Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kramp

Električni motocikli

Recommended Posts

Tomyboy

LiFePO4 akumulatorji imajo po 2000 ciklih še vedno nekje 90% prvotne kapacitete. Torej 2000 polnjenj, vsakič prevoženih recimo 150km, skupaj 300000km, mislim da prej motor zgnije kot pa naklepaš toliko kilometrov na takem mopedu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

LiFePO4 akumulatorji imajo po 2000 ciklih še vedno nekje 90% prvotne kapacitete. Torej 2000 polnjenj, vsakič prevoženih recimo 150km, skupaj 300000km, mislim da prej motor zgnije kot pa naklepaš toliko kilometrov na takem mopedu.

Ja. Cena take baterije je pa?

Li-ion baterije so v glavnem hitro zanic. Poglejte svoje telefone, laptope ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomyboy

Ja. Cena take baterije je pa?

Li-ion baterije so v glavnem hitro zanic. Poglejte svoje telefone, laptope ...

tak akumulator ni poceni.Hočem rečt, da boš težko toliko prevozil da boš moral menjat akumulatorje.

Litijonski akumulatorji v mobitelih, računalnikih.... so drugačni od LiFePO4 akumulatorjev. Ti se uporabljajo za napajanje električnih vozil, orodja, v modelarstvu, industriji....So precej robustnejši, prenesejo večje tokove, niso tako občutljivi na napetostna nihanja med posameznimi celicimi, zdržijo veliko dlje....So pa tudi malo težji in seveda dražji od navadnih Li-ion akumulatorjev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejcgs

še ena opcija električnega 3 cikla

(za pogon rabi 2x 18 voltno akumulatorsko vrtalko :D )

Hitrost do 30km/h

ex_antrieb.jpg

ex_driver_side.jpg

ex_driver_front-200x200.jpg

Edited by nejcgs

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

tegale sem danes videl:

 

400 KM

500 Nm

 

Stojala ne potrebuje, pnevmatsko vzmetenje ga spusti da nasede.

Menda ima 2 pipistrelova motorja.

 

post-34709-0-79168400-1409852535_thumb.jpg

 

post-34709-0-92919300-1409852588_thumb.jpg

-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

Zadnje čase se mi zdi, da se o elektrifikaciji prevoza (avti, motorji) zelo veliko govori - skratka, pejdmo vsi na elektriko, da bomo nehali onesnaževat okolje.

Glede okolja se absolutno strinjam. Ampak...

 

Elektriko je treba tudi proizvest, ne? In zaenkrat jo še vedno v elektrarnah (kakršnihkoli že). Te pa ne delajo na fižolovo paro. Sicer drži, da je v sveti trend uporabe ebnovljivih virov, npr. sonca, vetra...ampak SLO je tukaj izvzeta. Z muko in težavo smo postavili 2 (dve!) vetrnici, pa od teh ena še vedno stoji pri miru.

Aja, seveda, sedaj imamo TEŠ6. :slap: Ma sem mona... 

 

Pa litij za baterije  - pridobivanj litija je menda (nisem ekspert - tako sem prebral v nekem članku na to temo) dokaj packasta zadeva. Ampak se nas (v SLO/EU/ZDA...) najbrž ne tiče, ker se na srečo dogaja daleč stran od nas - na Kitajskem. :whistle: 

 

Kaj pa se potem naredi z izrabljenimi baterijami, pa pravzaprav še ni čisto jasno še za teh par ne, kar jih je sedaj "v prometu". Kaj šele bo, ko bo količina večja?....pa s tem ne zagovarjam svinčenih baterij... je prav tako eno šajze...

 

In če bi sedaj vsi v relativno kratkem času prešaltali na elektriko, bi se pri sedanji tehnologiji (in količini) pridobivanja električne energije verjetno elektrosistmi znašli v podobnih težavah, kot poleti, ko vsi šponajo svoje klime (če se ne motim, so lani in predlani ko je bilo poleti zelo vroče, Italijani imeli celo redukcije zaradi velike uporabe klim).

 

Je pa res, da za pridobivanje elektrike in služenja denarcev iz tega naslova ne rabimo (rabijo) Arabcev in njihove nafte... Se bo dalo skubit svojo rajo "z lastnimi sredstvi".

 

Tole zastonjsko polnjenje se mi zdi nekako kot dilanje - prvi joint (da ne omenjam kaj bolj konkretnega) je gratis, ko pa se navadiš...

 

Morda še ena cvetka: ocenjuje se, da je cca 80% vsega onesnaženja okolja, ki ga povzroči nek avto v svojem življenjskem ciklu (od začetka nastajanja v tovarni do bridkega konca na deponiji/reciklaži) pravzaprav povezanega s samo proizvodnjo (izdelavo) avtomobila. Torej bi bilo treba z drastičnimi ukrepi za manjše onesnaženje morda smiselno začeti tam...?

 

Pa da ne bo pomote - definitivno bo treba poiskati alternativo bencinu in to čim prej. In absolutno nimam nič proti elektriki, daleč od tega! Samo trenutna elektrifikacija avtov in motorjem se mi zdi, da ima nekako preveč...pomanjkljivosti? Ja, recimo temu tako.

 

Drži pa, da je vse to sedanje dogajanje (in raziskovanje) na tem področju pravzaprav potrebno - to so pač mali koraki do velikega cilja. :hooray:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

V službi imamo gajbo na štrom. Avtek zaradi navora presenetljivo vleče. Je pa tak kot je Sayo napisal. Slišijo se samo gume. Če nebi bila cena takšnega avta tako visoka bi dejansko bil že na tem nivoju kot je sedaj čisto OK za večino fur, ki jih opravi povprečen voznik. Pomojem nas loči še kakšnih 15 let do pravega ljudskega električnega avta. Težava je še pri akumulatorjih/dosegu in vsesplošnem konsenzu med proizvajalci. Zment se morajo vsi med sabo kako se bo zadeva polnila. Trenutno se vse skupaj vrti v začaranem krogu. Vsak proizvajalec poriva svoje ideje. Od menjave standardiziranih baterij, do brezkontaktnega polnjenja. Države so nekak v dilemi oziroma sploh nimajo neke vizije kako bi vso zadevo izpeljale. Od trošarin na gorivo v blagajno priteče sedaj kar nekaj denarja. Naftna industrija sedaj veselo izkorišča to stanje. Dejansko pokupijo patente in jih zaklepajo v predale. Jaz bi imel električen avto, ker sem res naveličan vozit gajbo vsake 3 mesece na servis. Električni avti bojo imel bistveno manj mehanskih delov in bojo serviserji imel velik manj dela. Glede motorja bi pa še nekaj časa rad ostal na naftoždercu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Mene bol zanima kaj se je zogodilo z silicijevmimi baterijami? Mislim da 2 leti nazaj so se pojavili eni skuterji (ne glih tisti kitajski) z silicijevimi baterijami, in zdej nikejr več ni slišat tega? Silicij je dosti bolši materjal kot litij, ne za shranjevat energijo morda ampak za reciklažo, v skrajnem primeru gre v ploščice ali pirouske flaše. In vsi že nekaj časa obljubljajo super bateirje na ogljikovi bazi.. pa se že neki let čaka....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Jaz sem zadevo rešil polovčno z Toyoto Hibrid ! Perfektna igrača čeprav je ženina si jo sposodim za krajše vožnje !

post-27744-0-30701000-1409940917_thumb.jpg

post-27744-0-22664800-1409940936_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Poraba 5 litrov.. elektrika tolko, da je napisana in da preplačaš malo kanto. Na elektriko pa itak samo par km lahko prevoziš.

 

Lep nateg

 

Spaček mi je pil 6litrov pa vemo kdaj so ga naredili.

 

Hybridi so čisti nateg, poraba pa enaka kot pri varčnih avtomobilih.

 

Al pošten avto al pa pravi električni = Tesla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Poraba 5 litrov.. elektrika tolko, da je napisana in da preplačaš malo kanto. Na elektriko pa itak samo par km lahko prevoziš.

 

Lep nateg

 

Spaček mi je pil 6litrov pa vemo kdaj so ga naredili.

 

Hybridi so čisti nateg, poraba pa enaka kot pri varčnih avtomobilih.

 

Al pošten avto al pa pravi električni = Tesla.

Nimaš pojma ! !  Najprej hibrida vsaj vozi in boš spremenil mnenje." Spaček" a je to sploh avto že ime pove, da je spaka ! Po prvih 1K prevoženih kilometrih sem imel za 1/2 manjšo porabo(motor 1500 ccm) benzina kot z starim Yarisom z (1000ccm).

Ps: si pač tipičen Slovenček,čez kakih 10 let,ko bo na naših cestah že čuda Hibridnih vozil "mogoče" spremeniš mnenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Bolj kot v porabi je finta v ekologiji. Neka vmesna faza do pravih električnih avtov. Maš frike, ki so usekan na vse kar je novo. Pa potem še vsi presnojedci, vegeterjanci, ta zeleni... uglavnem kar velika ciljna publika... skratka dobra tržna niša in ustvajanje dobrega imena na tem področju. Prednosti so še razne subvencije, v tujini je še par drugih ugodnosti in tudi lukenj v zakonu. Skratka fajn, da se najde kdo in to kupi, ker to žene celo stvar naprej. Sem pa zadnjič gledal o električnih motorjih na TT ju. Zadeve že kar pošteno šibajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Nimaš pojma ! !  Najprej hibrida vsaj vozi in boš spremenil mnenje." Spaček" a je to sploh avto že ime pove, da je spaka ! Po prvih 1K prevoženih kilometrih sem imel za 1/2 manjšo porabo(motor 1500 ccm) benzina kot z starim Yarisom z (1000ccm).

Ps: si pač tipičen Slovenček,čez kakih 10 let,ko bo na naših cestah že čuda Hibridnih vozil "mogoče" spremeniš mnenje.

Po pravici povej kolko ti pije yaris... 5 in roka...

Spak je avto, legenda, kar yaris nikoli ne bo, še zdaj ga imam.

Smešno kak se hvalijo s porabo, ki je jedva manjsa od 50 let stare tehnologije.

Elektronika pač papa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

No evo... tole me je zanimal. Eno so tovarniški podatki, koliko pa tale yaris pije zares v praksi?

5 litrov, ce si ekstremno previden pod 4...

AX je pil pod 4 (dizl) ohoho let nazaj

In zato si pol kupiš hibrida...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

No evo... tole me je zanimal. Eno so tovarniški podatki, koliko pa tale yaris pije zares v praksi?

Tovarniški podatek je 3,5 - 3,7 litra meni momentalno po potovalnem računalniku pije točno 4l .Je pa jasno,da se mora mašina tudi malo ulaufat tako kot se je potrebno tudi navadit vozit saj vsakič,ko odvzameš plin se polne akumulator še sploh v dolino in pred semaforji, ko bi sicer moral na polno zavirati z zavorami,če odvzameš plin polne aku z ca 1/3 moči (pokaže kazalec polnenja CHARGE),če daš prestavno ročico na B takrat dodatno zavira in polne aku z 2/3 moči in ko samo dotakneš zavorni pedal zavira elektrika max. in takrat polne 3/3,če vse pravočasno počneš zaviraš z zavoro samo npr.zadnja dva metra pred semaforjem in s tako vožnjo rabi avto po mestu zelo malo.To je avto res bolj za po mestu( za drugi avto) in tu vsaj jaz prišparam veliko ne samo na gorivu tudi na mojem drugem avtu,ki je turbo dizel 2 K ccm  178Ps in idealen za daljše ture poraba z vožnjo po CPP 4,5- 5l nafte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Samo ti nobenga po cpp ne voziš, ne?

Lep nateg so tile hibridi, slaba vmesna opcija.

Bolje kupit kaj na tdi, isto malo pije, ko bo pa prava elektrika pa tak avto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!