Skoči na vsebino

Uvozniki motociklov iz italije


Petzl

Priporočene objave

Preklical par številk, da bi uvozil motocikel iz italije pa so vsi rekli, da se tako daleč ne vozijo. Če je kje kakšen naj pošlje zs pa povem podrobnosti, če ne bo že prepozno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil motor od R-moto in sem zadovoljen. Motor bil proti našim jajcim, ki jih prodajajo ceneje, o ohranjenosti pa da ne rečem, je kot nov. Dobil sem tudi nekaj garancije. Drugače pa mislim, da ti R-moto gre iskat kak tvoj ogledan motor v Italijo ali ti po željah poišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje bi ga pa rad pripeljal?

naceloma je vseeno, iscem hondo silverwing 600, dobro ohranjeno (beri: servisirano) letnik vsaj 2003. Imas kaj? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motocikel se nahaja v okolici Rima(Lazio), stroški prevoza pa vem da nebi bili več kot 500€ z vsemi papirji, mogoče celo(?) s homologacijo (menda stane 96€).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima mogoce kdo kaksne izkusnje z omenjenema prodajalcema?

Prijatelj kupil Kymco maxi mlinček v R-moto ki je imel eno napako na elektroniki. R-moto mu ga je brez nobenih težav popravil, potem ko je ugotovil da je napaka večja ponudil zamenjavo ali denar. Možakar posluje pošteno kljub tveganju ki spremlja robo iz Italije(ponarejeni km, skrite poškodbe...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj kupil Kymco maxi mlinček v R-moto ki je imel eno napako na elektroniki. R-moto mu ga je brez nobenih težav popravil, potem ko je ugotovil da je napaka večja ponudil zamenjavo ali denar. Možakar posluje pošteno kljub tveganju ki spremlja robo iz Italije(ponarejeni km, skrite poškodbe...).

a maš občutek, da je drugje bolj pošteno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motocikel se nahaja v okolici Rima(Lazio), stroški prevoza pa vem da nebi bili več kot 500€ z vsemi papirji, mogoče celo(?) s homologacijo (menda stane 96€).

Vprašanje če se ti to še splača. Je preveč dodane vrednosti + tveganje, da z motorjem ni vse OK.

Kombi Lj - Rim - Lj = 300€

Homologacija = 100€

morš prespat, ker 1600 km ni za en dan + hrana + ....

Pa tist k ti bo pelu tega ne bo zastonj naredil

pa še DMV sem pozabil (5%, če je nad 75 kW)

Imho kupi v Sloveniji, al pa najdi nekje bližje v Italiji (Venezia, Veneto, najdlje Lombardia oz. Emiglia Romagna)

Popravljeno . Popravil lmperator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kolikor se prej pozanimaš kako je z motorjem če je servisna potrjena, nepoškodovan in podobne zadeve potem niti ni tak rizik. Gresta dol pač dva en vozi dol, drugi nazaj.

Zastonj ne, da bi pa hotel zaslužiti za to stvar se pravi en dan več kot 200€ je pa že malo bosa. In če je pripeljan v SLO še vedno 1000€ cenejši kot pri nas se pa že pozna, imaš za ta denar že homologacijo, zavarovanje in nove gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a maš občutek, da je drugje bolj pošteno?

Nemčija, Anglija, Francija... v bistvu imam kar močen občutek, informacije in lastno izkušnjo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemčija, Anglija, Francija... v bistvu imam kar močen občutek, informacije in lastno izkušnjo :naughty:

eno?

ma jest mam tud eno... dve leti nazaj kupil rabljeno alfo 166 iz italije in dela še danes b.p. torej ena na ena?

pa še nekaj... od vseh italjanskih šar, ki se vozijo po cesti... če se korikol toliko premikaš po cestah... jih za robom stoji bolj malo... vse drugo... sin pravi, da zaradi tega, ker statistično gledano italjanskih šar ni toliko prodanih... ma, bo že vedel kaj govori...

kaj sem hotel povedati? ne posplošuj na podlagi ENE izkušnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RST, ne mešaj hrušk in jabolk, avto in motocikel res spadata pod prevozna sredstva, tu pa se največja skupna lastnost tudi konča. Italijani imajo visok standard, in pri njih so motocikli 50%cenejši kot pri nas (gledano s strani prihodkov). Zato se nekateri vozijo sezono ali dve brez menjave olja potem pa samo prodat, saj navidez izgleda motor popolnoma nov, agregat pa kot da ima za sabo 50k prvoženih kilometrov. Imaš pa tudi zelo vestne voznike, ki pazijo na motor, samo teh je v italiji bolj malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm šel v r-moto firbcat..predvsem ker je mel vse maxi-skuterje ki so bili v igri na enem kupu in ker sem šel pač mimo..

torej, vsi so bili zelo zelo bogi. in če gledam ceno nič cenejši kot pa ostali na netu ki so že bili registrirani v sloveniji in najbrž manj zjebani..

za cene nisem nič barantal ker šefa pač ni bilo..

ampak slika je bila boga..

se pa seveda najde tudi kak lep primerek..ampak potem je raje dražji kot cenejši..

sicer pa ne vidim nobenega razloga zakaj motorjev ne bi kupoval v italiji..od zadnjih 5-ih so trije iz italije, en iz švice in en iz slovenije..pa vsi točno taki kolikor sem jih plačal..razen zadnjega..ta je bil "poceni"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RST, ne mešaj hrušk in jabolk, avto in motocikel res spadata pod prevozna sredstva, tu pa se največja skupna lastnost tudi konča. Italijani imajo visok standard, in pri njih so motocikli 50%cenejši kot pri nas (gledano s strani prihodkov). Zato se nekateri vozijo sezono ali dve brez menjave olja potem pa samo prodat, saj navidez izgleda motor popolnoma nov, agregat pa kot da ima za sabo 50k prvoženih kilometrov. Imaš pa tudi zelo vestne voznike, ki pazijo na motor, samo teh je v italiji bolj malo.

Jaz sem leta 2007 uvozil iz Italije CBR 600 F, letnik 2004, direktno od prvega lastnika. Preden sem prišel v Mestre, mi je prodajalec poslal detaljne fotografije. Motor je bil res kot nov, lahko bi ga postavil v salon in prodajal kot novega.

Tudi sedanji TDM, letnik 1998, je za svoja leta dobro ohranjen. Po podatkih ki jih imam je bil motor najprej v Italiji, nato v Nemčiji in nato od leta 2006 v Sloveniji. Po števcu jih ima 40k km, pa tudi če jih ima 80k km, se ne sekiram preveč, važno da vse dela OK in da je motor dobro pregledan pri serviserju ki mu zaupam.

Ni vse krš, kar je iz Italije. Seveda pa se kakšen krš tudi najde tako med italijanskimi kot med slovenskimi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Vse je odvisno od lastnikov. In vem, da ni vse krš kar pride iz Italije.

Dobri, ohranjeni in ne preveč razjebani motorji so povsod dragi, oz imajo podobno ceno. Kar pa je tako tako je pač poceni, ker se vsak prodajalec poskuša čimprej znebiti krša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!