ko si bom kupoval zamenjavo za avtomatika bom kupil električni skuter. ampak ne nekaj kot skiro ampak pravi skuter. cenovno so že okoli 1500€ tako da bo to čisto OK.

polniš doma zvečer, narediš 20-30 km kar je več kot dovolj (za več km v enem dnevu imam motor :evilgrin: ).

vglavnem jaz tu vidim perspektivo, pri motorjih pa še dolgo ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Računaj, da mediteranske dežele kot je Italija, Španija...imajo že sedaj neverjetno število skuterjev, za prevoz v službo in to ne poceni mašin ampak med 250-500ccm, ki so cenovno dražji od 600ccm motorjev. Tam bo ta razvoj takojšen, čim bodo prve serijske proizvodnje skuterjev konkurenčne in na razpolago. že samo Trst če pogledamo. 50% prebivalcev se vozi v službo s skuterji. Se pravi, če bo domet 30-40 km, bo čisto dovolj. In to se bo zgodilo v par letih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Sprobal sem električni bicikel in bil je fantastičen. Pospeški in doseg cca25 kilometrov so me navdušili. Edina velika zamera je bila ko sem zračunal koliko se prevozim po Ljubljani; približno 15 kilometrov na dan torej bom moral akumulator menjati vsako leto!!! Akumulator stane 85 eur in to bom ga moral menjati vsako leto!!! Če primerjam stroške Električnega kitajskega kolesa in Tomosa Fleksorja je Tomos na letni ravni cenejši.

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življensko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kramp

...

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življenjsko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Pri preračunavanju je vsekakor nujno upoštevati tudi življenjsko dobo, upadanje kapacitete in ceno akumulatorjev.

Vozila s svinčevim akumulatorjem ni za kupovati.

Mislim, da se bom do naslednje generacije akumulatorjev, če ne bodo predragi kar še s Tomosovim Youngsterjem vozil po mestu.

Da bi poleg majhne avtonomije zadevo še plačeval dražje od bencinskega mopeda mi ne pade na kraj pameti. Država "Banane ob Jadranu" pa tudi ne razmišlja kaj dosti o olajšavah za te nakupe. Sploh če se primerjamo z ZDA. Švarci je npr. omogočil dokaj ugoden nakup Zero e-ciklov.

Edited by Kramp

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Sprobal sem električni bicikel in bil je fantastičen. Pospeški in doseg cca25 kilometrov so me navdušili. Edina velika zamera je bila ko sem zračunal koliko se prevozim po Ljubljani; približno 15 kilometrov na dan torej bom moral akumulator menjati vsako leto!!! Akumulator stane 85 eur in to bom ga moral menjati vsako leto!!! Če primerjam stroške Električnega kitajskega kolesa in Tomosa Fleksorja je Tomos na letni ravni cenejši.

Kakšno povprečno porabo pa si računal za Tomosa?

Po podatkih naj bi imel 2,5 l/100km. Ob 15 km/dan to pomeni 5475 km/leto in 137 litrov bencina, kar pa pri trenutnih cenah bencina znese 164 EUR samo za bencin.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SimonR

Pozdrav,

sem na youtube-u naletel na kar precej posnetkov enduro motorja Quantya in američani zelo hvalijo svoj model ZERO. Najprej sem si mislil pa že, potem pa sem videl video od KTM-a in njihovega električnega endurca, potem pa se mi je zazdelo, da če se v to podajajo tudi najboljše firme, pa mogoče le je kaj na tem.

Kdo že v živo videl katero izmed teh igrač? Mogoče celo kje kakšen izmed forumašev, ki je vozil katerega izmed teh (Quanty-j naj bi bilo v Evropi že baje kar precej...).

Čisto iz firbca me zanima kaj o tem, pa mogoče enkrat ko bom imel dovolj hrupa, nabavim to in se podim malo naokrog (podatki da kljub 90kg razvije sicer 17 konjev a ob tem NEVERJETNIH 45 Nm NAVORA v celotni krivulji, je pa že kar precej)

lp Simon

Share this post


Link to post
Share on other sites
mrc1n4

Kako je to urejeno pri večjih električnih motorjih ali skuterjih. Koliko kilometrov imajo življensko dobo in koliko stanejo??? Predvidevam da je vožnja z električnim vozilom dražja kot z vozilom na bencin. Ali ima kdo kakšne realne podatke.

Pozdravljeni, sam vozim električni skuter SAMOS od smartelektro.si, stroški na letni ravni so nižji kot pri bencinarju: Poraba cca. 40 centov na 100km, precej manj servisov, svinčeni akumulator zdrži nekje do 15.000 kilometrov (litijski celo nekajkrat več), domet 60-65 kilometrov...

Za moje pojme je elektro že boljši nakup kot bencinar - konkurenčne zmogljivosti, ne smrdi, tih, ekološki itd.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Glede na to da sedaj od litra bencina pade v drzavno blagajno Vec kot 0,70€, bodo v prihodnosti to morali nadomestiti s trošarinami pri elektriki.

Bo pač položnica ze elektriko vsak mesec 150€ * višja samo zaradi trošarine. + seveda dodatna poraba.

*(v primeru 3000km/mesec s povprecno porabo 7l/100km)

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

+Na videz je všečen

+More met kr hude štarte glede na 80Nm navora praktično pri nič vrtljajih pa vse do maksimuma...

+Poceni filanje

+Teža za 6.0 model 163kg,

+Coolness efekt

-Cena je totalno previsoka ... v USA stane 6.0 model 10k $ , 8.0, 12k $ in 10.0 (model ki ima domet 100 milj) 14k$, kar je točno toliko kot Ninja ZX-10 ...

-Slab domet

-Dolgo polnjenje

Če bi živel v Kaliforniji (ali kje drugje kjer imajo lepo vreme) bi si ga kupil za v šiht.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

kako je s ceno baterij? ko gre k hudiču, se splača menjat baterijo al kar cel moped?

po mojem je baterija potrošni material in je njeno ceno potrebno prišteti k nekaj centom/100km ali pač ne?

namreč, za hibridna vozila sem nekje prebral, da je vrednost baterije nekje v rangu osebnega vozila nižje klase in

po življenski dobi 6-8 let so pod vprašajem vsi prihranki takih vozil dokler baterij proizvajalci ne bodo rentali....

(ok, o vplivu na okolje kot ozaveščen državljan tle ne bi....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

Za baterijo bi tud mene zanimal. Pa kako je z servisi, verjetno kej dosti ne moreš sam naredit :)

Cena se mi zdi pa kar vredu, primerjava z zx10 je mal zgrešena, je le čudo tehnologije, ki pa bo čez par generacij samo še bolše (če se bo prijelo).

Če gledaš cenovno, da z bencinskim motorjem narediš cca 10k km na leto prišparaš nekje 700-1000eur letno na gorivu. Res pa da vprašanje če to kilometrino dosežeš, ker si omejen z dosegom.

Ko se rešimo naftnih lobijev bomo dobili pa električne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

AFAIK se da litij in ostale materiale v veliki meri predelati in ponovno uporabiti.

Sicer pa še vedno ostaja baterija kot največji problem, takoj za njo pa porast porabe elektricne energije, ki nam je za tako manjka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
      Včeraj sm bil ravno v tem času v BTC-ju ... komaj je rešilc prišel, jaz sem pa stal 20metrov za gasilci n busni postaji ker sem čakal očeta... kar se tiče pa kulture v BTC-ju ... porazno .. pešvi ovce, kolesrji če večje ovce, avtomolisti pa porazno ... brez smerokazov... skratka groza in čudno je, da še prej ob cca 10:00 pred city parkom ni prostega mesta ... (včeraj sem bil slučajno 2 x tam .. enkrat okoli 10 drugič okoli 12) ... spet me kakšen mesec ne bo v BTC
    • ALEŠ M
      Izbereš pošiljaje EU Priority Line in gre brez carine. Res pa da malo dlje traja ker pošljejo (čese ne motim) najprej na Nizozemsko in iz tam v Slo.
    • maus
      pa bi jih moralo it vsaj več kot pol... kar vidim po cesti, vsaj 80 % bi moralo obnovit osnove vožnje skozi ovinke p.s. tudi v službah nas pošiljajo vsaj 2 x na leto na razne tečaje in seminarje iz področij, katere v svojih službah opravljamo
    • maus
      s trajektom gredo čez, saj se trenutno ne da drugače  (to sem prebral, če so se zlagali, jaz lažem vam)  
    • RobiRoberto
      Čisto sem zmeden ...       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!