Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kamenko -( isa.. )

Moto pralnica

Recommended Posts

Kamenko -( isa.. )

torej zamislil sem si pralnico za motorje, ob njej lokal z teraso in velik prostor ,kjer bi se dalo priredit kakšno srečanje-zbor itd.

predvsem me zanima vaše mnenje o pralnici, ali mislite ,da bi ga vozili prat , ali je to početje lastniku toliko v veselje ,da ga raje sam očisti..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar

Ni lepšega kot da sam lepo počasi glancaš krom ;-)

... razen če bi to počela ena brhka boobies.gif jest pa zraven hladnno pivce trance_25_naughty.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamenko -( isa.. )

Ni lepšega kot da sam lepo počasi glancaš krom ;-)

... razen če bi to počela ena brhka boobies.gif jest pa zraven hladnno pivce trance_25_naughty.gif

ja, tud o tem sem že razmišljal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

ti naredi avtopralnico da ti bo služila, za popestritev pa recimo ob določenih dnevih še hostese moto-pranje. Bo bolš pomojem. Samo od motorjev boš slabo živel :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Še avto sam perem, pa bom motor dajal drugam prat... Sorry, jaz uživam, ko sam perem zadevo. Obenem pa pregledaš cel motor, če je kje kaj za zategnit, kaj mastnega...

Mislim, da od motorjev ekstra zaslužka ravno ne bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nk84

Za sredi mesta kot je Ljubljana bi bla kar v redu zadeva, saj marsikdo bi se raje peljal u takšno pralnico kot pa da iz xx nadstropja vodo in vse stvari pred blok nos da lahko motor opere. Z občasno popestritvijo in pa teraso pa bi se lahko dalo v redu tržit, sama motopralnica pa se kot samostojen objekt nebi mogla vzdrževat ker je sezona le pol leta. Tko da z kombiniranjem in malo inovativnih dejanj bi se dalo marsikaj nardit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamenko -( isa.. )

Za sredi mesta kot je Ljubljana bi bla kar v redu zadeva, saj marsikdo bi se raje peljal u takšno pralnico kot pa da iz xx nadstropja vodo in vse stvari pred blok nos da lahko motor opere. Z občasno popestritvijo in pa teraso pa bi se lahko dalo v redu tržit, sama motopralnica pa se kot samostojen objekt nebi mogla vzdrževat ker je sezona le pol leta. Tko da z kombiniranjem in malo inovativnih dejanj bi se dalo marsikaj nardit!

točno v tej smeri razmišljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

torej zamislil sem si pralnico za motorje, ob njej lokal z teraso in velik prostor ,kjer bi se dalo priredit kakšno srečanje-zbor itd.

predvsem me zanima vaše mnenje o pralnici, ali mislite ,da bi ga vozili prat , ali je to početje lastniku toliko v veselje ,da ga raje sam očisti..?

Tam, kjer menjam gume, mi ga operejo fantje "u piko" za 10-15 evrov.

Mehanik, ko mi dela servis, mi sicer ponuja to storitev za nekoliko več, in je še bistveno bolj temeljit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

ti naredi avtopralnico da ti bo služila, za popestritev pa recimo ob določenih dnevih še hostese moto-pranje. Bo bolš pomojem. Samo od motorjev boš slabo živel :rolleyes:

in od motoristov tudi ... saj veš, da radi šminkiramo naokoli po vseh možnih lokalih ... ne vem, zakaj bi nosili golobe v benetke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Prva stvar je: moto point, se pravi, da se motoristi ustavijo. 2. Kako jih pritegniti: bar, ta prave (beri napolgole) kelnarce, muzika, terasa...3. super in relativno poceni postrežba 4. šele nato moto pralnica

Odgovoriti si moraš na naslednja vprašanja:

1. kakšen tip klientov želiš privabiti - a je to mladina, srednjih let, ali so to stari bajkerji, vsaka skupina ima svoj način življenja, posluša drugačno muziko, le babe gledamo vsitrance_25_naughty.gif

2. kaj jim boš ponudil, da se tam zadržijo in eventuelno še dajo oprat motor

3. lokacija, lokacija in še enkrat lokacija. To je izredno pomemben dejavnik, da folk sploh pride

4. animacija, stalno boš moral izzumljati nekaj novega, da bo za ljudi zanimivo, da bodo radi prišli, nasploh v začetku. Veliko energije boš moral posvetiti reklami, da bo point postal prepoznaven.

5. zelo pomembno je tudi vprašanje, kako boš preživel, ko ni sezone, zima, mraz, deževje..Ali je v tem primeru možno dobiti obisk

Želim ti vso srečo in čakam oglas na motosvetu, o prvi bar-motopralnici

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

vprašanj je več... od ekonomike naprej...

prostor, delavci, oprema,... prideš na to, da pranje kot samo zagotovo ne bo uspešen in donosen posel. ali pa pranje kot tako ne bo poceni in bo posledično veliki množici ljudi nezanimivo... če je večini 30 eur mesečno za garažo težko dati, dvomim da bi si tedensko privoščevali pranja za 15, 20 ali več evrov...

tako kot je predhodnik omenil; pralnica bi morala prvenstveno biti dopolnitev nečesa drugega... bifeja, picerije,...

idejo vsekakor pozdravljam. mogoče bi pa ravno ob tej ideji veljal rek "no guts no glory"

pa srečno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Kot prvo, bajke bi naj prale zizate frajle, tudi jaz pripeljem svojega ravnokar zglancanega.

Je blizu nas en kafič, pivo toplo -ampak obisk nenormalno velik. Zizate kelnerce ima det. To je to. :whistle:

A sem že omenil, da morajo biti zizate? Aja, sem. O.K. Pa kak knof več imajo lahko odprt. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Ce bi mi bajk pral kosmat ded, potem ne bom placeval, ker sem tut jst kosmat ded. Ce pa bo prala dečva z velikimi pljuci... ni pene, pripeljem vsake toliko...

Ampak od mene pac ne bos mogu zivet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

kot kaže imate raje vsi površno upran motor pa da neki zravn vidte :D

Zdaj je pa tako: vsak kolikor toliko vesten, ga sam v nulo zglanca. Če ti ga pa opere ena frača (čeprav površno), ob tem pokaže pljuča... zakaj pa ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

...SUPER IDEJA... PODPIRAM ...ampak samo v stilu: Pripelješ zasvinjan motor, plačaš, dobiš pivo in gledaš dve 80 kilski -:trance_27_notworthy: sisati, kako ti ga v kopalkah in majčkah opereta...:naughty::naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Jaz osebno nebi res nikdar pustil, da bi mi kdo drug opral motor. 2 do 3X na leto ga sam in takrat se zna zgoditi, da odkrijem kaj ''zanimivega'', kar je potrebno popraviti. Če bi ga mi oprali v neki pralnici nebi opazil vseh tistih t.i. ''zanimivosti'' in bi me moj motor potem enkrat morda pustil na robu ceste-samega z mojo PešHondo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookiee

Ja, v osnovi bedno vprasanje, ampak za avto, kolo itd. Kar uporabljam mi je jasno, za motor me pa zanima kako ga cistite in s cim? Po vsaki furi, navaden sampon al na vsake kvatre samo z vodo? Strajfiks je ok, ce ga ne peres ravno na 5 cm? Kaj pa ketno, s cim cistite in jo mazete?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Ketno od časa do časa operi z nafto, maži pa... s ketensprejem, čim pa...

Kar pa se pranja tiče, pa avtošampon (kakšnega Meglia kar ne polivaj po motorju...). Visokotlačni čistilec? Seveda lahko, ampak ne preblizu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mixxx

ketno se maže na intervale cca. na vsakih 500km, osebno mažem s Motul Sport mazilom, imaš tudi boljše in slabše dražje in cenejše(motorex.. ) , najboljši je tisti ki dobro maže in malo popacka zadnje kolo. Ketno nekateri čistijo kar z WD40 ali pa z nafto ki jo očisti in zaščiti pred korozijo, lahko pa nabaviš čistilo za ketno (Motul,motorex... ) Štrajfiks načeloma ni priporočljiv za čiščenje motorja, če pa že potem ponovno namažeš vse gibljive dele in paziš da voda ne pronica v elektriko, pa ne preblizu z njim. Plastike po motorju je najlažje očistit z vlažno viledo.( če se voziš po cesti, bodo načeloma na motoru le razne mušice in prah..

Edited by mixxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Moram? Ok. Skoraj vse. A je veriga 520/525/530 nima nic z mocjo. Dirka se s 520. Tud wsbk vozijo s 520. Redko kateri motor ma na izbiro vec razlicnih sirin. Moja Honda je mela 525, Aprilija, z vejo tezo, vecjo nosilnostjo in samo 3kwmanj, pa 520. 92bhp/68kw gpz750, letnik 1985 ima pa, ugani, 530. Tisto, za 220 kojnske. Kaksn material je Sprox? Beseda pomeni verižnik. A nadaljujem? 
    • Akito
      ...a je kdo vprašal za mnenje... 😂
    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!