Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
eses

Bosna in Hercegovina

Recommended Posts

crasher

Ponavljam vprašanje.Torej od Kočevjem proti Bihaču je več možnih poti.Še nikoli nisem bil v tistih krajih,pa se ne bi rad za..bal.Katera varianta je najboljša?

1

2

3

4

:hmm:

Moje mnenje: Če še nisi bl je vseeno kje se boš peljal, videl boš itak samo nove kraje in ovinke. Če boš naletel na dobre ceste, super, če ne, boš imel vsaj kaj za pripovedovat vnukom :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
crasher

a se vam ne zdi da mal pretiravate? se je pa ja fajn mal zgubit, sploh u bosni :fight1: O:-)

Se strinjam s tabo. Stvari postanejo zanimive šele, ko vsi načrti padejo v vodo :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mig72

Se strinjam s tabo. Stvari postanejo zanimive šele, ko vsi načrti padejo v vodo :OK:

:hmm::OK: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kawasakigpz

Lep pozdrav vsem :yea1:

Midva se odpravljava na pot po Bosni,nekje 23 ali 24 julija..Slavonski brod - Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar - Drvenik - otok Hvar - Split in nazaj v Maribor.

Pred dvemi leti sva bila v Jajcu in sva bila prav navdušena. :D :D :D

D&D :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pajkica

Lep pozdrav vsem :yea1:

Midva se odpravljava na pot po Bosni,nekje 23 ali 24 julija..Slavonski brod - Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar - Drvenik - otok Hvar - Split in nazaj v Maribor.

Pred dvemi leti sva bila v Jajcu in sva bila prav navdušena. :D :D :D

D&D :OK:

predlagam doboj-tuzla-sarajevo, velik manj prometa, tud ceste ne delajo tako kot med zenico in sarajevom :) luštni ovinki, je tud en del ceste mal bogi- ampak men je velik manj dolgočasna kot ta med dobojem in sarajevom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
coper

Midva z ženo potujeva čez Bosno v Dalmacijo - Pelješac v ponedeljek 11.7.2011. V Bosni bi bila na ogledih do četrka potem pa na morje ... Če ima kdo podobno pot se lahko dogovorimo za skupno "furo" ...

Moj tel.031/848-165 Dušan in Marta :grupni:

Lep pozdrav Kembi

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakATV

Lj - Bihač. Tukaj je veliko nalepk slovenskih moto klubov.

dsc02558.jpg

Bihač - Mrkonjič grad,obisk eko cone Zelenkovac

dsc02562.jpg

dsc02565.jpg

dsc02563.jpg

Spanje ob Pivskem jezeru, naslednji dan smer Kupres

Šipovo

dsc02568.jpg

Slediva reki Pivi

dsc02571.jpg

dsc02573.jpg

Do samega izvira

dsc02580.jpg

dsc02579.jpg

Sem in tja naletiva na kakšno etno selo

dsc02581.jpg

Manastir

dsc02583.jpg

Po čudnih in zapuščenih krajih

dsc02585.jpg

Končno Kupres in Kupreško polje (1200 m/nm)

dsc02597.jpg

Fičo 4x4 (je tudi vozen)

dsc02587.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakATV

Spanje v hotelu Adria ski (26 eur po osebi + zajtrk)potem pa proti Livnem - Glamoču itd..

dsc02590.jpg

dsc02610.jpg

dsc02613.jpg

img1329.jpg

img1358.jpg

img1376.jpg

40420868.jpg

dsc02621.jpg

41393453.jpg

Zanimiva in lepa pokrajina, prijazni ljudje in zelo zelo poceni hrana.

dsc02592.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej.d

Saj ni res pa je - Bosna.

Ceste sanjske : prazne, dobre, razgledi...

Hrana je ma kaj naj pišem recimo: livanjski zrezek v hotelu Park - Livno, mostarski sahan v konobi Sadrvan - Mostar(da ne govorim o vzdušju), Mlin pri Bihaću pa tako morate poznati.

Trije kraji: Blagaj,Stolac, Trebinje.

Ljudje. Pozabite na slovenceljstvo. Nasmehu sledi takoj povabilo pa daj no pusti čelade pri nas v trgovinici kaj boš to nosil okrog(mostarska čaršija)

In sam način recimo temu dihanja. Spočijte se v senci vrta Velagićevine (Blagaj).

Villa Velagić Blagaj , ko ti motor čuva na sosedovem vrtu prijazna kužika.

Res pa rabiš malce več gotovine. Kartice se počasi prebijajo.

Lep pozdrav od člana 1.veslačke sekcije Udruženja STK"BLAGAJ CITY" Blagaj - Vrelo rijeke Bune( 2 z besedo dve marki )

Test za harleyaše je pa cesta Neum Gradac Hutovo in proti Čapljini. Moj je "položio" ker mu ni odpadel noben vijak, kar ne morem reči za najine kosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

No, pa prihajajoči podaljšan vikend nameravamo na izlet do bosne.

A ima kdo kakšno priporočilo za spanje v Bihaču, Drvaju oz. okolici?

Kaj si je vredno ogledat na relaciji Bihać, Martin Brod, Drvar, Livno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

No, pa prihajajoči podaljšan vikend nameravamo na izlet do bosne.

A ima kdo kakšno priporočilo za spanje v Bihaču, Drvaju oz. okolici?

Kaj si je vredno ogledat na relaciji Bihać, Martin Brod, Drvar, Livno?

Prejšnji teden sem spal v Bihaču, hotel Park cena na osebo 30€ z zajtrkom. Lokacija v centru, je zelo lepo in lahko greš po Bihaču peš in imaš kaj videti.

Drvar, tam je hotel nisem pa še spal tam, tako da spati se da.

Livno, hotel Park, cena za dva z zajtrkom je 46€, imajo mali bazen za osvežitev in priporočam Livanjski zrezek.

Jajce, okoli 5 kilometrov ven je hotel Plivska jezera, tudi tam je cena okoli 25€ z zajtrkom. V vseh teh hotelih je zmeraj prostor.

Ustavil bi se na baklavi v restoranu Degenija malo pred Plitvicami. Ogled Bihača in kakšnega zaliva reke.

Na poti v Drvar ogled Titovega vozu na prelazu, ogled Titove pečine. Proti Livnem se še vidijo ostanki vojne in zelo lepa cesta od Grahovega naprej.

Samo livno je zanimivo. Vožnja proti Kupresu zelo lepa cesta in narava, če boš imel srečo srečaš konje na cesti.

Ogled Ramskega jezera, tja je cesta bolj tako.

V okolici Jajca pa ogled centra, muzej, vodopad, trnjava, in obisk kakega bifeja v skali. Ogled Plivskega jezera in Vodenic ob jezeru, tam se lahko osvežiš v vodi ali bifeju.

Pa še kaj se da videti.

Lepo se imej, Scarabeo.

post-12625-0-43142900-1313046880_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

mi smo ta vikend spali v Livnu nad bencinsko pumpo in bifejem ??? (pozabil ime - nekaj na V). to je prva pumpa na desni preden prideš v Livno iz hrvaške smeri, kakih 2-3 km pred centrom. Vglavnem nad pumpo odprto 24ur (pijača 24ur na razpolago iz hladilnika) je 6 ali 7 sob. Cena 13€ na noč na osebo, ni pa nobene hrane jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kawasakigpz

Najino letošnje popotovanje :surrender:

Konec julija sva se odpravila z najinim Kawasakijem na turo po Bosni, otok Hvar in nazaj. Če odštejemo vreme je bilo super. Plan je bil: Plitvice-Bihač Jajce-Bugojno-Mostar (prvi dan).

Ne preveč zgoden start iz Maribora in prva težava – zapora ceste za Plitvice. Zato sva šla po neki stranski poti preko Maljevca v Bosno. Tu so naju cariniki takoj postavili na stran in prišli panično na pregled – čelad. Ko je ugotovil, da na čeladah piše E13 je bilo vse OK in sva nadaljevala do Bihača. Cesta pač nekaj povprečnega. V Bihaču menjava evre v marke in naprej proti Jajcu. Ampak cesta do Jajca….. ali sva res v Bosni? Takšnih cest mi ne poznamo – dobrih namreč. In kot da je grajena za motoriste. Vožnja = UŽITEK. Po Jajcu prve kaplje in osvežitev iz neba. Na srečo kratkotrajna. Dalje za Bugojno in do porušenega mosta na Neretvi. Cesta sicer slabša, a še vedno dobra, pokrajina zelo lepa in cene v gostilni zelo pristopne. Po obveznih čevapih še skok do Mostarja do hotela. Mostar ima na južnem izhodu iz mesta »milijon« hotelčkov, sob in apartmajev. Imela sva rezerviran hotelček, vendar mislim, da bi dobila prenočišče tudi brez rezervacije. Sobe pač skladne z ugodno ceno, vendar za naše razmere sprejemljive. Hrana in pijača poceni, razen okrog starega mostu so cene evropske, pa še malo poleg. Vse je super, če preskočimo pogled na njihove smeti. Prevoženih nekaj čez 600 km, z všteto zgrešeno potjo.

Drugi dan do Međugorja, kamor je cesta lepo speljana, prav za motoriste. Parkingi plačljivi in zasedeni, a za najin motor se vedno najde brezplačen. Nato vožnja skozi bosansko »divjino« do Počitelja. Staro bosansko mestece, vredno ogleda. Nadaljevanje proti Mostarju in desno na izvir Bune. Vredno ogleda, kjer reka izvira iz votline in lep turistični kraj – za motoriste zelo priporočljivo. In nazaj v Mostar – cca. 180 km.

Tretji dan proti morju na otok Hvar. Lepa in prijetna vožnja do hrvaške meje – splošen vtis o Bosni: lepa dežela, zelo prijazni in ustrežljivi ljudje, navaditi se je treba ponekod na smeti, ceste pa proti pričakovanju zelo dobre. Hrvaška naju je pozdravila s prvo ploho, ki sva jo prevozila. Seveda sva iz ceste videla v Sućuraju, da sva trajekt ravnokar zamudila. Nič hudega, greva zamenjati kune in počakava, saj motoristi so vedno prvi na ladji. Dočakava naslednji trajekt in že sva na otoku in drviva proti kampu Lili, na zahodni strani otoka, od Jelse naprej. Sunčani Hvar se je po 15 km spremenil v »kišoviti Hvar« in dobro, da imajo avtobusne postaje strehe – vedrila sva dobro uro. Nato do Jelse in proti kampu. Vmes prevoziva tisti prvi tunel (ne tisti veliki za ves promet), ampak tega enosmernega – 1,5 km. Posebnost, kot nekje na divjem zahodu. Dospeva v kamp Lili in se namestiva. Ja, v kamp je vedno bolje priti dopoldan, ko nekateri tisti dan odhajajo, popoldan so njihovi prostori že zasedeni.

In dnevi tečejo, z vsakodnevnimi plohami. Voziva se z motorjem po otoku, vsak dan drugam. Enkrat se peljeva skozi veliki tunel in nato po makadamski poti do kampa (iz smeri mesta Hvar). Prvič in zadnjič, ker je cesta še za snemanje Winetouja prenevarna. Navpične stene gor in globoki prepadi dol do morja. Še danes me je strah. Sicer pa cene hrvaške (hvala bogu, da so evropske nižje), prijaznost pa na psu. Če bi rad samo informacijo (torej ne boš nič kupil), jim nasmeh takoj izgine in se te hitro rešijo. Dovzetni le za evre in kune. Po petih dneh že veliko turistov zaradi vremena zapušča otok – tudi midva. Kaj bova, če pa so ves čas nad otokom oblaki, ki naznanjajo sodni dan – greva domov. Kljub slabi napovedi meteorologov se zaneseva na svoje znanje meteorologije in zopet imava prav. Po slabi in malo manj slabi cesti se vkrcava na trajekt in na celini med grozečimi oblaki, delno v soncu in v koloni drviva proti Sloveniji. Pred Omišem zavijeva proti avtocesti in po 15 km vožnje v notranjost »lijepe naše« ustaviva v neki prijetni gostilnici – ne moreš verjet, cene so prepolovljene. Ja, hrvaško morje ima svojo ceno. Vstop na avtocesto in v hladno Slovenijo. Avtocesta je zelo dobra – saj bi šla po magistrali, ampak bi rada danes še obiskala Belo krajino. Seveda zgrešiva izvoz v Karlovcu in se zato iz Jastrebarskega vrneva v Karlovac. Vprašava za pot in naju skoraj naderejo, da pač naj »malo napred skrečemo desno in onda ponovo pitamo nekog drugog«. Oba paziva, vendar spet zgrešiva direktno pot za Metliko – ali sva midva utrujena ali so hrvaški kažipoti v ……. Rada bi za preostale kune še kaj pojedla, a potrebujeva normalno gostilno. Najdeva jo šele pred mejnim prehodom, eh, pa greva v Slovenijo na planiran obisk. In na koga v Sloveniji najprej naletiva? Na policijsko patruljo in kontrolo dokumentov. Saj sva tudi v Bosni srečala dvakrat policiste, ki so pač stali ob strani, na Hrvaškem pa sploh ne. Ja, organi pazijo, da Pahor in sodelavci ne bodo ostali brez plače. Delavci so pa tega že tako navajeni. In po obisku v hladni julijski noči proti Mariboru, kamor prispeva po 1.850 kilometrih – zadnji dan 750 km.

In še nekaj fotk:

post-33774-0-31368800-1313176428_thumb.jpg spust proti reki Neretvi

post-33774-0-76057200-1313182286_thumb.jpg Mostar

post-33774-0-47441000-1313182314_thumb.jpg Međugorje

post-33774-0-29586300-1313182339_thumb.jpg Počitelj

post-33774-0-23187800-1313182354_thumb.jpg otok Hvar

Share this post


Link to post
Share on other sites
eltrinajst

Tudi sam imam z Bosno in Hercegovino same pozitivne izkušnje. Ceste so v glavnem, kot je bilo že prej napisano, dobre, naše niso nič boljše. Z ženo sva se julija, ob obisku Hercegovine, iz Mostarja zapeljala raje še par minut naprej do Blagaja in čeprav je bil že večer in nisva predhodno nič planirala glede prenočitve, ni to predstavljalo nobenega problema. Malo povprašaš pri domačinih in imaš problem rešen. Najin gostitelj je bil Armin Čusto, dobričina, vedno dobre volje, družina zelo gostoljubna, motor na varnem. Nahajajo se par korakov pred moto kampom, ki je ob Buni.

Cena je bila več kot ugodna-10 evrov po osebi, z zajtrkom. Večerja...čisto sveže postrvi, malo prej ulovljene iz Bune. Zelo priporočam.

th_Jablanica.jpg

Jablanica

th_Ostankispomenika.jpg

Ostanki spomenika na Makljenu

th_Mostar1.jpg

Po 25 letih... na istem mestu... nič postaran B)

th_Mostar.jpg

Mostarska čaršija

th_Blagaj.jpg

Blagaj, tekija - hiša dervišev

th_Armin.jpg

Najin gostitelj, Armin Čusto :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorazd

Pozdravljeni!

Pripravljam ruto za prvomajsko potovanje in bi potreboval nekaj dodatnih informacij.

Po potepanju po Dalmatinskih otokih bova šla do Budve in nato v smeri Mostarja in naprej proti Sarajevu.

Budva - Grahovo - Trebinje - Mostar

Je kdo peljal po tej cesti, je OK?

Ne bi rad naletel na kakšen daljši makedam, nimam najbolj primernega motorja za to.

Hvala za odgovore.

G

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaldu

Če si že v Budvi priporočam malo večji krog:

Budva - Cetinje - Podgorica - Nikšič- Trebinje Cesta je slikovita, odlična za motor in še malo vidiš notranjost Črne gore.

Drugače tudi cesta skozi Grahovo ni slaba, doživetje je spuščanje iz planote v dolino Trebišnjice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toncek
Pozdravljeni! Pripravljam ruto za prvomajsko potovanje in bi potreboval nekaj dodatnih informacij. Po potepanju po Dalmatinskih otokih bova šla do Budve in nato v smeri Mostarja in naprej proti Sarajevu. Budva - Grahovo - Trebinje - Mostar Je kdo peljal po tej cesti, je OK? Ne bi rad naletel na kakšen daljši makedam, nimam najbolj primernega motorja za to. Hvala za odgovore. G

Risan - Grahovo - Vilusi, nova cesta dokončana 2010. Na ravnini pred Grahovom pazi, skoraj vedno je radar, pod velikim hrastom.

Sicer iz Cetinja preko Njegušev v Kotor gre stara cesta, ki je bolj slikovita z znamenitimi serpentinami, kot pa cesta iz Cetinja v Budvo. Vzame več časa, vendar pogled na Kotorski zaliv je enkraten.

Srečno

Tonček

Edited by Toncek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toncek
Risan - Grahovo - Vilusi, nova cesta dokončana 2010. Na ravnini pred Grahovom pazi, skoraj vedno je radar, pod velikim hrastom. Sicer iz Cetinja preko Njegušev v Kotor gre stara cesta, ki je bolj slikovita z znamenitimi serpentinami, kot pa cesta iz Cetinja v Budvo. Vzame več časa, vendar pogled na Kotorski zaliv je enkraten. Srečno Tonček

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
      Sem probal 1x to, pa se mi je zdelo, da noro kuri baterijo. Probam še 1x in poročam  tnx
    • Tex
      Emm, ne, ni prižgana. Oziroma je v nekem načinu hibernacije. Stisneš samo zgornji knof in snema/slika z nastavitvami, ki si jih nazadnje imel nastavljene. Takoj začne. Ko končaš posnetek se pa izklopi. Maš v nastavitvah, mislim da je ikona oni zajček. Kolko žre baterije sicer nebi vedel, verjetno nekaj malega že. Sicer ko jo mam na čeladi je ponavadi na powerbanku ..
    • motozajebant
      Imaš konstantno prižgano kamero? Prižgeš z zgornjim knofom in začne snemat? Pa nič ne žre baterije?  Jaz jo vmes vklapljam/izklapljam in je tisti knof ob strani težko zadet Zgornji knof, pa je bistveno lažje ja. 
    • Tex
      Hmm. Zanimivo, jaz z tem nisem mel problema. Ne na 7ki, ne na 8ki. Me je pa motil "mode" gumb, ki ga je pa res blo malo težje pritisnit. Večkrat preklapljam med hyperlapsom pa videom in je kar pain-in-the-a**, še posebej če imaš kamero ob čeladi (8ca je problem če je kamera na desni strani čelade, pri 7ci pa če je na levi strani čelade), pol jo moraš vzet z nosilca, da prideš sploh do mode tipke. Tu pa pride pol prav app na fonu ali pa daljinec .. Aja, o prejšnjih modelih oziroma primerjavah je blo govora. Sorry, sem spregledal. Ja, te zadeve se šele pri zadnjih modelih dodane, ja .. Edit: konkurenca pa si le naj dvigne tržni delež, da bo spet prišlo do boja in posledično konkretnih sprememb pri novih modelih .. sedaj je to bolj ko ne ....
    • Snečer
      To so izkušnje iz terena, tudi novi virbi imajo sistem za preprost vklop (vmes imel virb xe), kjer ni prav nobene možnosti, da morebiti ne bi vklopil naprave in obratno.  Me res zanima kako se z debelo rokavico vklopi ta kamera.  Pa še marsikaj je bilo pri konkurencu že takrat boljše, npr. ekran, ki ga gopro brez doplačila ni imel, in to reflektivni brez omembe vredne porabe energije, aerodinamična oblika = ja, ko sem prvič obesil škatlico "gopro" na čelado me je presenetilo, da ima takšen upor. Je pa sedaj gopro tudi kopiral (ko jim gre slabo) in naredil 360 kamero (max), ki jo konkurenca že ima lep čas (3 leta)... Jaz sem samo omenil, da je konkurenca že zdavnaj imela kamero out of the box, brez dodatnih vodopornih ohišij, ekranov itd., z vrhunsko baterijo, za celo nižjo ceno in kar je najbolj važno = lažja za uporabo, obdelavo itd. Vklopiš in izklopiš live in doma nimaš veliko dela, ali nič. Al pa kupiš "renomirano" kamero in kmalu obleži v predalu (veliko primerov). Odtehta pa pri gopro kvaliteta slike, to pa ima v redu.    
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!