Skoči na vsebino

Električni motocikli


Kramp

Priporočene objave

3 hours ago, MARJA said:

Mislim da se ne moreš sam odločiti o moči sončne. Mislim da je omejitev 70 ali pa 80% priključne moči hiše.

80% je. Ze dela en cas. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, krucymucy pravi:

Tole je pa dejansko najvecji motor na katerem sem kdaj sedel.

za visokorasle :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, DAMI34 said:

za visokorasle :P

 

Niti ne tako visok sedez, primerljiv z GS, MS ... Ampak sama velikost, razdalja do krmila, dobra pozicija sedenja, sirina zgornjega dela. 

Meni je vsec. Bolj kot energica experia. Kako se peljeta, pa seveda ne vem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Še kdo tukaj fura električnega in na njem uživa?

Aja, prihajam v miru ☮️ Vem, da ima vsak najraje svojega, pa kakšne koli "rase" je že ta motocikel, 2-taktni, 4-taktni, na benz ali elektro, star ali nov, lep ali grd... Važen je vajb 💘

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, Mrs. Electric Moto pravi:

Še kdo tukaj fura električnega in na njem uživa?

Aja, prihajam v miru ☮️ Vem, da ima vsak najraje svojega, pa kakšne koli "rase" je že ta motocikel, 2-taktni, 4-taktni, na benz ali elektro, star ali nov, lep ali grd... Važen je vajb 💘

važn, da se fura. Pa da ostanemo celi :D

ps..pa da je električna pumpa na dosegu :D ker..mi bencinarji lahko z asitenco dobimo kantico goriva. Kaj pripeljejo električarju? :P podaljšek? :P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

važn, da se fura. Pa da ostanemo celi :D

ps..pa da je električna pumpa na dosegu :D ker..mi bencinarji lahko z asitenco dobimo kantico goriva. Kaj pripeljejo električarju? :P podaljšek? :P

Jaaa, se strinjam!

😂 No, to bi pa bila ponudba - 10km kabel, haha. Se prec včlanim!
Na srečo se te bajki polnijo na navadni 220V vtičnici. Tako, da tam kjer grem na ali pa  *kmh* kaj drugega, ga še malo napolnim. Navadno vtičnico imajo povsod - na Krimu, na Rakitni, na Veliki planini, na vsakem gradu - toliko lahko zaenkrat poročam iz osebne izkušnje. In po večini so ljudje kul, če si ti "normalen" so tudi oni, vse se da zmenit. Zaenkrat še nisem imela slabe izkušnje. No, enkrat že, pa ne bomo o negativi, ne?

Bom pa v kratkem poskusila še, kako ga je polnit na polnilnici, ja. Tam bo po mojem šlo še hitreje. Le tapravi konektor še čakam, je že naročen. Ko bom sprobala, pa poročam kakšna je izkušnja in koliko €€€ pride npr. eno polnjenje.

Popravljeno . Popravil Mrs. Electric Moto
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sj 220 je kul, ko maš enkrat znan domet. Koliko je?

če je 100km je vrh glave dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... lahko rečem iz prve roke, da če nimaš lih ne vem koliko kondicije, da prej ti krepneš, kot akumulator... :D 

.. to mislim za "avanturistično" vožnjo čez drn in strn... in ne nabirati kilometre po makadamih ali asfaltu...

 

Bajk leti nenormalno dobro. Če nisi preveč nežen z gasom, gre kaj hitro po tazadnjem... iz "nule" lepo potegne z navorom, ki ga je v izobilju. In fino je, ko mu lahko nastavljaš parametre, da ko ne rabiš moči, ga lepo pripreš, če pa rabiš agresijo, pa zna pokazati vse tažlehtne kilovate in njutnmetre :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč neprijetno mi je gledat, kako pobira baterijo odpiranje moči "do konca". Vožnja kot po jajcih, da čim dlje prideš s temi zadevami...😀

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, točno tko kot pravi zivnorc. Če se greš popoldan malo "gnat po gmajni", kot gredo naši fantje najraj, pridejo domov po 2h-3h (no, res da se vmes včasih ustavijo na brezalkoholnem(!) 🍻). Oni imajo sicer Race model, kjer je moč odprta in imaš 3 nastavitve - high, medium in low/legal. Medium je tam 6kW in v tem mode-u največ furajo. Na kakšnih odsekih preklopijo na maks: 12kW oz. "high" nastavitev. Ta je zame absolutno prebrutalna, ker če nisi nežen z gasom, te vrže na hrbet. Pri kakšnih daljših vzponih, tam kjer je teren zanje dolgočasen, pa dajo tud na najnižjo nastavitev, da šparajo z elektriko: 3kW (45km/h).

Sicer pa je domet je pri elektriki zelo relativna številka. Moj bike je street-legal, pač zaklenjen na 45km/h in sem enkrat mirno naredila 85km, pa sem šla vmes na vrh Krima in nazaj, drugič pa mi je zmanjkovalo po 65km, ker sem ga gnala. Ga pa po klancu navzdol lahko polniš z regen zavoro, ki jo mam jaz osebno najraje, ker je nežna bremza. Če kdaj preveč strisnem prvo ... no, sem že imela kdaj majčken problem 😬 💫. Regen pa je res taka, mehka kot 🪶

Sicer pa ima bike tudi posebno fukcijo, ki ti prepreči, da ostaneš brez štroma . Če si se zakalkuliral in imaš že prazno baterijo, ti vklopi low voltage mode, kjer lahko pelješ samo tam cca. 10km/h, da se lahko privlečeš do vtičnice. Takrat imaš juice-a še za cca. 5-10km. To ni tako, da se en moment veselo furaš, potem pa - bajnk - konec veselja 😅

MrsElectricMoto_Adventures_polnilec.thumb.jpg.26ff852f6fb69f55d163a79ec0de8dc5.jpgVidim pa, da to ljudi najbolj skrbi. To je vedno prva stvar, kar me vprašajo - kolk je dometa. Pač, vsi smo navajeni, da so pumpe povsod, zato nikogar na klasičnem bajku ne skrbi. Ampak električnih vtičnic je pa 15 na vsak km, če jo že res rabiš. Je pa res, da moraš imeti to v mislih in moraš s seboj vzet polnilec. Je druga mentaliteta. Jaz se pač rada ustavim vsake tolk časa, da kaj pogledam, kaj pofotkam, grem na kofe itd. Tako, da to je res tabu elektrike. Ampak, ja, čist štekam to.

Tkole je videti moja "kantica bencina" 🙃

Mislim, da je zato toliko negativne energije, ko je debata o EV, ker ljudje mislijo (al pa jih politika v to sili), da morajo z elektriko nadomestit klasiko. To je, vsaj po mojem, mimo. Elektrika je čist svoja. Ni za vsakega - je za tiste, ki jim je pospešek bolj važen od končne hitrosti, mir od grmenja, pa enostavnost uporabe bolj od ne vem, končnega dometa v enem šusu. Pač, za vsakega svoje. Meni sede.

 

 

Evo, še ena fotka za pozornost, k sem tolk natipkala, da se zihr nikomur ne bo dalo prebrat...
(Tale je pa s Planine nad Vrhniko)
MrsElectricMoto_Adventures_April23_1.thumb.jpg.755023f9e48597ae007fe7de9ef8ee30.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

domet..mogoče sem se narobe izrazil, dejstvo je da se ne smeš zakalkulirat. Ko greš v gmajno ni vtičnic, ko greš nekje po Velebitu jih tut ni, pa je pametno vedeti omejitve, oziroma možnosti reševanja problema, k je đus pri koncu. In tisti paketek z đusom, je čisto dobrodošel v takem primeru :D

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zgleda "svetovno" potovanje z e-Bikom zelo dobro prikaže Marc na svojem "jautube" kanalu...

Tole je del po Albaniji

Zaenkrat mu kar uspeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki jih sta jih pri Qulbix motociklih zanimala pospešek in pojemek v resničnih pogojih.

Tule je primer 90kg voznika, pri običajnih voznih pogojih:
- pospeševanje pri modelu Q140MD Core Race
- pospeševanje pri cestnem (street-legal) modelu Q140MD Core
- primerjava zaviranja z vsemi 3 zavorami hkrati; samo s sprednjo zavoro (dvojna disk zavora); samo z zadnjo zavoro (enojna disk zavora) in pa samo z regenerativno (elektronsko zavoro) zavoro.

Več o Qulbix motociklih lahko preberete tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz daleč največ uporabljam regen zavoro. Bolj tko "mehka, nežna" je, pa še gumb se mi zdi bolj priročen za doziranje, kot pa klasične zavorne ročke. Če pa stisneš vse tri, pa preverjeno letiš na .... 💋

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... regen zavora je vrhunska... kolikor sem se vozil s tem bajkom, sem jo vedno uporabljal... in nima veze, ali je mokra podlaga, ali suha.... deluje lepo zvezno.. ne premočno, ne prenežno ... ravno prav.  ... če pa rabiš, da kolo blokira, moraš pač stisniti še zadnjo bremzo.. :D   simpl.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 7/13/2023 at 2:09 PM, Zivnorc said:

1. Kar se polnjenja tiče, je največ pogojeno z virom energije. ..pač je treba vzeti v zakup priključno moč vtičnice, ki je po navadi omejena na 16A, ravno tako je logično, da močnejši kot je polnilnik, težji je. Včeraj sem ga s sabo v ruzaku za vsak slučaj, vozil skupaj z 10 m podaljškom, pa sploh nisem porajtal, da ga imam na sebi, oz. me ni nič motil.

 

Zdravo,

Za dvo-fazno vtičnico je varovalka, ki ima 10-16-20A, večinoma po stanovanjih.

Schuko, naša tipična vtičnica, pa je omejena na 10A, čeprav je zadaj lahko 16A varovalka. To pa je nevarno, zadeva se kar segreje in vžge. Zato indukcije in stroje priklapljajo direktno - brez schuko vtičnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 7/13/2023 at 4:34 PM, HyperJack said:

Z ukinjanjem vozil na bencin, bo evropa preusmerila rajo, da kupi el. vozilo, če denarja ne boš imel, ti bo preostal samo javni prevoz. S tem bodo zmanjšali "izpuste" in sprostili ceste. Ta (pre)zmožni si bodo/bomo kupili elektriko, ostali bodo čakali na postajah. Včasih bi temu rekli znanstvena fantastika, žal pa prehaja v realnost. 

Iz demokracije v hard core totalitarizem :) Kje so dnevi sodega-lihega polnjenja benza...

Pozabil si omeniti, da če bomo "poredni" ali se "ne bomo strinjali" z mainstream NATO idejami, nam bodo avto enostavno izklopili , ali omejili geografsko :) Pa še CBDC...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, snela pravi:

Iz demokracije v hard core totalitarizem :) Kje so dnevi sodega-lihega polnjenja benza...

Pozabil si omeniti, da če bomo "poredni" ali se "ne bomo strinjali" z mainstream NATO idejami, nam bodo avto enostavno izklopili , ali omejili geografsko :) Pa še CBDC...

Tole je po moje bolj verjeten scenarij,

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/avstrijski-profesor-pravi-da-bodo-motorji-z-notranjim-zgorevanjem-kmalu-pomilosceni-408588

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Po moje proizvajalci živijo dve življenji, ker upajo na nekaj. Če gledamo rezultat, da so Nemci ne samo zaprli nuklearke, ampak jih na za okolje slabši način razgradili, potem ne vidim upanja.

Edini razlog bi bil, da se vlada zamenja in da Nemčija zaščiti svojo avtomobilsko industrijo - kar je tudi dokazala, da ji trenutno ni do tega, glede na uvoz večkrat dražjega energenta (o katerem se ne govori).

Lahko smo pametni in delamo hipoteze, je pa čas naš največji učitelj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 7. 2023 ob 10:23, snela pravi:

Za dvo-fazno ...

:lol1:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

@HyperJackevo zate :D

 

417431704_3645525952431179_3816064145380091067_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/8/2023 at 11:44 AM, Zivnorc said:

... regen zavora je vrhunska... kolikor sem se vozil s tem bajkom, sem jo vedno uporabljal... in nima veze, ali je mokra podlaga, ali suha.... deluje lepo zvezno.. ne premočno, ne prenežno ... ravno prav.  ... če pa rabiš, da kolo blokira, moraš pač stisniti še zadnjo bremzo.. :D   simpl.

Ta regen zavora je zakon. V bistvu je kot ABS, zavira na maks, blokirat pa ne more, ker tudi regenerirat nima vec kaj ce se ne vrti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!