Skoči na vsebino

KTM 620 SC, Yamaha WR 400, Husqvarna TE 610


WR

Priporočene objave

Če pa pogledam kaj ti piše v tovarniškem priročniku

:blink: :blink: :blink:

Ti pogledas kam?? Kaj pa to beres, mas kak URL cesa? Tu nic o kaki tovarniski utecenosti ne pise, vkolikor se ne zafrkavas beres nekaj drugega - kaj imas to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tovarniskem prirocniku glede utekanja pise, naj se pol ure motor vrti med 1/4 in 1/2 gasa, potem naj bi se "pregledalo" ce je OK, potem pa se 10-15min voznje. In potem je ready to race :blink:

Pa kaj si ti kle napisal? Da je motor ready to race po 45 minutah laufanja! To naj bi bilo po tvojem tovarniško priporočeno utekanje, pomojem pa to vendarle ni. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To naj bi bilo po tvojem tovarniško priporočeno utekanje, pomojem pa to vendarle ni. <_<

To pise v "owner's manual" - mi pa da mislit, da to ni najbolje ... sploh ;) Zato pa sem sel vprasat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ni pol ure, eno uro je tisti glavni del ... tkole zgleda cela zgodba:

...

4. Operate the machine in lower gears at moderate throttle openings for five to eight minutes.

5. Check how the engine runs when the morotcycle is ridden with the trottle 1/4 to 1/2 open (low to medium speed) for about one hour.

6. Restart the engine and check the operation of the machine throughout its entire operating range. Restart the machine and operate it for about 10 to 15 minutes. The machine will now be ready to race.

Tko ... torej vsega skupaj 75-83min. :) Ne 45 ... :D Ampak kakor koli obracam - to meni deluje kot howto kako cim hitreje masino spravit v stanje, da ti ne ribne med prvo dirko ... <_< :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, ni pol ure, eno uro je tisti glavni del ... tkole zgleda cela zgodba:

...

4. Operate the machine in lower gears at moderate throttle openings for five to eight minutes.

5. Check how the engine runs when the morotcycle is ridden with the trottle 1/4 to 1/2 open (low to medium speed) for about one hour.

6. Restart the engine and check the operation of the machine throughout its entire operating range. Restart the machine and operate it for about 10 to 15 minutes. The machine will now be ready to race.

Tko ... torej vsega skupaj 75-83min. :) Ne 45 ... :D Ampak kakor koli obracam - to meni deluje kot howto kako cim hitreje masino spravit v stanje, da ti ne ribne med prvo dirko ... <_< :blink:

Ma dej ne kompliciri cyc, zameni olje , pa gasa. Jaz sm mojo Huso že pri petih km v gozd vleku in tam smo ga cel dan žgal kolkr je duša dala....pa drug dan isto. Zdej je pa pr Akrapoviču na prifštantu z dobrimi 150 km in verjetn jo tud tam ne šparajo...

Allso, ne pretirtavaj z utekavanjem ti se voz kot da nič ni...itak je z svojim enduro znanjem ne morš prekurt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko ... torej vsega skupaj 75-83min. :) Ne 45 ... :D Ampak kakor koli obracam - to meni deluje kot howto kako cim hitreje masino spravit v stanje, da ti ne ribne med prvo dirko ... <_< :blink:

Ja in v čem je problem? Aja, ti ne bi rad dirkal... Bi pa ga rad tu in tam malo stisnil?

Hmm, veš - nisi glih kupil skuterja za po mestu, ampak wr400...

Drži se napotkov v knjigi in vse bi moralo biti v redu - tudi v primeru, če mašino ribneš, ti bo verjetno veljala garancija.

PS: preveč nasvetov iščeš in se potem še težje odločiš. Poslušaj samo enega in odločitev bo bistveno lažja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom drzal nasvetov v knjigi, onih par km pa ni se nic, se bom eno uro normalno peljal. Ugani - zdej imam drugo dilemo :D - namrec a naj po tisti uri fure z D.J.-em zamenjam olje ali naj se cijazim na servis. Ni noben kunst olja zamenjat ... bolj je smotano s hard enduro it na drugi konec Ljubljane na servis (nimam ne vlecne kljuke ne prikolice). Pravi servis bi naredil sele po nekaj vec voznje, nastavitve oz. kontrola ventilov itd.

Problem je pa ta, da to ne bi blagodejno vpilivalo se na tiste tri mesece garancije, ki sploh so ... :ph34r:

A jebiga, saj imas prav, prevec nasvetov iscem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dilema zginila. D.J. pravi da ne gre nic kaputt, ker je misljeno da uporabnik sam olje menjava, ona garancija pa je bolj na material, ce glava razpade ali kaj takega :D

Sem lih na HMC klical ce majo oljni filter, bodo pogledal. ;)

Komaj cakam nedeljo :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od katerega letnika naprej ma TE proti vibracijsko gred? Če jo sploh ma <_< oz. da še drugače prašam... katera TE 610 ne trese (preveč). A TE 610E trese?

TEE-610-450.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dilema zginila. D.J. pravi da ne gre nic kaputt, ker je misljeno da uporabnik sam olje menjava, ona garancija pa je bolj na material, ce glava razpade ali kaj takega :D

Sem lih na HMC klical ce majo oljni filter, bodo pogledal. ;)

Komaj cakam nedeljo :ph34r:

Ma pust ti,kaj drugi rečejo......moped je tvoj in se moraš sam odločt,kako boš skrbel za njega in ne kaj ti bodo drugi rekl.........razen v primeru,da je dotični pooblaščen mehanik za te motorčke!!!!!!!!!!!!!!!

SWAŠTA........mišljeno......le od kje ti ideja,da nekaj kar NI napisano,je pač mišljeno!!!

Pa saj si vendar dovolj star,da veš,da v navodilih in garancijskih pogojih(dobro jih preberi!!!!!!) ni nič "mišljenega",pač pa gola dejstva...........torej......velja tisto in samo tisto,kar notri piše........ne pa kaj ti in drugi ala strokovnjaki MISLITE!!!!!

Če pa te to pač ne zanima,lahko delaš sam po svoje......samo ne pol vesoljnemu Motomarsu jokat kako ti ne priznajo garancije,pa tega ali onega,ker si "kao mislil",da je stvar v navodilih tako "mišljena".

Aja......pa brez zamere........bi te samo rad zbudil!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra, ti se rajši malo naspi!!!

Elisa super poskrbi za motor, ane??

D.J.........garancijski pogoji so napisani za vsak izdelek....pa naj bo to motor,kuhinjski strojček,avtomobil,dildo al pa umetna vagina.!!!!!!!!!!!!!!!

Če jih ne upoštevaš............ni garancije sploh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vse to nima nobene veze z mojo nenaspanostjo,al pa z ELISO.

BTW........ko boš imel svoj pooblaščen servis......bom taprvi,ki ti bom pripeljal svoj.....al pa svoje motorje v popravilo,obvezno servisiranje ITD.

Pa da nebi mislu.....tut men se zdi bedasto,da sem moral najprej na servis po 1000km,pa potem še na 6000..........ampak tako piše in če hočem imeti priznano garancijo,sem lepo požru knedel,odštev 20 jurjeu in v upanju,da mi garancije nikoli ne bo treba uveljavljat odpeketal domou!!!!

Sicer pa......baš me briga,kaj delate s svojimi mopedi............... :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra, sej je v redu, verjetno ne veš, ampak noben tekmovalni motor nima garancije oz je ta odvisna od dobre volje uvoznika/proizvajalca pa še to zelo okrnjen rok, od nekaj dni pa do 3 mesecev max

pooblaščena menjava olja na ta rok ne vpliva, ker so za utekanje tega motorja navedeni precej drugačni pogoji

uradno torej upoštevaš, ne upoštevaš...garancije ni, ali pa je...odvisno od defekta

brez skrbi da bi cycu drugače svetovali, če bi bilo drugače predvideno v garanciji, ki je ni

skuša se le po najcenejši poti in z namenom cyca naučit obvladovat lasten motor izpeljat zadevo

ne moreš vsakič peljat motor, ki zahteva v najbolj grobem menjavo olja vsakih 1.500 km, na servis, kjer ti dodatno, za ultralahko delo izpuli 5.000 sit, čeprav je v knjigi, dobljeni poleg motorja postopek ne samo za olje, temveč še za marsikaj drugega, natančno opisan

torej, garancije ni, knjiga "naredi sam" pa je

si prepričan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od katerega letnika naprej ma TE proti vibracijsko gred? Če jo sploh ma  <_<  oz. da še drugače prašam... katera TE 610 ne trese (preveč). A TE 610E trese?

TEE-610-450.jpg

Te 610 tko kot tud Te 570 sta izključno športna modela starejše generacije in nimata protivibracijske gredi, na sliki pa imaš Te-e ki pa ima to gred že od samega začetka, je pa namenjen bolj cestni vožnji in ni športnik.

Nova generacija športnih Enduro motorjev kot sta Te 250 in 450 pa imata tud antivibracijsko gred.

Tresla naj nebi nobene če je z njo vse uredu, pa ne primerjat z cestaki, primerji z hard enduro. A bo?

Popravljeno . Popravil gidl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra, sej je v redu, verjetno ne veš, ampak noben tekmovalni motor nima garancije oz je ta odvisna od dobre volje uvoznika/proizvajalca pa še to zelo okrnjen rok, od nekaj dni pa do 3 mesecev max

pooblaščena menjava olja na ta rok ne vpliva, ker so za utekanje tega motorja navedeni precej drugačni pogoji

uradno torej upoštevaš, ne upoštevaš...garancije ni, ali pa je...odvisno od defekta

brez skrbi da bi cycu drugače svetovali, če bi bilo drugače predvideno v garanciji, ki je ni

skuša se le po najcenejši poti in z namenom cyca naučit obvladovat lasten motor izpeljat zadevo

ne moreš vsakič peljat motor, ki zahteva v najbolj grobem menjavo olja vsakih 1.500 km, na servis, kjer ti dodatno, za ultralahko delo izpuli 5.000 sit, čeprav je v knjigi, dobljeni poleg motorja  postopek ne samo za olje, temveč še za marsikaj drugega, natančno opisan

torej, garancije ni, knjiga "naredi sam" pa je

si prepričan?

OK....a sem te kje kritiziral.....al pa kakorkoli poniževal??????

Napisal sem samo.da so vsa navodila napisana.......pač se ne strinjam z "at home" servisom..........verjamem pa na besedo,da je tretma "kao"tekmvalnih mopedov drugačen od običajnih.

Pa da nebo cyc spet jezen name,vse to je bilo mišljeno v smislu.......prvi moped,pa ne delat nekaj,da ti bo pol žau,ker vem kok časa je šparal,pa sanjal,pa prepričeval..............ma bez veze......itak je vsak svoje sreče kovač!!!!!!

Se razumemo ane???? :hmm: :P

Popravljeno . Popravil klimbra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK....a sem te kje kritiziral.....al pa kakorkoli poniževal??????

Neee, saj je vse OK, ampak ti svoje poste skoraj vedno obogatis s kupom klicajev in vprasajev, tako da je vcasih tezko oceniti kaksen ton je bil misljen ;)

Ravnal se bom pa po D.J-evih nasvetih, saj to pozna, itak pa vem da si fantje sami osnovne reci sami postimajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 let pozneje...

Zdravo,

 

tale tema se mi je zdela še najbolj prava za moje vprašanje. Imam Yamaha wr400f letnik 98. Včeraj sem čistil fergazer in magično je izpuhtela ročka pumpe (acceleator pump). Tista ki potiska membrano. Skratka zdaj je nimam. Zanima me če še kdo ima tak motor. Fora je, da naslednji modeli, nimajo takega fergazerja. Najman,j kar bi rabil je, da mi nekdo pomeri to palčko (sem že iskal po netu, pa ne najdem specifikacije oz. točno tega dela), al pa še bolje če jo ima kdo za prodat. 

 

Hvala lepa, pa upam da se bo kdo našel.

Popravljeno . Popravil GašperJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Živjo fantje :) No tisti del sm dobu :) .. Mam pa zdaj nov problem, ko iščem stator za to yamaho WR400FK 1998. Mogoče bi kdo vedu za kakšn razbit motor kjer bi blo to še dobr? al kaj podobnega, al pa samo ta del. Niti ne vem kolko jih je v Sloveniji. 

 

lahko mi tudi na fb pišete.. https://www.facebook.com/gasper.juhant

 

Hvala ;)

Popravljeno . Popravil GašperJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!