Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
LAHKO12

CBF1000 ali Bandit 1250

Recommended Posts

grega 32

Kupi nekaj tretjega,ki prekaša tadva oba !

 

 

Npr:K-aja 1300 in boš pozabil tako na Hondo kot tudi na slabšega-cenejšega Suzukija

ja nič ne rečem da bmw ni vrhunski motor ima pa prav takšno ceno. sedaj se odločam med japončkoma da bi kupil novega za bmw sem pri teh € še za pol prekratk pa tudi za mojih max 6000 letno je že to huda investicija. osebno me bolj vleče honda

Share this post


Link to post
Share on other sites
OFI

Imel sem oba.

 

Prednosti CBF napram Banditu:

- več udobja za sopotnico

- na mestu se mi je zdel lažji kot Bandit

- šipca se regulira po višini

- zavira bolj odločno

 

 

Prednosti Bandita napram CBF-i:

- vleče od prostega teka dalje

- s stopalko kasneje podrgneš po tleh kot pri CBF-i

- skoraj ne opaziš razlike v živahnosti, če naložiš sopotnico

- a sem že omenil, da vleče od prostega teka dalje

 

 

Osebno, sem v vožnji z Banditem bolj užival kot v vožnji s CBF-o.

 

Oba sm vozil, več kilometrov. Se strinjam z vsem napisanim

Edited by OFI

Share this post


Link to post
Share on other sites
joshi

Oba sm vozil, več kilometrov. Se strinjam z vsem napisanim

CBF, govorim o modelno leto 2010-naprej ima boljšo vetrno zaščito(nastavljiv vetrobran), občutno bolj mehko tekoč menjalnik in mehkejšo ročico sklopke. Ravno tako porabi manj bencina pri istem režimu vožnje, razlika je občutna. Zavore so boljše pri CBF-ki, zavorna sila se bolje dozira in je potrebna manjša sila na ročici.  Bandit ima nesramno trd sedež na daljši furi. Ob vožnji v dvoje se čuti, da je na Banditu manj prostora med potnikoma, noge so bolj pokrčene. Bandit je bolj len pri spremembi smeri v ovinkih, vendar bolj miren v daljših zavojih. 

 

Bandit ima medtem izjemen vlek, prav konkretno se občuti, da pri 3700 obr že doseže največji navor. Ravno tako se lepše obnaša pri vožnji s tremi kovčki. CBF-ka ima težave s tresenjem krmila če imaš pripete kovčke (v mislih imam Givi set). Bandit ima alu zadnjo vilico, CBF-ka ne, bandit ima 180 zadnjo gumo, CBF-ka samo 160. Bandit ima malo bolj odprto oz. širše krmilo, kar mi je bolj všeč kot na CBF-ki. 

 

Oba motorja sta OK, nista perfect sport tourerja, vendar zadovoljita večino mojih potreb kar se tiče motorjev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofil

Zdaj ko sem postal lastnik CBF 1000 lahko povem,da mi ni žal.Bandit 1250,v tem času,ko sem izbiral med tema dvema,ima enako ceno,izbira CBF je veliko večja,Glede na pluse in minuse,katere navajate,nisem zgrešil,ker sem iskal udoben motor za dva.Tudi ta vleče od 50 km/h do konca v 6. prestavi,tudi dva vleče z lahkoto,vedno iščem 7. , 8. ,9. prestavo. GSF bi mi bolj pristajal,ker sem 192 cm,ampak,jebga,kaj drugega,razen ta dva,me ni zanimalo.Po nasvetu s kolegi,mora bit japonec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KNNMS
pred eno uro, motofil pravi:

Zdaj ko sem postal lastnik CBF 1000 lahko povem,da mi ni žal.Bandit 1250,v tem času,ko sem izbiral med tema dvema,ima enako ceno,izbira CBF je veliko večja,Glede na pluse in minuse,katere navajate,nisem zgrešil,ker sem iskal udoben motor za dva.Tudi ta vleče od 50 km/h do konca v 6. prestavi,tudi dva vleče z lahkoto,vedno iščem 7. , 8. ,9. prestavo. GSF bi mi bolj pristajal,ker sem 192 cm,ampak,jebga,kaj drugega,razen ta dva,me ni zanimalo.Po nasvetu s kolegi,mora bit japonec.

A res? Zakaj pa? A italjanček ali pa kak drugi ni ok? Je pa cbf res ok motorčič, ampak zame kak cilinderček preveč (imam raje da ruka in skače do 2000obr.:)).

Aja, drugače pa Srečno vožnjo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofil

Hvala.Nimam predsodkov do drugih,ampak,nekako najzanesljivejši so,kot rabljeni,pa tudi ne pretirano dragi za vzdrževanje,skratka,najracionalnejši.Imel sem SV 650,vem kaj ponujata dva cilindra,predvsem navor,ampak,tudi tukaj ga ne manjka,samo vse skup,bolj uglajeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • sergini
      @jvalant se strinjam, 93 je dober pilot. Eden boljših v zadnjem času. Ampak po mojem mnenju on ne bi bil prvo leto prvak, če dorna ne bi spremenila pravila, da lahko novinec uleti takoj v prvi sezoni na tovarniško petardo. Zakaj so to naredili točno v tistem letu? Dorna španska, repsol španski, 93 španec. Naključje? Največje v času motoGP. Mogoče enako veliko kot to, da nihče razen španca zadnjih 7 sezonah. No, enkrat je skoraj uspelo italianu, ampak je spet splet kakšnih naključji preprečil to. Boli me k... ali je naštimano ali ne, ampak ko Ezpeleta javno verbalno spleska Jorgeta, čez par dni pa napove konec kariere, se vprašam zakaj in koliko?
    • jskrablin
      Če bo takole napredoval, bo Rossi 2020 Lorenzo...
    • Ninč.
    • twom
      Ljudje se odrekamo stvarem samo do točke lastnega udobja.
    • ligenjček
      BOmo še videLI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!