Jump to content

KTM Supermoto/smr 520/525


Sash47

Recommended Posts

Lep pozdrav,

brskam in brskam po tem forumu in ne najdem nobene koristne informacije glede KTM-a 520 ali 525 SMR...

Zanima me, kako to, da obstajajo smr-i z lučmi in brez luči, tako tudi z štarterji in brez... ali in kako se montira elektrika na smr-a in koliko okvirno znaša strošek takega projekta, tako da je potem ta primeren za registracijo?

Če dam kot primer 2 podobna tipa motorjev iz avto.net-a...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3520281 -smr brez elektrike... je možna montaža vsega potrebnega?...

in pa tale, ki je nek ktm 520, sklepam da je smr, vendar nisem prepričan, ima pa vse potrebno...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3829596 -glede teh motorjev, pa me zanima tudi vzdržljivost mašine, na kaj paziti pri nakupu, je primeren za vsakdanjo vožnjo ali je požiralec evrov in večino časa z njim preživiš v garaži?

V primeru, da je debata o tem že potekala, prosim, da mi objavite povezavo...

LP

Link to comment
Share on other sites

SMR model boš bolj težko homologiral oz. registriral , če res nimaš kakšnih hudih vez. Lahko nanj navlečeš luči in podobno če daš eletriko od EXC modela.

Prvi je SMR in je namenjen bolj tekmovanju tako kot razne cross variante.

Drugi je 525 EXC v osnovi je hard enduro zato je tudi možna registracija. Vzdržlijiv je, če ga sproti servisiraš, ni pa namenjen raznim potovanjem in čem podobnim, ker je v osnovi hard enduro. Vzdrževanje je drago, servisni intervali so pogosti (približno 15-20ur/ 1500-2000km) to govorim za olje, filtre.

Lahko ga imaš krajše vožnje do trgovine, po mestu, ali kak dan na racelandu...če hočeš kupiti nekaj, da se boš lahko zapeljal malo dlje ti priporočam kakšnega LC4 640 supermoto, SMC 625, SMC 660 ali 620 SC...vsi našteti imajo Lc4 motorje, kateri so bolj primerni za malo daljše poti.

Je pa res, da ni toliko užitka kot pri raznih SMR-jih in EXC-jih.

Link to comment
Share on other sites

SMR model boš bolj težko homologiral oz. registriral , če res nimaš kakšnih hudih vez. Lahko nanj navlečeš luči in podobno če daš eletriko od EXC modela.

Prvi je SMR in je namenjen bolj tekmovanju tako kot razne cross variante.

Drugi je 525 EXC v osnovi je hard enduro zato je tudi možna registracija. Vzdržlijiv je, če ga sproti servisiraš, ni pa namenjen raznim potovanjem in čem podobnim, ker je v osnovi hard enduro. Vzdrževanje je drago, servisni intervali so pogosti (približno 15-20ur/ 1500-2000km) to govorim za olje, filtre.

Lahko ga imaš krajše vožnje do trgovine, po mestu, ali kak dan na racelandu...če hočeš kupiti nekaj, da se boš lahko zapeljal malo dlje ti priporočam kakšnega LC4 640 supermoto, SMC 625, SMC 660 ali 620 SC...vsi našteti imajo Lc4 motorje, kateri so bolj primerni za malo daljše poti.

Je pa res, da ni toliko užitka kot pri raznih SMR-jih in EXC-jih.

520 EXC so nehal že zdavnaj izdelovat. Tole bo kar SMR.

Sicer pa naj te opozorim, da je tega SMR registriranega vozil mulc, ki nima pojma kako se dela z motorjih. Moped je zaribau, prebilo je enkrat tudi dihtungo na glavi cilindra, ventile je zvilo. Skratka jst ti ta motor odsvetujem.

Je pa res ... SMR je motor za dirkat. SMR=supermotoracing Dobesedno!

Za moje pojme veliko boljša varianta tole:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3682777

ali pa celo tole:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3487246

In še nekaj ... 20 ur ni NIKAKOR 2000km. Torej bi se moral konstantno pelat 100, kar za supermoto negre. Plus še upoštevaš semaforje, vžig itd itd, znaša povprečna delovna ura 40km. ( pri supermotardih )

S kateremukoli od teh motorjev se sigurno neboš na morje in nazaj pelal, ker se boš moral vmes ustavit za servis. ;) Kupi rajši Husqvarno SMR 450, 510 ki so nekoliko oskrunjene variante dirkalnih motorjev, vendar je oskrunjena samo moč mašina ( pa še to zanemarljivo malo, vsaj nek amater sploh nebi opazil razlike ), medtem ko Husqvarna že v originalu ponuja zelo žlahtne komponente :)

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3831686

V originalu je TE hard enduro, vendar se je tukaj nekdo očitno poigral in konvertal v motarda.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3818484

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3710427

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ahha ahha, hvala za tole, a glih smr mi deluje tako oskubljen in lahko vodljiv proti vsem tem ogromnim husam...

no, drugace mislim, da bi se dalo z smr-jem gladko pripeljati tudi na morje(slo. obalo seveda), brez vmesnih servisov, mislim da take krize ni, je pa mogoče problem z vzdrževanjem in pogostimi rednimi servisi, ja tvoje predloge benny sem že obdelal in so mi vsi ti smc ktm modeli preveč nabiti(preveč motorja je skup:), mel bi en tak oskubljen model kot je smr, vendar vzdržljiv in primeren tudi kdaj za na pisto...

budacki, hvala za te informacije, a tako pravis, da je ta motor ze dozivel krizo :/ skoda pa tk dober zgleda :)... ja nevem, zakaj pa za huse pravijo, da imajo tezko dobavljive rezervne dele?

drugace pa za tega drugega smr-a pise da je vse prenovljeno, vprasanje pa je kdo je zrihtal, pa kako je zrihtal, pa kaj vse je zihtal :)...

Drugace je pa tel res strupena ja http://www.avto.net/....asp?ID=3831686

hvala za info.

Link to comment
Share on other sites

520 EXC so nehal že zdavnaj izdelovat. Tole bo kar SMR.

In še nekaj ... 20 ur ni NIKAKOR 2000km. Torej bi se moral konstantno pelat 100, kar za supermoto negre. Plus še upoštevaš semaforje, vžig itd itd, znaša povprečna delovna ura 40km. ( pri supermotardih )

http://www.avto.net/....asp?ID=3710427

Jaz nisem nikjer omenjal 520, ampak 525 razen, če je to letelo na oglas.

Glede delovnih ur si me narobe razumel oz. sem jaz narobe napisal...sem zdajle pogledal v owner`s manual in sicer za 520exc piše 15 ur ali 100l goriva...za 620SC pa 2500km oz. 25ur...potem je pa odvisno kaj se ti zdi boljši parameter za določanje servisnih intervalov oz. za kakšne namene se motor uporablja.

Link to comment
Share on other sites

ahha ahha, hvala za tole, a glih smr mi deluje tako oskubljen in lahko vodljiv proti vsem tem ogromnim husam...

no, drugace mislim, da bi se dalo z smr-jem gladko pripeljati tudi na morje(slo. obalo seveda), brez vmesnih servisov, mislim da take krize ni, je pa mogoče problem z vzdrževanjem in pogostimi rednimi servisi, ja tvoje predloge benny sem že obdelal in so mi vsi ti smc ktm modeli preveč nabiti(preveč motorja je skup:), mel bi en tak oskubljen model kot je smr, vendar vzdržljiv in primeren tudi kdaj za na pisto...

budacki, hvala za te informacije, a tako pravis, da je ta motor ze dozivel krizo :/ skoda pa tk dober zgleda :)... ja nevem, zakaj pa za huse pravijo, da imajo tezko dobavljive rezervne dele?

drugace pa za tega drugega smr-a pise da je vse prenovljeno, vprasanje pa je kdo je zrihtal, pa kako je zrihtal, pa kaj vse je zihtal :)...

Drugace je pa tel res strupena ja http://www.avto.net/....asp?ID=3831686

hvala za info.

Poglej si Husqvarno SMR v živo pa boš malo drugače razmišljal ;)

Deli so od lanskega leta popolnoma dobavljivi, saj je BMW prevzel lastništvo in je to kompletno spremenilo zadevo. Malo se pozanimaj pri trenutnih lastnikih. Recimo pooblščen je po novem tudi MotorJet. Dele dobiš zelo hitro, za mojo je blo treba čakat 1 teden pa pol, da so iz nemčije pripelal. Po novem majo veliko zadev pri BMWjevih servisih na zalogi ( BMW je lastnik Husqvarne, tako da imaš tudi tam servise za motor, vsaj tako je bilo rečeno ).

Vzemi Husqvarno! Nemoreš sfalit ;)

In ja ... KTM SMR za na morje ni! Tut za na Slovensko. Avtocesta pa gas bo ta motor ubilo. Mogoče ne prvič al pa drugič, vendar bo.

Kaj pa 2 valjno ti ne ustreza?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3720082 Tole je taka petarda, lastnosti 2 taktnega motorja ( eksplozija na obratih ), neomejene kolićine moči, neopisljiu zvok. Seveda pa podobni servisni intervali kot pri SMR!

Link to comment
Share on other sites

Poglej si Husqvarno SMR v živo pa boš malo drugače razmišljal ;)

Deli so od lanskega leta popolnoma dobavljivi, saj je BMW prevzel lastništvo in je to kompletno spremenilo zadevo. Malo se pozanimaj pri trenutnih lastnikih. Recimo pooblščen je po novem tudi MotorJet. Dele dobiš zelo hitro, za mojo je blo treba čakat 1 teden pa pol, da so iz nemčije pripelal. Po novem majo veliko zadev pri BMWjevih servisih na zalogi ( BMW je lastnik Husqvarne, tako da imaš tudi tam servise za motor, vsaj tako je bilo rečeno ).

Vzemi Husqvarno! Nemoreš sfalit ;)

In ja ... KTM SMR za na morje ni! Tut za na Slovensko. Avtocesta pa gas bo ta motor ubilo. Mogoče ne prvič al pa drugič, vendar bo.

Kaj pa 2 valjno ti ne ustreza?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3720082 Tole je taka petarda, lastnosti 2 taktnega motorja ( eksplozija na obratih ), neomejene kolićine moči, neopisljiu zvok. Seveda pa podobni servisni intervali kot pri SMR!

Kar se tiče poti na morje, mi je jasno da avtocesta, teranje motorja na polno ipd. ne pride u poštev,to sploh ni način vožnje... na morje pa se z motorjem nikoli ne pelem po avtocesti grem po stari, je več ovinkov, kak postanek pa si dol...

Drugače pa sem danes pogledal enega SMR-a in mi je jasno zakaj tako redno servisiranje vzdrzevanje ipd., sej si po eni strani zasluži vse to, ker pa motor trga gate.. :)...

Kar se pa tiče omenjene aprilie, pa mislim da je res najboljša pa najlepša v svojem rangu, sam je še malo predraga oz. ni dovolj poceni :)

2 valjnika imel.. RS125, ful dober, sm mislil, da bi z 4takterjem kaj prišparal, pa vidim sta vsaj kar se tiče olja, zelo skupaj...

Me zanima, kako je z homologacijo, če imam vse papirje motorja v bistvu slovenski račun, ki trenutno nima luči, montiral bi jih sam, poleg tega kaj vse je sploh potrebno?.. števec, smerniki?.

Če ste že poskušali kej podobnega prosim za informacije.

Link to comment
Share on other sites

Kar se tiče poti na morje, mi je jasno da avtocesta, teranje motorja na polno ipd. ne pride u poštev,to sploh ni način vožnje... na morje pa se z motorjem nikoli ne pelem po avtocesti grem po stari, je več ovinkov, kak postanek pa si dol...

Drugače pa sem danes pogledal enega SMR-a in mi je jasno zakaj tako redno servisiranje vzdrzevanje ipd., sej si po eni strani zasluži vse to, ker pa motor trga gate.. :)...

Kar se pa tiče omenjene aprilie, pa mislim da je res najboljša pa najlepša v svojem rangu, sam je še malo predraga oz. ni dovolj poceni :)

2 valjnika imel.. RS125, ful dober, sm mislil, da bi z 4takterjem kaj prišparal, pa vidim sta vsaj kar se tiče olja, zelo skupaj...

Me zanima, kako je z homologacijo, če imam vse papirje motorja v bistvu slovenski račun, ki trenutno nima luči, montiral bi jih sam, poleg tega kaj vse je sploh potrebno?.. števec, smerniki?.

Če ste že poskušali kej podobnega prosim za informacije.

Če tu hočeš povedat, da je RS 125 2 valnik se zelo motiš :) To je 2 takt. 2 valjnik je 2 cilindraš. :)

Zdej seveda ... homologacija je kar draga in zahtevna. Najprej boš moral nabavit kak kit svetil ( zadnja lućka, razsvetljava za tablco, sprednja kratka luć, smerniki ... ), potem števec, piska, nosilec tablice pod pravim kotom, homologirane gume, omejit moč na tako da bo prišlo čez glede izpustov ... skratka jebeno. Potem pelješ na homologacijo v KOPER ... tam izmerijo moč pa pregledajo in če je vse kul ti dajo novo homologacijo.

Za Yamaho imaš homologacijski KIT, ki vsebuje vse za homologacijo ( no večino ), poglej če obstaja to tut za KTMa. Sama homologacija te pride okrog 100€.

Zdej verjetno sm še kaj izpustu, ker je tega veliko :)

Link to comment
Share on other sites

Čist iz firbca - servis na teh 20 ur zajema olje, filtre in štelanje ventilov, ali še kaj več (bat, cilinder)?

Tako je, olje, filtri in pregled oz. po potrebi nastavljanje ventilov na 15ur/ 100l bencina...to pišem za ktm exc, ampak to je najbrž napisano za profesionalno rabo tako, da se lahko vsakih 30ur pregleda oz. nastavi ventile. Večji servis (bat, veriga odmičnih, napenjalec... ) naj bi se delal na 120ur...vendar to je spet napisano za profesionalno uporabo.

Edited by benny0104
Link to comment
Share on other sites

Glede homologacije: kljub vsem lučem in ostalim priveskom.... ti brez izredno dobrih vez ne bo uspelo homologirati SMR-ja

Na žalost je tako.

Link to comment
Share on other sites

Glede homologacije: kljub vsem lučem in ostalim priveskom.... ti brez izredno dobrih vez ne bo uspelo homologirati SMR-ja

Na žalost je tako.

Hja res je, sem se pozanimal, drugače je mogoče homologirati motor s slovenskimi papirji na ta način, da dobiš oz. zraven motorja mora biti potrdilo, da je ta primeren za na cesto katerega ti more izdati sam proizvajalec, brez tega potrdila naj bi bila homologacija nemogoča... kar se pa tiče uvoženih vozil, pa je tako, da mora biti zraven motorja priložena vsa dokumentacija(overjen prepis, odjavljena prometna, oziroma neko potrdilo, da je motor že bil izpraven za na cesto...ipd.) homologacija pa stane malo manj kot 100€...

Tako, da se homologacija nikakor ne splača oz. je skoraj nemogoca za SMR in konkurenčne modele seveda...

Bo potrebno najti motor, ki je že serijsko opremljen z temi rečmi...

Link to comment
Share on other sites

Hja res je, sem se pozanimal, drugače je mogoče homologirati motor s slovenskimi papirji na ta način, da dobiš oz. zraven motorja mora biti potrdilo, da je ta primeren za na cesto katerega ti more izdati sam proizvajalec, brez tega potrdila naj bi bila homologacija nemogoča... kar se pa tiče uvoženih vozil, pa je tako, da mora biti zraven motorja priložena vsa dokumentacija(overjen prepis, odjavljena prometna, oziroma neko potrdilo, da je motor že bil izpraven za na cesto...ipd.) homologacija pa stane malo manj kot 100€...

Tako, da se homologacija nikakor ne splača oz. je skoraj nemogoca za SMR in konkurenčne modele seveda...

Bo potrebno najti motor, ki je že serijsko opremljen z temi rečmi...

S čim? Evropski motorji (SM) že v originalu ponujajo veliko več kot Japonske kamikaze, kar se opreme tiče :)

Al pa kupiš Husaberga 650 SM, ki je mogoče še bolj brutalen kot SXV 550 :)

Link to comment
Share on other sites

Bo potrebno najti motor, ki je že serijsko opremljen z temi rečmi...

S čim?

Z deli, ki so že original na motorju (luči, smerniki,... ) to je bilo najbrž mišljeno, ne pa raznega nastavljivega vzmetenja in podobno...če si imel to v mislih.

Link to comment
Share on other sites

Res je, sej smo se ja pogovarjal o lučeh, smerokazih in o homologaciji,... ja vse potrebno da je motor za na cesto in tehnično izpraven sem s tem mislil...

lp

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa pravite na tole... http://www.avto.net/....asp?ID=3861807

prosim za komentarje...

Po sliki sodeč ni niti blizu homologacije, tudi če imaš tist kartonček ti to ne pomaga ker nima nič od opreme.

Če hočeš hiter in relativno zanesljiv SM potem imaš na voljo le: Husqvarna SMR 450 / 510, Aprilia SXV 450 / 550 in novejši Husabergi.

Nekaj od tega izberi ampak se zavedaj da je vzdrževanje zares drago.

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa pravite na tole... http://www.avto.net/....asp?ID=3861807

prosim za komentarje...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3591487 Moja nekdanja.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3698385 Petarda, sam k hoče mislm da 5k€.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3830413 Ta je dobr zrihtana pa kr neki opreme je gor :)

Sam se pr teh zadevcah zelo rad vtrga menjalnik. Trga pa itq tako, da glava boli :P

Kupi SXV! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!