Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Saint

Čelada + čepki za ušesa

Recommended Posts

blindek

jaz bi ti pa prvo priporočal, da kupiš najtišjo čelado na trgu

koliko je meni znano, je to Schuberth z 84dB pri 100km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Sam potem pa tudi okolice ne boš slišal?

Saj jo gluhi tudi ne, pa lahko imajo A kategorijo.

Predlagam dobre slušalke za uho, dober MP3/4, si nastaviš glazbo na primerno jakost in okolice ne slišiš dosti in hkrati poslušaš prijetno glazbo.

Tako to jaz počnem, še posebno, ko mi hočjo nakladat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

Čav!

Ker ste tukaj samo mojstri, "motomojstri", je morda že kdo od vas naletel na podoben problem. Pred kratkim sem zaradi zdravstvenih težav žal moral opustiti vožnjo motorja. :( Zakaj natančno gre? Gre za to, da se mi je zaradi izpostavljenosti hrupu sluh poslabšal (vzrokov je več). Stvar je že precej resna, zato se izogibam vsakršnemu hrupu, reeeees vsakršnemu. Ker pa je zaradi tega moje življenje trenutno povsem v ***** (žuranje v diskotekah, privat partyi in podobno so žal zame le še spomini), bi še vedno rad vozil motor. Saj vsi vemo, zakaj bi rad vozil motor. :kva2:

Zamislil sem si, da bi v čelado vgradil slušnike (to so tiste naglavne slušalke, ki jih uporabljajo delavci, ki delajo na težkih strojih). Sluh bom dodatno zaščitil z ušesnimi čepki. Morda to že obstaja?!?

No, kakorkoli.

Prebral sem, da so motorji pri testih glasnosti testirani na 3/4 končnih obratov ter dosegajo glasnost okoli 90 - 100db. Recimo, da predpostavim, da motor stalno oddaja hrup 110db. Če je manj, je zame še boljše, več pa najbrž ni. Spodaj je tabela za bolj nazoren prikaz hrupnosti različnih dogodkov:

šepet = 20db

govor = 40db

glasen govor = 60db

prometni hrup = 80db

delovni stroji = 100db

rock koncert = 110db

meja obcutenja = 120db

reaktivno letalo = 140db

Moj cilj je glasnost zmanjšati iz 110db na 50, 60db.

1. Ušesni čepki zmanjšajo glasnost za 30, 35 db. Rezultat = 80db

2. Vgradnja slušnikov v čelado:

Glede slušnikov sem zaenkrat le malo pogooglal. Z naslednjimi slušniki bi zreduciral zvok za dodatnih 30db. Primeri slušnikov:

http://www.e-darila.si/index.php?Itemid=25&category_id=23&option=com_virtuemart&page=shop.browse&vmcchk=1

Mislil sem, da bi na mestu, kjer so slušniki izdolbel peno (tisto plastiko, ki povezuje levi in desni slušnik bi najbrž odstranil) ter tam nekako montiral slušnike. Problem pa je v tem, da so vsi slušniki precej globoki. Zato bom raje kupil malce večjo čelado, odstranil zadostno količino pene, na to mesto pritrdil slušnike ter na mestih, kjer mi je čelda prevelika, dodal še kakšno penasto oblogo.

Še prej bom malo pogledal za slušnike "bolj primernih" dimenzij. Pozna kdo?

Končni rezultat: 110db - 30db (čepki) - 30db (slušniki) = 50db

Za 1. poskus bom kupil kakšno poceni rabljeno čelado za par 10€.

Kaj iščem? Mnenja, pripombe, ideje, pa nasvete ljudi s podobnimi izkušnjami, ker ne bi rad uničil predrage čelade. Vse, kar se napisal je zgolj teoretično, zato ne vem, če je temu res tako. Se s slušniki in čepki hrup res tako zmanjša?!?!?

Sorry, ampak po moje popolnoma bedasta ideja! Tudi v prometu je sluh zelo pomemben, tako da če bo ti slučajno uspelo za toliko zmanjšati hrup (kar dvomim), boš s tem zmanjšal jakost tudi ostalih, za varno vožnjo zelo pomembnih zvokov... Sicer pa, kakor ti odgovarja.. :whistle:

Edited by Demon

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwert84

@Agostini

Bi lahko napisal kaj več?

@Demon

Na voljo imam 2 možnosti. Lahko preneham voziti motor ali pa nekako zreduciram hrup na minimum. Zaenkrat sem se spomnil le te ideje? Imaš ti morda drugo, bolj pametno?

V vednost kaj je idealno in kaj ni - poznam znanca, ki je opravil izpit za avto brez problema. Kaj je njegova posebnost? Fant ima le eno oko. Avto vozi normalno kot vsak drug.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

@Agostini

Bi lahko napisal kaj več?

@Demon

Na voljo imam 2 možnosti. Lahko preneham voziti motor ali pa nekako zreduciram hrup na minimum. Zaenkrat sem se spomnil le te ideje? Imaš ti morda drugo, bolj pametno?

V vednost kaj je idealno in kaj ni - poznam znanca, ki je opravil izpit za avto brez problema. Kaj je njegova posebnost? Fant ima le eno oko. Avto vozi normalno kot vsak drug.

Hja, hrup je težava... Za moje pojme vgradnja slušnikov ne pri de v upoštev, ker dejansko spreminjaš strukturo čeladi, ki bo potem oslabljena, to rej NEvarna bolj kot varna. Hmmmm, čepki so ocija, ampak tebi premalo... Jaz bi poskusil po testih pogledati, katera čelada je dejansko najtišja, jo poskusil, kupil, in zraven uporabljal čepke. Druga pa žal ti ne znam svetovat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
nk84

A si mogoče razmišljal kaj o aktivnih glušnikih? Takšni se uporabljajo recimo na streliščih, dobri so pa zato da ti določene frekvence prepustijo skozi druge pa ne - tako da govor slišiš normalno pok puške pa ti zadušijo. So nastavljivi a so malce dražji od navadnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwert84

Sem malo pogledal tudi v tej smeri.

Ima kdo podatke o glasnosti različno težkih motorjev (po možnosti posameznih modelov)? Na internetu nisem našel nič pametnega. Predvsem me zanima primerjava 125ccm : 600cmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ahem........ kako mislis "glasnosti" ? vec kot 80 dB(A) pri dolocenih obratih tako noben ne sme vec imeti (ce se ne motim).

ali mislis veter in pogojujoce glasove? to je zelo subjektivna zadeva; kar nekomu ze piska in rohni je drugemu se ok. odvisno od gabaritov osebe, celade, opreme, zasnove motorja itd. itn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwert84

V mislih sem imel bolj glasnost samega motorja med obratovanjem na mestu. Tako se tudi testira glasnost - 3/4 končnih obratov + merilnik glasnosti 50cm od izpušne cevi pod kotom 45°.

Meje glasnosti so določene glede na prostornino motorjev. So pa za najmočnejše motorje tam nekje 80, 85dB.

Morda pa kdo ve za kakšen članek o meritvah glasnosti motorjev med samo vožnjo. Najbrž se tako meri tudi glasnost čelade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ponikipo

Morda pa kdo ve za kakšen članek o meritvah glasnosti motorjev med samo vožnjo. Najbrž se tako meri tudi glasnost čelade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kramp

Ne kompliciraj okoli glasnosti okolice, ker nikoli ne veš kje in na kaj boš naletel.

Bika primeš pri rogeh, to je v tem primeru tvoj sprejemnik, uha, betica, kakor češ. Na tem delaš!

Kako?

Simpl in ti je že bilo predlagano.

Aktivni glušniki za strelce ali v ušesni slušni aparati. Oboje pri določenem nivoju hrupa le tega blokira.

Kako in kaj se nastavi, boš ugotovil pa le pri proizvajalcih in trgovcih, tu na motoskretu boš dobil le "brihtne" ideje.

Išči v tej smeri, vse ostale bedastoče s predelavami čelad in podobne kozlarije pozabi!

Seveda kupi tudi najtišjo čelado, ki jo lahko dobiš.

Te bo pa to seveda koštalo lepih penezov.

Edited by Kramp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

...ti sam daj kvalitetne štoplce v uha in bo dovolj.

(dB) ne bojo nič večji, kot če se ti baba dere za vratom...kvečjem tiše bo.

Sam uporabljam navadne penaste štoplce in mi je že skoraj pretiho vse skupaj.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

A se da takole zadevo pri nas kje tud dobit?

Preneseno z AF1 foruma.

"custom fitted ear plugs from a hearing aid specialist, used to use ear plugs that looked like big nipples but they started to let noise past. custom fitted ones dont block it all out, they quieten the noise down, so i can still hear everything but at a safe level. and they lock into your ear and wont come out without a fight. best thing i have bought for the bike by far. they are made of silicon and are washable and should last 25 years. or more. similar kind of noise to sitting in a car with the stereo off and the windows up . see photo

dont want to lose my hearing now and be shouting what at everyone in 5 years because i cant hear "

post-1357-0-02007600-1312710532_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

A se da takole zadevo pri nas kje tud dobit?

Preneseno z AF1 foruma.

"custom fitted ear plugs from a hearing aid specialist, used to use ear plugs that looked like big nipples but they started to let noise past. custom fitted ones dont block it all out, they quieten the noise down, so i can still hear everything but at a safe level. and they lock into your ear and wont come out without a fight. best thing i have bought for the bike by far. they are made of silicon and are washable and should last 25 years. or more. similar kind of noise to sitting in a car with the stereo off and the windows up . see photo

dont want to lose my hearing now and be shouting what at everyone in 5 years because i cant hear "

100€ pridejo. ti dajo en propen u ušesa da ti obliko uzamejo, pol ti jih pa nardijo.. en je rdeč en pa moder da veš kater je desn pa ker levi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

100€ pridejo. ti dajo en propen u ušesa da ti obliko uzamejo, pol ti jih pa nardijo.. en je rdeč en pa moder da veš kater je desn pa ker levi.

100€? ufff, to pa ni mal za eno tako rec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

slusni aparat je cenejsi?

To nikakor ne, sam 100€ je kr precej, glede na to, da so navadni penasti cca 1€ za 4 komade.

To je isto k bi kdo pojamral, da je Ferarri drag, pa mu ti reces; pa hodi pes. Lej, obstajajo cenejs resitve. Je pa res, da sem ze s parih strani slisal, da so tele anatomski, narejeni po modelu usesa THE SHITE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

ja lej sodelovc ma take na šihtu in prav da ko se pogovarjaš sploh ne veš da maš kej v ušesu...ko pa kaj ropota pa piska v delavnici pa zaduši zvok res super. tiste navadne moreš pa skoz ven pa noter tlačit... tk da odvisn kolk pa za kaj rabiš čepke,tisto pol kupiš. cena ne laže .

Edited by gregaRS

Share this post


Link to post
Share on other sites
shark357

A se da takole zadevo pri nas kje tud dobit?

Preneseno z AF1 foruma.

"custom fitted ear plugs from a hearing aid specialist, used to use ear plugs that looked like big nipples but they started to let noise past. custom fitted ones dont block it all out, they quieten the noise down, so i can still hear everything but at a safe level. and they lock into your ear and wont come out without a fight. best thing i have bought for the bike by far. they are made of silicon and are washable and should last 25 years. or more. similar kind of noise to sitting in a car with the stereo off and the windows up . see photo

dont want to lose my hearing now and be shouting what at everyone in 5 years because i cant hear "

Kontaktiraj uporabnika @ bobr, on ima točno take custom made silikonske čepke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • la profich
      v Ljubljani se s kolegom dobiva in imava štart   @Andrej P hvala, se bom kar držal tega nasveta, čeprav je bil prvotno plan drugačen... poročam jutri
    • Andrej P
      @la profich, definitivno najprej Jezersko. Na Jezersko se moraš povzpet z avstrijske strani, prav tako je meni na Vršič lepše iz Kranjske gore. Pa obleči se dobro - jutri bom mrzlo u hribih. Uživaj na polno! Pol pa poročaj kako je blo. Kaka fotka ne bo odveč.
    • Vin
      @la profich, jaz ne bi šel čez Ljubljano. Na poti od Vrhnike do Mengša je praktično povsod omejitev 60 ali 50 in semafor za semaforjem. Jaz bi v Logatcu zavil proti Rovtam in potem naprej na Žiri - Škofja Loka - Kamnik.
    • la profich
      Hvala vsem za nasvete kaj pa v katero smer priporočate? @Andrej P boljše če grem prvo primorski konec ali čez jezersko?
    • kaizer
      Preddvor -Jezerski vrh - Železna kaplja : BP, edino jutri zna bit kaj peska na cesti, ker je danes kar dobro nalivalo, Jezerski vrh-Pavličevo sedlo, zna biti pa kar nekaj svinjarije na cesti, so ta teden nekaj lesa dol spravljali in  dež najbrž ni spral s ceste, ali pa še kaj nanesel na cesto. Za vse ki boste med tednom ovivnkali na Jezersko OPOZORILO! med tednom so občasne zapore ceste do konec meseca zaradi spravila lesa z bregov nad cesto.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!