Silencer Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 V glavnem sem v Speedfighta 2 dal vgradit: - Malossi Fly sklopko (beli fedrčki) - Malossi Multivar - Leovince GP izpuh Kaj se je zgodilo? proti originalnem setupu, kjer je moped dosegal konstantnih 75km/h in imel moč praktično do 75km/h, je postal totalen zapane. In sicer se iz mesta proti 15km/h požene v dobrih 5 sekundah, potem se sicer odpre in "poleti" proti 60km/h, tam pa se vse veselje konča. In sicer izgubi zgleda večino moči. Namreč v popolnem brezvetrju ali pa celo malenkost pomoči v hrbet, sicer razvije hitrost (koliko, niti ne vem, ker se števec ustavi, do koder pač lahko gre - nekaj čez 80km/h, po občutku moped sicer nabira, samo ne vem koliko).. če pa je kaj vetra v prsa, pa ne doseže niti 75 km/h.. Uporabljeni so bili valjčki od seta od izpuha (6,7g), za fedrčke v sklopki so mi svetovali pustiti ta bele in ne dajat notri ta rdečih, blokada v GPju je bila pobrana ven, povratna je od Multivarja.. Zaenkrat imam skuter z zelo lepim izpuhom, z zelo lepim, umirjenim zvokom, vse skupaj pa je dobro samo za peljat se v koloni.. Kakšen nasvet?
PeterFortuna Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 po vsej verjetnosti bo potrebna nastavitev valčkov, ti, ki jih dobiš zraven, so primerni le za zablokiran izpuh. predlagam da daš valčke nekje med 7 in 9 grami, če maš peugeota
Silencer Objavljeno Maj 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Aha.. Bomo poskusili.. Samo... A ne bodo težji valčki kvečjemu poslabšal tole luknjo, ki je nastala do 15km/h? PO logiki jih bo še težje zavrtelo?
konkreten Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Aha.. Bomo poskusili.. Samo... A ne bodo težji valčki kvečjemu poslabšal tole luknjo, ki je nastala do 15km/h? PO logiki jih bo še težje zavrtelo? hja teoretično naj bi bilo tako, predlagam da najbolše da na skuterist ali pa cilinder pokličeš pa ti bodo tam povedali (moje mnenje) celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Težave s to luknjo se nadaljujejo. V bistvu je izginila samo, ko so bili vgrajeni 4,5g valčki, s katerimi pa je bila končna hitrost potem dobrih 60 km/h.. Groza.. Bomo poskusili še nekaj kombinacij......
konkreten Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Težave s to luknjo se nadaljujejo. V bistvu je izginila samo, ko so bili vgrajeni 4,5g valčki, s katerimi pa je bila končna hitrost potem dobrih 60 km/h.. Groza.. Bomo poskusili še nekaj kombinacij...... vrjamem....js mam u mojem roxyu 4.5g pa gre 85 poskusi z težjimi valjčki in pa trše fedre v sklopko celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 7,5 valčki ga poženejo neznano koliko (števec ne pokaže), vleče solidno od 15/20 naprej.. Do tja pa rabi.... približno eno nogometno igrišče....
andro007 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 7,5 valčki ga poženejo neznano koliko (števec ne pokaže), vleče solidno od 15/20 naprej.. Do tja pa rabi.... približno eno nogometno igrišče.... fedrčki, pa povratna
Silencer Objavljeno Junij 3, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2010 Fedrčki na original sklopki so zamenjani za trše.. Povratna je tudi zamenjana.. Imam še rdeče fedrčke za probat..... Samo mislim, da niso za Fly sklopko.. MAgari na originalno postavim.. Moram še to poskusit..
PeterFortuna Objavljeno Junij 3, 2010 Opozori Objavljeno Junij 3, 2010 veš kaj poizkusi: med zunanjo vetrnico in sornik variomata (to je tisti valj, po katerem se premika variomat) daj cca. 0.5 mm debelo podložko maximalne širine sornika. če veš kaj mislim. s tem boš jermen spravil v nižji začetni položaj oziroma boš dovolil, da se bo agregat na začetku lažje zavrtel. za popolno speljevanje pač prilagajaj širino podložke in pa... valčke boš po tistem mogu na novo nastavit drugače pa lahko še probaš z večjo dizo ter športno gobico v airboxu, vse skupaj omogoči bolj odziven ter močnejši agregat (vendar pa tud malce bolj požrešen)
konkreten Objavljeno Junij 4, 2010 Opozori Objavljeno Junij 4, 2010 veš kaj poizkusi: med zunanjo vetrnico in sornik variomata (to je tisti valj, po katerem se premika variomat) daj cca. 0.5 mm debelo podložko maximalne širine sornika. če veš kaj mislim. s tem boš jermen spravil v nižji začetni položaj oziroma boš dovolil, da se bo agregat na začetku lažje zavrtel. za popolno speljevanje pač prilagajaj širino podložke in pa... valčke boš po tistem mogu na novo nastavit drugače pa lahko še probaš z večjo dizo ter športno gobico v airboxu, vse skupaj omogoči bolj odziven ter močnejši agregat (vendar pa tud malce bolj požrešen) aa.....meni isto dela....ko je hladen spelje odličn....pol ko se pa use skp zagreje pa ne gre nikamor z mesta do ene 20km/h pol pa spet potegne s polno močjo.....misliš da bi podložka rešila problem, asm nevem kaj naj dam noter kr zj sm dau not uno k je bla zram multivarja... pomagajte celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 aa.....meni isto dela....ko je hladen spelje odličn....pol ko se pa use skp zagreje pa ne gre nikamor z mesta do ene 20km/h pol pa spet potegne s polno močjo.....misliš da bi podložka rešila problem, asm nevem kaj naj dam noter kr zj sm dau not uno k je bla zram multivarja... pomagajte Kako to misliš zraven multivarja? Si dobil zraven podložko?
Silencer Objavljeno Junij 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Čeprav kakor sva gledala s serviserjem, jermen pride do konca dol, tako da ne vem, če je štos v tem razmaku...
konkreten Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 ja js sm dobu dve podložki zraven....isti premer kot sornik vendar je debelina druga ena je ozk ( vrjetn 0,5mm) druga pa je zlo debela . sei jermen more pridet dol konca dol....povratno maš not od multivarja? pa jermen si menju? če nisi najbolšda daš not malossi x belt celeia1 1
konkreten Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Fedrčki na original sklopki so zamenjani za trše.. Povratna je tudi zamenjana.. Imam še rdeče fedrčke za probat..... Samo mislim, da niso za Fly sklopko.. MAgari na originalno postavim.. Moram še to poskusit.. ja povratna je mogoč res menjana sam to še ne pomeni da bo delovala...lahko da je še useen premehka oz. pretrda .... celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 9, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 9, 2010 Pa si ti zdej zrihtu al ne? Mislm, tebi dela OK ali ne? Jst bom mogoče zdaj probal z original variomatom, pa pustil tanovo sklopko in izpuh.... Ker ravno od 0-20 bi blo super da potegne, čene ne moreš v nobenem križišču skočit....
konkreten Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Pa si ti zdej zrihtu al ne? Mislm, tebi dela OK ali ne? Jst bom mogoče zdaj probal z original variomatom, pa pustil tanovo sklopko in izpuh.... Ker ravno od 0-20 bi blo super da potegne, čene ne moreš v nobenem križišču skočit.... ne ne dela tak k bi mogu...od 20 ne gre nikamor ..... nevem sploh kaj naj še probam... celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 10, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Jaz danes dobim še tršo povratno. Ta bela, ki je bila zraven Multivarja bi bila baje lahko premehka in se zadnja jermenica prehitro odpre.. Javim, če bo kaj od tega..
Silencer Objavljeno Junij 11, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Zelena od Malossija je tudi premalo ali pa sploh ni problem v tem... V glavnem zamenjal za tršo, še vedno nič od tega.. Zdaj sem dal notri seveda še težje valčke zaradi povratne.. Tako da je motor v glavnem bolj živ od 30 - 60, potem se veselje konča in počaaaasi nabere do 80.. Štart je še vedno brezvezen..
konkreten Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 pospeški se uravnavajo takole: od 0-20 fedrce v sklopki 20 - 50 povratna nad 50 valjčki. Lp sei men še tui ne vleče sam sm se pač sprijaznu s tem in se tak pač vozi . celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 15, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 pospeški se uravnavajo takole: od 0-20 fedrce v sklopki 20 - 50 povratna nad 50 valjčki. Lp sei men še tui ne vleče sam sm se pač sprijaznu s tem in se tak pač vozi . Mah.. nič sprijaznu.. Nesprejemljivo, da se zmeče xy € v motor in je potem neuporaben za na cesto. Zdaj sem sam sicer postavljen pred drugi problem. Zgleda sem nekje na poti pri iskanju idealnih valčkov uspel pregret cilinder..... Tako da zdaj nima nikjer in nikoli moči.... kot kaže bom moral zamenjat cilinder... Bom dal kar 70 not, pa bo mir s pomanjkanjem moči.. V glavnem se še vse preveri, pa bomo videli.. Bolje bi bilo, če bi vse skupaj pri miru pustil in v originalu..
konkreten Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 definitivno se strinjam ampak kaj ko se z leti potrebe večajo celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 16, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 No ja z leti. . Za noret je težek motor. Meni je poanta za bolj normalno obnašanje po cesti. Ker v osnovi premalo da skuter od sebe.. Če se bi rad znorel, grem lahko na cesto z avtom ali pa težkačem... .
konkreten Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 hehe, se razume....do kolk konjev pa misliš imet ? celeia1 1
Silencer Objavljeno Junij 17, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Veš da niti ne gledam na to tako. Moja logika je precej simple. Original brez blokad je šel 75, z "normalnimi" pospeški. Po 400 vloženih € naj gre vsaj 90 in z malenkost boljšimi pospeški. In takšna hitrost se mi zdi dokaj normalna za prevažanje po LJ, da nisi ovira na cesti, ker pač nihče ne vozi po omejitvah. In to je to.. koliko to pomeni konjev me niti ne zanima.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se