Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kramp

Električni motocikli

Recommended Posts

krucymucy

Po moje ni mislil tega. Kobalta se hocemo resit naceloma. Al-ion, Litij-metal ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 6 minutami, krucymucy pravi:

Po moje ni mislil tega. Kobalta se hocemo resit naceloma. Al-ion, Litij-metal ...

Se priporočam za kak link na kako zanimivo branje, če je pri roki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
13 minutes ago, jskrablin said:

@Roger G. Jagger a pod solid state battery misliš tole - https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_battery ?

Ne vem, kaj je res in kaj ne. Sam tule ima prste poleg izumitelj Li-Ion baterije. Če jim rata bo kr game changer, tudi če so pretežke za mobilne aplikacije...

Sicer “glass” battery se nisem zasledil. Je pa drugace mnogo razlicnih inst., ki se ukvarjajo z “solid state” baterijami (Od UK, Japan, US.....mislim, da tudi nas Kem. Ins.)! celo Indija je nekaj bila prisotna....! Pa tudi polnilce lepo visajo max. moznost polnjenja 350-400kW.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, jskrablin said:

Se priporočam za kak link na kako zanimivo branje, če je pri roki.

Nic posebnega, tole prebrskam zjutraj ob kavi. Ce je kaj zanimivega pa iscem naprej.

https://cleantechnica.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Definitivno, če bi mel fotovoltaiko na strehi vzamem neko enostavno karjolo, pa četudi je domet samo 150km.

Elektrika je đabe, avto tja 30kek, v službo pa nazaj moja vsak dan upali 60-70km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Electric news!

Energica za 2020 z 21.5kWh baterijami namesto dosedanjih 13,4kWh v vseh modelih.

Kar pomeni uporabnih 200km+, mestnih 400km.

Obenem je shujsala nekaj kilogramov.

https://electrek.co/2019/11/05/new-2020-energica-electric-motorcycle-more-battery/

 

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

So se japonci zbudili? Cas bi bil, sicer jih bodo ostali povozili se bolj kot so jih ze.

Vsaj kawasaki je nekaj nakazal da se dela na tem.

https://electrek.co/2019/11/06/kawasaki-confirms-electric-motorcycle-coming/

 

Mogoce je zanimivo, da so se vsi stirje vecji japonski proizvajalci zavezali nekim skupnim smernicam glede baterije. 

To je po mojem mnenju edina pot, enake in zamenljive baterije, s pogoni, okvirji in dizajnom pa naj se ukvarja vsak sam. Poceni razvoj in proizvodnjo, kar je za uporabnike plus. Tudi na dolgi rok.

https://electrek.co/2019/04/03/honda-yamaha-kawasaki-electric-motorcycles/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Mogoce je zanimivo, da so se vsi stirje vecji japonski proizvajalci zavezali nekim skupnim smernicam glede baterije. 

Govora je o standardizaciji pakiranja? To je dobra novica... tud bencin za v ICE ropotulje je standardiziran. Standard battery pack - deljeni stroški razvoja, nižji stroški proizvodnje, krajša pot na trg = nižja cena za kupca. Sanja svinja...

Edino on regen braking lever 🤦‍♂️ A je res tako težko dati na voljo nastavljiv kao 'engine brake' (stopnja regeneracije ob zapiranju 'gasa') in dodati še par % več preko standarnih zavornih ročk preden aktiviraš dejanske mehanske zavore? Ne rečem... takele ročke al pa gumbe komot pričakujem na elektro biciklih/mopedih za par jurjev. Kaj dražjega bo pa moglo ponudit precej bolj avtomatizirano rešitev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, jskrablin said:

Govora je o standardizaciji pakiranja? To je dobra novica... tud bencin za v ICE ropotulje je standardiziran. Standard battery pack - deljeni stroški razvoja, nižji stroški proizvodnje, krajša pot na trg = nižja cena za kupca. Sanja svinja...

Edino on regen braking lever 🤦‍♂️ A je res tako težko dati na voljo nastavljiv kao 'engine brake' (stopnja regeneracije ob zapiranju 'gasa') in dodati še par % več preko standarnih zavornih ročk preden aktiviraš dejanske mehanske zavore? Ne rečem... takele ročke al pa gumbe komot pričakujem na elektro biciklih/mopedih za par jurjev. Kaj dražjega bo pa moglo ponudit precej bolj avtomatizirano rešitev.

Da govora je o standardizaciji battery packa.

Ce hocejo konkurirat ostalim proizvajalcem jim drugega ne ostane. 

Ja tista rocka je brca v temo ja, tega ne bo na serijskih mopedih. Zero, energica ... imata to nastavljivo. Prvi nivo v razlicnih programih voznje, drugi pa se v custom mode, kjer si lahko pri Zerotu nastavljas po procentih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Energica Eva ...

Najdlje sem se tukaj zadrzal.

20191109_115504.thumb.jpg.defc6f5c40d8ef4595f5ea014168f45f.jpg

Z novo 21.5kWh baterijo ...

20191109_115321.thumb.jpg.37497567b9b877c425b75bc1ce2a13c5.jpg

Huda ko svinja ...

Se kymco ni slab, sam ni mi jasno zakaj gre firma ki je doslej proizvajala avtomatike, skuterje, na ele. mopedu srat z sest stopenjskim menjalnikom. 

20191109_132726.thumb.jpg.f58d7ff2fc1c95a25ef797d4aab3c865.jpg

20191109_132742.thumb.jpg.d9cb7d825b6131fc78b18d86daeb8d9e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Verjetno zaro ker vejo da je tudi na električnem vozilu menjalnik dobrodošel. Čeprav dosti proizvajalcev trdi da elekteična vozila ne rabiji menjalnikov, mislim da je uporaba menjalnika tudi pri elektro motorju smiselna sicer morda samo 3 prestave, recimo polna obremenitev, športna vožnja, dolga prestava za večje razdalje pri nižji obremenitvi. 

Kakšni so pa podatki za polnjenje baterije? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
4 hours ago, smasher said:

Kakšni so pa podatki za polnjenje baterije? 

QC 400km/h, doma pa 65km/h :)

Tako pise za italijane. 

meni bi bilo bolj vsec ce bi pisalo 30min 20-80% DC. 

Doma pa verjetno kakih 5kW max. 

Kljub temu da sem spraseval marsikaj nisem zvedel dosti. Pac niso poslali tehnicnega kadra na eicmo. 

edino kar nisem vedel prej je to, da imajo italjani na gospodinjstvo omejitev 3kW. Zgleda imajo sistem v kurcu in ima industrija prednost. Kar je sicer edino pravilno, ampak s 3kW pa tudi nimas kaj pocet. 

energica ima v appu da lahko nastavis kdaj se polni, s kako mocjo in do koliko %.

 

 

 

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ja sej kje bi pa polnil? ali ima notri elektroniko da se lahko priklopi direkt na polnilnico kot avti? ker čene je spet samo marketing, se mi zdi bolj uporaben "švalbe", samo spet pokaže da nemci nimajo pojma o obklikovanju in estetiki, ista štanca kot takrat ko sta bile dve nemčiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ne spoznam se na te zadeve, ampak smiselno bi bilo imeti avto pa moped. Maš polnilnico od Tesle ali Pipistrela in zdravo.

Drugače pa vsak dan na zeleno cono, kot moj sosed z avtom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
41 minutes ago, smasher said:

ja sej kje bi pa polnil? ali ima notri elektroniko da se lahko priklopi direkt na polnilnico kot avti? ker čene je spet samo marketing, se mi zdi bolj uporaben "švalbe", samo spet pokaže da nemci nimajo pojma o obklikovanju in estetiki, ista štanca kot takrat ko sta bile dve nemčiji.

Seveda ima. Type 2 prikljucek, sicer so polnilnice povecini 22kW tako da kakih 45 minut do 80%

38 minutes ago, DAMI34 said:

Ne spoznam se na te zadeve, ampak smiselno bi bilo imeti avto pa moped. Maš polnilnico od Tesle ali Pipistrela in zdravo.

Drugače pa vsak dan na zeleno cono, kot moj sosed z avtom.

Res je, ne spoznas se. 

V Ajdovscini je na amzs 2x11kW in v centru 2x22kW. Spijes kafe v centru in gres poln nazaj. 

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, krucymucy pravi:

 

Res je, ne spoznas se. 

spoznam al ne, nafilat ga moraš pa makar preko USBja :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Debata o obnovljivih virih energije se je preselila:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa.

220kg, 10kW, domet 100km. 

Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno.

Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc. 

Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...   :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... kr gre.

..sicer ga že en cajt nisem vozil.... ampak, če mogoče veš, je na prvi (pionirski) dirki s takimi e-bajki osvojil prvo mesto ne dolgo nazaj...

https://www.radiotomi.si/glasbene-lestvice/zadnji-rezultati/83-novice-od-tu-in-tam/25509-anze-svetek-zmagovalec-premierne-dirke-svetovnega-pokala-z-e-kolesi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!