Skoči na vsebino

Ducati Diavel


dukemb

Priporočene objave

Hehe, ja po tackih zna jet še prehitro, tako da investicija v rearsete ni napacna.

Zvok pa je OK ampak bi lahko bil glasnejsi, tako da meni ni zal menjave. :)

Upam, da se kje srecamo na cesti. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm mel do zdaj monstra s4 s 116 decibeli :grim  in po kakih 300 km zna bit kar naporno za uha... :music4:  tak da sem se zaenkrat odločil da bom kar original mel. hja z leti se mal spreminjamo in postajamo bolj umirjeni še posebno kar se dogaja po cesti zadnje čase je treba bit že preveč previden. čeprav je zvok ducatija zame čista melodija še posebno s pravimi rori :worship:  ooo se srečamo sigurno kje če ne druzga se dobimo na kavi sej nisi daleč pa dosti krat jo pihnem na vaše konce

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

...jaz pa vidim v jermenu samo prednost...

 

Tišji, mehkejši prenos, daljša življenjska doba... 

 

Zakaj pa ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao. Kak kot vilc. Zdej so jih prodajali malo. Naprej jih (IMHO) ne bodo sploh.

 

Imaš kakšno številko koliko?

 

 

No, meni ta ideja prodiranje na HD market ne diši. Kot je nekdo omenil v komentarjih: HD kupci ne gledajo performance, važn da piše HD. Prodajne številke bojo pa povedale svoje.

Kukrkol, 1. generacija je za obdržat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
Ob 7/23/2016 at 15:33, DAMI34 pravi:

Evo, mal sm se qurčil...in sploh ni bilo slabo, kljub velikemu valjarju, je hitr, agilen, občutek kot bi gumo 190 vozil.

Kaj mi je všeč:

-agregat, konstantna moč, super vlek, nič pretresljivega, ampak vedno pa optimalno

-zavore: močne, konkretne, take kot želim, čeprav, ni mi jasno da so diski že tresli, mogoče jih je prejšen lastnik zvil

-drža in višina, za nižjerasle fantastična, sploh so mere mopeda prijetne, ter težišče nizko, zato ciklistika odlična

-dizajn...majka ni besed, oprema, keyless štart

-zvok odprtega akrapoviča, ubijalski

 

kaj mi ni všeč:

nagec, čez 130km/h se začne močen upor vetra v prsa

slabo vidni in skomplicirani menuji

prenizko postavljene tačke, moped bi še šel v nagib, še bi ga lahko odpiral, pa ga nisem mogel, ker sem kljub max zategnitvi prednapetosti amortizerja drsal po tleh

glasnost izpuha po 10 minutah vožnje

A bi ga mel:

ja, vsekakor, najmanj za na kafe :D

a bi ga vzdrževal: ne, niti pod razno :P

13707622_1716036278655906_30046569139030

 

 

nastaljive tacke in en vizir nabavs pa si resu probleme. :cool:

Glede menija ne vem kaj kompliciras, 1x nastavis in imas potem mir. Za spreminjanje programov sport, touring, rain mas pa en gumb.

Diski ne smejo trest.

Mene je bolj motila nemirnost motorja, ko ne ves v kateri prestavi bi se cez mesto peljal...druga poskakuje, tretja ga mori...sploh zna presenetit v pocasnih, ojstrih ovinkih 2.prestava...no ampak sem to resil s tuningom.

Po 5tih letih lastnistva +40k km ga se vedno z nasmeskom zapeljem. :smoke:

evo ravno pakiram, da greva 20160728_174649.jpgna pot. Mimogrede, ce kdo rabi karto za jutri Status qou v Puli, imam eno viska... prodam za 20 eurckov in en pir.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Spasky pravi:

nastaljive tacke in en vizir nabavs pa si resu probleme. :cool:

Glede menija ne vem kaj kompliciras, 1x nastavis in imas potem mir. Za spreminjanje programov sport, touring, rain mas pa en gumb.

Diski ne smejo trest.

Mene je bolj motila nemirnost motorja, ko ne ves v kateri prestavi bi se cez mesto peljal...druga poskakuje, tretja ga mori...sploh zna presenetit v pocasnih, ojstrih ovinkih 2.prestava...no ampak sem to resil s tuningom.

Po 5tih letih lastnistva +40k km ga se vedno z nasmeskom zapeljem. :smoke:

evo ravno pakiram, da greva 20160728_174649.jpgna pot. Mimogrede, ce kdo rabi karto za jutri Status qou v Puli, imam eno viska... prodam za 20 eurckov in en pir.

 

no, o nastavljivih tačkah sem že Kmetu omenil. Šipca ja, verjamem da tudi pomaga, sam to je tako lep moped, da vsaka dodatna stvar kvari izgled. Menuji, tako kot se navadiš, KTM GT ma enostavneje, lepše in bolj pregledno, daleč od tega, da bi Diavel mel slabo, le gledanje navzdol mi ne leži, pa kurzor bi raj imel kot kombinacije tipk, ampak kot si rekel, se navadiš.

Nemirnost pa mi ni problem, če se mal ozreš na to kar vozim, so podobni problemi :D

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

no, o nastavljivih tačkah sem že Kmetu omenil. Šipca ja, verjamem da tudi pomaga, sam to je tako lep moped, da vsaka dodatna stvar kvari izgled. Menuji, tako kot se navadiš, KTM GT ma enostavneje, lepše in bolj pregledno, daleč od tega, da bi Diavel mel slabo, le gledanje navzdol mi ne leži, pa kurzor bi raj imel kot kombinacije tipk, ampak kot si rekel, se navadiš.

Nemirnost pa mi ni problem, če se mal ozreš na to kar vozim, so podobni problemi :D

 

 

ja, se razumeva...meni so v2 oziroma L2 vsekakor bolj pri srcu kot ostalo.

Tuning je bil bolj kupljen z namenom, da sam mape nalagam, ob menjavi olja sam resetiram servis, obenem je pa rahlo popeglal "nemirnost".

Kmet po gumah bo šlo, tukaj bojo največji stroški.:smoke:

Menda bo pa kmalu (če že ni) Diablo rosso III...Michelinke pa ne poznam nobenga, da bi povedal kako se obnesejo.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rosso so čist kul za ta moped, nobene pripombe nisem imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Spasky pravi:

ja, se razumeva...meni so v2 oziroma L2 vsekakor bolj pri srcu kot ostalo.

Tuning je bil bolj kupljen z namenom, da sam mape nalagam, ob menjavi olja sam resetiram servis, obenem je pa rahlo popeglal "nemirnost".

Kmet po gumah bo šlo, tukaj bojo največji stroški.:smoke:

Menda bo pa kmalu (če že ni) Diablo rosso III...Michelinke pa ne poznam nobenga, da bi povedal kako se obnesejo.

 

Moped bo žena vozila ,tako da gume bodo vsaj 15kkm :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Rosso so čist kul za ta moped, nobene pripombe nisem imel.

Odlične so, le vsake 4-5k jih moraš menjat :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...
  • 3 let pozneje...

Ce so nas zadnjic “razveselli” iz Bolonje/Borga…..so tokrat mocno, mocno brcnili v temo z novim Diavel V4!

izpuh katastrofa, zadnja luc kar nekaj design, sprednja, kot da je padla iz KTM….ostale plastike spominjajo na japonsko moto igraco….in pa bistvo-agregat. Kaj the fak so mislili, da so Diavelu namenili V4 Grantourismo izvedbo (168hp na osi, 128Nm, rev limit 10.000rpm) cena 26.499€,  no desmodromic valves Aaaaaaa! Ko imajo v garazi V4 Stradale…..!

Po drugi strani pa hvala Ducati, me vsaj ne bo zamikalo menjat cez leto, dve……

A5597C74-82A0-4911-80B3-3A759CC2074F.jpeg

BAEBD7AF-FAAC-4BA2-8CC7-EF99969499CA.jpeg

3667B02A-8DB5-458B-8B68-20F134A4C04B.jpeg

F99017D6-57C5-4AD3-980F-4926B117D43C.jpeg

1E65BE7B-159E-4922-96F2-6AD4F47A371B.jpeg

E9BC368A-F493-4D17-B132-E629704E04B2.jpeg

4F7A0059-C1ED-4EF1-BE36-0C6DB36EB1D7.jpeg

B3C11CCD-9B6C-4A61-BB66-A0ABEF731637.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Roger G. Jagger pravi:

Ce so nas zadnjic “razveselli” iz Bolonje/Borga…..so tokrat mocno, mocno brcnili v temo z novim Diavel V4!

izpuh katastrofa, zadnja luc kar nekaj design, sprednja, kot da je padla iz KTM….ostale plastike spominjajo na japonsko moto igraco….in pa bistvo-agregat. Kaj the fak so mislili, da so Diavelu namenili V4 Grantourismo izvedbo (168hp na osi, 128Nm, rev limit 10.000rpm) cena 26.499€,  no desmodromic valves Aaaaaaa! Ko imajo v garazi V4 Stradale…..!

Koncno vsecen in uporaben Diavel, skupaj z Avgusto Rush 1000 edini italijanski sminki ki bi ju dejansko imel :D :P 

https://www.cyclenews.com/wp-content/uploads/2022/10/2023-ducati-diavel-v4-first-look-2-730x487.jpg

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, FrenkH pravi:

Koncno vsecen in uporaben Diavel, skupaj z Avgusto Rush 1000 edini italijanski sminki ki bi ju dejansko imel :D :P 

https://www.cyclenews.com/wp-content/uploads/2022/10/2023-ducati-diavel-v4-first-look-2-730x487.jpg

OK, o izgledu nima smisla debatirat, ker izgleda, kot plasticna igraca….ampak “koncno uporaben”…to me pa res zanima, kaj je V4 toliko bolj uporaben, kot Gen1/2 in 1260…..?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Roger G. Jagger pravi:

OK, o izgledu nima smisla debatirat, ker izgleda, kot plasticna igraca….ampak “koncno uporaben”…to me pa res zanima, kaj je V4 toliko bolj uporaben, kot Gen1/2 in 1260…..?!

Upoštevaj da govorim na pamet in le delim splošen vtis okoli videnega in prebranega, skozi komercialne podatke sklepam da bo brez desmo servisa (cena rok in rezervnih delov filigranov pri ducatiju) za lastnika TCO znosnejši ob že tako napihnjeni ceni, V4 motor pa bolj potovalno naravnan z boljšimi voznimi lastnostmi in performancami?

Motor (xdiavel) me je pred leti že mikal, se pa nekako nisem našel na njem ko sem se v salonu usedel nanj, V4 izgleda ergonomično malo bolj dodelan za moje pojme, bomo videli če bo spet prilika se na V4 usest...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, FrenkH pravi:

Upoštevaj da govorim na pamet in le delim splošen vtis okoli videnega in prebranega, skozi komercialne podatke sklepam da bo brez desmo servisa (cena rok in rezervnih delov filigranov pri ducatiju) za lastnika TCO znosnejši ob že tako napihnjeni ceni, V4 motor pa bolj potovalno naravnan z boljšimi voznimi lastnostmi in performancami?

Motor (xdiavel) me je pred leti že mikal, se pa nekako nisem našel na njem ko sem se v salonu usedel nanj, V4 izgleda ergonomično malo bolj dodelan za moje pojme, bomo videli če bo spet prilika se na V4 usest...

Ne mesaj Diavel-ov in pa XDiavela….kateri ni brat ampak bratranec med Diaveli. Meni osebno x nikakor ne sede, pozicija na njem. 
Servisi niso tako dragi, kot se zdi in pa pomanjkanje Desmo valvov je en velik minus. Boljsi performancami? -hm, 6hp na osi vec in pa 5Nm vec…..vse se pa konca pri 10.000rpm tako pri V4, kot L2! Zadnje luci, katere so bile zascitn znak in pa fact separating boys from men, so zdaj kar nekaj…k Kinder Surprise produkt, sprednja luc, kot da je padla iz KTM-a, izpusne 4 cevi pa nekaj najgrsega v moto svetu….!

kot sem napisal, sem vesel in razocaran hkrati. Razocaran nad izgledom in pa vesel, da me ne bo mikal…..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 10 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!