Skoči na vsebino

VW Passat vs. Ford Mondeo


ganges81

Priporočene objave

Pozdravljeni, že kar nekaj časa se nisem oglasil na forumu, včasi pa sem bil precej aktiven. Moral sem malo spremeniti tudi geslo, ker sem starega pozabil :)

Evo pred mano je ena rahla težava, ki jo moram rešiti v zelo kratkem času, saj grem jutri na en obhod avtohiš za nakup avtomobila in bi ga želel čim prej nabaviti. Če bo sreča že jutri.

Cel čas od kar premišljujem sem bil nekako za nabavo Passata. In sicer letnik 2006 ali 2007, saj cena avtomobila ne sme presegati 13000 EUR. Že kar nekaj časa pa gledam tudi Ford Mondeo nov model od letnika 2007 dalje, saj mi je avto zelo všeč. Oblikovno zunanjost je za moje oči precej pred Passatom.

Vsi avtomobili tega cenovnega razreda ali letnika, ki jih iščem imajo cca 100000-125000 prevoženih kilometrov.

Sedaj pa me zanima ali ima kdo od vas izkušnje z obema modeloma ali pa se kaj razume na zadevo in lahko svetuje ali ima kateri model res kake večje hibe in bi lahko pričakoval popravila?

Moderatorje bi prosil, da tudi če je tema podvojena s kako pustijo to vsaj kak dan ali dva, potem pa jo lahko pobrišejo, saj imam namen zadevo vmes urediti.

Hvala za nasvete.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti opišem samo moj specifičen primer, ki ni mus da velja za vse. Pri pasatu 2,0 tdi smo imeli pri 125000km probleme kar z dvemi injektorji. Drugače pa mašine od 2,0 dizli naredijo do cca 300000km, brez večjih posegov. (glavni jermen menjava na 200000 ford, pumpe pri obeh prva kontrola predvidena na 250k)

Pred leti, ko sta oba nova modela prišla na tržišče je pri testiranjih (mislim da autobilt-v glavnem v nemčiji) ford gladko zmagal. Kolikor vem, je tudi vzdrževanje forda nekoliko cenejše, kot volksvagna. Sam imam že nekaj let različne forde, vedno pa mašino 2,0 dizel in so kar trpežne. Pasat pa je bil služben.

Pri fordu mi je všeč tudi opremljenost, ki je za isti denar serijsko nekoliko večja. Sploh če dobiš Ghia model, ki že ima bluetooth, etc..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce fu...za rekord in kadis Lord potem vozi ford....drugace....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi Pasata(bolj tržen) samo pazi na prevožene kilometre.Obvezno naj bo prvi lastnik in servisna knjiga!sicer te bodo zgolfali. :hmm: :hmm:

Ps:Nemci pravjo,če nebi delali Foda nebi imeli Turki kaj vozit!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imaš dva testa (prav tako iz Autobilda) če ti bosta kaj v pomoč: 100.000km test Mondeo, Srednji razred: primerjava

Forda boš dobil mlajšega ter bolje opremljenega, je pa res da ni tako prodajen. na testih vzdržljivosti je boljši od VW. Sem vozil prejšnji model in mi ni bilo nikoli žal da sem ga vzel, nov je še boljši.

Vsekakor vzami bolje ohranjenega oziroma tistega za katerega boš vsaj malo prepričan v "zgodovino". Če ne delaš preveliko kilometrov bi bila dobra izbira bencinski motor (manj problemov).

P.S. @Maco47 kroži tudi tole: Turki vozijo Forda zato ker edino z njim pridejo od Berlina do Istambula brez obiska mehanične delavnice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imaš dva testa (prav tako iz Autobilda) če ti bosta kaj v pomoč: 100.000km test Mondeo, Srednji razred: primerjava

Forda boš dobil mlajšega ter bolje opremljenega, je pa res da ni tako prodajen. na testih vzdržljivosti je boljši od VW. Sem vozil prejšnji model in mi ni bilo nikoli žal da sem ga vzel, nov je še boljši.

Vsekakor vzami bolje ohranjenega oziroma tistega za katerega boš vsaj malo prepričan v "zgodovino". Če ne delaš preveliko kilometrov bi bila dobra izbira bencinski motor (manj problemov).

P.S. @Maco47 kroži tudi tole: Turki vozijo Forda zato ker edino z njim pridejo od Berlina do Istambula brez obiska mehanične delavnice

Nemi predavat o FORDIH sem delal na ford servisu(predolgo) popravljati jih moram še danes in posebno tiste od Turkov brez denarja,ki jih pripelje AMZ iz avtocest z nekimi čudnimi alternatorji (Denso,Motokraft,Fomoco itd.)delov pa ni nikjer za dobit:Skoraj vedno morajo prenočit in drugi dan plačat nov alternator,ki prispe po expres pošti !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemi predavat o FORDIH sem delal na ford servisu(predolgo) popravljati jih moram še danes in posebno tiste od Turkov brez denarja,ki jih pripelje AMZ iz avtocest z nekimi čudnimi alternatorji (Denso,Motokraft,Fomoco itd.)delov pa ni nikjer za dobit:Skoraj vedno morajo prenočit in drugi dan plačat nov alternator,ki prispe po expres pošti !!! :hmm:

Kako kdo skrbi za svoj avto je pa že druga tema (tudi VW in druge znamke vidiš "na" vlečni službi, sem dovoljkrat na AC v tujini) :topic:.

Še zmeraj pa sem mnenja da ni Mondeo nič slabši kot Passat. Vse je stvar osebne "preference".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imaš dva testa (prav tako iz Autobilda) če ti bosta kaj v pomoč: 100.000km test Mondeo, Srednji razred: primerjava

Forda boš dobil mlajšega ter bolje opremljenega, je pa res da ni tako prodajen. na testih vzdržljivosti je boljši od VW. Sem vozil prejšnji model in mi ni bilo nikoli žal da sem ga vzel, nov je še boljši.

Vsekakor vzami bolje ohranjenega oziroma tistega za katerega boš vsaj malo prepričan v "zgodovino". Če ne delaš preveliko kilometrov bi bila dobra izbira bencinski motor (manj problemov).

P.S. @Maco47 kroži tudi tole: Turki vozijo Forda zato ker edino z njim pridejo od Berlina do Istambula brez obiska mehanične delavnice

Bencin in Ford ni najboljša izbira, saj bo poraba dosti večja kot pri Passatu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi Pasata(bolj tržen) samo pazi na prevožene kilometre.Obvezno naj bo prvi lastnik in servisna knjiga!sicer te bodo zgolfali. trance_19_hmm.giftrance_19_hmm.gif

Ps:Nemci pravjo,če nebi delali Foda nebi imeli Turki kaj vozit!!

Turki vozijo MERĐO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemi predavat o FORDIH sem delal na ford servisu(predolgo) popravljati jih moram še danes in posebno tiste od Turkov brez denarja,ki jih pripelje AMZ iz avtocest z nekimi čudnimi alternatorji (Denso,Motokraft,Fomoco itd.)delov pa ni nikjer za dobit:Skoraj vedno morajo prenočit in drugi dan plačat nov alternator,ki prispe po expres pošti !!! :hmm:

daj ne bluzi.

ni govora o escortu letnik 88closedeyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Passata dražje kupiš in ga dražje prodaš, za Mondea pa že v osnovi manj odšteješ in ga ceneje prodaš. Mislim, da nikjer nisi preveč na zgubi. Je pa res, da če želiš Volkswagna po svojem okusu, odšteješ še precej več, kot je tisti, ki ga vidiš na reklamnem letaku. Isto je z Audiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, na tvojem mestu bi pogledal še za Alfa Romeo 159, zelo všečen avto (karavanska in limuzinska varianta), razen če nimaš kakšnih zadržkov ker je pač Italijanski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pasat ali Mondeo? :SS

:evilgrin::evilgrin::evilgrin: Vzemi Accorda!:evilgrin::evilgrin::evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pasat ali Mondeo? :SS

:evilgrin::evilgrin::evilgrin: Vzemi Accorda!:evilgrin::evilgrin::evilgrin:

samo ga ni za tak denar.... v istem razredu je izbira zelo velika...samo kaj ko se večina ljudi ne odloča samo po izsledkih in statistiki ... nekateri pač kupijo avto ,ki jim je všeč , spet drugi pa tistega , za katerega mislijo ,da jim bi najdalj in najbolj uporabni služil...

če bo dobil mondea od prvega lastnika in s srednjimi kilometri bi ga verjetno raje vzel kot passata ... razlika v ceni zna biti tudi do 2000€ , ker lahko pri fordu zelo cenkaš za ceno... je pa predpogoj da ga boš zgonil do konca... želim ti pa srečno izbiro karkoli si boš omislil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

parkrat pri poznanem mehaniku videval mondea (eno modelno leto nazaj, ne najnovejsi). majster je klel ko madzar.

"nobenega prostora za sraufati, vse nekam komplicirano narejeno, moras pol masine razdreti, da prides do necesa itd. itn." podajam samo njegove komentarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

parkrat pri poznanem mehaniku videval mondea (eno modelno leto nazaj, ne najnovejsi). majster je klel ko madzar.

"nobenega prostora za sraufati, vse nekam komplicirano narejeno, moras pol masine razdreti, da prides do necesa itd. itn." podajam samo njegove komentarje.

Pa sej ne kupuje zato da bo šraufal non-stop čim bolj z lahkoto, temveč da se bo fajn, pa dolg vozu al ne? :boobies:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

parkrat pri poznanem mehaniku videval mondea (eno modelno leto nazaj, ne najnovejsi). majster je klel ko madzar.

"nobenega prostora za sraufati, vse nekam komplicirano narejeno, moras pol masine razdreti, da prides do necesa itd. itn." podajam samo njegove komentarje.

Mel prejšnjega mondea-šraufal nič, prodal ko je imel 200k km. Cena nizka ker nima vrednosti. Večjo ima pasat. Novi mondeo je pa nova pjesma. Pri avtih je tudi tako: ODVISNO KOLKO IMAŠ SREČE. Poznam tipe ki popravljajo audije a6, pa bmv 5 (ampak to povejo zelo potiho) in poznam ljudi, ki ga komaj servisirajo pa odpeljejo 300k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel prejšnjega mondea-šraufal nič, prodal ko je imel 200k km. Cena nizka ker nima vrednosti. Večjo ima pasat. Novi mondeo je pa nova pjesma. Pri avtih je tudi tako: ODVISNO KOLKO IMAŠ SREČE. Poznam tipe ki popravljajo audije a6, pa bmv 5 (ampak to povejo zelo potiho) in poznam ljudi, ki ga komaj servisirajo pa odpeljejo 300k km.

Potvoje so podem dražji avti,ki so že novi za ca 2-3X dražji ZANIČ !!! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potvoje so podem dražji avti,ki so že novi za ca 2-3X dražji ZANIČ !!! :headbang: :headbang:

Ne Brumči - želel je povedat, da crkuje vse, pa če je to VW, BMW, AUDI, Ford, Honda, Kia...in da pri rabljenem ni ravno najbolj pomembno kolikšna je cena, temveč koliko so te zanjo nategnili (to sm zdej sam dodal :) ) - če malo potem si trofil tombolo, če veliko potem si preplačal ohoho. Tako pač je in pri novejših dizlih, vsi na netu s 120.000km je pač tako, da nategnjen boš 100%, samo upaš lahko da res čim manj.

Kar se pa VW tiče, pa žal to ni več to kar je 20 let nazaj bilo. Zato je en Mondeo popolnoma odlična in več kot konkurentna opcija Passatu.

ajd

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maco-mislim da ti je Suhi že povedal. Jaz tu ne navijam niti za en niti za drugi model. Sem pa v življenju zamenjal že 20 avtov, nekaj lastnih nekaj službenih, imam dva brata, ki sta jih tudi zamenjala že nekaj in se pač srečujem z ljudmi ki imajo tudi 2-3x dražje avte. Veš da se moške debate veliko sučejo okrog avtov in bejb, tako, da ti lahko dam informacije kot jih vidim in doživim. (okrog avtov, za bejbe se znajdi sam) Model od modela se veliko razlikuje. Niso vsi volksvagni dobri, sploh pasat 2,0tdi je imel kar nekaj problemov z motorjem, ravno tako kot prejšnja laguna1,9 dizel. Pa tudi audi prejšnji model 3,0 (bdv krasen model) je imel hibo, da mu je rado šlo tesnilo pri glavi. Kar pa ne pomeni, da je naslednji model ravno tako slab. Sam sem kupil že 3 forde s 100000km in jih uspešno(beri brez popravil) prigural do 250000km in nato samo dal trgovcu in vzel novega. Točno pri pasatu2,0 tdi(službeno vozilo) smo že na 120000km menjali 2 injektorja, ker sta crknla. To pa ne pomeni, da so vsi passati slabi.

Hočem povedati:

1. kupiti pri preverjenem trgovcu

2. servisna knjiga obvezna

3. tudi če je iz uvoza ni nič narobe ((jih kupujem sam) km zna zbiti tako slovenec kot tujec), fajn pa je če je bil lastnik takega vozila kakšna lizing hiša, ker je potem moč dobiti podatke tudi o servisih in dejansko kako so se gibali km. Poleg tega imajo lizing hiše vračunano amortizacijo in jih nato naši dilerji kupijo za relativno nizko ceno, dodajo svojo maržo in to je to

4. ponavadi dobiš tudi drugo dokumentacijo vozila

5. pred nakupom preveri spodaj, da je motor čist (ni masten ali črn)

6. poglej izrabljenost stopalk za zavoro in sklopko (v primeru, da je izrabljena do kovine ne kupi, če je pa nova pa tudi ne kupi.

7. s prstom potipaj zavorne diske in preveri rob-izrabljenost, ki naj ne bo več kot 1mm (za avto tja do 100000km)

8. ponavadi so v servisni knjigi tudi podatki o menjavi gum. (gume običajno naredijo cca 60.000km, nekatere tudi več-pa malo izračunaj

9. zvok motorja mora biti enakomeren, zdrav, brez kakih šumov in kovinskih zvenov

10. če je dizel poslušaj kako prime turbina (enako mora biti lep enakomeren žviž)

11. preveri izpuh-ali mašina kadi? tudi barva rora mora biti lepa črna in ne bela

Še kup drobnarij je, ki jih lahko preveriš pri nakupu rabljenega vozila, recimo barva hladilne tekočine, čistost posod, barva olja, pa filter za zrak. Ampak šele ko ga prvič odpelješ k mehaniku in odstraniš spodnjo oblogo boš točno videl kakšen je motor ali je čist ali ni. In šele po kakih 5000km boš videl ali rabi olje ali ne. V glavnem 20 motorji naredijo, kot sem napisal tja do 250000 km brez kakih posegov. Tako da marka vozila sploh ni pomembna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI dobro si to napisal, vendar spet je prišlo do tega, da so se napake pojavile ravno pri službenem vozilu, tako kot ponavadi preberem za večino hib. Le zakaj ravno tam? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI dobro si to napisal, vendar spet je prišlo do tega, da so se napake pojavile ravno pri službenem vozilu, tako kot ponavadi preberem za večino hib. Le zakaj ravno tam? trance_44_wink5.gif

Službeno, ker ni bil moj ampak od lastnika(moj kolega), in vozil ga je samo on. Dejansko je bolj prizanesljiv šofer od mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Službeno, ker ni bil moj ampak od lastnika(moj kolega), in vozil ga je samo on. Dejansko je bolj prizanesljiv šofer od mene.

Brezveze z vami diskutirat,ker se vedno pojavi spet rakla kazala,slišal za šankom,vozi brat,sestra,mami,at,teta,stric, kolega (avto služben) itd.itd.Sigurno pa se na avte najmanj spozna človek,ki je mehanik 4-ri desetletja in vsak dan v teh štiridesetih letih ima opravka z vsaj štirimi avti-tipi ++ in si lako vsak sam izračuna koliko avtov je šlo čez moje roke.In nemi flancat o nekih injektorjih,ki crknejo na 100K kil.po vsej verjetnosti so crknili zaradi slabe kakovosti goriva ali cenenega filtra. Pa še tole injektor je skoraj vedno od drugega proizvajalca(Valeo,Bosch,Mareli itd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!