Skoči na vsebino

BMW R 1200 C


jama1100

Priporočene objave

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Rocky pa glih BO držalo. Sem vozila R1150R in R1150 GS. Oba je v prvem trenutku po dodajanju gasa (pri speljevanju z mesta, da ne bo pomote) potegnilo rahlo v desno. Kasneje, med vožnjo, tega efekta ni več. Vsaj jaz ga nisem opazila.

Pa še to: BMWji serije R so boxerji, torej K1200 RS NI boxer. In zato tudi ne potegne na desno :P

Seos soseda! :P Rocky je nedolgo tega imel priložnost peljat R 1150 R (sosed) in pred dobrim leto R 1150 RS. Pri dodajanju gasa teh dveh motorjev ni vleklo nikamor! Tudi ne pri speljevanju.

Vem, vem, zajebal sem pri seriji K, ki je vrstni motor. Se zgodi tudi pametnejšim :lol: :wink: Upam, da sprejmeš opravičilo :wink:

Pri R 1150 R, me je motilo edino to, da pri 120 uro začne precej pihat, kar pa pri RS ni za občutit zaradi dobre veterne zaščite.

Mimogrede, vem za novega BMW R 1150 RS za 2.550.000 SIT.

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, vem, zajebal sem pri seriji K, ki je vrstni motor. Se zgodi tudi pametnejšim :lol: :wink: Upam, da sprejmeš opravičilo :wink:

Saj ti nič ne zamerim. Samo saj veš, da sem se morala naredit malo pametno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Vsi boxerji vlečejo v desno, prav zaradi konstrukcije motorja. Ročična gred je pravokotno na osi koles in se vrti v desno.

Andrej

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Po moje pa je nujno da vleče, lahko da se to kompenzira, samo ne vem kako.

Giroskopski efekti vrtečih se mas so na delu in to se mora nekje odražat, tudi pri spremembi nagiba motorja mora priti do tega efekta.

Drugo pa je, kako lahko to moti in kako se na to navadiš.

8)

P.S. Podobno je to tudi pri Guzzijih.

Zadeve se kompenzirajo na različne načine. Pri vožnji z kontravrtečim kardanom npr. Valkira je 6 valjni bokser, na katerem lahko vrtiš kovanec, medtem. ko agregat dela. Zadevo ima rešeno tako, da je menjalnik pod agregatom in se tam zadeve (stalno vrteče gredi in polgredi menda) vrtijo v nasprotno smer. Tako ne vleče nič postrani, temveč samo naravnost, in to hudo. Mene je to popikovanje v desno na motorju, ki je tu na tapeti, precej motilo. Še bolj pa najava sosedom, da prihajaš z BMWjem - Šklomp menjalnik. Drugače pa zanimiv motor s precej omejeno uporabnostjo. Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Vsi boxerji vlečejo v desno, prav zaradi konstrukcije motorja. Ročična gred je pravokotno na osi koles in se vrti v desno.

Andrej

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Po moje pa je nujno da vleče, lahko da se to kompenzira, samo ne vem kako.

Giroskopski efekti vrtečih se mas so na delu in to se mora nekje odražat, tudi pri spremembi nagiba motorja mora priti do tega efekta.

Drugo pa je, kako lahko to moti in kako se na to navadiš.

8)

P.S. Podobno je to tudi pri Guzzijih.

Zadeve se kompenzirajo na različne načine. Pri vožnji z kontravrtečim kardanom npr. Valkira je 6 valjni bokser, na katerem lahko vrtiš kovanec, medtem. ko agregat dela. Zadevo ima rešeno tako, da je menjalnik pod agregatom in se tam zadeve (stalno vrteče gredi in polgredi menda) vrtijo v nasprotno smer. Tako ne vleče nič postrani, temveč samo naravnost, in to hudo. Mene je to popikovanje v desno na motorju, ki je tu na tapeti, precej motilo. Še bolj pa najava sosedom, da prihajaš z BMWjem - Šklomp menjalnik. Drugače pa zanimiv motor s precej omejeno uporabnostjo. Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

BMW :twisted: :twisted: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

..pa ti bi se nam res rad zasral, al kaj?! :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

K1200 ni boxer - je vrstni štirivaljnik.

1150 pa res še nisem vozil, govoril sem za 1100 in vse generacije nazaj. Morda so dodali protirotacijsko gred? Ve kdo?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, vem za novega BMW R 1150 RS za 2.550.000 SIT.

Še vedno kar velik kup denarja. Še posebej če upoštevaš, da je ta model konstrukcijsko iz leta 1993, in spremembe na 1150 niso tako bistvene.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je to popikovanje v desno na motorju, ki je tu na tapeti, precej motilo. Še bolj pa najava sosedom, da prihajaš z BMWjem - Šklomp menjalnik. Drugače pa zanimiv motor s precej omejeno uporabnostjo. Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

1. Ceco, to "popikovanje" se čuti le na mestu, pri vožnji ga v štirih letih vožnje boxerjev (1 leto R65, 3 leta R1100RS) nisem niti enkrat zaznal.

2. Tisto z ateti in omejeno uporabnostjo.. bullshit. Za na pisto res BMWji niso, drugod pa ni problema. Glede atetov pa... en tak ate, ki ga poznam, s svojim 1100 RTjem prehiteva tudi razred SS (videl na lastne oči). Vozniško znanje & jajca odtehtata nekaj konjev več in nekaj kilogramov manj. S čimer nočem reči, da lahko BMWji po performansah tekmujejo z japanci -- ne, tega niti nočejo, vsekakor pa dobra Fahrgeometrija teh motorjev postavlja višje meje, kot si jih večina tu upa doseči.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pričakoval sem več konkretnih odgovorov in sem kar malo razočaran. Lep pozdrav Vsem jama 1100

No in srčno upam da kljub temu ni bil to tvoj zadnji pozdrav na tem forumu saj nas je kar nekaj na tem forumu iz okolice domžal. :)

Te bomo že zvohali pa te bomo potem vprašali kako kaj motorizem. :evil: :wink:

Sicer pa upam da razumeš da nas je tukaj precej nakladačev ki razpravljamo o motorjih za katere niti ne vemo kako zgledajo kaj še kaj več. Čeprav sam osebno vem kako zgleda bmw-ejev bmw. :D

Upam da je že pripravljen na novo sezono oziroma da se vsaj kaj dela na tem področju. LP velja tebi bmw in tudi tebi soobčan jama1100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pričakoval sem več konkretnih odgovorov in sem kar malo razočaran. Lep pozdrav Vsem jama 1100

No in srčno upam da kljub temu ni bil to tvoj zadnji pozdrav na tem forumu saj nas je kar nekaj na tem forumu iz okolice domžal. :)

Te bomo že zvohali pa te bomo potem vprašali kako kaj motorizem. :evil: :wink:

Sicer pa upam da razumeš da nas je tukaj precej nakladačev ki razpravljamo o motorjih za katere niti ne vemo kako zgledajo kaj še kaj več. Čeprav sam osebno vem kako zgleda bmw-ejev bmw. :D

Upam da je že pripravljen na novo sezono oziroma da se vsaj kaj dela na tem področju. LP velja tebi bmw in tudi tebi soobčan jama1100.

thx, hanzi...

lepo te je slišati.........

moj moped še ni pripravljen na sezono, saj se nimam časa ukvarjati z njim, kajti pospešeno obnavljam stanovanje (p.s.:upam, da se bova z mici preselila pred novim letom,................................)

takoj ko končam z obnovo, se pa spravim popravljat motor..........

jama1100: kar se tiče lege na cesti ,dolgotrajnih voženj in utrujenosti,ki temu sledijo, je pa ta motor bogovski, verjemi.................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K1200 ni boxer - je vrstni štirivaljnik.

To ni nič hudega, ker pri potegu motorja vstran igra odločilno vloga lega glavne gredi. Lahko bi bil tudi enovaljnik in če bi gred ležala vzdolžno, bi ga tudi vleklo na eno stran.

Jaz na rtju vlečenja postrani ne čutim več. Verjetno se tudi telo podzavestno navadi na ta hec in z zasukom ročice plina samo podzavestno kompenzira s premikom krmila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

..pa ti bi se nam res rad zasral, al kaj?! :evil:

Predvsem ti ne bi rad ugajal, ker me tvoja groba prijaznost moti. Bom raje andreju odgovoril, pa boš tudi ti razumel.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je to popikovanje v desno na motorju, ki je tu na tapeti, precej motilo. Še bolj pa najava sosedom, da prihajaš z BMWjem - Šklomp menjalnik. Drugače pa zanimiv motor s precej omejeno uporabnostjo. Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

1. Ceco, to "popikovanje" se čuti le na mestu, pri vožnji ga v štirih letih vožnje boxerjev (1 leto R65, 3 leta R1100RS) nisem niti enkrat zaznal.

2. Tisto z ateti in omejeno uporabnostjo.. bullshit. Za na pisto res BMWji niso, drugod pa ni problema. Glede atetov pa... en tak ate, ki ga poznam, s svojim 1100 RTjem prehiteva tudi razred SS (videl na lastne oči). Vozniško znanje & jajca odtehtata nekaj konjev več in nekaj kilogramov manj. S čimer nočem reči, da lahko BMWji po performansah tekmujejo z japanci -- ne, tega niti nočejo, vsekakor pa dobra Fahrgeometrija teh motorjev postavlja višje meje, kot si jih večina tu upa doseči.

Andrej

Res sem pozabil dostaviti popikovanje na mestu ker sem mislil, da je to jasno pri razlagi kontra vrtečega kardana pri vožnji.

Okrog atatov za dotični motocikel, o katerem je govora, pa drži kot pribito. Dovolj sem se z 1200C vozil, da to lahko suvereno trdim.Pa ne me narobe razumet, nič nimam proti BMWjem, pravkar predstavljen potovalec (ker ne vem naziva, opis - sport touring varianta LTja) mi je npr. zelo zelo všeč in morebitna opcija za še en motor pri hiši. Da so pa na osnovo 1200C navlekli še vso HD Electra Glide stil kramo, potežkali na 310 kil in pustili 67 KM, je pa za mene ustvarjanje nevarnega orodja za atate, ki bodo prvič malce na silo prehitevali npr..

Nasploh pa mislim, da so nekateri sodebatniki na temle našem forumu prehitro užaljeni. Počutijo se npr. napadene, ker drugim BMWji niso všeč (ali pa jim ne kažemo dolžnega spoštovanja v tej smeri), čoperisti nas stalno prepričujejo, kako se da tovrstne stroje hitro peljat in polagat, tretji pa s svojim izdelkom besedno vedno prešišajo vse druge. Prosil bi vse, da se prvi podajo v svet jet seta, drugi in tretji pa na tekmovalno progo in ne na cesto prosim. Sam bom ostal Iron Butt in me lahko drugi mirno prehitevajo. Samo ne past pred mano prosim. Imam slab želodec.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okrog atatov za dotični motocikel, o katerem je govora, pa drži kot pribito.  

Zdajle šele vidim, da je bilo tudi tisto glede omejene uporabnosti namenjeno le za konkreten R1200C in ni padalo na vse bmwje.. se opravičujem za mogoče preoster odgovor.

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za atate, ki znajo uživat, pa še BMW je.

..pa ti bi se nam res rad zasral, al kaj?! :evil:

Predvsem ti ne bi rad ugajal, ker me tvoja groba prijaznost moti. Bom raje andreju odgovoril, pa boš tudi ti razumel.

Ceco

:twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo slabo poznam motorje BMW, ko sem pa vidu te podatke-310kg / 67 KM :?: :cry: -za zjokat :!: Pa se ta reč sploh premakne z mesta brez reduktorja :?: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleti sem kramljal z enim ponosnim Iron Butt lastnikom 1200C, ki mi je pravil, da se je potepal tam. Žena pa je morala tja posebej.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fantje ste pa nekateri res hudi nakladači.Ta ata ki je kupil BMW je že srečal Abrahama in to Vam da nekaj vedeti,če je pri teh letih še motorist,kajti motor vozim od svojega 16 leta.Nakladanje o konjih in kilogramih je čisto sranje,kajti če bi zračunal koliko konj vleče težo bi ugotovil,da tako ugodno razmerje dosežejo avtomobili višjega cenovnega razmerja.Ne razumem tudi kakšno je prehitevanje na silo,kajti če prestaviš pravilno vsak motor sune in ni težav.V vseh teh letih sem srečal kar nekaj motoristov z veliko konji med nogami a na žalost niso znali kaj početi z njimi, razen da so nakladali kako hudi so,ko pa je bilo treba peljati so se pa usrali.Zelo veliko sem ji srečal na poti LJ-Istra kamor se poleti skoraj vsak vikend peljem.Želel sem predvsem odgovore lastnikov R 1200 C ampak na žalost je tega zelo malo vse ostalo pa je nakladanje in prav zanima ma koliko Vas je peljalo ta motor več kot sto km.Pa brez zamere jama 1100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jama,

sorry, ker ti ne kažemo dolžnega spoštovanja, ampak vse bolj sem prepričan, da spadaš v moji prvo in drugo kategorijo. Sam sicer ne vem, koliko je srečnih lastnikov 1200C v SLO, kaj veliko pa jih ne more biti, zato ne pričakuj veliko odgovorov in mnenj o tem motociklu iz prve roke.

Sam spadam v kategorijo, ki je ta motocikel vozila več kot 100 km in sem svoja opažanja povedal v smislu, za kakšno kategorijo voznikov, upotabnikov tega motorja ponavadi gre. So izjeme, in o teh npr. z Brrmom in Hanzijem diskutiramo, saj zato je Forum, a ne. Če sem pa že ata, pa ne vem. Vem to, da jih imam preko 40, da sem do 5 let nazaj prisegal na endure in imel tudi BMWja, zdaj se pa vozim z uber kravo s 340 kg teže. Pa je ne primerjam s 1200C, ker se poštene primerjave ne da delati iz preprostega razloga - namembnosti motorjev sta različni.

Jama, ne pričakuj, da ti bodo ljudje ploskali pri izbiri tvojega motorja, ker je to strogo osebna intimna odločitev. Da te bodo zezali malo, pa ni nič narobe. Narobe bi bilo, če te ne bi dražili. Potem ne bi bili navihani motoristi. /Ice, od tu naprej nadaljuješ ti/.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fantje ste pa nekateri res hudi nakladači.Ta ata ki je kupil BMW je že srečal Abrahama in to Vam da nekaj vedeti,če je pri teh letih še motorist,kajti motor vozim od svojega 16 leta.Nakladanje o konjih in kilogramih je čisto sranje,kajti če bi zračunal koliko konj vleče težo bi ugotovil,da tako ugodno razmerje dosežejo avtomobili višjega cenovnega razmerja.Ne razumem tudi kakšno je prehitevanje na silo,kajti če prestaviš pravilno vsak motor sune in ni težav.V vseh teh letih sem srečal kar nekaj motoristov z veliko konji med nogami a na žalost niso znali kaj početi z njimi, razen da so nakladali kako hudi so,ko pa je bilo treba peljati so se pa usrali.Zelo veliko sem ji srečal na poti LJ-Istra kamor se poleti skoraj vsak vikend peljem.Želel sem predvsem odgovore lastnikov R 1200 C ampak na žalost je tega zelo malo vse ostalo pa je nakladanje in prav zanima ma koliko Vas je peljalo ta motor več kot sto km.Pa brez zamere jama 1100.

Sory, ampak resno ti povem, da si težko predstavljam motor, ki ima pospeške kot kakšna limo od dveh ton.Se pa močno strinjam, da je veliko gobcačev, "hitrostnih rekorderjev", Ki jih lahko s čoperje nabrišeš po vsakih ovinkih.

Sicer so pa to vrstni motorji idealni za preživetje!

Da povzamem, kot sm že reku - BMW je dobr avto :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!