Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
LAHKO12

CBF1000 ali Bandit 1250

Recommended Posts

ferek

...vozil oba...

Honda je vizualno veliko bolj dolgočasna, motor je veliko bolj umirjen deluje bolj umirjeno braz vsakih tresljajev, vožnja zeloooo dolgočasna, linearna a sila udobna...

Suzuki je bolj "motorističen" navora je občutno več (poglej podatke!), vleče občutno bolj, konjev enako, zato zapade v isti razred registracije... jaz bi mu dal prednost!

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973

Seveda se da brez tudi ampak jaz sem mu motor peljal marca po hladnem alsfaltu in pri cca.12 stopinjah. Vsako zaviranje je kolo spodnašalo in če nisi dovolj pazljiv in ne spustiš zavore pravočasno..............BUM, si lahko na tleh.

Jaz osebno vem da si motorja brez ABS-a več ne kupim.

:eek: Če ti pri +12 stopinjah vsako zaviranje povzroča težave (spodnašanje), idi raje na kak dodaten tečaj (AMZS) in se ne zanašaj na ABS, ker ti slej-ko-prej ne bo več pomagal.

Če pa je bilo mišljeno -12, pa te povsem razumem. ;)

Čist tako, mimogrede...

D.

Edited by danci1973

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

vem da bom marsikoga užalil, ampak cbf 1000 je tak pedrski motor da ga iščeš, za stare dede, ali pa šoferje ki ne vedo kaj bi, pa pač kupijo hondo. Suzuki dost bolj zaresno deluje, pa seveda še dost boljše ime ima :D

Vsak ima pravico do svojega mnenja, samo ni pa treba vsake neumnosti, ki se ti porodi v glavi tudi zapisati :bum:

S svakom občasno zamenjava motorje (on ima Bandita 1250 in jaz seveda CBF1000). Sta si zelooo podobna. Razlike je pred mano že MASS-man zelo dobro povzel, zato nima smisla ponavljati, dodal bi samo to, da je za prehod na 1000 ccm Honda boljša izbira, ker je obnašanje izredno nevtralno (dolgočasno če hočete). Tudi če stisneš gas ne boš takoj na zadnjem kolesu, pa bolj natančen je v ovinku, Bandita bi imel le zaradi neverjetnega navora in boljše armaturke. Je pa pri Banditu obvezan Leovince ali pa Akrapo, original ror je :SS

Edited by Dare1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

Vsak ima pravico do svojega mnenja, samo ni pa treba vsake neumnosti, ki se ti porodi v glavi tudi zapisati :bum:

S svakom občasno zamenjava motorje (on ima Bandita 1250 in jaz seveda CBF1000). Sta si zelooo podobna. Razlike je pred mano že MASS-man zelo dobro povzel, zato nima smisla ponavljati, dodal bi samo to, da je za prehod na 1000 ccm Honda boljša izbira, ker je obnašanje izredno nevtralno (dolgočasno če hočete). Tudi če stisneš gas ne boš takoj na zadnjem kolesu, pa bolj natančen je v ovinku, Bandita bi imel le zaradi neverjetnega navora in boljše armaturke. Je pa pri Banditu obvezan Leovince ali pa Akrapo, original ror je :SS

Simonsi direktno užali CBF-jevce pa ne dobi niti enega minusa, jaz pa samo ror od Bandita pa kar dva. Tistima dvema bi rad položil na srce, da sta res kretena. :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Vsakomur svoje. Morš pa vedet da je Honda, kar pomeni zanesljivost. Da je dokaj poceni v primerjavi z ostalimi tisočaki.

Da je eden zelo zelo redkih tisočakov ki zapadejo v razred zavarovanja do 98 KM. Da je tudi edina opcija tisočaka za nizkorasle ljudi(beri: mene in meni podobne Liliputance :rolleyes: ). Da ima pozicijo sedenja takšno da se po 500 km počutim neizmučen.

Ter na koncu da ima erste klase agregat ki ima toliko navora da se ti duša smeji, spije pa na sto manj bencina kot kak Zippo :naughty: .

Kar hočem povedat je da če se tebi ne dopade vizualno še ne pomeni da je slab.

eh brez referenc kaj si prej imel, ne samo vozil mi tale tvoj post nič ne pomeni. isto bi lahko napisal za bandita 1200 ki sem ga imel pa zato še ni oh in sploh najboljši motor. je dober sam težak pa nikamor ne gre :D

pa itak me ta klasa motorjev ne zanima več, tako da mogoče nisem ravno najbolj objektiven :P

Simonsi direktno užali CBF-jevce pa ne dobi niti enega minusa, jaz pa samo ror od Bandita pa kar dva. Tistima dvema bi rad položil na srce, da sta res kretena. :kva2:

sem ti dal plusek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

:yea2::yea2:

:eek: Če ti pri +12 stopinjah vsako zaviranje povzroča težave (spodnašanje), idi raje na kak dodaten tečaj (AMZS) in se ne zanašaj na ABS, ker ti slej-ko-prej ne bo več pomagal.

Če pa je bilo mišljeno -12, pa te povsem razumem. ;)

Čist tako, mimogrede...

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

eh brez referenc kaj si prej imel, ne samo vozil mi tale tvoj post nič ne pomeni. isto bi lahko napisal za bandita 1200 ki sem ga imel pa zato še ni oh in sploh najboljši motor. je dober sam težak pa nikamor ne gre :D

pa itak me ta klasa motorjev ne zanima več, tako da mogoče nisem ravno najbolj objektiven :P

sem ti dal plusek :)

A se ti je klasa kaj zamerila, al kako? Ponavadi je pot obratna, iz SS na naked pa na kakšnega potovalnika na koncu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

Mislm, da sta oba odlična motorja in za končnega uporabnika moči in navora ne manjka pri takem tipu motorja. Pomembni so tisti detajli, ki poskrbijo da je vožnja prijetna, da sopotnik ne trpi na zadnjem zicu, itd. Jest bi se odločal po tej metodi, vizualno sta mi pa že v osnovi oba luštna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zzigon

jst sem resno razmišljaj o Banditu, medtem ko CBF-ke niti videti ne morem...tako "brezvezen" in medel motor, da na tem področju skoraj nima konkurence...kot kakšna toyota med avti...vsi vemo, da je dobra, zanesljiva,...ampak ko jo kupi, voziš del tebe umre :P

vse na njem me pusti popolnoma ravnodušnega, kar je za motocikel, neoprostljivo :closedeyes:

tudi bandit vizualno sicer ni noben biser a je vseeno boljši...pa za mojo velikost je boljše dizajniran (veliko kljuse.press), je odtenek bolj "poreden" in bi ga z veseljem imel v svoji garaži...poleg nečesa bolj potovalnega seveda (za dušo spihat, bi bil pa kr ta prav) :)

vozil pa nisem ne enega in ne drugega, da bi lahko komentiral vozne lastnosti

mojih 5 centov ;)

lp

ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

A se ti je klasa kaj zamerila, al kako? Ponavadi je pot obratna, iz SS na naked pa na kakšnega potovalnika na koncu.

nič se mi ni zamerilo, ampak ko sprobaš ss motor s superbike belanco ostalo ne obstaja več :D položaj postane odličen, vzmetenje si pa nastaviš po svojem okusu :) Je pa res da ne hodim na potovanja z mopedom in tam so turerji in nakedi verjetno bolj v prednosti ker je več opcij za prevažat prtljago

sej nakedi pa tourerji so kul, ampak težki, gumijasti, švoh, pa nič unikatni :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

jst sem resno razmišljaj o Banditu, medtem ko CBF-ke niti videti ne morem...tako "brezvezen" in medel motor, da na tem področju skoraj nima konkurence...kot kakšna toyota med avti...vsi vemo, da je dobra, zanesljiva,...ampak ko jo kupi, voziš del tebe umre :P

vse na njem me pusti popolnoma ravnodušnega, kar je za motocikel, neoprostljivo :closedeyes:

tudi bandit vizualno sicer ni noben biser a je vseeno boljši...pa za mojo velikost je boljše dizajniran (veliko kljuse.press), je odtenek bolj "poreden" in bi ga z veseljem imel v svoji garaži...poleg nečesa bolj potovalnega seveda (za dušo spihat, bi bil pa kr ta prav) :)

vozil pa nisem ne enega in ne drugega, da bi lahko komentiral vozne lastnosti

mojih 5 centov ;)

lp

ž

Žal so najboljši motorji pogosto običajnega izgleda. ker je verjetno poudarek na uporabnosti. Izgled je marsikomu, ki kupuje s srcem res lahko precejšen minus. Za CBF priznam, da je katastrofalno dolgočasna, zato sem poštrihal boke tanka in nataknil bug spojler. Malo boljše že izgleda.

Vendar je izgled za opazovalce, ker vozniku nudi mnogo več, kot si lahko predstavljaš. Zelo dobre pospeške, odlično vodljivost, dobre zavore. Na njej se pelješ mnogo bolje kot na marsikaterem nakedu. Zato bi tistim, ki komentirate le obliko položil na srce, da se enkrat zapeljete z njo pa mogoče ne bo več samo motor za stare ate. :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

jst sem resno razmišljaj o Banditu, medtem ko CBF-ke niti videti ne morem...tako "brezvezen" in medel motor, da na tem področju skoraj nima konkurence...kot kakšna toyota med avti...vsi vemo, da je dobra, zanesljiva,...ampak ko jo kupi, voziš del tebe umre :P

vse na njem me pusti popolnoma ravnodušnega, kar je za motocikel, neoprostljivo :closedeyes:

tudi bandit vizualno sicer ni noben biser a je vseeno boljši...pa za mojo velikost je boljše dizajniran (veliko kljuse.press), je odtenek bolj "poreden" in bi ga z veseljem imel v svoji garaži...poleg nečesa bolj potovalnega seveda (za dušo spihat, bi bil pa kr ta prav) :)

vozil pa nisem ne enega in ne drugega, da bi lahko komentiral vozne lastnosti

mojih 5 centov ;)

Nemorem,da ti nebi odgovoril.

Najprej si teh 5 centov nekam porin ! nevem kako moreš sploh nek motor ali avto osirat,ča ga nimaš nisi vozil in nepoznaš.Doma imamo od motorjev Hondo,Kawasakija in BMW-eja vsak posvoje, vsaj za naše potrebe dober motor,služi namenu in nevem zakaj bi bil nek motor " brezvezen" in medel ! ! Od avtov pa imamo: Fiata,BMW-eja in Toyoto in v katerega koli se vsedem ostanem povsem živ in nevem ZAKAJ bi del mene umrl še sploh Toyota je avto,ki je v svoji skupini ODLIČEN, šparoven in zelo živahen lahko bi zatrdil,da me prej pomladi ! ! !:hmm:

Edited by Bremzer

Share this post


Link to post
Share on other sites
zzigon

Nemorem,da ti nebi odgovoril.

Najprej si teh 5 centov nekam porin ! nevem kako moreš sploh nek motor ali avto osirat,ča ga nimaš nisi vozil in nepoznaš.Doma imamo od motorjev Hondo,Kawasakija in BMW-eja vsak posvoje, vsaj za naše potrebe dober motor,služi namenu in nevem zakaj bi bil nek motor " brezvezen" in medel ! ! Od avtov pa imamo: Fiata,BMW-eja in Toyoto in v katerega koli se vsedem ostanem povsem živ in nevem ZAKAJ bi del mene umrl še sploh Toyota je avto,ki je v svoji skupini ODLIČEN, šparoven in zelo živahen lahko bi zatrdil,da me prej pomladi ! ! !:hmm:

hehe, good for you ;)

to je pač moje mnenje in prav nobene potrebe ni, da se z njim strinjaš :P

nikjer nisem zanikal, da gre za tehnično dovršen motor, govoril sem o subjektivnem dojemanju...ki pač je takšno, kot je...ko ta motor pogledam, se nanj vsedem in ga prižgem, me mine do vožnje in se kar ne morem dovolj hitro spraviti dol z njega...pa tako "čutim" do redkokaterega motocikla

tudi meni je lahko kakšna babnica hudo dobra in se lahko "nevemkako" obnese, pa bo tebe minil do življenja, ko jo vidiš...takle mamo :D

lp

ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

hehe, good for you ;)

to je pač moje mnenje in prav nobene potrebe ni, da se z njim strinjaš :P

nikjer nisem zanikal, da gre za tehnično dovršen motor, govoril sem o subjektivnem dojemanju...ki pač je takšno, kot je...ko ta motor pogledam, se nanj vsedem in ga prižgem, me mine do vožnje in se kar ne morem dovolj hitro spraviti dol z njega...pa tako "čutim" do redkokaterega motocikla

tudi meni je lahko kakšna babnica hudo dobra in se lahko "nevemkako" obnese, pa bo tebe minil do življenja, ko jo vidiš...takle mamo :D

lp

ž

Vprašaj se, kakšen motorist si, če se vsedeš na motor, ga prižgeš in te mine do vožnje?? Lahko se boš štel za srečneža, če ti bo kdaj v resnično dovoljeno peljat CBF 1000 in boš dojel, da motor ni samo oblika. Ker mimogrede tvoj BMW tudi ni neki lepotec, ima pa karakter, karkoli že to pomeni.

Edited by Dare1

Share this post


Link to post
Share on other sites
zzigon

Vprašaj se, kakšen motorist si, če se vsedeš na motor, ga prižgeš in te mine do vožnje?? Lahko se boš štel za srečneža, če ti bo kdaj v resnično dovoljeno peljat CBF 1000 in boš dojel, da motor ni samo oblika. Ker mimogrede tvoj BMW tudi ni neki lepotec, ima pa karakter, karkoli že to pomeni.

mah, ne mi zdej bit užaljeni :D

daleč od tega, da je zame motor samo oblika ali da ima oblika kakšno posebej veliko vlogo pri mojih odločitvah za motor ali avto...konkretno bolj pomembni so: počutje, ergonomija, udobje, zanesljivost, vozne lastnosti,...in pa, zame zelo pomemben: faktor X!

zadeva, ki jo je neznansko težko definirati ampak, če bi potegnil povezavo z ženskami, bi tam rekel, da gre za kemijo.

in honde, z izjemo goldwingarce (pa morda še cbr 1100 xx), me pustijo popolnoma hladnega...že od nekdaj.

analogijo s tistim stavkom, da se moram vprašati kakšen motorist sem...sej vsake babnice tudi ne bi nategnil, pa se zato ne počutim prav nič manj moško :devil:

lp

ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dare1

Sedaj smo prišli do dejstva, da pravzaprav ne maraš nobene Honde. Se ti ne zdi, da potem tvoje javljanje v tej temi ni bilo korektno, ker tema je o CBF in GSF?

Kaj ti ta poza pomeni ne vem (verjamem da si čist OK dec), jaz bi z veseljem peljal vsakega BMWja, Triumpha, Aprilio, še skuterje, še trikeja bi peljal, ker potem lahko tudi lažje in bolj trezno presodiš razlike med njimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zzigon

Sedaj smo prišli do dejstva, da pravzaprav ne maraš nobene Honde. Se ti ne zdi, da potem tvoje javljanje v tej temi ni bilo korektno, ker tema je o CBF in GSF?

Kaj ti ta poza pomeni ne vem (verjamem da si čist OK dec), jaz bi z veseljem peljal vsakega BMWja, Triumpha, Aprilio, še skuterje, še trikeja bi peljal, ker potem lahko tudi lažje in bolj trezno presodiš razlike med njimi.

kako da ni, tudi sam se razmišljal o obeh motorjih in je CBF in omenjenih razlogov izpadla iz izbora, bandit pa se je obdržal do samega bridkega konca :P

bandit me je na nek način popeljal v čase pubertete, navitih 125k, kasneje 500-takov, pretiranega preganja in sproščanja adrenalina (ob še vedno solidni ergonomiji in voznih lastnostih)...morda je za to krivo ime in imidž ampak bandit je vseeno malce huligančka in to mi je od nekdaj všeč :ninja:

ljudje smo si pač različni - deal with it! ;)

določenih motorjev ne potrebuješ peljati zato, da ugotoviš, da ti ne ustrezajo in da jih ne boš nabavil. Ugotovitev česa, bi bil tudi namen takšne testne vožnje.

...pa kot sem že poudaril, pa bom zavoljo miru še enkrat - nikjer nisem zapisal, da je motor slab, da nikamor ne gre, pije kot žolna ali da ima lesena kolesa in geometrijo človeške ribice! Kolikor sem bral teste, je celo ena boljših, racionalnejših izbir v svojem razredu in tudi cenovno je solidno umeščena. Podal sem zgolj svoje mnenje in dojemanje motocikla, to pa menda lahko, na javnem forumu, mar ne?

o moji (ne)ljubezni do hond pa še tole...preden sem ubodel tega GSa, sem bil tik pred nabavo Varadere ali Bandita. Prve zaradi velikosti, udobnosti, sprejemljive cene in pregovorne zanesljivosti. Vendar mi je pri njej vedno nekaj manjkalo (faktor X). Bila bi čisti, neemocionalni in izključno racionalni nakup, pač mula za potovanja v dvoje. Pa sem se že sprijaznil s tem, pač za ta denar je to to...no in potem sem sedel na moj sedanji motor, ga prižgal in vedel, da ga bom odpeljal domov (pa ga najprej niti pogledati nisem hotel iti)...tako pač je...pa je tole konkretno bolj "tvegan" nakup, kot tista vara ;)

(5 let starejši, bolj kompliciran, enkrat več prevoženih)

lp

ž

Share this post


Link to post
Share on other sites
moravčan

mene pa zaima kako je z vetro zaščito pri teh dveh motorjih

za 180 cm visokega voznika

tudi sam razmišljam o menjavi pa mi to vprašanje roji po glavi

naslednje pa kolikšna ja avtonomija vsakega od njih v vožnji nekje pri zakonskih omejitvah

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaso65

Lohk sam za CBF1000F zinem - sem 182 in pri vetrobranu v najvišji legi mam turbulence okoli piskra, če mal spustimdobim veter direkt v pisker, ampak pol vsaj turbulenc ni. Če ščije, sem v glavnem suh razen v pisker in vrat.

 

Avtonomija - glede na to, da sem bol počasne narave :blush: - mam porabo nekje med 4.5 in 5.5 na 100, običajno tankam pri 320-330km, včasih tut pri 360 prevoženih. Posušit se ga še nisem upal - se mi ga ne da rint do pumpe.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
FunBiker

mene pa zaima kako je z vetro zaščito pri teh dveh motorjih

za 180 cm visokega voznika

tudi sam razmišljam o menjavi pa mi to vprašanje roji po glavi

naslednje pa kolikšna ja avtonomija vsakega od njih v vožnji nekje pri zakonskih omejitvah

 

Tudi jaz sem bil v tej dilemi izbire sportturing makine, pri mojih že slabih izkušnjah glede turbulenc in hrumenja okrog glave pri mojih 190cm, pa sem potem vozil vse japonske kandidate - CBF 1000 S, Fazer FZ-1 in Bandita GSF 1250 SA (takrat še ni bilo Kawe Z 1000 SX).

 

Fazerka je najbolj kvalitetno narejena,

se bolj športno pelje, 

je skoraj 30kg lažja od obeh drugih,

res potegne šele od 7000 vrtljajev dalje,

kar dobro hrumi okrog glave,

je odpadla že v štartu, ker je neuporabna za sopotnico za malo dalj peljat.

 

CBFka se zelo lepo in nepretresljivo pelje,

malo mehko vzmetenje,

dobra in nastavljiva ergonomija,

vetrobran - kar gre brez prevelikega hrupa,

motor dela kot elektromotor,

vse funkcionira po hondino dobro in mogoče zato tudi malo dolgočasno - vključno z izgledom.

 

Bandit 1250 S - malo težek na mestu,

ko pa spelješ gre lepo in stabilno,

navora kot traktor že pri nizkih obratih - max. že pri 3500 vrtlajajev!!,

praktično ga voziš med 3000-5000 vrtljajev,

vetrna zaščita OK- brez turbulenc,

sedež malo trd na daljših turah,

izgled kar dober, razen tistega dimnika od izpuha, ki je res grozen - obvezno kaj drugega gor!

 

Jaz sem potem kupil novega Bandita, ki se mi zdi, je največ motorja, kubikov in navora za svoj denar :OK: , bil zelo zadovoljen, navesil gor kar nekaj opreme (LeoVinci.. .), povprečna poraba pri zmerni vožnji tam okrog 5,5 litra,

žal moral prodat, da je šel denar v klinčeve opeke in beton.

 

Če se misliš vozit v dvoje in s prtljago - bolj na ture, je to najboljša varianta od teh treh motorjev ( so imeli tudi en tak primerjalni test v MOTORRADu), sploh novejša verzija GSF 1250 FA - najcenejši kvazisport potovalnik, sam moraš si dat potapecirat sedeže, če boš šel kam dalj, ker so bolj trdi sedeži .

 

Drugo je novejša Honda CBF 1000 F, ki je verjetno izmed naštetih  najboljši univerzalni motor za vse, tako da če bi zdajle spet izbiral v tej litrski sportturing klasi, bi si najbrž izbral prav to (tudi po testih je nekje najbolši univerzalec)!

 

Upam, da sem ti kaj pomagal s temle  ;) !

Share this post


Link to post
Share on other sites
dotem

uradno ima bandit 98 konjev

pomeni, da pade v predzadji razred pri zavarovanju

v resnici ima ( original izpuh ) med 108 in 111 konjev :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Imel sem oba.

 

Prednosti CBF napram Banditu:

- več udobja za sopotnico

- na mestu se mi je zdel lažji kot Bandit

- šipca se regulira po višini

- zavira bolj odločno

 

 

Prednosti Bandita napram CBF-i:

- vleče od prostega teka dalje

- s stopalko kasneje podrgneš po tleh kot pri CBF-i

- skoraj ne opaziš razlike v živahnosti, če naložiš sopotnico

- a sem že omenil, da vleče od prostega teka dalje

 

 

Osebno, sem v vožnji z Banditem bolj užival kot v vožnji s CBF-o.

Edited by pjotr

Share this post


Link to post
Share on other sites
FunBiker

Imel sem oba.

 

Prednosti CBF napram Banditu:

- več udobja za sopotnico

- na mestu se mi je zdel lažji kot Bandit

- šipca se regulira po višini

- zavira bolj odločno

 

 

Prednosti Bandita napram CBF-i:

- vleče od prostega teka dalje

- s stopalko kasneje podrgneš po tleh kot pri CBF-i

- skoraj ne opaziš razlike v živahnosti, če naložiš sopotnico

- a sem že omenil, da vleče od prostega teka dalje

 

 

Osebno, sem v vožnji z Banditem bolj užival kot v vožnji s CBF-o.

 

Se strinjam z vsem navedenim, aja- pa še malo bolje izgleda,

zato sem se tudi jaz raje odločil za Bandita - razen original dimnika seveda  :BUA:  .

 

Kot piše dotem, ima po meritvah res tudi dejansko okrog 108-110KM original,

z kakim aftermarket izpuhom pa več - npr. cca. 115KM LeoVince in potem tudi

glas kot se zagre za tak motor  :kva1: .

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
grega 32

tudi jaz sem v dilemi katerga od teh dveh motorjev kupiti. suzuki res cenejši honda ima nekolio bolj športen izgled.

samo v SLO letos ni nikjer ne enega ne drugega za test dobit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

tudi jaz sem v dilemi katerga od teh dveh motorjev kupiti. suzuki res cenejši honda ima nekolio bolj športen izgled.

samo v SLO letos ni nikjer ne enega ne drugega za test dobit.

Kupi nekaj tretjega,ki prekaša tadva oba !

 

 

Npr:K-aja 1300 in boš pozabil tako na Hondo kot tudi na slabšega-cenejšega Suzukija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!