Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • kronik
      Da.   Do sada sam sa S1000R imao 165ks pod guzicom. Od sada cu sa S1000XR imati 165 ks pod guzicom 🤣
    • MiNa
      Namesto po novega F750 (po preizkusu F850) sem lani raje kupil še enega F700GS z malo kilometri (4800) sem mu jih dodal 25K, tako, da je sedaj nekje na povprečju 😎.  
    • MiNa
      Hm? Olje za mazanje verig uporabljam odkar spet vozim motorje z verigo. Na Sivčku F650GS (800ccm) sem ga uporabljal cca 110Kkm (potem še na 3 (treh) F700 in na MT07) skupaj blizu 240Kkm, pa so izkušnje precej drugačne. Packarije v primerjavi z "pršilniki" zelo malo, enostavna uporaba, napolniš posodico in voziš. Sem opisal v tej temi koliko porabim (malo!). Čiščenje? enostavno, petolej in čopič pa še to do detajlov 1x letno več ni potrebno. Drugače le suha krpa je dovolj. Verige držijo vse preko 80Kkm... Tako, da...
    • car_freak
      Jaz tudi, samo da prvega
    • Snečer
      Kitajska je največji avto trg na svetu, za motorje ne vem, kako je (mislim da Indija, ampak verjetno manjše kubikaže). Tako da dejstvo, da je agregat od tam niti ni samo po sebi slabo. BMW je hitro ugotovil, da jim nekaj manjka v segmentu tracer, ki se odlično prodaja in so ponudili nekaj v tej smeri. Zna bit da se bo mali XR dobro prodajal, sploh v Evropi, kjer se nekaj da tudi na prestiž in znamko in kjer je kupna moč večja.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!