Jump to content
  • Sign Up
  1. fernand9002

    fernand9002

  2. Izprijenec

    Izprijenec

  3. Billy69

    Billy69

  4. Bela81

    Bela81

  5. anja37

    anja37

  6. v3sn4

    v3sn4

  7. DXR16

    DXR16

  8. nejcgs

    nejcgs

  9. DAMI34

    DAMI34

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Kitajska je največji avto trg na svetu, za motorje ne vem, kako je (mislim da Indija, ampak verjetno manjše kubikaže). Tako da dejstvo, da je agregat od tam niti ni samo po sebi slabo. BMW je hitro ugotovil, da jim nekaj manjka v segmentu tracer, ki se odlično prodaja in so ponudili nekaj v tej smeri. Zna bit da se bo mali XR dobro prodajal, sploh v Evropi, kjer se nekaj da tudi na prestiž in znamko in kjer je kupna moč večja.
    • MiNa
      Ga vozim - že nekaj časa...pravzaprav že tretjega. Sicer pa če smo pošteni, je veliki modri z agregati (800ccm Rotax) naredil nekaj nerazumljivih tehničnih rešitev, ki niso najbolj posrečene (nihajoča protiutež za kompenzacijo vibracij). S tem agregatom so dosegli edino to, da ima povsem enak zvok kot bokser. So pa potem rabili rabili 10 let, da so ugotovil, kaj je moderen dvocilindraš in to tudi z agregatom 850ccm (in novi 900) rešili. 270 stopinjski (imitacija V90) motor, ki ga imata MT07 in CRF1000 (1100). Nuda 900 je bila približek, vendar je imela še vedno nihajno protiutež. Za osnovno ceno, bi bila popolna zadetka. Ker dodatki realno niso toliko vredni. Razne lučke in šnik šnak kitajci delajo za drobiž.
    • Snečer
      za tujino dobiš ddv id kot atipični davčni zavezanec, ddv pa jasno ne obračunaš
    • car_freak
      Samo zdajšnji motor v 750/850/900 si delijo isti kitajski motor. Prejšnji je bil Rotax. 
    • Snečer
      preden obtožiš, poglej, kdo je začel par postov nazaj omenjat V... če lahko drugi omenjajo, lahko tudi jaz
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!