Skoči na vsebino

Honda CBF1000 ali Suzuki Bandit 1250


LAHKO12

Priporočene objave

Ej !<BR><BR>Več ljudi več ve. Poznamo oba motorja, pa vendar bi rad slišal mnenje ostalih pred nakupom.<BR><BR>----------------------------------------------------------<BR><BR>Upam, da premaknete temo na motocikli ! <BR><BR>Hvala<BR>

Popravljeno . Popravil LAHKO12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej !<BR><BR>Več ljudi več ve. Poznamo oba motorja, pa vendar bi rad slišal mnenje ostalih pred nakupom.<BR><BR>----------------------------------------------------------<BR><BR>Upam, da premaknete temo na motocikli ! <BR><BR>Hvala<BR>

Ce kupujes motor, potem si ga kupi in ne razmisljaj o B1250.....Pa veliko srecnih in zavitih km!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce kupujes motor, potem si ga kupi in ne razmisljaj o B1250.....Pa veliko srecnih in zavitih km!

Kdor ni imel Suzukija nikdar , ne bo razumel zakaj se kupuje bandit .

Jaz sem do sedaj imel nič koliko suzukijev , tudi sedaj imam dva , med drugim tudi novega bandita in bom ostal na tej znamki .

Ima pa vsak motor svoje dobre in slabe lastnosti .

Ne bom tukaj razpravljal o tem , če pa želiš mi piši na PM in ti bom podal moje mnenje .

l.p. Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal za en dan CBF 1000. Za takrat (3 leta nazaj, testi pri ASu) je blo fajn. Bandita pa še nisem okusil, le bral o njem.

Izjava kolega, srednješolca:

"Sem jih menjaval skoraj vsako leto. Bandit pa se me kar drži."

Izgleda, da je en od čarov izjemen Bandita navor v spodnjih obratih.

Ta dar koristim pri tastari R1 (99) samo to je SS motor.

Bandit:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tukaj sploh ne bi ramišljal in zase lahko rečem,da bi absolutno uzel Hondico.Ma Suzuki nima šans proti Hondi,vsaj kar se tiče,vzdržljivosti,izgleda,okretnosti pri vožnji(nagib v ovinke itd.).CBFjka je bolj univerzalna pri različnih stilih vožnje.

Pa tudi lega telesa se mi zdi na CBFjki zelo prožna.No jst dam glas za Hondo.Graja Honde je edino to,da je tm okol 6000 vrtljajev mal tresljajev ampak to je zgolj majhna pomanjkljivost,mene ne mot pa cena mislm,da je mal višja,kot pri Suzukiju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tukaj sploh ne bi ramišljal in zase lahko rečem,da bi absolutno uzel Hondico.Ma Suzuki nima šans proti Hondi,vsaj kar se tiče,vzdržljivosti,izgleda,okretnosti pri vožnji(nagib v ovinke itd.).CBFjka je bolj univerzalna pri različnih stilih vožnje.

Pa tudi lega telesa se mi zdi na CBFjki zelo prožna.No jst dam glas za Hondo.Graja Honde je edino to,da je tm okol 6000 vrtljajev mal tresljajev ampak to je zgolj majhna pomanjkljivost,mene ne mot pa cena mislm,da je mal višja,kot pri Suzukiju.

Vidim da je debata resna , torej moram dati moje mnenje tudi jaz .

Moj najboljši kolega ima CBF 1000 ST .

Prednosti CBF so po mojem edino v motorju in uglajenosti v vožnji .

Motor je bolj umirjen , nežen in hondino precizen in tekoč . Tu ni debate . Okretnost v ovinkih je tudi na strani honde , lepše pade v ovinek pa tudi lepše je vodljiv pri počasni vožnji .

Dober sedež je tudi ena od dobrih stvari

Slabosti :

dva izpuha ( če se odločiš za zamenjavo je dvojni strošek )

grda maska z dvema zastarelima žarometoma od katerih sveti kratka le ena luč

ODLOČNO premehko vzmetenje - če sta gor dva normalna človeka ( skupaj preko 130 kg) se ne da voziti hitro tudi če je vzmet do konca zategnjena . Zelo hitro nasede na centralno stojalo

Nenastavljivost prednjih vilic

Če ne vzameš ven baterije čez zimo , jo moraš spomladi kupiti nov , pa tudi če se občasno voziš .

Slabosti Bandita :

pretrd sedež ( jaz sem kupil iz Amerike drugega od SEARGENT - DRUGI MOTOR )

težak motor ( preko 260 kg )

zadnje stopalke so dokaj visoke za sopotnika ( jaz sem jih spustil za cca 5 cm ( DRUGI MOTOR )

prednja šipca ne odriva dovolj zraka ( priporočam visoko od GIVI ali MRA z nastavkom za regulacijo )

Luč sveti odlično , ampak premalo okrogel in dolg snop - sveti prečno po cesti

Poraba nekje povprečno 7 l na 100 km ( konkretna vožnja )

Prednosti Bandita :

Neuničljiv agregat( ogromno navora pri nizkih obratih )

explozivnost motorja ( ko obrneš ročico gasa , te izstreli kot puška )

Nobene napake , vžiga brezhibno ( imam ga tri leta )

Lahko se pelješ športno , ali pa turistično

En izpuh - poceni menjava ( pridobiš 6 ks in zgubiš 15 kg teže)

Ima DUŠO !!!

Kot sem rekel , če bi se še enkrat odločal - Bandit forever !

l.p. Igor

http://www.shrani.si/f/2Q/b7/4DEQTtv1/resize-of-img1781.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

En izpuh - poceni menjava ( pridobiš 6 ks in zgubiš 15 kg teže)

...

Zelo lep motor imaš. :OK:

Pa kakšen dimnik ima gor. :kva2:

Zakaj pa nimaš Akrapoviča ?!? :evilgrin: :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj mi to razloži, kaj si mislil s tem?? :P

Hja , dobro si me .

Ti ne znam razložit . Včasih čutiš nekaj do motorja , nekaj te veže , nekaj ti pravi da je to , to .

Imel sem tudi druge znamke motorja , pa le ob suzukiju se mi to dogaja . Mogoče je numerologija kriva .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja , dobro si me .

Ti ne znam razložit . Včasih čutiš nekaj do motorja , nekaj te veže , nekaj ti pravi da je to , to .

Imel sem tudi druge znamke motorja , pa le ob suzukiju se mi to dogaja . Mogoče je numerologija kriva .....

No, sprejemljiv odgovor, sploh ta del, ki je označen. Malo je takih, ki jim je motor to to!!! Zato pa tudi uživaš neizmerno v vožnji!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Vidim da je debata resna , torej moram dati moje mnenje tudi jaz .

Moj najboljši kolega ima CBF 1000 ST .

Prednosti CBF so po mojem edino v motorju in uglajenosti v vožnji .

Motor je bolj umirjen , nežen in hondino precizen in tekoč . Tu ni debate . Okretnost v ovinkih je tudi na strani honde , lepše pade v ovinek pa tudi lepše je vodljiv pri počasni vožnji .

Dober sedež je tudi ena od dobrih stvari

Slabosti :

dva izpuha ( če se odločiš za zamenjavo je dvojni strošek )

grda maska z dvema zastarelima žarometoma od katerih sveti kratka le ena luč

ODLOČNO premehko vzmetenje - če sta gor dva normalna človeka ( skupaj preko 130 kg) se ne da voziti hitro tudi če je vzmet do konca zategnjena . Zelo hitro nasede na centralno stojalo

Nenastavljivost prednjih vilic

Če ne vzameš ven baterije čez zimo , jo moraš spomladi kupiti nov , pa tudi če se občasno voziš .

Slabosti Bandita :

pretrd sedež ( jaz sem kupil iz Amerike drugega od SEARGENT - DRUGI MOTOR )

težak motor ( preko 260 kg )

zadnje stopalke so dokaj visoke za sopotnika ( jaz sem jih spustil za cca 5 cm ( DRUGI MOTOR )

prednja šipca ne odriva dovolj zraka ( priporočam visoko od GIVI ali MRA z nastavkom za regulacijo )

Luč sveti odlično , ampak premalo okrogel in dolg snop - sveti prečno po cesti

Poraba nekje povprečno 7 l na 100 km ( konkretna vožnja )

Prednosti Bandita :

Neuničljiv agregat( ogromno navora pri nizkih obratih )

explozivnost motorja ( ko obrneš ročico gasa , te izstreli kot puška )

Nobene napake , vžiga brezhibno ( imam ga tri leta )

Lahko se pelješ športno , ali pa turistično

En izpuh - poceni menjava ( pridobiš 6 ks in zgubiš 15 kg teže)

Ima DUŠO !!!

Kot sem rekel , če bi se še enkrat odločal - Bandit forever !

l.p. Igor

http://www.shrani.si/f/2Q/b7/4DEQTtv1/resize-of-img1781.jpg

Bom še jaz povedal svoje mnenje..čeprav malo pozno..

Jaz bi se odločil absolutno za Bandita.Lepši je,vilce loh štelaš,več navora in kubikov pa še cenejši je.To se prav več motorja za mn dnarja.Pa če se ne motm ma še prikazovalnik prestav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz povedal svoje mnenje..čeprav malo pozno..

Jaz bi se odločil absolutno za Bandita.Lepši je,vilce loh štelaš,več navora in kubikov pa še cenejši je.To se prav več motorja za mn dnarja.Pa če se ne motm ma še prikazovalnik prestav.

Tud sam bi vzel BANDITA !!

Prikazovalnik prestav ima novi BANDIT 1250 FA, na ostale pa to lahko zmontiraš !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam bi vzel BANDITA !!

Prikazovalnik prestav ima novi BANDIT 1250 FA, na ostale pa to lahko zmontiraš !

Je pa res ena stvar , ki me pri banditu moti . To da ima katalizator .

Ta katalizator tako zaduši zvok , da moraš obvezno menjati izpuh , če ne misliš , da sploh motor ni vžgan .

In še , če daš predolg lonec , še vedno ni nič od glasu .

Bi skoraj priporočal en dober kratek izpuh .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem samo tastarega Bandita S, torej tistega do leta 2005, še oljno-zračno hlajen. Motor ima krasen glasen in je lepo odziven, pa sune tudi kar dobro. In kolikor ima ''veliko motorja'', ima premalo podvozja. Motor je pomaknjen močno nazaj in ima posledično premalo teže na prednjem kolesu, kar pomeni, da v ovinku ni tiste prave stabilnosti, zavija pa seveda zelo lahkotno. Skoraj nujna je zamenjava zadnjega amortizerja in vsaj spredaj trše vzmeti, če že ne kar kartuše v vilicah. Druga pomanjklivost pa so zavore, ki so bolj slabe, a o tem ne vem prav dosti, ker na moji probni vožnji nisem nikjer prav hudo zaviral, lastnik pa pravi, da je bolj švoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tele "hvale" berem mi je res žal,da si nisem za ta denar,ki sem ga dal za moj motor(brez duše)in od večine skritiziran na tem forumu, kupil raje(skoraj)kar dva Bandita z dušo in oh in sploh ! ! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leto dni nazaj sem se tudi sam odločal med tema dvema. Vzel sem bandita, predvsem zaradi cene. Takrat me je prišel 2000€ ceneje od honde. Jast pravim, da ni motorja za tak denar. Zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na odgovore ti je lahko jasno da vsak ki vozi en ali drug motor hvali svojega iz čega se da sklepati, da noben motor ni slab ali zgrešen nakup. Jaz sem sicer na CBF-ki in sem zadovoljen z njo sem pa ko sem kupoval gledal tudi Bandita, ampak mi ni ustrezal ker sem mali čep (172 cm) in sem bil prekratek za kak cent ali dva.

Na koncu mogoče res naj odtehta cena ker mislim da sta oba motorja dobra in pri nobenem ne boš zaj.....

Priporočam pa ti ABS jaz ga imam in ko sem iz LJ peljal kolegovega V-Stroma brez ABS sem mislil da se ne bom pripeljal domov.

Malo se pozanimaj tudi za cene servisev, ter na kolikšni je servisni interval, pa kakšna je poraba ter na koliko KM se menjajo kakšni dražji deli in večji servisi ker če gledaš na ceno je tudi to lahko pomembno.

l.p. Jure

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Sam sem bil v podobni dilemi Bandit ali CBF?

No zmagala je CBFka in še danes sem ponosni lastnik tega motorja.

Nasvet kupcem pa je. Zapelji se z obema in videl boš kaj ti je ljubše.

Brez veze, da prebiraš forum, ker boš na koncu đe bolj zmešan. Saj so mnenja subjektivna in ne objektivna. Normalno, saj vsak hvali svojega konjarolleyes.gif

Morda je prednost pri Hondi to, da greš v ASa in ti dajo ključe na lepe oči, med tem ko pri Suzi v Slo tega ni mad.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da bom marsikoga užalil, ampak cbf 1000 je tak pedrski motor da ga iščeš, za stare dede, ali pa šoferje ki ne vedo kaj bi, pa pač kupijo hondo. Suzuki dost bolj zaresno deluje, pa seveda še dost boljše ime ima :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na odgovore ti je lahko jasno da vsak ki vozi en ali drug motor hvali svojega iz čega se da sklepati, da noben motor ni slab ali zgrešen nakup. Jaz sem sicer na CBF-ki in sem zadovoljen z njo sem pa ko sem kupoval gledal tudi Bandita, ampak mi ni ustrezal ker sem mali čep (172 cm) in sem bil prekratek za kak cent ali dva.

Na koncu mogoče res naj odtehta cena ker mislim da sta oba motorja dobra in pri nobenem ne boš zaj.....

Priporočam pa ti ABS jaz ga imam in ko sem iz LJ peljal kolegovega V-Stroma brez ABS sem mislil da se ne bom pripeljal domov.

Malo se pozanimaj tudi za cene servisev, ter na kolikšni je servisni interval, pa kakšna je poraba ter na koliko KM se menjajo kakšni dražji deli in večji servisi ker če gledaš na ceno je tudi to lahko pomembno.

l.p. Jure

zakaj si pa mislil, da se brez absa ne boš pripeljal domov. se brez njega ne da peljat?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj si pa mislil, da se brez absa ne boš pripeljal domov. se brez njega ne da peljat?

Seveda se da brez tudi ampak jaz sem mu motor peljal marca po hladnem alsfaltu in pri cca.12 stopinjah. Vsako zaviranje je kolo spodnašalo in če nisi dovolj pazljiv in ne spustiš zavore pravočasno..............BUM, si lahko na tleh.

Jaz osebno vem da si motorja brez ABS-a več ne kupim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da bom marsikoga užalil, ampak cbf 1000 je tak pedrski motor da ga iščeš, za stare dede, ali pa šoferje ki ne vedo kaj bi, pa pač kupijo hondo. Suzuki dost bolj zaresno deluje, pa seveda še dost boljše ime ima :D

Vsakomur svoje. Morš pa vedet da je Honda, kar pomeni zanesljivost. Da je dokaj poceni v primerjavi z ostalimi tisočaki.

Da je eden zelo zelo redkih tisočakov ki zapadejo v razred zavarovanja do 98 KM. Da je tudi edina opcija tisočaka za nizkorasle ljudi(beri: mene in meni podobne Liliputance :rolleyes: ). Da ima pozicijo sedenja takšno da se po 500 km počutim neizmučen.

Ter na koncu da ima erste klase agregat ki ima toliko navora da se ti duša smeji, spije pa na sto manj bencina kot kak Zippo :naughty: .

Kar hočem povedat je da če se tebi ne dopade vizualno še ne pomeni da je slab.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!